Moet het nog een beetje warmer worden wel. Het is nu maar aan de frisse kant, maar het ziet er veelbelovend uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef beequeen het volgende:
Nou, geniet maar van het zonnetje CarO, ga ik ook doen.![]()
Buuv, ga jij ook de tuin in?
In dat geval ga ik na de Teletubbies nog even naar de speeltuin, mét de kids voor de goede orde.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef beequeen het volgende: De rest van de weer is het weer een stuk minder......tijd voor de tuin.
Gooi gewoon een bal op die voetsporen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou niet weten hoe, eigenlijk.
Ik denk dat ik gewoon de kids de schuld geef![]()
Nee hoor, ik denk dat hij het wel kan herstellen, maar hij zal niet staan te juichen.
Lomp
Gewoon doorlopen in een leuk patroontje.quote:
Teletubbies, weer iets wat ik écht niet mis.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval ga ik na de Teletubbies nog even naar de speeltuin, mét de kids voor de goede orde.
Hahaha jaaa ik maak er een groot hart vanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen in een leuk patroontje.En dan zeggen dat het voor bloembollen is
Nee precies, zelfingenomen blommenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja alsof dat uitmaakt, je houdt toch niet van narcissen.
Ben je er al weer?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zalfje, foto naar de dermatoloog en dan horen we het wel.![]()
Oh fuck! vergeet een kadootje, Woeps. Ff fietsenmoet over een uur weer terug zijn,.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je er al weer?![]()
Geef snel dat estafette-stokje, moet er vandoor!
Nee, sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoor ben er al. Maar jullie niet meer zeker hè
Vanaf 9 uur vanmorgen tot 12 uur en van 13:00 tot 14:00quote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen!
Hoe heb jij geslapen NMNS? 'k Las dat de pijn overal bovenuit kwam.
Daar koop ik wat voor.quote:
Je moet/mag ook in beiden postenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef Dementor het volgende:
Deze sc gaat nu wel errug langzam.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik heb vanmiddag gejogd in het park! Oeleboele!
Ik zie het voor me.quote:
Hoi Caro!quote:
Zie boven.quote:
Haha, niet zo projecteren Coos! Ik kan nog vele jaren over straat hoor, zonder rolstoel en stoma.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie boven.
En....wit kort broekje aan?
Ignace van Swieten lookquote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan nog vele jaren over straat hoor
Ah, de underscore tekst was dus wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef Coos het volgende:
Vanochtend kon ik uitslapen maar ik kan niet gokken dat dat morgen ook zo is.
Dus......vette lappen......lezen......slapen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Uh, Cc, je hoeft de asbak toch niet terug hè?![]()
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik post gewoon daar waar er anderen zijn
Hi! Met jou gaat het ook prima, hè?quote:
Ja, gaat hartstikke goed. Mijn mams hè, die is ook gestopt.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi! Met jou gaat het ook prima, hè?
Vandaag de tuin in?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:30 schreef Dementor het volgende:
Het is hier nog best mooi weer.
Ja, maar alleen om aan de presentatie voor mijn verdediging te werken.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Coos, heb jij mijn mail weer gezien?
Mooi! Want krijg net een spoedopdrachtje binnen dat dit weekend in Word gemaakt moet wordenquote:
Hoi Gert.quote:
Hahaha, jammer dat je geen droom ingetypt hebt. Konden wij daar even lekker Feudiaans over gaan doen hier.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Gert.
Sorry, meteen nadat ik dat postte ben ik in slaap gevallen op de bank![]()
Geen goed plan dus, internetten op de laptop op de bank.
Het reageren venster stond zelfs open toen ik wakker werd![]()
Dus toch wat?quote:
Loopt die vete nu nog steeds?quote:
Welke vete???? My god ik mis de clue wel heel erg ineens.quote:
Feud = vete.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Welke vete???? My god ik mis de clue wel heel erg ineens.
Ja joh die weet alles, moet je ook eens inhuren die gastquote:
Ah zo!quote:
Heb je de muzikant gehoord?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja lekker!!Ik heb even gewandeld in het bos, maar mijn broek plakte gewoon aan mijn benen, zo warm is het!
![]()
En ik heb een Wielewaal gezienSchijnt uitermate bijzonder te zijn namelijk.
hoiquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je de muzikant gehoord?
Dan is de zomer in het land.
Dudeljohoo klinkt zijn lied, dudeljoho klinkt zijn lied.
Dudeljo en anders niet.
Dat je het even weet!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
.
rustig hier. was ik maar een bunkersnol geworden; toen het nog kon..
![]()
Ja en wanneeg komt die foto van die andege meubels!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en ons een beetje hier alleen laten sippen keten zeker![]()
hèhè, pufpuf, wa een jadoe zaj, andere meubels.
Ja wat is het nou, voetbal of examen lullo, wat is nu belangrijkerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:45 schreef Manu82 het volgende:
Er is VOETBAL en ik heb morgen examen
Zeikwijf
Tegen wie? ach ja ik weet dat ik onzichtbaar ben, blijkbaar..quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Gooi het er maar uit Manu.
Tegen wie zit je zo te mopperen, ik zag je in TBO ook al schelden.
S05E13 natuurlijk, de laatstequote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
OOOO ik nog niet, zit op het volgende deel te wachten hier, welk deel kijk jij?
"chanel5"quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Bla bla zonder gebit... Beleef ik meer plezier an
Moet je uitkijken met forummen, voordat je het weet mis je iets en dat is heel belangrijk nu aangezien ze konstant "tijdreizen" pfff.quote:
Moet 12 nog zienquote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
S05E13 natuurlijk, de laatste
Stukje zeep in je giechel douwen en je mond gaan spoelen snotaapquote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"chanel5"echt zo'n username van een rancuneuze oma-kloon
..wie kent anders -behalve 68 plussers- "chanel nr.5"?
oprotten oma, ga maar ergens anders fikkie stoken; terug naar je aanleuntroep
ja mevrouwquote:Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Stukje zeep in je giechel douwen en je mond gaan spoelen snotaap
Juist, dat zal hem leren!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Stukje zeep in je giechel douwen en je mond gaan spoelen snotaap
Daar ga je van schuimbekkenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist, dat zal hem leren!
[ afbeelding ]
hee! nee! moet nog open... paar wijntjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Whiskey achter de kiezen ?
Dat hij er maar veel plezier van mag belevenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gretchenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ervaring?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je van schuimbekken
Daar hebben ze de pauze-knop voor uitgevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet je uitkijken met forummen, voordat je het weet mis je iets en dat is heel belangrijk nu aangezien ze konstant "tijdreizen" pfff.
en verwar jij dimmen niet met "moeke". Hoe kortzichtig om een merk te verbinden aan een leeftijdquote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verwar "dimmen" niet met "mededogen", moeke..
1-0 voor jou, kan hier niet beide zien, moet ik voor naar een andere locatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hebben ze de pauze-knop voor uitgevonden.
Op je Segway?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
1-0 voor jou, kan hier niet beide zien, moet ik voor naar een andere locatie.
Dan woon je in Brabant, toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeee gister de ellende ontlopen maar nu een fikse bui hier
"ja, hoe kortzichtig"quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en verwar jij dimmen niet met "moeke". Hoe kortzichtig om een merk te verbinden aan een leeftijd
Ik geloof niet dat jij het een lekker luchtje vindtquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ja, hoe kortzichtig"
[ afbeelding ]
wat je daaraan voorafgaand bedoelt is me niet duidelijk en mag zo blijven, vod.
Dat wist je toch al na je ge(b)lurkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaaf ding maar nee, pfff moeilijk stelletje zijn jullie
het riekt naar bedrogquote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het een lekker luchtje vindt
Ja wederom kortzichtig WJ, ik weerleg je geneuzel v.w.b. Chanel5 en je komt met Tena....zwaktebod, meer kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ja, hoe kortzichtig"
[ afbeelding ]
wat je daaraan voorafgaand bedoelt is me niet duidelijk en mag zo blijven, vod.
deissyquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je toch al na je ge(b)lurk
zeg niet meer, geile beerquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja wederom kortzichtig WJ, ik weerleg je geneuzel v.w.b. Chanel5 en je komt met Tena....zwaktebod, meer kan ik niet zeggen.
Alvast bedankt WJ maar ik lees het morgen wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
coos. ga je zo mail sturen. net gevonden wat ik wilde inscannen..
Zeg wj, dat rijmt.quote:
Jaaa genoeg gelezen, had het idd kunnen verwachten maar valt toch tegen, geeft niet ik zie er wel een uitdaging inquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam onweert het niet, he Pietje?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is het volgens jou WJ? Volgens de buienradar woont 'het' in Rotterdam of omgeving
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Alvast bedankt WJ maar ik lees het morgen wel.
Effe inwrijven met doorligzalf en naar bed.
Ik heb een beginnetje gemaaktquote:
Heeee weer een hele subtiele, waarom hebben jullie geen kotssmiley..b.lurk. Ik word zo moe van jullie, ik dacht dat ik argwanend was..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa genoeg gelezen, had het idd kunnen verwachten maar valt toch tegen, geeft niet ik zie er wel een uitdaging in
Nope, rustig hierquote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
In Rotterdam onweert het niet, he Pietje?
En eigenlijk is iedereen hier gewoon liefquote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa genoeg gelezen, had het idd kunnen verwachten maar valt toch tegen, geeft niet ik zie er wel een uitdaging in
Blurkies, dat is dat liedje van Ernst en Bobbiequote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeee weer een hele subtiele, waarom hebben jullie geen kotssmiley..b.lurk. Ik word zo moe van jullie, ik dacht dat ik argwanend was..
okeequote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blurkies, dat is dat liedje van Ernst en Bobbie
o.a.quote:
Op de mp3-speler kan je hem afspelenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ken ik wel Ernst Bobbie en de rest maar die Blurkies beginnen ook weer boven te komen.
Dat meen je niet! Ben ook moeder heb ook de nodige "situ's"met mijn kinderen doorgemaakt maar deze!....quote:Op donderdag 16 april 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
o.a.![]()
Ik was vanavond even bij ons in het winkelcentrum. Loopt er voor me een vader en moeder en een jochie van een jaar of 4, van die lieve blonde haartjes enzo. Roept het joch ineens heel hard door de winkelstraat: Motherfucker!!!
Die ouders!!!Compleet in shock!!! Schaamden zich dood!!!
Mama: Doe eens even normaal, wat doe jij nou?
Jochie: Motherfucker!!!!!
Je kon me opvegenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ben ook moeder heb ook de nodige "situ's"met mijn kinderen doorgemaakt maar deze!....
Ja leuk hè wel genieten niet de beslommeringenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon me opvegen![]()
Dit soort dingen zijn alleen heel leuk als ze een ander overkomen
"die ouders zalleh d'r wel debet an wezeh"quote:Op donderdag 16 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon me opvegen![]()
Dit soort dingen zijn alleen heel leuk als ze een ander overkomen
Volgens mij had het joch vandaag een nieuw woord geleerd en wilde hij het delenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"die ouders zalleh d'r wel debet an wezeh"![]()
ik ga ff door met m'n brief, misschien nog tot laters als het kan/mag/stiekem gaat.
aah, wat liefquote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De oudste wordt in Juni 29, dan een van 23 en een van 20, Dochter, dochter, zoon.
Dan heb je dat soort gedoetjes inmiddels gehad, maar nu weer andere gedoetjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De oudste wordt in Juni 29, dan een van 23 en een van 20, Dochter, dochter, zoon.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, wat lief![]()
![]()
was je van alle drie schijnzwanger? best zwaar, he, malle meid?! vertel mij wat
![]()
fuck off nu
Was het een keizersnee of een drain?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
aah, wat lief![]()
![]()
![]()
fuck off nu
Vieze vuilbek dat je der bent, ik vertel wat me gevraagd word en geef antwoord ,zal nooit mijn kinderen verloochenen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, wat lief![]()
![]()
![]()
fuck off nu
Jij hebt geen kindereren dus waar maak jij je druk om.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het een keizersnee of een drain?
Ik heb ook geen klonen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
Jij hebt geen kindereren dus waar maak jij je druk om.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welles, je had wél een kloon![]()
Vooral vol blijven houden. Ooit ben je geloofwaardig.quote:
aaah, toch iets meer duidelijkheid nu:quote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vieze vuilbek dat je der bent, ik vertel wat me gevraagd word en geef antwoord ,zal nooit mijn kinderen verloochenen.
Misschien dat we je in die andere slowchat inmiddels wel in ons hart sluiten.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Word ik hier nog steeds als kloon gezien, Jullie zijn zo knap, hebben alles door..
Ik moet echt om jullie lachen, wat een domdoo's Ik ben ikke en kan enige gelijkenis hebben met de door julllie genoemde personen..vind jullie zieligquote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aaah, toch iets meer duidelijkheid nu:
woordkeuze / zinsbouw en andere polder-crap; there can be only one: lobasca![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik echt die brief aan coos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
afronden
ah... toch nog een mooi muziekkie op de eindstreep......quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
hi girls![]()
hee gertje, leuk clippie gevonden gisteren.
'op volle toeren' met gratis drugs; 'neem je vrienden mee' en 'er zijn allemaal bekenden':
trusten
Maar tóch, tóch volharden in enkel in deze en de TBO SC te posten. En then you're calling us pathetic?quote:
Doe eens een pic posten danquote:Op donderdag 16 april 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moet echt om jullie lachen, wat een domdoo's Ik ben ikke en kan enige gelijkenis hebben met de door julllie genoemde personen..vind jullie zielig
Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aaah, toch iets meer duidelijkheid nu:
woordkeuze / zinsbouw en andere polder-crap; there can be only one: lobasca![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik echt die brief aan coos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
afronden
me2quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[sub]Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "" Plus deceptie en verloochenen.
Heb je nog meer aanwijzingen?quote:
Weer ontbijten dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Ik denk eerder aan Lobasca.
Ocharmequote:
Met Lobjequote:
Jawel, ik heb nu al pasta opquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OcharmeHeb je al die tijd niets gegeten?
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
En stel nou eens dat ze helemaal geen kloon is, ik zeg niet dat ze hiet niet is, maar ik zeg ook niet dat ze het wel is. Maar als ze geen kloon is is dit allemaal wel erg lullig voor haar
Geloof je het echt zelf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
En stel nou eens dat ze helemaal geen kloon is, ik zeg niet dat ze hiet niet is, maar ik zeg ook niet dat ze het wel is. Maar als ze geen kloon is is dit allemaal wel erg lullig voor haar
Neuh, met al die vage uitspraken roep je 't over jezelf af. Als ze vanaf de eerste keer 'gewoon' meegedaan had en er na de eerste keer niet meer op in was gegaan had niemand er nog over gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeee weer een hele subtiele, waarom hebben jullie geen kotssmiley..b.lurk. Ik word zo moe van jullie, ik dacht dat ik argwanend was..
Hij had het over b..lurk. Dat is niet het Ernst en Bobbie liedje hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk best wel vaag allemaal, haar postgedrag enzo en dat we zo aardig zijn, zo aardig zijn we helemaal niet![]()
Ik zeg ook niet dat ze geen kloon is, maar zeker weten doe ik het niet en dan vind ik het wel sneu voor haar.
Ik ben misschien gewoon een softe muts
Dat geblurk was naar aanleiding van mijn post.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij had het over b..lurk. Dat is niet het Ernst en Bobbie liedje hoor.
Wel het oude zelfde liedje.
Lekker ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Dus ik loop zo rustig gisteren in de winkelstraat van ons dorp te denken waar ik de auto toch weer had staan en opeens stond er een H&M naast me. Serieus! Een hele grote! Zomaar in ons dorp.
Tjonge, dat was schrikken. Ja, jullie stadsen weten niet beter maar mèn, wat een happening.
Jaaaaah, maar toch zit er een vreemd geurtje aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is Neo niet, geloof er niets van. Dat B..lurk werd door Deisy aangehaald, Chanel herhaalde slechts
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Maar vanmiddag ga ik weer!Zo echt naar binnen enzo!
Ik kon geen rat in de goot vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is geen Ceilingcat!![]()
Way to much honour.
Wat voor'n?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ik heb een slang gezien in het bos. Echt waar.
Godsamme, ik schrik gewoon van mijn eigen verhalen. Ongelooflijk!
Een ringslang.quote:
Damn, die bijverschijnselen komen steeds later.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Nee, het is ECHT gebeurd. Based on a true story. De woensdagavondfilm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, die bijverschijnselen komen steeds later.
jij hebt wel heftige verhalen zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Kom ik aan met mijn Wielewaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Een ringslang.
[ afbeelding ]
Heel eventjes maar hoor want toen zijn we gillend weggerend.
iek!!! Ik ben blij dat ik niet woon waar jij woontquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het is ECHT gebeurd. Based on a true story. De woensdagavondfilm.
Zoon Noek ging zich verstoppen en opeens gilt die: Een Slahaaaang!
Ik ren als een gek naar hem toe, stamp een paar keer en daar was die!Toen wij hollen natuurlijk want voor je het weet heb je een stalker op de heide.
Hij ziet eindelijk het geruite licht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn Wielewaal.Maar bah, getsie.
Wel tof van je H&MMijn oudste wil daar de geruite sjaal van (Eindelijk, hij ziet het licht
) Dus binnenkort heb ik ook weer een reden.
Je had 'm immers gekocht. Wel goed dat je de kiddo's ook FOK!-minded opvoedquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
Nee, het is ECHT gebeurd. Based on a true story. De woensdagavondfilm.
Zoon Noek ging zich verstoppen en opeens gilt die: Een Slahaaaang!
Ik ren als een gek naar hem toe, stamp een paar keer en daar was die!Toen wij hollen natuurlijk want voor je het weet heb je een stalker op de heide.
Ik woon niet in het bos, gekkie. Alhoewel het niet veel scheelt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
iek!!! Ik ben blij dat ik niet woon waar jij woont
Al een paar weken eigenlijk en het voelt fijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij zit wel lieflijk in je cyclus vandaag.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je had 'm immers gekocht. Wel goed dat je de kiddo's ook FOK!-minded opvoed.
Arme Alberto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Hij ging echt zo sissen naar me. Hij zat natuurlijk het park te checken! Opeens van die rode gympen voor z'n snoet te riverdancen. Arm beest.
In denk niet in mijn dichtsbijzijnde bos een slang tegen te komen, gelukkigquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik woon niet in het bos, gekkie. Alhoewel het niet veel scheelt de laatste tijd.Ik ben er nogal eens.
Hoeveel H&M's hebben jullie eigenlijk daar?
Michael Flatley, eat your heart out!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Hij ging echt zo sissen naar me. Hij zat natuurlijk het park te checken! Opeens van die rode gympen voor z'n snoet te riverdancen. Arm beest.
Maar wel hele kuddes Alberto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In denk niet in mijn dichtsbijzijnde bos een slang tegen te komen, gelukkig![]()
In Rotterdam hebben we er een stuk of 6 en waar ik woon ook maar eentje.
Jullie hebben iemand die het bos vrijhoudt van natuur?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In denk niet in mijn dichtsbijzijnde bos een slang tegen te komen, gelukkig![]()
In Rotterdam hebben we er een stuk of 6 en waar ik woon ook maar eentje.
Een foto van je tuinquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Zo'n beetje alles wat ik heb gezaaid in de tuin begint te kiemen.
[ afbeelding ]
![]()
En naast je voordeur.quote:
Morgen tussen half twee en half vijf komt mijn nieuwe.quote:
Meteen ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen tussen half twee en half vijf komt mijn nieuwe.
Da's wel heul minilaptopje dan.quote:
Nog voordat ik 'm betaald heb?quote:
Met één knopje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's wel heul minilaptopje dan.En hoe bedien je dat?
en zo nu en dan een joystick.quote:
Om het interne geheugen op peil te houden.quote:
Kan ze ook spuiten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Ik heb zo'n klein rood rond knopje op mijn laptop zitten.
De cursor begint te trillen als ik erover heen wrijf.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
Manu , doen die 6 sec er bij jouw ook zo lang over, voordat de volgende foto verschijnt
En hoe is je examen gegaan?
neeheequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "" Plus deceptie en verloochenen.
Those aint Lobasca words.![]()
Wie denk jij dan dat het is Sherlock?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee!
disana, die is nog te verbolgen en woest om al die updates die ze voor ons ondankbaren heeft gemaakt, die komt hier echt geen vrienden zoeken / revengeful zijn. ze zou sowieso geen kloon nemen die zo slecht nederlands schrijft. ze neemt zichzelf daar te serieus voor.
![]()
"veelvuldig gebruik van bepaalde woorden" zegt niets natuurlijk, die andere optie (de mijneses) heeft hier op fok! leren schrijven door naar anderen te kijken en sprak uiteindelijk met vele tongen, sort of![]()
het echte bewijsmateriaal overhandig ik je op de groententuin morgen![]()
p.s. fuck groundhogday![]()
Ik ben vóór Blomstquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
Het is gewoon chanel5, geef hem of haar toch een kans
hi deesie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denk jij dan dat het is Sherlock?
als je goed haar posts leest zie je dat het een verbitterde is die graag benadrukt dat het hier waardeloos is, maar dan toch erbij willen horen... dat belooft veel eerlijkheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
Het is gewoon chanel5, geef hem of haar toch een kans
door naiefjes zoals jij en blomtst kregen die borderliners van weleer zolang de tijd om de sfeer maar te blijven verziekenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
en sprak uiteindelijk met vele tongen, sort of![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mannen spreken niet over gevoelens, en jij pist verder dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |