JE BENT TE LAAT.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
BT, je moet mijn versierpoging nog tot winnaar uitverkiezen.
Dat wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE BENT TE LAAT.
Maar je weet toch dat ik ervoor zou vallen liefje
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je er een note bij, Emimich?
Wat mis ikquote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik verzoek je er dan ook mee om op te houden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:51 schreef steenbokje000 het volgende:
Ik heb een mooie hamburger
krijg er weleens complimentjes mee..
toch vond ik een kinderkutje mooier staan maja
na sex word het er niet strakker op
Die staat ook in dat schaamlippen topicquote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Als vervolg op de gratenkut en hartjeskut, de hamburgerkut:
[..]
Ach, ik waag wel vaker een gokje.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik verzoek je er dan ook mee om op te houden.
En dan ga je neuken?quote:
O, dat verhaal weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Als vervolg op de gratenkut en hartjeskut, de hamburgerkut:
[..]
Correct.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan is het donderdag 16 april 2009 16:55u
Neuk jij?quote:
rip aan de nabestaandenquote:
`Hoiiiiiiiiiiquote:
Nog een kleine week....quote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan is het donderdag 16 april 2009 16:55u
Waar woon je dan? Het is hier nog steeds lekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, ik ging op het balkon zitten, gaat het regenen en onweren.
like serious?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, ik ging op het balkon zitten, gaat het regenen en onweren.
Op een trekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Het is hier nog steeds lekker.
Picca's per pm.quote:
Ja maar daar is er maar 1 lekker vanquote:Op woensdag 15 april 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er trouwensaan jarige zusjes? Dan brengen ze altijd vriendinnetjes mee naar huis.
M'n zusje dr lekkere vriendinnen zijn 12, dus daar kan ik nog even niks mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar daar is er maar 1 lekker vanen ze heeft het al gevierd voor haar vriendinnen.
Die van mij 14quote:Op woensdag 15 april 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n zusje dr lekkere vriendinnen zijn 12, dus daar kan ik nog even niks mee.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die van mij 14dus dat is nog wel te doen
die van mij 7, dus dat is precies goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jou zusje is sowieso geilquote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die van mij 7, dus dat is precies goed.
Boh, doe foto's danquote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Homoquote:
Ga je mooie gifjes maken?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet er nog een goede .gif maker dingest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga je mooie gifjes maken?Ja ik wil gifjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had eerst Adobe illustrator ofzo maar dat valt nergens meer te downloaden
AJAX AMSTERDAM!
Ik had een heel goed gifjesprogramma maar ik ben het kwijt (quote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik wil gifjes makenik had eerst Adobe illustrator ofzo maar dat valt nergens meer te downloaden
Ik had er eerst ook een, want ik was van plan ook een gifje te maken. Ik dacht dan ben ik vet gangster enzo. Maar ik had geen zin om dat programma te openen dus ik weet niet of die goed was. In iedergeval heb ik nu nog nooit een gif gemaakt, en ik heb ook geen programma meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik wil gifjes makenik had eerst Adobe illustrator ofzo maar dat valt nergens meer te downloaden
Allerallerlaatste?quote:
18 mei eerste examenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
boh![]()
Wanneer beginnen je examens?
Indeed, indeed. 13.gifquote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Saaie namen bekendgemaakt zeg, voor Lowlands.
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nou goed gelukkig is dit nog maar een klein deel, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad
Nadat Arrow niet meer kwam, en Pinkpop's programma tegenviel, had ik al mijn hoop op hun gevestigd
Als ik naar Pinkpop zou gaan, zou dat alleen voor Placebo zijn geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad
Nadat Arrow niet meer kwam, en Pinkpop's programma tegenviel, had ik al mijn hoop op hun gevestigd
ik wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik naar Pinkpop zou gaan, zou dat alleen voor Placebo zijn geweest![]()
Ik ga daarom maar niet.
+ Arctic Monkeys, Bon Iver en the Prodigy.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed gelukkig is dit nog maar een klein deel, dat scheelt.
En Bloc Party komt in ieder geval.![]()
quote:
Mja die heb ik allemaal al eens gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ Arctic Monkeys, Bon Iver en the Prodigy.
Die ik sowieso wil zien
Vorig jaar Metallica.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Pinkpop.Jongens, jongens. Valt me van jullie tegen.
Voor jou misschien, wie?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Fall Out Boy, Kasabian, The Aggrolites, Calexico, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, The Gaslamp Killer, Hank III and Assjack en Collie Buddz & The New Kingston Bandquote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor jou misschien, wie?
Lowlands.nl doet het niet echt lekker via m'n mobiel![]()
Die bandsquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Fall Out Boy, Kasabian, The Aggrolites, Calexico, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, The Gaslamp Killer, Hank III and Assjack en Collie Buddz & The New Kingston Band
ja komt goed. Ik ga eigenlijk bijna alleen maar voor placebo.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo graag wil ik depeche mode nou ook weer niet zien'
Vertel je wel even hoe Placebo is geweest?
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga overigens alleen de zondag, kon gratis met een vriend meequote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Pinkpop.Jongens, jongens. Valt me van jullie tegen.
Yeah. Chaos.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef Silentalarm het volgende:
die site van lowlands is trouwens echt kut
quote:
Ja hequote:
Songkill.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
JA IK WEET HIJ IS WAARSCHIJNLIJK AL 100000x GEPOST MAAR HIJ BLIJFT GRAPPIG
quote:
Ja, want ik vind die regen aan het begin zo geilquote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]dan kies je dit nummer van The Doors
Na de line-up te hebben gelezen, zou ik dat ook doenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja komt goed. Ik ga eigenlijk bijna alleen maar voor placebo.![]()
![]()
word je daar opgewonden vanquote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want ik vind die regen aan het begin zo geil
Yo, ik wil dus lid worden van de SVA. Maar dat kan dus pas als je 18 bent. Maar nu kan ik volgens mij wel lid worden van de jonge schare? En was is er anders ten opzichten van het echte SVA lidmaatschap en het Jonge schare lidmaatschap?quote:
Mwah indeedquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Fall Out Boy, Kasabian, The Aggrolites, Calexico, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, The Gaslamp Killer, Hank III and Assjack en Collie Buddz & The New Kingston Band
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Yo, ik wil dus lid worden van de SVA. Maar dat kan dus pas als je 18 bent. Maar nu kan ik volgens mij wel lid worden van de jonge schare? En was is er anders ten opzichten van het echte SVA lidmaatschap en het Jonge schare lidmaatschap?
Er is weinig verschil volgens mij. Je zou ajax even kunnen bellen. Ik zie verder ook weinig staan op www.ajaxlife.nlquote:Supportersvereniging Ajax (18 jaar en ouder)
Word nu GRATIS lid voor de rest van het seizoen!
Word nu lid voor de rest van het seizoen en ontvang meteen alle voordelen tot 30 juni 2009 gratis. Wat voor voordelen? Je kan je opgeven voor de exclusieve evenementen, krijgt 10% korting in de Ajax Fanshop en ontvangt de laatste edities van de krant Ajax Life. Tevens kan je gelijk je profiel aanmaken op ajaxlife.nl!
Vul onderstaand formulier in en stuur deze met een geldig legitimatiebewijs op.
Ajax Jonge Schare (tussen de 13 en 18 jaar)
Word nu GRATIS lid voor de rest van het seizoen!
Word nu lid voor de rest van het seizoen en ontvang meteen alle voordelen tot 30 juni 2009 gratis. Wat voor voordelen? Je kan je opgeven voor de exclusieve evenementen, krijgt 10% korting in de Ajax Fanshop, ontvang je je exclusieve sjaal en ontvangt de laatste edities van de krant Ajax Life. Tevens kan je gelijk je profiel aanmaken op ajaxlife.nl!
Vul onderstaand formulier in en stuur deze met een geldig legitimatiebewijs op.
Ok thxquote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Er is weinig verschil volgens mij. Je zou ajax even kunnen bellen. Ik zie verder ook weinig staan op www.ajaxlife.nl
Kan vanavond/morgen nog wel even kijken. Als je nog vragen hebt beter even pmén want dan denk ik eraan. Ben nu trainen
Hoihoihoi!quote:
Ow ik denk dat Ananas dan een fout heeft gemaakt en dat die PM niet naar jou toe moestquote:
Heb jij gisteravond wat gemist?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ow ik denk dat Ananas dan een fout heeft gemaakt en dat die PM niet naar jou toe moest
Weet ik niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij gisteravond wat gemist?
Ik wel. Sex.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij gaan mênnus hard hakken hé?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk niet. Ben ziek
En jij?
wat.. en dan al meteen last van je rug hebben?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, dus ik loop door dat wormerveer. En door die geile kutkermis miste ik een afstapje van de parkeerplek waar die kermis pal bovenop staat.
M'N RUG!
Als jij wilt dat ik met je ga hakken, dan doe ik datquote:
Omg, wat een lekker ding.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
BOH!!1!!11
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben door m'n rug gegaan paar dagen terug beotch!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat.. en dan al meteen last van je rug hebben?![]()
was je jaarlijkse uitstapje met de rest van het bejaardenhuis wel leuk?
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat.. en dan al meteen last van je rug hebben?![]()
was je jaarlijkse uitstapje met de rest van het bejaardenhuis wel leuk?
Kssstt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef krioro het volgende:
Ik kom even controleren of Fas mijn foto's niet stiekem post.
Waarvan?quote:
Sorry, het was zo'n mooie picca.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja je weet wel waar ik het over heb hè, vuige dief!
Wow, vanwaar die liefde opeensquote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik met je ga hakken, dan doe ik dat
Ik mag komen, dat vind ik heel wat.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wow, vanwaar die liefde opeens
Komt het door mijn baard?
't Is ok, maak het maar goed door wat pics van jezelf te posten.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, het was zo'n mooie picca.
Baarden 14.gifquote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet je badkamer wel schoonmaken, wat een hel om daar te gaan pissen zeg.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
AL DIE WILLEN TE KAAP'REN VAREN, MOETEN MANNEN MET BAARDEN ZIJNquote:
Ik post geen pics van mezelf op Fok!. Bovendien heb je al foto's van mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is ok, maak het maar goed door wat pics van jezelf te posten.
Ik heb nu een baardquote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AL DIE WILLEN TE KAAP'REN VAREN, MOETEN MANNEN MET BAARDEN ZIJN
Yay ik mag naar kaap'ren!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AL DIE WILLEN TE KAAP'REN VAREN, MOETEN MANNEN MET BAARDEN ZIJN
Weet ik, ik bedoelde gewoon pics die je zelf gevonden hebtquote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik post geen pics van mezelf op Fok!. Bovendien heb je al foto's van mij.
Jij niet, jij hebt een baardje op je gezichtquote:
Klopt.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt een baardje op je gezicht
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je ziet er sexier uit dan toen op onze date Maurits
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde gewoon pics die je zelf gevonden hebt!
Dat is geen baard man, dat is een poging tot sikje.quote:
Ik zei ook dat er niet al te veel verwacht van moest wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is geen baard man, dat is een poging tot sikje.
Wel schattig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je ziet er sexier uit dan toen op onze date Maurits
Dus nu je een sikje hebt een geen computerspelletjes meer speelt: Al geneukt?quote:
Elke dag.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus nu je een sikje hebt een geen computerspelletjes meer speelt: Al geneukt?
Laat het gewoon drie maanden groeien ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Overigs ga ik me 6 mei weer scheren dus als iemand het wil zien moet de meet vantevoren zijnVolgende week dus eigenlijk
!
BBQ en bier zuipen en daarna uitgaan, bij mij in A'dam.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wou net zeggen. Wil je komen? Waar en in wie?
Details graag
Wanneer?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BBQ en bier zuipen en daarna uitgaan, bij mij in A'dam.
Ik hoor het dan wel. Klinkt opzich goedquote:Op woensdag 15 april 2009 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet nog niet, ik zet je wel in de PM lijst.
Boem = ho?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
boh, kwam net van training gefietst. Dus maat van me onder afdak van winkelcentrum en ik buiten. Wil ik zo naar binnen bedenkt hij ineens dat het buiten nat is waar hij dus lekker in wil fietsen.. BOEM..
Reden om het eraf te likkenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:33 schreef bloodysunday het volgende:
Godver, was ik ff aan het fappen spuit ik verdomme op mn ipod.
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
BOEM = fietsen tegen elkaar en schelden omdat nat buiten
Ga je in je eigen mond proberen te cummen?quote:
Ook al was ie eigenaar van Emmanuel, dan nog niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef krioro het volgende:
Zelfs niet als ie een baard laat staan?
en waar precies vroeg ik of ik mocht komenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
Swarmahomo, nee je mag niet komen op onze meet.
Je hebt niks te vragen, je mag niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en waar precies vroeg ik of ik mocht komen
Duidelijk te zien wie hier de lakens uitdeelt.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt niks te vragen, je mag niet.
ik kan dan ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt niks te vragen, je mag niet.
Jij mag ook niet komenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Duidelijk te zien wie hier de lakens uitdeelt.
Er is niet eens een datum bekend manquote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan dan ook nietheb wat beters te doen
Die weten het al via de pmquote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef krioro het volgende:
Wie mogen er wel komen, Ananas?
wtf, daar zie je er kankergoed uit, itt de keren dat ik je in het echt zag. Dat baardje doet het hem, serieus man.quote:
Ff fappen op deze reactie.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, daar zie je er kankergoed uit, itt de keren dat ik je in het echt zag. Dat baardje doet het hem, serieus man.
He, jammer man.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ananasmeet? Ik kan vast niet, heb al zoveel fok!meets de komende tijd
Je mag ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ananasmeet? Ik kan vast niet, heb al zoveel fok!meets de komende tijd
Requiem For A Dreamquote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Emimich het volgende:
Bazen, doe eens suggesties over welke films ik moet downloaden.
Op kakken staan nog wel een paar leuke.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Emimich het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Favo forum Buitenlands Fruit
Slijmbal, nu mag je zeker niet!
Zijn er daadwerkelijk nog mensen die niet gezien hebben?quote:
Weet ik het, daar dacht ik toevallig net aan. En je weet nooit met dat jong grut hier hè.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk nog mensen die niet gezien hebben?
Jo, present.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hallo, het is KLB. Hier zijn meer cultuurbarbaren dan users.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Daar zal de meet ook plaatsvinden hoor, in Brabant.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]Dat staat er al eeuwen
Maar goed, Amsterdam, pfft, blijf ik lekker in het prachtige Brabant!
Users die patat zeggen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hallo, het is KLB. Hier zijn meer cultuurbarbaren dan users.
itchi de killer (uncut) kijken, op joetoep natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Emimich het volgende:
wtf, bij je ouderlijk huis?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar zal de meet ook plaatsvinden hoor, in Brabant.
Patatquote:Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Users die patat zeggen bijvoorbeeld.
Ik ga op de bank schijten.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kots alles onder. Ik ga me daar helemaal bezatten.
MIJNquote:Op donderdag 16 april 2009 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bohhhh, ga ik jou ook eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |