abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 10:04:26 #261
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68262728
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:31 schreef bas-beest het volgende:

[..]

en wederom kom je, dit keer met plaatjes, met een zeer eenzijdige bron die idd. ook nog eens op meer manieren in het geheel verweven zit dan dat jij denkt. Maar daar neem je zelf blijkbaar de tijd niet voor om dat goed door te lezen, of, en dat denk ik eigenlijk eerder, je bent zo verblind in je manie om anderen jouw eigen mening op te dringen, dat je het gewoon niet ziet/wil zien.
[..]

Het is toch ernstiger met je gesteld dan ik dacht.
quote:
[..]

Heb je zelf al eens deze link bezocht? Een mnoie quote om aan te geven dat een hoop wat daar te vinden ook klinkklare onzin is:
[..]
Oech je hebt je dus ook al niet verdiept in 911. Geen wonder dat je zo reageert.
Kijk naar Power of Nightmares, Fabled Enemies, TerrorStorm, Who Killed John O'neill.
quote:
zwarte rook is meestal (volgens mij zelfs altijd) een teken dat de verbranding niet volledig verloopt en niet dat er geen brand meer is.
[..]
ja en dus komt het staal NOOIT bij de smelt punt. Vlak voor de instorting is het nagenoeg uit volgens de brandweer die terplekke is op verdieping 78/79/80. FBI overruled dat en prompt zakt het in.

De waving lady verklaart ook dat het totaal niet heet is daar. De zogenaamde gestelde inferno is bullshit.
quote:
Zo, jij bent goed in overdrijven...
[..]
uhh ik had het al aardig afgezwakt.
quote:
zegt de user met zo ongeveer de grootse oogkleppen in het topic
[..]
Uit het gezichtspunt van !?!
quote:
is het nou echt zo moeilijk om niet binnen een paar posts weer te gaan beledigen? Het wil maar niet in jouw hoofd binnendringen dat dat één van de redenen is waarom de meesten hier zo reageren als dat ze doen.
[..]

ja, want Michael Moore heeft de waarheid in pacht... Tuurlijk zijn er grote misstanden in de Amerikaanse gezondheidszorg, maar dat is ook waar de film over gaat, niet over de gezondheidszorg hier
[..]
Nee Michael Moore is niet fantastisch. Maar zijn docu geeft wel goed aan wat er mis is met het gezondheidzorg. Sinds die tijd dat Michael Moore het gemaakt heeft is onze zorg OOK geprivatiseerd. Het zal niet lang duren of zulke praktijken hebben we hier ook.
quote:
En weer een aanname waarvan je niet weet of die waarheid wordt
Oh ja wel er zijn al wel zaken dat verzekaars een besluit hebben genoemen en dat patient niet geopereerd wordt dwars tegen doctors advies in. Dat is inherent aan het feit dat de boel geprivatiseerd wordt. Winst gaat boven gezondheid. Nog erger dan dat het al was voor de privatisering.
Dat het in de mate als in USA gaat gebeuren weet je niet. Maar alle indicatie is er wel. Nederlanders staan bekend als de meeste foute handeleren van de wereld. VOC mentaliteit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:16:36 #262
52357 Lambiekje
pi_68263124
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Hier staat haarfijn uitgelegd waar je het verkeerd hebt, voor iedereen met havo of hoger te begrijpen.

Oh, en als je je schaamt om Nederlander te zijn, mag ik je verzoeken om dan op te rotten naar een van de landen die je zo veel beter vindt ?

En over de rest van dit topic, kijk dit maar eens, misschien dat je dan wakker wordt.

Het verbaast me hoe iemand het zo verkeerd kan hebben over alles maar toch nog weet hoe ie adem moet halen.
Je hebt zeker een crush voor die flapdrol van een acteur.

Ik denk dat je toch nog verder moet leren. Waarom denk je dat het allemaal zo goed gaat?!
Maar jij vind belangeverstrengeling normaal. Dat adviseurs overheid ook in board van BigPharma zitten!?
Dat RIVM aandelen heeft in BigPharma. De opdringerigheid van hpv-vaccin?

Griebel hé wat moet jij nog een hoop leren hoe de wereld in elkaar steekt. Dit is wel een aardig boek dat bol staat van de quotes van prominente en gerespecteerde poliitici, artsen, wetenschappers en filosofen.

Valt me nog mee dat je overigens niet dit deed..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:28:14 #263
52357 Lambiekje
pi_68263459
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:29 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Het vervelende is dat ze op dit forum mensen verbieden te zeggen dat iemand een psychische afwijking heeft,
maar ze het mensen wel toe staan hun psychische aandoening aan andere mensen op te dringen.
Alleen mensen die een geloof hebben, hebben een psychische afwijking.
Je weet dat psychiatrie de meest verwerpelijk pseudowetenschap is?

Verdiep bijvoorbeeld in dit schandalige behandeling van ADHD in ons land. ADHD is normaal kinderlijk gedrag.
quote:
‘Het lijkt erop dat de diagnose van een lichte psychiatrische aandoening erger is dan de kwaal. Een diagnose zou de eerste stap naar hulp moeten zijn, maar het lijkt de eerste stap naar een leven met weinig kansen en veel werkloosheid.’
D66: Koser
De DSM-IV opgestelde lijst is op de holocaust na, het foutste wat de mens ooit bedacht heeft. Wie handeld volgens dat protocol moet acuut uit zijn ambt gezet worden. Wat ben je dan een uberfout of onderontwikkeld persoon.
pi_68263795
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat psychiatrie de meest verwerpelijk pseudowetenschap is?

Verdiep bijvoorbeeld in dit schandalige behandeling van ADHD in ons land. ADHD is normaal kinderlijk gedrag.
[..]

De DSM-IV opgestelde lijst is op de holocaust na, het foutste wat de mens ooit bedacht heeft. Wie handeld volgens dat protocol moet acuut uit zijn ambt gezet worden. Wat ben je dan een uberfout of onderontwikkeld persoon.
* Psychiatrie is wel een pseudowetenschap, en al die bronnen die jij aandraagt niet?

* ADHD is geen normaal kinderlijk gedrag. Niet voor niets moet een kind aan minimaal 6 van de criteria voldoen, en zijn van elk van die criteria ook de tijdsduur aangegeven. Voor een stoornis als ADHD moeten deze criteria zich gedurende een langere periode voordoen, en op een leeftijd waarop dit niet meer normaal, maar juist afwijkend is. ADHD is een samenspel van verscheidene symptomen, en iets heel anders dan een gewoon druk kind.

*Als iedereen die volgens de DSM-IV handelt uit zijn ambt gezet moet worden, is er vrijwel geen enkele orthopedagoog, psycholoog of psychiater meer over. De DSM-IV is geen protocol, het is een classificatiesysteem. Een systeem dat uitvoerig getest is en constant 'under construction' is, ofwel waarvan steeds wordt gekeken of er verbeteringen of aanpassingen mogelijk zijn en moeten komen.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:44:26 #265
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68263919
Zeg Lambiekje, mag ik vragen hoe jij met je ouders en vrienden omgaat ?
Vinden je ouders jou een normaal persoon, praat je ook zo met hen over dit soort zaken ?

En vrienden, heb je die ? Of zijn degenen die je ooit had je inmiddels ook al lang zat met je verhalen ?
Is dat waarom je het maar op fora tegen mensen moet schreeuwen - omdat je in je prive-leven door je gedrag niemand meer over hebt ?
O ja, niet dan toch zeker
pi_68267954
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat RIVM aandelen heeft in BigPharma.
Nou, dat lijkt me makkelijk te bewijzen. Kom maar door met de KvK-documenten waar dat uit blijkt.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:58:32 #267
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68269872
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Biekje, let op wat je zegt. Afgezien dat je nu een hele groep mensen beledigt, uit je hier ook zelfhaat. De waarheid verkondigen zonder feiten en bronnen maakt dat je een geloof verkondigt. Komt dit bekend voor?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  woensdag 22 april 2009 @ 13:59:10 #268
52357 Lambiekje
pi_68269893
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

* Psychiatrie is wel een pseudowetenschap, en al die bronnen die jij aandraagt niet?

* ADHD is geen normaal kinderlijk gedrag. Niet voor niets moet een kind aan minimaal 6 van de criteria voldoen, en zijn van elk van die criteria ook de tijdsduur aangegeven. Voor een stoornis als ADHD moeten deze criteria zich gedurende een langere periode voordoen, en op een leeftijd waarop dit niet meer normaal, maar juist afwijkend is. ADHD is een samenspel van verscheidene symptomen, en iets heel anders dan een gewoon druk kind.
UK ziet het toch ook anders. Nederland artsen zijn criminele Ritalin-fascisten.
quote:
*Als iedereen die volgens de DSM-IV handelt uit zijn ambt gezet moet worden, is er vrijwel geen enkele orthopedagoog, psycholoog of psychiater meer over.
precie, het zijn ook ernstig overbodige mensen. het zou een zegen zijn.
quote:
De DSM-IV is geen protocol, het is een classificatiesysteem. Een systeem dat uitvoerig getest is en constant 'under construction' is, ofwel waarvan steeds wordt gekeken of er verbeteringen of aanpassingen mogelijk zijn en moeten komen.
Ja, daarom stijgt het aantal ADHDers.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:04:11 #269
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68270047
Zeg biekje, heb je over mijn vorige post heen gelezen of praat je daar liever niet over ?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:11:36 #270
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68270255
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef ToT het volgende:
Dit is niet "Lambiekje's monoloog- & adoratietopic".
Een topic open je om discussies uit te lokken.
Jij wil ons van dingen overtuigen waarvan jij denkt dat het feiten zijn.
Prima, maar sta niet gek te kijken als mensen zich niet in 1 klap laten overtuigen door iemand die buldert dat we allemaal zwakzinnige makke schapen zijn en dat de waarheid 180 graden een andere kant op ligt dan men denkt.

Dit hele topic is sowieso al een vulkaan dat op uitbarsten staat, maar discussie moet er wel zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang dit topic 1 post per pagina heeft waarin daadwerkelijk discussie lijkt plaats te vinden, is het geen goed topic om te discussieren.

Op het moment lijkt het op een openbare heksenstapel. De een doet hocuspocus en de rest loopt te flamen. Het onderwerp is inmiddels wel besproken en zinnige argumenten mbt deze discussie zijn wel geweest. De consensus komt neer op dat de stelling uit de titel foutief is en daarmee kan het topic gesloten worden.

Slotje aub.
pi_68270261
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me makkelijk te bewijzen. Kom maar door met de KvK-documenten waar dat uit blijkt.
Komt er nog wat van, Lambiekje?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:14:52 #272
52357 Lambiekje
pi_68270347
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:58 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Biekje, let op wat je zegt. Afgezien dat je nu een hele groep mensen beledigt, uit je hier ook zelfhaat. De waarheid verkondigen zonder feiten en bronnen maakt dat je een geloof verkondigt. Komt dit bekend voor?
Lijkt me toch duidelijk. Geloof je in god, de sinterklaas in de wolken, dan ben je niet goed snik. PUNT.
Dat je er hoop of iets uit kan halen is iets anders. Geloven blijft onzinnig.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:23:38 #273
52357 Lambiekje
pi_68270634
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:11 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Komt er nog wat van, Lambiekje?
dat is niet in KvK te vinden wijsneus. Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.

http://www.trouw.nl/nieuw(...)d_vaccinmakers_.html
  woensdag 22 april 2009 @ 14:26:39 #274
52357 Lambiekje
pi_68270711
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:29 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Het vervelende is dat ze op dit forum mensen verbieden te zeggen dat iemand een psychische afwijking heeft,
maar ze het mensen wel toe staan hun psychische aandoening aan andere mensen op te dringen.
ik heb geen afwijking hoor. Ik verkondig gewoon wat in buitenland redelijk common knowledge is alleen hier in NL lopen nog al blinde schapen rond.

Maar je zult er ooit wel achterkomen dat ik enigszins gelijk heb.
pi_68271010
Jij trekt ook werkelijk elke drogreden uit de kast, hé?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:40:10 #276
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68271168
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb geen afwijking hoor. Ik verkondig gewoon wat in buitenland redelijk common knowledge is alleen hier in NL lopen nog al blinde schapen rond.

Maar je zult er ooit wel achterkomen dat ik enigszins gelijk heb.
Ik zal de vraag nog even herhalen omdat je er blijkbaar telkens per ongeluk overheen leest :

Zeg Lambiekje, mag ik vragen hoe jij met je ouders en vrienden omgaat ?
Vinden je ouders jou een normaal persoon, praat je ook zo met hen over dit soort zaken ?

En vrienden, heb je die ? Of zijn degenen die je ooit had je inmiddels ook al lang zat met je verhalen ?
Is dat waarom je het maar op fora tegen mensen moet schreeuwen - omdat je in je prive-leven door je gedrag niemand meer over hebt ?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:41:09 #277
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68271190
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lijkt me toch duidelijk. Geloof je in god, de sinterklaas in de wolken, dan ben je niet goed snik. PUNT.
Dat je er hoop of iets uit kan halen is iets anders. Geloven blijft onzinnig.
Geloven in sprookjes over kwaadaardige farmaceuten en overheden valt in precies hetzelfde straatje, Biek.
pi_68271445
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is niet in KvK te vinden wijsneus. Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.

Je zegt aandelen. Aandeelhouders van BV's staan toch echt in het KvK. Geld toegestopt krijgen is iets heel anders. Niet liegen, graag.

De link die je noemt spreekt over 1 stemgerechtigd lid dat een bedrijf heeft dat een hele andere soort vaccins maakt. Dat is geen belangenverstrengeling hoor. Verder betalen farmaceuten inderdaad onderzoek. Een andere mogelijkheid om geneesmiddelenonderzoek te doen is er niet, de samenleving wil en kan niet opdraaien voor dergelijke kosten. Dat betekent niet dat de resultaten ook per definitie gebiased zijn...
  woensdag 22 april 2009 @ 15:10:16 #279
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68272194
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.

Ik heb je bron goed doorgelezen en kom tot de conclusie dat de schrijver van dit artikel hangt naar het gelijk geven van de leden van de Gezondheidsraad en zijn adviseurs. Dit is te zien aan het aantal voorbeelden dat hij aandraagt, maar ook de inzet (in het blauw) heeft hij gekozen met de titel 'Expert heeft per definitie contact met industrie', ook is de volgende quote tegenovergesteld van wat jij als bewering aandraagt:
quote:
Vaccinonderzoek wordt in Nederland niet met publiek geld gefinancierd. Als je expert bent op dit terrein heb je dus per definitie contacten met de industrie.” Volgens Knottnerus is de Gezondheidsraad ’zeer terughoudend’ in het benoemen van deskundigen die onderzoek doen dat direct raakt aan het onderwerp waarover advies wordt gevraagd. „Maar je moet wel alle experts bij elkaar krijgen voor een goed advies.
An sich een goede bron, Biek, maar volgens mij heb je:

óf niet verder dan de titel gelezen
óf niet goed gelezen

Waar het uiteindelijk op neerkomt (en dat vind ik zeer grappig), is dat de oordelen die over vaccins gemaakt worden om voor jou te gebruiken, dankzij de farmaceutische industrie mogelijk zijn gemaakt. In andere woorden, je bent de tak onder je eigen voeten vandaan aan het zagen!
pi_68272869
Van de ene kant naar de ander wordt geroepen dat een gesprekspartner een psychische aandoening heeft, en van de andere kant naar de ene wordt gezegd dat alle gelovigen een psychische afwijking hebben.

Dit gaat me allemaal te ver. Slotje dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')