Met Lobjequote:
Jawel, ik heb nu al pasta opquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OcharmeHeb je al die tijd niets gegeten?
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
En stel nou eens dat ze helemaal geen kloon is, ik zeg niet dat ze hiet niet is, maar ik zeg ook niet dat ze het wel is. Maar als ze geen kloon is is dit allemaal wel erg lullig voor haar
Geloof je het echt zelf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
En stel nou eens dat ze helemaal geen kloon is, ik zeg niet dat ze hiet niet is, maar ik zeg ook niet dat ze het wel is. Maar als ze geen kloon is is dit allemaal wel erg lullig voor haar
Neuh, met al die vage uitspraken roep je 't over jezelf af. Als ze vanaf de eerste keer 'gewoon' meegedaan had en er na de eerste keer niet meer op in was gegaan had niemand er nog over gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeee weer een hele subtiele, waarom hebben jullie geen kotssmiley..b.lurk. Ik word zo moe van jullie, ik dacht dat ik argwanend was..
Hij had het over b..lurk. Dat is niet het Ernst en Bobbie liedje hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk best wel vaag allemaal, haar postgedrag enzo en dat we zo aardig zijn, zo aardig zijn we helemaal niet![]()
Ik zeg ook niet dat ze geen kloon is, maar zeker weten doe ik het niet en dan vind ik het wel sneu voor haar.
Ik ben misschien gewoon een softe muts
Dat geblurk was naar aanleiding van mijn post.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij had het over b..lurk. Dat is niet het Ernst en Bobbie liedje hoor.
Wel het oude zelfde liedje.
Lekker ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je toch al na je ge(b)lurk
En toen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Dus ik loop zo rustig gisteren in de winkelstraat van ons dorp te denken waar ik de auto toch weer had staan en opeens stond er een H&M naast me. Serieus! Een hele grote! Zomaar in ons dorp.
Tjonge, dat was schrikken. Ja, jullie stadsen weten niet beter maar mèn, wat een happening.
Jaaaaah, maar toch zit er een vreemd geurtje aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is Neo niet, geloof er niets van. Dat B..lurk werd door Deisy aangehaald, Chanel herhaalde slechts
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Maar vanmiddag ga ik weer!Zo echt naar binnen enzo!
Ik kon geen rat in de goot vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is geen Ceilingcat!![]()
Way to much honour.
Wat voor'n?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ik heb een slang gezien in het bos. Echt waar.
Godsamme, ik schrik gewoon van mijn eigen verhalen. Ongelooflijk!
Een ringslang.quote:
Damn, die bijverschijnselen komen steeds later.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Nee, het is ECHT gebeurd. Based on a true story. De woensdagavondfilm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, die bijverschijnselen komen steeds later.
jij hebt wel heftige verhalen zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Kom ik aan met mijn Wielewaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Een ringslang.
[ afbeelding ]
Heel eventjes maar hoor want toen zijn we gillend weggerend.
iek!!! Ik ben blij dat ik niet woon waar jij woontquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het is ECHT gebeurd. Based on a true story. De woensdagavondfilm.
Zoon Noek ging zich verstoppen en opeens gilt die: Een Slahaaaang!
Ik ren als een gek naar hem toe, stamp een paar keer en daar was die!Toen wij hollen natuurlijk want voor je het weet heb je een stalker op de heide.
Hij ziet eindelijk het geruite licht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn Wielewaal.Maar bah, getsie.
Wel tof van je H&MMijn oudste wil daar de geruite sjaal van (Eindelijk, hij ziet het licht
) Dus binnenkort heb ik ook weer een reden.
Je had 'm immers gekocht. Wel goed dat je de kiddo's ook FOK!-minded opvoedquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
Nee, het is ECHT gebeurd. Based on a true story. De woensdagavondfilm.
Zoon Noek ging zich verstoppen en opeens gilt die: Een Slahaaaang!
Ik ren als een gek naar hem toe, stamp een paar keer en daar was die!Toen wij hollen natuurlijk want voor je het weet heb je een stalker op de heide.
Ik woon niet in het bos, gekkie. Alhoewel het niet veel scheelt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
iek!!! Ik ben blij dat ik niet woon waar jij woont
Al een paar weken eigenlijk en het voelt fijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij zit wel lieflijk in je cyclus vandaag.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je had 'm immers gekocht. Wel goed dat je de kiddo's ook FOK!-minded opvoed.
Arme Alberto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Hij ging echt zo sissen naar me. Hij zat natuurlijk het park te checken! Opeens van die rode gympen voor z'n snoet te riverdancen. Arm beest.
In denk niet in mijn dichtsbijzijnde bos een slang tegen te komen, gelukkigquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik woon niet in het bos, gekkie. Alhoewel het niet veel scheelt de laatste tijd.Ik ben er nogal eens.
Hoeveel H&M's hebben jullie eigenlijk daar?
Michael Flatley, eat your heart out!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Hij ging echt zo sissen naar me. Hij zat natuurlijk het park te checken! Opeens van die rode gympen voor z'n snoet te riverdancen. Arm beest.
Maar wel hele kuddes Alberto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In denk niet in mijn dichtsbijzijnde bos een slang tegen te komen, gelukkig![]()
In Rotterdam hebben we er een stuk of 6 en waar ik woon ook maar eentje.
Jullie hebben iemand die het bos vrijhoudt van natuur?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In denk niet in mijn dichtsbijzijnde bos een slang tegen te komen, gelukkig![]()
In Rotterdam hebben we er een stuk of 6 en waar ik woon ook maar eentje.
Een foto van je tuinquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Zo'n beetje alles wat ik heb gezaaid in de tuin begint te kiemen.
[ afbeelding ]
![]()
En naast je voordeur.quote:
Morgen tussen half twee en half vijf komt mijn nieuwe.quote:
Meteen ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen tussen half twee en half vijf komt mijn nieuwe.
Da's wel heul minilaptopje dan.quote:
Nog voordat ik 'm betaald heb?quote:
Met één knopje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's wel heul minilaptopje dan.En hoe bedien je dat?
en zo nu en dan een joystick.quote:
Om het interne geheugen op peil te houden.quote:
Kan ze ook spuiten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Ik heb zo'n klein rood rond knopje op mijn laptop zitten.
De cursor begint te trillen als ik erover heen wrijf.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
Manu , doen die 6 sec er bij jouw ook zo lang over, voordat de volgende foto verschijnt
En hoe is je examen gegaan?
neeheequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "" Plus deceptie en verloochenen.
Those aint Lobasca words.![]()
Wie denk jij dan dat het is Sherlock?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee!
disana, die is nog te verbolgen en woest om al die updates die ze voor ons ondankbaren heeft gemaakt, die komt hier echt geen vrienden zoeken / revengeful zijn. ze zou sowieso geen kloon nemen die zo slecht nederlands schrijft. ze neemt zichzelf daar te serieus voor.
![]()
"veelvuldig gebruik van bepaalde woorden" zegt niets natuurlijk, die andere optie (de mijneses) heeft hier op fok! leren schrijven door naar anderen te kijken en sprak uiteindelijk met vele tongen, sort of![]()
het echte bewijsmateriaal overhandig ik je op de groententuin morgen![]()
p.s. fuck groundhogday![]()
Ik ben vóór Blomstquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
Het is gewoon chanel5, geef hem of haar toch een kans
hi deesie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denk jij dan dat het is Sherlock?
als je goed haar posts leest zie je dat het een verbitterde is die graag benadrukt dat het hier waardeloos is, maar dan toch erbij willen horen... dat belooft veel eerlijkheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
Het is gewoon chanel5, geef hem of haar toch een kans
door naiefjes zoals jij en blomtst kregen die borderliners van weleer zolang de tijd om de sfeer maar te blijven verziekenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
en sprak uiteindelijk met vele tongen, sort of![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mannen spreken niet over gevoelens, en jij pist verder dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |