JE BENT TE LAAT.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
BT, je moet mijn versierpoging nog tot winnaar uitverkiezen.
Dat wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE BENT TE LAAT.
Maar je weet toch dat ik ervoor zou vallen liefje
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je er een note bij, Emimich?
Wat mis ikquote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik verzoek je er dan ook mee om op te houden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:51 schreef steenbokje000 het volgende:
Ik heb een mooie hamburger
krijg er weleens complimentjes mee..
toch vond ik een kinderkutje mooier staan maja
na sex word het er niet strakker op
Die staat ook in dat schaamlippen topicquote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Als vervolg op de gratenkut en hartjeskut, de hamburgerkut:
[..]
Ach, ik waag wel vaker een gokje.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik verzoek je er dan ook mee om op te houden.
En dan ga je neuken?quote:
O, dat verhaal weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Als vervolg op de gratenkut en hartjeskut, de hamburgerkut:
[..]
Correct.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan is het donderdag 16 april 2009 16:55u
Neuk jij?quote:
rip aan de nabestaandenquote:
`Hoiiiiiiiiiiquote:
Nog een kleine week....quote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan is het donderdag 16 april 2009 16:55u
Waar woon je dan? Het is hier nog steeds lekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, ik ging op het balkon zitten, gaat het regenen en onweren.
like serious?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, ik ging op het balkon zitten, gaat het regenen en onweren.
Op een trekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Het is hier nog steeds lekker.
Picca's per pm.quote:
Ja maar daar is er maar 1 lekker vanquote:Op woensdag 15 april 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er trouwensaan jarige zusjes? Dan brengen ze altijd vriendinnetjes mee naar huis.
M'n zusje dr lekkere vriendinnen zijn 12, dus daar kan ik nog even niks mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar daar is er maar 1 lekker vanen ze heeft het al gevierd voor haar vriendinnen.
Die van mij 14quote:Op woensdag 15 april 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n zusje dr lekkere vriendinnen zijn 12, dus daar kan ik nog even niks mee.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die van mij 14dus dat is nog wel te doen
die van mij 7, dus dat is precies goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jou zusje is sowieso geilquote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die van mij 7, dus dat is precies goed.
Boh, doe foto's danquote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Homoquote:
Ga je mooie gifjes maken?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet er nog een goede .gif maker dingest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga je mooie gifjes maken?Ja ik wil gifjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had eerst Adobe illustrator ofzo maar dat valt nergens meer te downloaden
AJAX AMSTERDAM!
Ik had een heel goed gifjesprogramma maar ik ben het kwijt (quote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik wil gifjes makenik had eerst Adobe illustrator ofzo maar dat valt nergens meer te downloaden
Ik had er eerst ook een, want ik was van plan ook een gifje te maken. Ik dacht dan ben ik vet gangster enzo. Maar ik had geen zin om dat programma te openen dus ik weet niet of die goed was. In iedergeval heb ik nu nog nooit een gif gemaakt, en ik heb ook geen programma meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik wil gifjes makenik had eerst Adobe illustrator ofzo maar dat valt nergens meer te downloaden
Allerallerlaatste?quote:
18 mei eerste examenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
boh![]()
Wanneer beginnen je examens?
Indeed, indeed. 13.gifquote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Saaie namen bekendgemaakt zeg, voor Lowlands.
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nou goed gelukkig is dit nog maar een klein deel, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad
Nadat Arrow niet meer kwam, en Pinkpop's programma tegenviel, had ik al mijn hoop op hun gevestigd
Als ik naar Pinkpop zou gaan, zou dat alleen voor Placebo zijn geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad
Nadat Arrow niet meer kwam, en Pinkpop's programma tegenviel, had ik al mijn hoop op hun gevestigd
ik wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik naar Pinkpop zou gaan, zou dat alleen voor Placebo zijn geweest![]()
Ik ga daarom maar niet.
+ Arctic Monkeys, Bon Iver en the Prodigy.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed gelukkig is dit nog maar een klein deel, dat scheelt.
En Bloc Party komt in ieder geval.![]()
quote:
Mja die heb ik allemaal al eens gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ Arctic Monkeys, Bon Iver en the Prodigy.
Die ik sowieso wil zien
Vorig jaar Metallica.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Pinkpop.Jongens, jongens. Valt me van jullie tegen.
Voor jou misschien, wie?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Fall Out Boy, Kasabian, The Aggrolites, Calexico, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, The Gaslamp Killer, Hank III and Assjack en Collie Buddz & The New Kingston Bandquote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor jou misschien, wie?
Lowlands.nl doet het niet echt lekker via m'n mobiel![]()
Die bandsquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Fall Out Boy, Kasabian, The Aggrolites, Calexico, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, The Gaslamp Killer, Hank III and Assjack en Collie Buddz & The New Kingston Band
ja komt goed. Ik ga eigenlijk bijna alleen maar voor placebo.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo graag wil ik depeche mode nou ook weer niet zien'
Vertel je wel even hoe Placebo is geweest?
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga overigens alleen de zondag, kon gratis met een vriend meequote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Pinkpop.Jongens, jongens. Valt me van jullie tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |