abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 23:22:08 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68057475
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus in Afrika hebben ze AIDS-achtige symptomen door ondervoeding, terwijl we hier "echte" AIDS hebben wat niets anders is dan medicijnvergiftiging, en het HIV-virus is onschuldig?

Dus ondervoeding is nep-AIDS en medicijnbijwerkingen is echte AIDS?
Nee nee er IS geen AIDS in Afrika (hoogstens een paar net zo als bij ons stuk 50 tot 100 per 10mlj ). Het probleem daar is ondervoeding. Heeft ABSOLUUT niets van AIDS van doen. Men moet echt van dat stigmatiserend waanbeeld af.

AIDS volgens de orthodoxie in Afrika is je hebt diarree en koorts en/of ondergewicht>> AIDS. (Tanzania is eentje al voldoende).
AIDS (VS/EU) je het HIV+ of CD400 (ook per land verschillend). Mensen zijn geheel niet ziek voelen zich niet ziek. Diagnose wordt gesteld op natte vinger werk want Western BLOT en ELISA zijn nergens op geeikt en doen maar wat. Totale willekeur. Verkouden of zwanger. Kans dat je HIV is drastisch hoger.
Pas op het moment dat je begint met de afgekeurde kankermedicijen begin je ziek te worden. Op het moment dat je stopt wordt je weer beter. Precies zoals de bijwerkingen stelt van de medicijnen.

AIDS is bedacht als overkoepelend geheel voor bestaande ziektes (volgens mij weet heel veel dit niet) zodat de afgekeurde kankermedicijnen als nog hergeprofileerd konden worden. Op zeer trieste wijze is het vlak voor kerst er doorgedrukt.

Hoe in vredesnaam kan het aids-medicijn nu en effectief tegen dementie, baarmoederhalskanker en KS werken. Wat voor logica zit daar achter? Is men nu echt zo achterlijk.

Sorry maar mensen die aan de AIDS medicijnen zitten zijn echt imo ontstellend dom en hebben nul onderzoek gedaan. Pas acheraf blijkt men er op terug te komen.
Kijk naar ww.anderekijk.net

Net zoals RLS medicijnen verkapte Parkinson medicijnen zijn. Te lage afzet en moest er dus weer iets nieuws verzonnen worden. Ander stickterje er op ziekte verzinnen en klaar is kees.

HIV bestaat niet. Dat heeft www.fearoftheinvisible.com mooi boven tafel gekregen. Het berust op plagiaat en bedrog. Gallo's opstellign is niet nabootsbaar daar wat voor laboratorium ook. Maar gelukkig stelt zijn eigen notities ook dat het ook niet kan. Vanaf dag 1 is er al controverse.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8674401787208020885
Deze docu mag je wel eens kijken....

[ Bericht 59% gewijzigd door Lambiekje op 15-04-2009 23:42:17 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68057496
Och ja, dit kon je zien aankomen... Een deel 2...
pi_68057524
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja het is ook miscommunicatie. Hoe in vredesnaam kan een arts percentages geven aan iets wat ie niet kan weten.
Vorig week was er een arts die borstkanker niet zag. Tenminste mammograaf was niets op te zien. vrouw klaagt arts beschuldigd haar van zeuren. Vrouw denkt het zal wel. Vrouw krijgt van deze prutsarts te horen ga naar plastisch chirurg. Die man wat zijn gebied niet is ziet het wel een dan is het al te laat.

Artsen maken non stop verwijdbare fouten. NIET luisteren naar patienten en maar volgens de opgestelde protocollen handelen. Dat is slecht.
Wat is er verwijdbaar aan fouten? Maak je ze dan groter?
pi_68057670
Grappig. Ik zie de topictitel in de FP. Ik denk: dat MOET een Lambiekje topic zijn. Blijkt het nog waar te zijn ook Het is een complot, zeg ik je!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_68057972
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Ik zie de topictitel in de FP. Ik denk: dat MOET een Lambiekje topic zijn. Blijkt het nog waar te zijn ook Het is een complot, zeg ik je!
zoiets had ik ook... zit trouwens net ff een beetje het 1e deel door te kijken
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68058036
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Seneca het volgende:
Haha same here.
pi_68058039
Dit is toch hopelijk een grap...
Wat niet is, kan nog komen
  woensdag 15 april 2009 @ 23:43:06 #8
52357 Lambiekje
pi_68058084
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef PopcornMonster het volgende:
Dit is toch hopelijk een grap...
Nee geen grap.

AIDS is bedrog.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68058118
even een mooie tvp plaatsen
pi_68058144
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee geen grap.

AIDS is bedrog.
Ik bestrijd deze stelling.
Wat niet is, kan nog komen
pi_68058660
HIV heb ik geen verstand van qua bedrog maar zelfs normale medicatie is niet zo geweldig als je word voorgesteld, soms met hoge risico factoren op bijwerkingen, ben benieuwd waarom ze het in de VS ook wel bedrukken als Drugs, naast Medication hehe. Maar goed, gebruik zelf geen medicatie, al jaren niet meer gehad, laatste wat ik heb gehad was een vaccin voor nekkramp. Bij hoofdpijn grijp ik nooit naar een paracetamol o.i.d.
En ik had vroeger veel hoofdpijn, dat is met de jaren gelukkig veel minder geworden. Wellicht door de medicatie, wie weet, ik heb mijn twijfels bij de medicijnen die ze zomaar uitdelen.
  donderdag 16 april 2009 @ 00:15:34 #12
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68058810
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef PopcornMonster het volgende:

[..]

Ik bestrijd deze stelling.
En terecht.

Biekje, AIDS in Afrika is AIDS in het westen. De site die jij als bron aanhaalt is een site die elke willekeurige gek op kan zetten. Dat deze vol met tekst, namen en beweringen staat wil niet zeggen dat het waar is. Sterker nog, het eerste wat ik zag was dat HIV volgens die mevrouw van apen af zou komen. Helaas, deze komt uit de Verenigde Staten en is ontstaan in de jaren 70. Door de regelmaat in de mutaties van het RNA van het virus terug te trekken hebben ze het zelfs tot op de persoon kunnen terugleiden. Deze blijft uiteraard anoniem.

Ik snap niet dat je al die moeite en energie die jij steekt in het uitpluizen van deze site niet gebruikt voor wetenschappelijk onderbouwde informatie. Als je kloppende informatie zou verspreiden zou je zoveel meer goeds doen voor deze wereld. Door een compleet wetenschappelijk vakgebied zo in twijfel te trekken met als enige bron een duitse vrouw die zich doctor noemt, maak je niet alleen jezelf, maar alle AIDS/HIV patienten belachelijk.

Ik denk dat je jezelf alleen maar gek laat maken. Wat als deze mevrouw gaat beweren dat zwaartekracht bedacht is om ons lekker vliegtuigtickets te laten betalen.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  donderdag 16 april 2009 @ 00:34:17 #13
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68059167
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Qeh het volgende:
HIV heb ik geen verstand van qua bedrog maar zelfs normale medicatie is niet zo geweldig als je word voorgesteld, soms met hoge risico factoren op bijwerkingen, ben benieuwd waarom ze het in de VS ook wel bedrukken als Drugs, naast Medication hehe. Maar goed, gebruik zelf geen medicatie, al jaren niet meer gehad, laatste wat ik heb gehad was een vaccin voor nekkramp. Bij hoofdpijn grijp ik nooit naar een paracetamol o.i.d.
En ik had vroeger veel hoofdpijn, dat is met de jaren gelukkig veel minder geworden. Wellicht door de medicatie, wie weet, ik heb mijn twijfels bij de medicijnen die ze zomaar uitdelen.
Ik kan je vertellen dat een medicijn zonder bijwerkingen nagenoeg niet bestaat. Het probleem ligt bij receptoraffiniteit. Van elke receptor in ons lichaam zijn hele families te vinden, zelfs superfamilies. Deze verschillen per bevolkingsgroep, per mens, en zelfs per cel voor sommige soorten. Gelukkig maar, dit maakt alle processen in ons lijf een stuk effectiever. Helaas maakt dit dat een medicijn vaak niet alleen de kwalijke receptor pakt, maar ook die receptoren welke een ander proces aansturen. Zodoende kan zelfs een over-the-counter pijnstiller als paracetamol, ibuprofen en aspirine hoofdpijn als bijwerking hebben. Andere receptoren kunnen ge(de)activeerd worden en via een andere route hetzelfde probleem veroorzaken.

Gelukkig ontwikkelt de wetenschap zich steeds verder en weten we door synthese van derivaten steeds sterkere medicijnen met minder bijwerkingen te maken. Een opvallend voorbeeld is heroine, afkomstig van opium, net als morphine, hiervan zijn derivaten te ontwikkelen welke 1000x zo sterk zijn met 1000x minder verslaving. Helaas is deze variant moeilijk te zuiveren en zijn de bijproducten van deze synthese extreem dodelijk.

Vanzelfsprekend zal niet iedereen HIV of AIDS gevoelig zijn. De pest was voor sommigen ook niet te krijgen. Wil niet zeggen dat de ziekte niet bestaan heeft. Zoals ik al eerder heb vermeld, is variantie een zeer belangrijke factor bij dit fenomeen. Het ene individu kan vrachtwagen ladingen van een medicijn kunnen eten en zal niet eens de werking ervan ervaren. Het andere individu kan aan een half tablet al overlijden. Dit geldt voor medicijnen, vaccins, voedsel, allergien, zonlicht, water, en eigenlijk elke stof welk de homeostase in het lichaam veranderen kan, gelden. Geheel natuurlijk allemaal, evolutionair gezien onmisbaar.
  donderdag 16 april 2009 @ 00:45:20 #14
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68059348
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee nee er IS geen AIDS in Afrika (hoogstens een paar net zo als bij ons stuk 50 tot 100 per 10mlj ). Het probleem daar is ondervoeding. Heeft ABSOLUUT niets van AIDS van doen. Men moet echt van dat stigmatiserend waanbeeld af.

AIDS volgens de orthodoxie in Afrika is je hebt diarree en koorts en/of ondergewicht>> AIDS. (Tanzania is eentje al voldoende).
AIDS (VS/EU) je het HIV+ of CD400 (ook per land verschillend). Mensen zijn geheel niet ziek voelen zich niet ziek. Diagnose wordt gesteld op natte vinger werk want Western BLOT en ELISA zijn nergens op geeikt en doen maar wat. Totale willekeur. Verkouden of zwanger. Kans dat je HIV is drastisch hoger.
Pas op het moment dat je begint met de afgekeurde kankermedicijen begin je ziek te worden. Op het moment dat je stopt wordt je weer beter. Precies zoals de bijwerkingen stelt van de medicijnen.

AIDS is bedacht als overkoepelend geheel voor bestaande ziektes (volgens mij weet heel veel dit niet) zodat de afgekeurde kankermedicijnen als nog hergeprofileerd konden worden. Op zeer trieste wijze is het vlak voor kerst er doorgedrukt.

Hoe in vredesnaam kan het aids-medicijn nu en effectief tegen dementie, baarmoederhalskanker en KS werken. Wat voor logica zit daar achter? Is men nu echt zo achterlijk.

Sorry maar mensen die aan de AIDS medicijnen zitten zijn echt imo ontstellend dom en hebben nul onderzoek gedaan. Pas acheraf blijkt men er op terug te komen.
Kijk naar ww.anderekijk.net

Net zoals RLS medicijnen verkapte Parkinson medicijnen zijn. Te lage afzet en moest er dus weer iets nieuws verzonnen worden. Ander stickterje er op ziekte verzinnen en klaar is kees.

HIV bestaat niet. Dat heeft www.fearoftheinvisible.com mooi boven tafel gekregen. Het berust op plagiaat en bedrog. Gallo's opstellign is niet nabootsbaar daar wat voor laboratorium ook. Maar gelukkig stelt zijn eigen notities ook dat het ook niet kan. Vanaf dag 1 is er al controverse.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8674401787208020885
Deze docu mag je wel eens kijken....

ELISA kan je ook niet eens ijken. Daar is die hele techniek niet eens op gebaseerd. Heb je daadwerkelijk wel eens zo een test in handen gehad? Ik wel. Zelfde voor Western Blotting.

En wat is het nou? Bestaat HIV niet? Of bestaat AIDS niet? Of bestaat HIV wel, maar AIDS niet? Je spreekt jezelf continu tegen. Nu wil ik dit niet als drogreden gebruiken en dat hoeft ook niet, want zelfs je redenatie klopt van geen kant. Je bent slechts iemand aan het napraten, die zelf niet eens een fatsoenlijke bronvermelding gebruikt, simpelweg omdat deze vrouw jou angst weet in te boezemen met een spookverhaal.
  donderdag 16 april 2009 @ 01:26:48 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68059826
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef Lambiekje het volgende:

...

...
Lambiekje, hoe verwacht je iets complex als HIV->AIDS gegrond aan te vallen als je iets dergelijks basaals niet snapt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2009 @ 08:33:20 #16
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68061280
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is de dezelfde logica dat je linkerarm wordt geamputeerd omdat je kankeruitzaaiing hebt in je rechterbeen.
Dat is toch geen logica, of mis ik iets?

Je verwijst waarschijnlijk naar een medische misser. De relatie HIV en AIDS is niet anders dan een griepvirus en een verkoudheid.

Bij de weg, je hebt in het vorige topic mijn wedervraag niet beantwoord. Zou je een minuutje van je kostbare tijd hieraan willen besteden en de hele "AIDS bestaat niet" theorie even links willen leggen. Communiceert wat beter als we beiden met onze voeten op de grond blijven staan.
  donderdag 16 april 2009 @ 08:56:16 #17
52357 Lambiekje
pi_68061569
quote:
Groente en fruit slecht voor rokers
Rokers die regelmatig groente en fruit eten hebben een grotere kans op dikkedarmkanker
dan rokers die dat niet doen. Dat concludeert het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM)
op basis van een groot Europees onderzoek, waaraan het instituut zelf heeft meegedaan.
Niet-rokers die veel groente en fruit eten, hebben 20 tot 25 procent minder kans op dikkedarmkanker.
Het instituut adviseert rokers te stoppen, en door te gaan met het eten van voldoende groente en fruit. Het
RIVM kiest er niet voor om rokers te adviseren te stoppen met het eten van groente en fruit. Dat zou nog schadelijker zijn voor hun gezondheid. Deskundigen adviseren mensen 200 à 250 gram groente per dag te eten en minstens twee stuks fruit. De kans op dikkedarmkanker daalt sterker naarmate mensen meer groente en fruit eten. Als mensen 600 gram groente en fruit per dag eten, hebben ze 20 tot 25 procent minder kans op de kanker.
Spits 16/4 blz6
jaja rokers krijgen na dat bezopen rookverbod ook nog een trap na door te zeggen dat deze mensen niet gezond leven kunnen ook. Kunnen de untermenschen van RIVM niet hun leugens en bedrog voor zich houden.
pi_68061576
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zo jammer dat jullie verpest zijn door bigpharma en niet (meer) op de holistische manier naar zaken kijken.
Lambiekje, zoals ik in het andere topic (is vaccinatie onzin) al heb uitgelegd, heb ik heel wat meer ervaring met ziekenhuizen/artsen dan jij. Daardoor heb ik dus ook heel wat ervaring met BigPharma.

Om nog maar eens te herhalen wat ik daar ook al heb vermeld: ik heb nog nooit één arts meegemaakt die het belang van zijn patient niet voorop had staan. Natuurlijk is de ene arts beter dan de andere, en klikt het met de een meer dan met de ander, maar allemaal willen ze slechts één ding: achterhalen wat de oorzaak van de ziekte van de patient is en hem weer beter maken.

Natuurlijk worden er fouten gemaakt, daar zijn het mensen voor. Maar om dan maar meteen de gehele medische wetenschap af te schrijven? Kom op zeg.
pi_68061611
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Qeh het volgende:
Ik heb astma. Als ik mijn medicijnen niet neem, kan ik niet sporten. Is dat ook een complot?
  donderdag 16 april 2009 @ 08:59:59 #20
52357 Lambiekje
pi_68061641
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Lambiekje, zoals ik in het andere topic (is vaccinatie onzin) al heb uitgelegd, heb ik heel wat meer ervaring met ziekenhuizen/artsen dan jij. Daardoor heb ik dus ook heel wat ervaring met BigPharma.

Om nog maar eens te herhalen wat ik daar ook al heb vermeld: ik heb nog nooit één arts meegemaakt die het belang van zijn patient niet voorop had staan. Natuurlijk is de ene arts beter dan de andere, en klikt het met de een meer dan met de ander, maar allemaal willen ze slechts één ding: achterhalen wat de oorzaak van de ziekte van de patient is en hem weer beter maken.

Natuurlijk worden er fouten gemaakt, daar zijn het mensen voor. Maar om dan maar meteen de gehele medische wetenschap af te schrijven? Kom op zeg.
Als je nu eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Het is aan een schakeling van bedrog, misleiding, corruptie, vrevalsing. Of gewoon zoals met HPV nooit echt getest.
Ziekte is een marketingtool. Ziektes worden gehyped.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:00:19 #21
52357 Lambiekje
pi_68061652
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb astma. Als ik mijn medicijnen niet neem, kan ik niet sporten. Is dat ook een complot?
Neem je zuivelproducten tot je?
pi_68061706
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jaja rokers krijgen na dat bezopen rookverbod ook nog een trap na door te zeggen dat deze mensen niet gezond leven kunnen ook. Kunnen de untermenschen van RIVM niet hun leugens en bedrog voor zich houden.
What de FUCK heeft dit te maken met het topic?
pi_68061709
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Neem je zuivelproducten tot je?
Ik drink melk, eet eieren en kaas, krijg mijn zuivelproducten meer dan voldoende binnen

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:13:08 ]
pi_68061749
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je nu eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Het is aan een schakeling van bedrog, misleiding, corruptie, vrevalsing. Of gewoon zoals met HPV nooit echt getest.
Reageer nu gewoon eens op wat ik zeg...

Als ik je nu vertel dat ik bijna 20 jaar ervaring heb met ziekenhuizen, voornamelijk voor mijn zusje(s), maar in mindere mate ook voor mijzelf, en dat ik al die tijd nog geen arts ben tegengekomen die uit winstoverwegingen handelde. Mijn ervaring is juist dat artsen alle mogelijke moeite doen om levens te redden en, als dat niet meer mogelijk is, in ieder geval het leven te veraangenamen.

Waar is hier nu sprake van bedrog, misleiding, corruptie of vervalsing?

En over dat ziektes gehyped worden: mijn zusje heeft een unieke ziekte, die verder nog nooit bij iemand is vastgesteld, behalve bij mijn andere, inmiddels overleden, zusje. Bij hen kan dus in ieder geval geen sprake zijn van 'ziekte als marketingtool'.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:08:36 #25
52357 Lambiekje
pi_68061777
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

What de FUCK heeft dit te maken met het topic?
Dat ziektes, medicaties en vaccinaties gebruikt wordt als geldgenereer tool voor bigpharma.
pi_68061784
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Als ik je nu vertel dat ik bijna 20 jaar ervaring heb met ziekenhuizen, voornamelijk voor mijn zusje(s), maar in mindere mate ook voor mijzelf, en dat ik al die tijd nog geen arts ben tegengekomen die uit winstoverwegingen handelde. Mijn ervaring is juist dat artsen alle mogelijke moeite doen om levens te redden en, als dat niet meer mogelijk is, in ieder geval het leven te veraangenamen.

En over dat ziektes gehyped worden: mijn zusje heeft een unieke ziekte, die verder nog nooit bij iemand is vastgesteld, behalve bij mijn andere, inmiddels overleden, zusje. Bij hen kan dus in ieder geval geen sprake zijn van 'ziekte als marketingtool'.
Ik voorspel de volgende reactie van Lambiekje:

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_68061825
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:08 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik voorspel de volgende reactie van Lambiekje:

Toch gek, volgens mij is Lambiekje hier degene die wat verder moet kijken.. of hij heeft gewoon een extreem lange neus .
  donderdag 16 april 2009 @ 09:11:00 #28
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68061839
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat ziektes, medicaties en vaccinaties gebruikt wordt als geldgenereer tool voor bigpharma.
Kaasboeren worden ook rijk van zuivelproducten. De klootzakken!
  donderdag 16 april 2009 @ 09:14:58 #29
52357 Lambiekje
pi_68061940
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

In 30 jaar ervaring dat ik met ziekenhuizen hebben is dat ze onkundig. slecht handelen, totaal niet geinteresseerd. In zijn algeheelheid is het bedroevend gesteld met ziekenhuizen. Pillenzwendelaars zijn het.

Tevens staaft het met de geluiden die van alle kanten komen dat alles en iedereen in de klauwen zit van BigPharma. Er is geen objectiviteit meer. Er woren NUL oplossingen bedacht voor ziektes die ze zelf hebben aangezwengeld door de decennia heen.

Artsen zijn vatbaar voor misleiding. Dat is tijdens hun in de zeer eenzijdige bigpharma gesbusidieerde studie aangeleerd. Kritisch denken ontbeert dat soort mensen compleet. Ze kunnen alleen handelen naar BigPharma protocollen.
pi_68062040
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In 30 jaar ervaring dat ik met ziekenhuizen hebben is dat ze onkundig. slecht handelen, totaal niet geinteresseerd. In zijn algeheelheid is het bedroevend gesteld met ziekenhuizen. Pillenzwendelaars zijn het.

Tevens staaft het met de geluiden die van alle kanten komen dat alles en iedereen in de klauwen zit van BigPharma. Er is geen objectiviteit meer. Er woren NUL oplossingen bedacht voor ziektes die ze zelf hebben aangezwengeld door de decennia heen.

Artsen zijn vatbaar voor misleiding. Dat is tijdens hun in de zeer eenzijdige bigpharma gesbusidieerde studie aangeleerd. Kritisch denken ontbeert dat soort mensen compleet. Ze kunnen alleen handelen naar BigPharma protocollen.
Ik dacht dat jij slechts drie keer bij een arts was geweest?
  donderdag 16 april 2009 @ 09:35:14 #31
52357 Lambiekje
pi_68062438
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Toch gek, volgens mij is Lambiekje hier degene die wat verder moet kijken.. of hij heeft gewoon een extreem lange neus .
Het is duidelijk dat niemand van het andere kamp geen enkel boek, video of artikel heeft gelezen wat ik de afgelopen periode heb geplaatst.

Food: 1/4 is voor your health | 3/4 is for your doctors wallet.

In Lies We Trust
Deconstructing the Myth of AIDS
AIDS inc.
HIV /AIDS : Fact or Fraud
A World Without Cancer
Mercury and global vaccine Agenda
Codex Alimentarius: Background
The Fluoride Deception
Sweet Misery : A Poisoned World
They Drugging our Children

Hier staan nog 200 andere docus over gezondheidsvideos en bigpharma bedrog.

Informeer jezelf. Want jullie eenzijdigheid kan ik niet aanzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:13:59 ]
pi_68062473
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat niemand van het andere kamp geen enkel boek, video of artikel heeft gelezen wat ik de afgelopen periode heb geplaatst.

Food: 1/4 is voor your health | 3/4 is for your doctors wallet.

In Lies We Trust
Deconstructing the Myth of AIDS
AIDS inc.
HIV /AIDS : Fact or Fraud
A World Without Cancer
Mercury and global vaccine Agenda
Codex Alimentarius: Background
The Fluoride Deception
Sweet Misery : A Poisoned World

Informeer jezelf. Want jullie eenzijdigheid kan ik niet aanzien.
En dat zegt de koning van de eenzijdigheid.

Werkelijk Lambiekje, als IEMAND zich hier beroept op eenzijdige (en onbetrouwbare!) informatie, ben jij het wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:14:14 ]
pi_68062550
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat niemand van het andere kamp geen enkel boek, video of artikel heeft gelezen wat ik de afgelopen periode heb geplaatst. Wat een ongekende en onwetende arrogantie gaat er van jullie uit.
En hoeveel boeken uit het wetenschappelijke kamp heb jij ondertussen gelezen

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:14:27 ]
pi_68062622
Uit Trouw:
quote:
De wankelende god Joseph Biederman

Volgens Joe Biederman heeft een op de tien kinderen met ADHD ook last van manische depressiviteit. Hij zette een studie op om deze kinderen met antipsychotica voor volwassenen te behandelen.

In de Verenigde Staten is Joseph Biederman, een kinderpsychiater van wereldnaam, in opspraak geraakt. Biedermans opvattingen over de behandeling van ADHD zijn leidend in de psychiatrie, maar nu blijkt dat hij zich jaren achtereen heeft laten betalen door pillenfabrikanten.
lees meer
Weet niet of dit al in deel 1 is langsgekomen, maar vind het wel interessant om even te noemen..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_68062643
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is geheel niets onbetrouwbaars aan!? ja hoor het is goed met je. Kijk nu eerst maar eens wat. Want jij toont nu wel echt walgelijke domme arrogantie, Miss Know-it-All but knows nothing about anything.
Dude, jij bent hier degene die zo'n beetje de hele medische wetenschap over de afgelopen paar honderd jaar openlijk in twijfel trekt. Dan mag je wel met iets meer komen dan een paar internetartikeltjes die geschreven zijn door wat random dudes. Wat verwacht je nou eigenlijk??? Dat mensen door een zon artikel alles wat we de afgelopen paar honderd jaar hebben geleerd zo het raam uitflikkeren?

En dan ben je nog eens ontzettend hypocriet ook, want je valt de medische wetenschap aan zonder dat je ooit nog maar een wetenschappelijk boek erover hebt gelezen.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:45:12 #36
52357 Lambiekje
pi_68062699
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

En hoeveel boeken uit het wetenschappelijke kamp heb jij ondertussen gelezen
Een ding lijkt me duidelijk. BigPharma handeld met bedrog en misleiding.
Zie VIOXX, DES, Prozac, Ritalin en andere ongein. De waslijst van zeer kwalijk en onwerkzame medicijnen is gigantisch.

Als er ook maar een fractie waar is wat in de docu's wordt aangehaald. Veel zaken is gewoon gestoeld op documenten wat verstopt zijn door bigpharma. Trieste deatljes met het senaat van invoeren kwalijke medicijnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:16:44 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 09:46:09 #37
52357 Lambiekje
pi_68062732
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dude, jij bent hier degene die zo'n beetje de hele medische wetenschap over de afgelopen paar honderd jaar openlijk in twijfel trekt. Dan mag je wel met iets meer komen dan een paar internetartikeltjes die geschreven zijn door wat random dudes. Wat verwacht je nou eigenlijk??? Dat mensen door een zon artikel alles wat we de afgelopen paar honderd jaar hebben geleerd zo het raam uitflikkeren?

En dan ben je nog eens ontzettend hypocriet ook, want je valt de medische wetenschap aan zonder dat je ooit nog maar een wetenschappelijk boek erover hebt gelezen.
Afgelopen 150 jaar berust op walgelijke onkunde op een paar uitzonderingen na.
pi_68062829
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Afgelopen 150 jaar berust op walgelijke onkunde op een paar uitzonderingen na.
Ik ga niet meer in discussie met iemand die mij en de rest van de medische wetenschap er van beschuldigt achterlijk te zijn, zonder ook ooit maar een boek over het onderwerp open geslagen te hebben. Je hebt werkelijk geen idee van waar je over praat. Wie denk je wel niet dat je bent? Je vind jezelf blijkbaar te intelligent om jezelf eens in het onderwerp te verdiepen. Nee, voor jou is het voldoende om een stelling te poneren en die te onderbouwen met wat obscure internetartikeltjes. Iedereen die daarna niet meteen overtuigd is van jouw geniale inzicht is een idioot die niet zelf nadenkt.

Werkelijk IEDER tegenargument dat je hier aanhaalt beantwoord je door simpelweg je stelling te herhalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:17:49 ]
pi_68062830
Lambiekje, ga eens normaal doen. Mensen beschuldigen van het feit dat ze niet na zouden denken is niet alleen een enorm zwaktebod, het helpt jouw eigen standpunten (hoe krankzinnig ze ook mogen zijn) niet.
pi_68062856
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:49 schreef Seneca het volgende:

[..]

Laat je niet zo opnaaien door hem joh Tis een internetforum, zelfs hij heeft recht op zijn eigen mening

[ Bericht 41% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:18:18 ]
pi_68062866
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:49 schreef Scorpie het volgende:
Lambiekje, ga eens normaal doen. Mensen beschuldigen van het feit dat ze niet na zouden denken is niet alleen een enorm zwaktebod, het helpt jouw eigen standpunten (hoe krankzinnig ze ook mogen zijn) niet.
Feit is dat BigPharma handelt met list en bedrog.

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:18:41 ]
pi_68062906
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat je niet zo opnaaien door hem joh Tis een internetforum, zelfs hij heeft recht op zijn eigen mening
Oh, ik laat me niet opnaaien hoor. Maar de waarheid mag ook best wel eens gezegd worden. Mensen als Lambiekje moeten niet denken dat ze zomaar alles en iedereen af kunnen kraken zonder ook maar een greintje begrip van de materie.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:53:41 #43
52357 Lambiekje
pi_68062948
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Boswachtertje het volgende:
Uit Trouw:
[..]

Weet niet of dit al in deel 1 is langsgekomen, maar vind het wel interessant om even te noemen..
Kwalijk niet. Ritalin en Prozac. Wat ga je dan doen? Wat hebben alle schoolshooters gemeen?!
  donderdag 16 april 2009 @ 09:55:14 #44
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68062992
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef Seneca het volgende:

[..]

Oh, ik laat me niet opnaaien hoor. Maar de waarheid mag ook best wel eens gezegd worden. Mensen als Lambiekje moeten niet denken dat ze zomaar alles en iedereen af kunnen kraken zonder ook maar een greintje begrip van de materie.
De discussie is gewoon erg ingewikkeld. Vrijwel elke wetenschappelijke bron is volgens Lambiekje "besmet" en niet onafhankelijk. Daardoor neemt niemand elkaars argumenten echt serieus.

Ik maak persoonlijk ook liever gebruik van wetenschappelijke artikelen waar ik zelf de conclusies uit kan halen dan een filmpje waar weinig ruimte voor interpretatie gegeven wordt.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:56:40 #45
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68063043
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kwalijk niet. Ritalin en Prozac. Wat ga je dan doen? Wat hebben alle schoolshooters gemeen?!
Daar wil ik vanmiddag wel even op terugkomen. TVP
pi_68063047
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe kun jij mij arrogant, dom enzovoort noemen, terwijl jij je nooit verdiept hebt in wetenschappelijke materie? En dan bedoel ik dus niet die onbetersoonlijke argrouwbare conspiracysites, waar iedereen zomaar wat op kan zetten. Ga nou eens in op de wetenschappelijke en pumenten die verschillende mensen hier al gegeven hebben, in plaats van te reageren met 'onzin' of 'verdiep je'. Je hebt het misschien niet door, maar iedereen hier heeft zich verdiept. Dat men het niet met je eens is, wil niet zeggen dat iedereen dan ook maar dom of achterlijk is!

Je maakt jezelf echt steeds ongeloofwaardiger en belachelijker.

[ Bericht 11% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:19:40 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 09:56:59 #47
52357 Lambiekje
pi_68063051
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:49 schreef Scorpie het volgende:
ik hou me al in.

Wat ik slecht vind is dat niemand (afgezien van een paar) dan de moeite nemen wat de docus dan verkondigen. Ze worden niet voor niets gemaakt. Bigpharma afrkraken zonder daar geld of iets voor willen hebben zegt toch genoeg lijkt me.

Het zou het tegenkamp sieren als ook eens wat kijken. En niet teren op hun kennis wat gestoeld is op ghostwritings.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:57:12 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68063057
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is de dezelfde logica dat je linkerarm wordt geamputeerd omdat je kankeruitzaaiing hebt in je rechterbeen.
Dat jij de (in dit geval ook nog eens erg simpele) logica niet ziet zegt meer over je eigen kennis dan over het ontbreken van die logica. Als meerdere aandoeningen veroorzaakt worden door 1 centraal probleem (in dit geval het verzwakte immuun systeem) dan is het logisch dat men die aandoeningen allemaal aan zou kunnen pakken door het centrale probleem aan te pakken. Is dat nou echt zo moeilijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2009 @ 09:58:00 #49
52357 Lambiekje
pi_68063082
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef John.Milton het volgende:

[..]

De discussie is gewoon erg ingewikkeld. Vrijwel elke wetenschappelijke bron is volgens Lambiekje "besmet" en niet onafhankelijk. Daardoor neemt niemand elkaars argumenten echt serieus.

Ik maak persoonlijk ook liever gebruik van wetenschappelijke artikelen waar ik zelf de conclusies uit kan halen dan een filmpje waar weinig ruimte voor interpretatie gegeven wordt.
je kan dan toch zelf op onderzoek wat hun verkondigen op welke zaken zij zich berusten.
pi_68063090
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er geen discussie mogelijk is, omdat Lambiekje zowel ons als elke wetenschappelijke bron die we aanhalen als niet onafhankelijk ziet. We moeten vooral zelf eens gaan nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')