Een foto van je tuinquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Zo'n beetje alles wat ik heb gezaaid in de tuin begint te kiemen.
[ afbeelding ]
![]()
En naast je voordeur.quote:
Morgen tussen half twee en half vijf komt mijn nieuwe.quote:
Meteen ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen tussen half twee en half vijf komt mijn nieuwe.
Da's wel heul minilaptopje dan.quote:
Nog voordat ik 'm betaald heb?quote:
Met één knopje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's wel heul minilaptopje dan.En hoe bedien je dat?
en zo nu en dan een joystick.quote:
Om het interne geheugen op peil te houden.quote:
Kan ze ook spuiten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Ik heb zo'n klein rood rond knopje op mijn laptop zitten.
De cursor begint te trillen als ik erover heen wrijf.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
Manu , doen die 6 sec er bij jouw ook zo lang over, voordat de volgende foto verschijnt
En hoe is je examen gegaan?
neeheequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "" Plus deceptie en verloochenen.
Those aint Lobasca words.![]()
Wie denk jij dan dat het is Sherlock?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee!
disana, die is nog te verbolgen en woest om al die updates die ze voor ons ondankbaren heeft gemaakt, die komt hier echt geen vrienden zoeken / revengeful zijn. ze zou sowieso geen kloon nemen die zo slecht nederlands schrijft. ze neemt zichzelf daar te serieus voor.
![]()
"veelvuldig gebruik van bepaalde woorden" zegt niets natuurlijk, die andere optie (de mijneses) heeft hier op fok! leren schrijven door naar anderen te kijken en sprak uiteindelijk met vele tongen, sort of![]()
het echte bewijsmateriaal overhandig ik je op de groententuin morgen![]()
p.s. fuck groundhogday![]()
Ik ben vóór Blomstquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
Het is gewoon chanel5, geef hem of haar toch een kans
hi deesie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denk jij dan dat het is Sherlock?
als je goed haar posts leest zie je dat het een verbitterde is die graag benadrukt dat het hier waardeloos is, maar dan toch erbij willen horen... dat belooft veel eerlijkheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
Het is gewoon chanel5, geef hem of haar toch een kans
door naiefjes zoals jij en blomtst kregen die borderliners van weleer zolang de tijd om de sfeer maar te blijven verziekenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
en sprak uiteindelijk met vele tongen, sort of![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mannen spreken niet over gevoelens, en jij pist verder dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |