Nee nee er IS geen AIDS in Afrika (hoogstens een paar net zo als bij ons stuk 50 tot 100 per 10mlj ). Het probleem daar is ondervoeding. Heeft ABSOLUUT niets van AIDS van doen. Men moet echt van dat stigmatiserend waanbeeld af.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus in Afrika hebben ze AIDS-achtige symptomen door ondervoeding, terwijl we hier "echte" AIDS hebben wat niets anders is dan medicijnvergiftiging, en het HIV-virus is onschuldig?
Dus ondervoeding is nep-AIDS en medicijnbijwerkingen is echte AIDS?
Wat is er verwijdbaar aan fouten? Maak je ze dan groter?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja het is ook miscommunicatie. Hoe in vredesnaam kan een arts percentages geven aan iets wat ie niet kan weten.
Vorig week was er een arts die borstkanker niet zag. Tenminste mammograaf was niets op te zien. vrouw klaagt arts beschuldigd haar van zeuren. Vrouw denkt het zal wel. Vrouw krijgt van deze prutsarts te horen ga naar plastisch chirurg. Die man wat zijn gebied niet is ziet het wel een dan is het al te laat.
Artsen maken non stop verwijdbare fouten. NIET luisteren naar patienten en maar volgens de opgestelde protocollen handelen. Dat is slecht.
zoiets had ik ook... zit trouwens net ff een beetje het 1e deel door te kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Ik zie de topictitel in de FP. Ik denk: dat MOET een Lambiekje topic zijn. Blijkt het nog waar te zijn ookHet is een complot, zeg ik je!
Haha same here.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Ik zie de topictitel in de FP. Ik denk: dat MOET een Lambiekje topic zijn. Blijkt het nog waar te zijn ookHet is een complot, zeg ik je!
Nee geen grap.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef PopcornMonster het volgende:
Dit is toch hopelijk een grap...
En terecht.quote:
Ik kan je vertellen dat een medicijn zonder bijwerkingen nagenoeg niet bestaat. Het probleem ligt bij receptoraffiniteit. Van elke receptor in ons lichaam zijn hele families te vinden, zelfs superfamilies. Deze verschillen per bevolkingsgroep, per mens, en zelfs per cel voor sommige soorten. Gelukkig maar, dit maakt alle processen in ons lijf een stuk effectiever. Helaas maakt dit dat een medicijn vaak niet alleen de kwalijke receptor pakt, maar ook die receptoren welke een ander proces aansturen. Zodoende kan zelfs een over-the-counter pijnstiller als paracetamol, ibuprofen en aspirine hoofdpijn als bijwerking hebben. Andere receptoren kunnen ge(de)activeerd worden en via een andere route hetzelfde probleem veroorzaken.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Qeh het volgende:
HIV heb ik geen verstand van qua bedrog maar zelfs normale medicatie is niet zo geweldig als je word voorgesteld, soms met hoge risico factoren op bijwerkingen, ben benieuwd waarom ze het in de VS ook wel bedrukken als Drugs, naast Medication hehe. Maar goed, gebruik zelf geen medicatie, al jaren niet meer gehad, laatste wat ik heb gehad was een vaccin voor nekkramp. Bij hoofdpijn grijp ik nooit naar een paracetamol o.i.d.
En ik had vroeger veel hoofdpijn, dat is met de jaren gelukkig veel minder geworden. Wellicht door de medicatie, wie weet, ik heb mijn twijfels bij de medicijnen die ze zomaar uitdelen.
ELISA kan je ook niet eens ijken. Daar is die hele techniek niet eens op gebaseerd. Heb je daadwerkelijk wel eens zo een test in handen gehad? Ik wel. Zelfde voor Western Blotting.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee nee er IS geen AIDS in Afrika (hoogstens een paar net zo als bij ons stuk 50 tot 100 per 10mlj ). Het probleem daar is ondervoeding. Heeft ABSOLUUT niets van AIDS van doen. Men moet echt van dat stigmatiserend waanbeeld af.
AIDS volgens de orthodoxie in Afrika is je hebt diarree en koorts en/of ondergewicht>> AIDS. (Tanzania is eentje al voldoende).
AIDS (VS/EU) je het HIV+ of CD400 (ook per land verschillend). Mensen zijn geheel niet ziek voelen zich niet ziek. Diagnose wordt gesteld op natte vinger werk want Western BLOT en ELISA zijn nergens op geeikt en doen maar wat. Totale willekeur. Verkouden of zwanger. Kans dat je HIV is drastisch hoger.
Pas op het moment dat je begint met de afgekeurde kankermedicijen begin je ziek te worden. Op het moment dat je stopt wordt je weer beter. Precies zoals de bijwerkingen stelt van de medicijnen.
AIDS is bedacht als overkoepelend geheel voor bestaande ziektes (volgens mij weet heel veel dit niet) zodat de afgekeurde kankermedicijnen als nog hergeprofileerd konden worden. Op zeer trieste wijze is het vlak voor kerst er doorgedrukt.
Hoe in vredesnaam kan het aids-medicijn nu en effectief tegen dementie, baarmoederhalskanker en KS werken. Wat voor logica zit daar achter? Is men nu echt zo achterlijk.
Sorry maar mensen die aan de AIDS medicijnen zitten zijn echt imo ontstellend dom en hebben nul onderzoek gedaan. Pas acheraf blijkt men er op terug te komen.
Kijk naar ww.anderekijk.net
Net zoals RLS medicijnen verkapte Parkinson medicijnen zijn. Te lage afzet en moest er dus weer iets nieuws verzonnen worden. Ander stickterje er op ziekte verzinnen en klaar is kees.
HIV bestaat niet. Dat heeft www.fearoftheinvisible.com mooi boven tafel gekregen. Het berust op plagiaat en bedrog. Gallo's opstellign is niet nabootsbaar daar wat voor laboratorium ook. Maar gelukkig stelt zijn eigen notities ook dat het ook niet kan. Vanaf dag 1 is er al controverse.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8674401787208020885
Deze docu mag je wel eens kijken....
Lambiekje, hoe verwacht je iets complex als HIV->AIDS gegrond aan te vallen als je iets dergelijks basaals niet snapt?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
...
Hoe in vredesnaam kan het aids-medicijn nu en effectief tegen dementie, baarmoederhalskanker en KS werken. Wat voor logica zit daar achter? Is men nu echt zo achterlijk.
...
Dat is toch geen logica, of mis ik iets?quote:Op donderdag 16 april 2009 07:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is de dezelfde logica dat je linkerarm wordt geamputeerd omdat je kankeruitzaaiing hebt in je rechterbeen.
jaja rokers krijgen na dat bezopen rookverbod ook nog een trap na door te zeggen dat deze mensen niet gezond leven kunnen ook. Kunnen de untermenschen van RIVM niet hun leugens en bedrog voor zich houden.quote:Groente en fruit slecht voor rokers
Rokers die regelmatig groente en fruit eten hebben een grotere kans op dikkedarmkanker
dan rokers die dat niet doen. Dat concludeert het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM)
op basis van een groot Europees onderzoek, waaraan het instituut zelf heeft meegedaan.
Niet-rokers die veel groente en fruit eten, hebben 20 tot 25 procent minder kans op dikkedarmkanker.
Het instituut adviseert rokers te stoppen, en door te gaan met het eten van voldoende groente en fruit. Het
RIVM kiest er niet voor om rokers te adviseren te stoppen met het eten van groente en fruit. Dat zou nog schadelijker zijn voor hun gezondheid. Deskundigen adviseren mensen 200 à 250 gram groente per dag te eten en minstens twee stuks fruit. De kans op dikkedarmkanker daalt sterker naarmate mensen meer groente en fruit eten. Als mensen 600 gram groente en fruit per dag eten, hebben ze 20 tot 25 procent minder kans op de kanker.
Spits 16/4 blz6
Lambiekje, zoals ik in het andere topic (is vaccinatie onzin) al heb uitgelegd, heb ik heel wat meer ervaring met ziekenhuizen/artsen dan jij. Daardoor heb ik dus ook heel wat ervaring met BigPharma.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zo jammer dat jullie verpest zijn door bigpharma en niet (meer) op de holistische manier naar zaken kijken.
Ik heb astma. Als ik mijn medicijnen niet neem, kan ik niet sporten. Is dat ook een complot?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Qeh het volgende:
HIV heb ik geen verstand van qua bedrog maar zelfs normale medicatie is niet zo geweldig als je word voorgesteld, soms met hoge risico factoren op bijwerkingen, ben benieuwd waarom ze het in de VS ook wel bedrukken als Drugs, naast Medication hehe. Maar goed, gebruik zelf geen medicatie, al jaren niet meer gehad, laatste wat ik heb gehad was een vaccin voor nekkramp. Bij hoofdpijn grijp ik nooit naar een paracetamol o.i.d.
En ik had vroeger veel hoofdpijn, dat is met de jaren gelukkig veel minder geworden. Wellicht door de medicatie, wie weet, ik heb mijn twijfels bij de medicijnen die ze zomaar uitdelen.
Als je nu eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Het is aan een schakeling van bedrog, misleiding, corruptie, vrevalsing. Of gewoon zoals met HPV nooit echt getest.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Lambiekje, zoals ik in het andere topic (is vaccinatie onzin) al heb uitgelegd, heb ik heel wat meer ervaring met ziekenhuizen/artsen dan jij. Daardoor heb ik dus ook heel wat ervaring met BigPharma.
Om nog maar eens te herhalen wat ik daar ook al heb vermeld: ik heb nog nooit één arts meegemaakt die het belang van zijn patient niet voorop had staan. Natuurlijk is de ene arts beter dan de andere, en klikt het met de een meer dan met de ander, maar allemaal willen ze slechts één ding: achterhalen wat de oorzaak van de ziekte van de patient is en hem weer beter maken.
Natuurlijk worden er fouten gemaakt, daar zijn het mensen voor. Maar om dan maar meteen de gehele medische wetenschap af te schrijven? Kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |