abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 09:00:19 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68061652
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb astma. Als ik mijn medicijnen niet neem, kan ik niet sporten. Is dat ook een complot?
Neem je zuivelproducten tot je?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68061706
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jaja rokers krijgen na dat bezopen rookverbod ook nog een trap na door te zeggen dat deze mensen niet gezond leven kunnen ook. Kunnen de untermenschen van RIVM niet hun leugens en bedrog voor zich houden.
What de FUCK heeft dit te maken met het topic?
pi_68061709
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Neem je zuivelproducten tot je?
Ik drink melk, eet eieren en kaas, krijg mijn zuivelproducten meer dan voldoende binnen

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:13:08 ]
pi_68061749
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je nu eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Het is aan een schakeling van bedrog, misleiding, corruptie, vrevalsing. Of gewoon zoals met HPV nooit echt getest.
Ziekte is een marketingtool. Ziektes worden gehyped.
Reageer nu gewoon eens op wat ik zeg...

Als ik je nu vertel dat ik bijna 20 jaar ervaring heb met ziekenhuizen, voornamelijk voor mijn zusje(s), maar in mindere mate ook voor mijzelf, en dat ik al die tijd nog geen arts ben tegengekomen die uit winstoverwegingen handelde. Mijn ervaring is juist dat artsen alle mogelijke moeite doen om levens te redden en, als dat niet meer mogelijk is, in ieder geval het leven te veraangenamen.

Waar is hier nu sprake van bedrog, misleiding, corruptie of vervalsing?

En over dat ziektes gehyped worden: mijn zusje heeft een unieke ziekte, die verder nog nooit bij iemand is vastgesteld, behalve bij mijn andere, inmiddels overleden, zusje. Bij hen kan dus in ieder geval geen sprake zijn van 'ziekte als marketingtool'.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:08:36 #25
52357 Lambiekje
pi_68061777
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

What de FUCK heeft dit te maken met het topic?
Dat ziektes, medicaties en vaccinaties gebruikt wordt als geldgenereer tool voor bigpharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68061784
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Als ik je nu vertel dat ik bijna 20 jaar ervaring heb met ziekenhuizen, voornamelijk voor mijn zusje(s), maar in mindere mate ook voor mijzelf, en dat ik al die tijd nog geen arts ben tegengekomen die uit winstoverwegingen handelde. Mijn ervaring is juist dat artsen alle mogelijke moeite doen om levens te redden en, als dat niet meer mogelijk is, in ieder geval het leven te veraangenamen.

En over dat ziektes gehyped worden: mijn zusje heeft een unieke ziekte, die verder nog nooit bij iemand is vastgesteld, behalve bij mijn andere, inmiddels overleden, zusje. Bij hen kan dus in ieder geval geen sprake zijn van 'ziekte als marketingtool'.
Ik voorspel de volgende reactie van Lambiekje:

Als je nu eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Het is aan een schakeling van bedrog, misleiding, corruptie, vrevalsing. Of gewoon zoals met HPV nooit echt getest.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_68061825
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:08 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik voorspel de volgende reactie van Lambiekje:

Toch gek, volgens mij is Lambiekje hier degene die wat verder moet kijken.. of hij heeft gewoon een extreem lange neus .
  donderdag 16 april 2009 @ 09:11:00 #28
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68061839
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat ziektes, medicaties en vaccinaties gebruikt wordt als geldgenereer tool voor bigpharma.
Kaasboeren worden ook rijk van zuivelproducten. De klootzakken!
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  donderdag 16 april 2009 @ 09:14:58 #29
52357 Lambiekje
pi_68061940
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

In 30 jaar ervaring dat ik met ziekenhuizen hebben is dat ze onkundig. slecht handelen, totaal niet geinteresseerd. In zijn algeheelheid is het bedroevend gesteld met ziekenhuizen. Pillenzwendelaars zijn het.

Tevens staaft het met de geluiden die van alle kanten komen dat alles en iedereen in de klauwen zit van BigPharma. Er is geen objectiviteit meer. Er woren NUL oplossingen bedacht voor ziektes die ze zelf hebben aangezwengeld door de decennia heen.

Artsen zijn vatbaar voor misleiding. Dat is tijdens hun in de zeer eenzijdige bigpharma gesbusidieerde studie aangeleerd. Kritisch denken ontbeert dat soort mensen compleet. Ze kunnen alleen handelen naar BigPharma protocollen.
pi_68062040
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In 30 jaar ervaring dat ik met ziekenhuizen hebben is dat ze onkundig. slecht handelen, totaal niet geinteresseerd. In zijn algeheelheid is het bedroevend gesteld met ziekenhuizen. Pillenzwendelaars zijn het.

Tevens staaft het met de geluiden die van alle kanten komen dat alles en iedereen in de klauwen zit van BigPharma. Er is geen objectiviteit meer. Er woren NUL oplossingen bedacht voor ziektes die ze zelf hebben aangezwengeld door de decennia heen.

Artsen zijn vatbaar voor misleiding. Dat is tijdens hun in de zeer eenzijdige bigpharma gesbusidieerde studie aangeleerd. Kritisch denken ontbeert dat soort mensen compleet. Ze kunnen alleen handelen naar BigPharma protocollen.
Ik dacht dat jij slechts drie keer bij een arts was geweest?
  donderdag 16 april 2009 @ 09:35:14 #31
52357 Lambiekje
pi_68062438
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Toch gek, volgens mij is Lambiekje hier degene die wat verder moet kijken.. of hij heeft gewoon een extreem lange neus .
Het is duidelijk dat niemand van het andere kamp geen enkel boek, video of artikel heeft gelezen wat ik de afgelopen periode heb geplaatst.

Food: 1/4 is voor your health | 3/4 is for your doctors wallet.

In Lies We Trust
Deconstructing the Myth of AIDS
AIDS inc.
HIV /AIDS : Fact or Fraud
A World Without Cancer
Mercury and global vaccine Agenda
Codex Alimentarius: Background
The Fluoride Deception
Sweet Misery : A Poisoned World
They Drugging our Children

Hier staan nog 200 andere docus over gezondheidsvideos en bigpharma bedrog.

Informeer jezelf. Want jullie eenzijdigheid kan ik niet aanzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:13:59 ]
pi_68062473
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat niemand van het andere kamp geen enkel boek, video of artikel heeft gelezen wat ik de afgelopen periode heb geplaatst.

Food: 1/4 is voor your health | 3/4 is for your doctors wallet.

In Lies We Trust
Deconstructing the Myth of AIDS
AIDS inc.
HIV /AIDS : Fact or Fraud
A World Without Cancer
Mercury and global vaccine Agenda
Codex Alimentarius: Background
The Fluoride Deception
Sweet Misery : A Poisoned World

Informeer jezelf. Want jullie eenzijdigheid kan ik niet aanzien.
En dat zegt de koning van de eenzijdigheid.

Werkelijk Lambiekje, als IEMAND zich hier beroept op eenzijdige (en onbetrouwbare!) informatie, ben jij het wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:14:14 ]
pi_68062550
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat niemand van het andere kamp geen enkel boek, video of artikel heeft gelezen wat ik de afgelopen periode heb geplaatst. Wat een ongekende en onwetende arrogantie gaat er van jullie uit.
En hoeveel boeken uit het wetenschappelijke kamp heb jij ondertussen gelezen

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:14:27 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_68062622
Uit Trouw:
quote:
De wankelende god Joseph Biederman

Volgens Joe Biederman heeft een op de tien kinderen met ADHD ook last van manische depressiviteit. Hij zette een studie op om deze kinderen met antipsychotica voor volwassenen te behandelen.

In de Verenigde Staten is Joseph Biederman, een kinderpsychiater van wereldnaam, in opspraak geraakt. Biedermans opvattingen over de behandeling van ADHD zijn leidend in de psychiatrie, maar nu blijkt dat hij zich jaren achtereen heeft laten betalen door pillenfabrikanten.
lees meer
Weet niet of dit al in deel 1 is langsgekomen, maar vind het wel interessant om even te noemen..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_68062643
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is geheel niets onbetrouwbaars aan!? ja hoor het is goed met je. Kijk nu eerst maar eens wat. Want jij toont nu wel echt walgelijke domme arrogantie, Miss Know-it-All but knows nothing about anything.
Dude, jij bent hier degene die zo'n beetje de hele medische wetenschap over de afgelopen paar honderd jaar openlijk in twijfel trekt. Dan mag je wel met iets meer komen dan een paar internetartikeltjes die geschreven zijn door wat random dudes. Wat verwacht je nou eigenlijk??? Dat mensen door een zon artikel alles wat we de afgelopen paar honderd jaar hebben geleerd zo het raam uitflikkeren?

En dan ben je nog eens ontzettend hypocriet ook, want je valt de medische wetenschap aan zonder dat je ooit nog maar een wetenschappelijk boek erover hebt gelezen.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:45:12 #36
52357 Lambiekje
pi_68062699
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

En hoeveel boeken uit het wetenschappelijke kamp heb jij ondertussen gelezen
Een ding lijkt me duidelijk. BigPharma handeld met bedrog en misleiding.
Zie VIOXX, DES, Prozac, Ritalin en andere ongein. De waslijst van zeer kwalijk en onwerkzame medicijnen is gigantisch.

Als er ook maar een fractie waar is wat in de docu's wordt aangehaald. Veel zaken is gewoon gestoeld op documenten wat verstopt zijn door bigpharma. Trieste deatljes met het senaat van invoeren kwalijke medicijnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:16:44 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 09:46:09 #37
52357 Lambiekje
pi_68062732
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dude, jij bent hier degene die zo'n beetje de hele medische wetenschap over de afgelopen paar honderd jaar openlijk in twijfel trekt. Dan mag je wel met iets meer komen dan een paar internetartikeltjes die geschreven zijn door wat random dudes. Wat verwacht je nou eigenlijk??? Dat mensen door een zon artikel alles wat we de afgelopen paar honderd jaar hebben geleerd zo het raam uitflikkeren?

En dan ben je nog eens ontzettend hypocriet ook, want je valt de medische wetenschap aan zonder dat je ooit nog maar een wetenschappelijk boek erover hebt gelezen.
Afgelopen 150 jaar berust op walgelijke onkunde op een paar uitzonderingen na.
pi_68062829
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Afgelopen 150 jaar berust op walgelijke onkunde op een paar uitzonderingen na.
Ik ga niet meer in discussie met iemand die mij en de rest van de medische wetenschap er van beschuldigt achterlijk te zijn, zonder ook ooit maar een boek over het onderwerp open geslagen te hebben. Je hebt werkelijk geen idee van waar je over praat. Wie denk je wel niet dat je bent? Je vind jezelf blijkbaar te intelligent om jezelf eens in het onderwerp te verdiepen. Nee, voor jou is het voldoende om een stelling te poneren en die te onderbouwen met wat obscure internetartikeltjes. Iedereen die daarna niet meteen overtuigd is van jouw geniale inzicht is een idioot die niet zelf nadenkt.

Werkelijk IEDER tegenargument dat je hier aanhaalt beantwoord je door simpelweg je stelling te herhalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:17:49 ]
pi_68062830
Lambiekje, ga eens normaal doen. Mensen beschuldigen van het feit dat ze niet na zouden denken is niet alleen een enorm zwaktebod, het helpt jouw eigen standpunten (hoe krankzinnig ze ook mogen zijn) niet.
pi_68062856
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:49 schreef Seneca het volgende:

[..]

Laat je niet zo opnaaien door hem joh Tis een internetforum, zelfs hij heeft recht op zijn eigen mening

[ Bericht 41% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 18:18:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')