Dat maakte ook nog onderdeel uit van je MNR fantasie?quote:
oooh vandaar, ik snapte het al niet helemaal.. Duim opent hem en er staat geen seks/neuken/batsen/vrijen/etc. inquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh vandaar, ik snapte het al niet helemaal.. Duim opent hem en er staat geen seks/neuken/batsen/vrijen/etc. in
Plagen op de vroege ochtend..quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet gelijkIk plaag je maar mup!
![]()
jaja, ik ga al!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Plagen op de vroege ochtend..
Ga je schamen snuit!
Goedemorgen allemaal
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet gelijkIk plaag je maar mup!
![]()
ja doe jij er nog een schepje bovenopquote:
what happend?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, deze dag is al begonnen op een slechte manier
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, deze dag is al begonnen op een slechte manier
Wij hebben in Brazilie iemand ingehuurd om dag en nacht bij oma te zijn. Deze vrouw is afgelopen zondag weggegaan naar familie en belde gisteren doodleuk op dat ze ermee kapt en niet meer terugkomt. Nou is oma vannacht dus gevallen toen ze naar de wc ging en heeft ze 4 uur op de grond gelegen met een gebroken heup tot 1 van onze buren haar hoorde schreeuwen van de pijn.quote:
Tijgertjequote:
klote zegquote:Op woensdag 15 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hebben in Brazilie iemand ingehuurd om dacht en nacht bij oma te zijn. Deze vrouw is afgelopen zondag weggegaan naar familie en belde gisteren doodleuk op dat ze ermee kapt en niet meer terugkomt. Nou is oma vannacht dus gevallen toen ze naar de wc ging en heeft ze 4 uur op de grond gelegen met een gebroken heup tot 1 van onze buren haar hoorde schreeuwen van de pijn.
Nu ligt ze dus in het ziekenhuis en is er niemand om voor haar te zorgen als ze weer thuiskomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt mijn klotedag wel weer mee
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hebben in Brazilie iemand ingehuurd om dacht en nacht bij oma te zijn. Deze vrouw is afgelopen zondag weggegaan naar familie en belde gisteren doodleuk op dat ze ermee kapt en niet meer terugkomt. Nou is oma vannacht dus gevallen toen ze naar de wc ging en heeft ze 4 uur op de grond gelegen met een gebroken heup tot 1 van onze buren haar hoorde schreeuwen van de pijn.
Nu ligt ze dus in het ziekenhuis en is er niemand om voor haar te zorgen als ze weer thuiskomt
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klote zegJa inderdaad. En nu moeten wij vanaf hier weer iemand anders regelen want de rest van de familie weet niks te regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt mijn klotedag wel weer mee
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Liefquote:
je oma is toch niet de enige van de familie daar?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En nu moeten wij vanaf hier weer iemand anders regelen want de rest van de familie weet niks te regelen
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh vandaar, ik snapte het al niet helemaal.. Duim opent hem en er staat geen seks/neuken/batsen/vrijen/etc. in
Sjee actievelingquote:Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!Uurtje fietsen zit er weer op!
Bels
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik heb ook ongepland gefietstquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb ook ongepland gefietstwel maar kwartierjte/twintig minuten, maar oke
![]()
Ik voel me bijna schuldig met al die actievelingen hier, bijnaquote:
ik denk alleen maar bij mezelf, wat zat mijn autostoel toch lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 08:34 schreef mrbox het volgende:
Ik voel me bijna schuldig met al die actievelingen hier, bijna
"Almost doesn't count"quote:Op woensdag 15 april 2009 08:34 schreef mrbox het volgende:
Ik voel me bijna schuldig met al die actievelingen hier, bijna
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:35 schreef rival het volgende:
ik denk alleen maar bij mezelf, wat zat mijn autostoel toch lekker
Aah gezellig.. stolling? Uhm je bloed?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo meteen stollingsonderzoek! Wat dat dan ook mag inhouden!
Goedemorgen Tally! What happened?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
En idd de ochtend had wel beter gemogen..
Nee idd... luie hond dat het isquote:
Bloedonderzoek.. Kijken hoe snel het bloed stoltquote:Op woensdag 15 april 2009 08:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo meteen stollingsonderzoek! Wat dat dan ook mag inhouden!
Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad gister..quote:
Ik had het goedquote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bloedonderzoek.. Kijken hoe snel het bloed stolt
Word bijvoorbeeld gedaan bij trombose of onderzoek er naar.. Dikte van het bloed enzo..
Damn..quote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad gister..
owww gaat lekker hierquote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
dat klinkt goedquote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef incident het volgende:
Yes vanmiddag terrasje pakken in Haarlem !Daaag allemaal
![]()
Nee. No youre not. Kom terug en blijf posten!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef incident het volgende:
![]()
quote:
Tis zo jammer dat het smorgens nog zo koud is (koude wind enzo) dat je toch een of zomerjas met extra vest aan moet of je winterjas nog.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat klinkt goedt wordt super warm
ja idd dat had ik vanmorgen ook idd.... is echt jammer....quote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat het smorgens nog zo koud is (koude wind enzo) dat je toch een of zomerjas met extra vest aan moet of je winterjas nog.
beidenquote:
Dan ben ik altijd al wel thuisquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd dat had ik vanmorgen ook idd.... is echt jammer....
maar ja ook voordeel... dan heb je altijd wat bij je als het savonds kouder wordt![]()
Je bent gebleven!quote:
Nou zet m op trilstand dan kunnen we vliegen slaan.quote:
Hey Kentucky Fried.quote:
Haarlem was toch niet goed genoeg?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef incident het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nou zet m op trilstand dan kunnen we vliegen slaan.
Haai Eddie.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef Rauw. het volgende:![]()
uurtje verslapen, gelukkig flexibele werktijden
![]()
Goedemorgen mensjes
SMSen is tof!quote:
Alleen op je werk?!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
ik weet nie wat ik steeds op me werk heb zeg.... denk de hele tijd aan sex... gisteren ook al....
kan je dan niet beter een simonly abo nemen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je bent gebleven!![]()
valt mee.. 5 cent per stuk ofzo
heb prepaid dus als het op is is het op
mwa mwa ligt er aan met wie en waaromquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Das nie genoeg helaas....
ik weet nie wat ik steeds op me werk heb zeg.... denk de hele tijd aan sex... gisteren ook al....
Als mensen mijn nickname als KF schrijven denk ik soms wel eens Kentucky Fried Chicken te lezen jaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hey Kentucky Fried.
Ik sms niemand..
smsen... mij niet gezien.
haha nee maar hier kan ik het echt nie maken he... zit onderhand elke manager die langsloopt met mn ogen uit te kleden... hahaquote:
Ik vind smsjes ontvangen vrijwel altijd leuk. Als ik het niet vind, antwoord ik niet of veel te laatquote:
quote:
Sleep hem mee naar het toilethokjequote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee maar hier kan ik het echt nie maken he... zit onderhand elke manager die langsloopt met mn ogen uit te kleden... haha
Niet goed genoeg nou nou nou, beetje nuance aubquote:
Lekker belangrijk. Het is dat hier niets rondloopt, maar andersquote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee maar hier kan ik het echt nie maken he... zit onderhand elke manager die langsloopt met mn ogen uit te kleden... haha
Oh sms wel leuk en Pm's ?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind smsjes ontvangen vrijwel altijd leuk. Als ik het niet vind, antwoord ik niet of veel te laat
jaaa daag als ik daaraan begin blijk ik de hele dag bezig...... doe maar niet hequote:
Hahahaha ze moesten eens weten wat ik denk als ik lief glimlach tegen ze hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het is dat hier niets rondloopt, maar anders
Zal wel in de lucht zitten, ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ook niemand om mee te smsen de laatste 2 maanden
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zal wel in de lucht zitten, ik heb er ook last van
ik ook jaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij ook??
en waarom weet wist ik daar niks van dan![]()
Moah, bij mij zit het in de genen, ik ben een manquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zal wel in de lucht zitten, ik heb er ook last van
haha dat heb ik ook, als ik een stomme sms krijg reageer ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind smsjes ontvangen vrijwel altijd leuk. Als ik het niet vind, antwoord ik niet of veel te laat
Nou ik ben er flink achter dat nie alleen mannen zo denken hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moah, bij mij zit het in de genen, ik ben een man
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
en dat meisje dan? die waar je vroeger 4 jaar mee ging?
je zei "flink achter"quote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik ben er flink achter dat nie alleen mannen zo denken hoor
ja en???quote:
De rest komt alleen naar oma als wij er zijn omdat we altijd kadotjes meenemen. De rest van het jaar laten ze oma stikken en de rest heeft geen cent te makke. Wij betalen alles voor oma.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
je oma is toch niet de enige van de familie daar?
waarom moeten jullie dat vanuit nederland oplossen?
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!Uurtje fietsen zit er weer op!
Bels
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:31 schreef mrbox het volgende:
Hey das mooi kut Belz !
[..]
Sjee actieveling
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
Bels![]()
En idd de ochtend had wel beter gemogen..
quote:
Dank jullie wel!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje wat een elende deze morgen![]()
Dikke knuf
Zo hey dat is mooi klote voor je schoonzusje, wens haar maar sterkte en jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Voorspelbare manquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook, als ik een stomme sms krijg reageer ik niet
Wasdat?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan je dan niet beter een simonly abo nemen ?
[..]
Jaa de zon is bijna in de tuinquote:
mannen....quote:
das mooi kut dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De rest komt alleen naar oma als wij er zijn omdat we altijd kadotjes meenemen. De rest van het jaar laten ze oma stikken en de rest heeft geen cent te makke. Wij betalen alles voor oma.
haha, jij nu ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan! Ik ga wel weer enigszins hard aan het werk vandaagquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
haha, jij nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
bel ik alleen af en toe meequote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
en dat meisje dan? die waar je vroeger 4 jaar mee ging?
Je gaat er nog op in ook!quote:
Ja vanavond heb ik een gesprek met mijn ouders om te kijken wat we kunnen doen. Waarschijnlijk zal er iemand heen moeten van ons om weer van alles te regelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
das mooi kut dan.
ik wens je oma sterkte
Hey Howl!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
En sterkte voor je oma, Belsezar.
Thanks Howl!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
En sterkte voor je oma, Belsezar.
Wat erg!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vanavond heb ik een gesprek met mijn ouders om te kijken wat we kunnen doen. Waarschijnlijk zal er iemand heen moeten van ons om weer van alles te regelen.
Het is zelfs zo erg dat oma toen wij er nog waren laatste keer zelf zei: Als ik kom te overlijden dan hoef je niemand van de familie te bellen. Alleen jullie zorgen voor mij, de rest doet niks voor me.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
haha, jij nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ikke sms altijd terug hoor
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
En terecht ook, vind het heel zielig voor dat meisje waar je 4 jaar bij was.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
bel ik alleen af en toe mee
ooh, en ze was gisteren een beetje 'boos' omdat ik haar niet gefeliciteerd had toen ze mij smsde dat ze een nieuw huisje had gevonden
Goedemorgen!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Katten die niet thuiskomen zorgen voor een hoop stress...
Tja werk paarden en luxe paarden maar hey ik ben ook hard bezigquote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Ik ga wel weer enigszins hard aan het werk vandaag
Is daar niet iets van een organisatie die dat beetje kan regelen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vanavond heb ik een gesprek met mijn ouders om te kijken wat we kunnen doen. Waarschijnlijk zal er iemand heen moeten van ons om weer van alles te regelen.
Het is zelfs zo erg dat oma toen wij er nog waren laatste keer zelf zei: Als ik kom te overlijden dan hoef je niemand van de familie te bellen. Alleen jullie zorgen voor mij, de rest doet niks voor me.
Voetbal en basketbal meisjequote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Ofresca het volgende:
Belsezar hopen dat het lukt!
Tally, sterkte! Was ze al lang zwanger?
Mag ik misschien een samenvatting van "KF en het meisje waar hij 4 jaar bij was"? Of is die nog niet beschikbaar?
Goedemorgen iedereen!
Vooral als ze de volgende morgen na een half uur roepen rustig binnen komen wandelen en uitgebreid gaan zitten spinnen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat kan ik me goed voorstellen!
Ha die Nouk!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
Hey Howl!Al een beetje uit je dipje van afgelopen weekend?
Alsof er niks gebeurd is. Verbaast me niets, hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vooral als ze de volgende morgen na een half uur roepen rustig binnen komen wandelen en uitgebreid gaan zitten spinnen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Ofresca het volgende:
Vooral als ze de volgende morgen na een half uur roepen rustig binnen komen wandelen en uitgebreid gaan zitten spinnen.
want?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Ofresca het volgende:
Inderdaad!quote:
I know!quote:
Dubbele burnquote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
meestal wel, en op leuke smsjes reageer ik altijd
Confrontatie zie ik als een goed iets, nu is het een kwestie van aanpakken dus. Zelfvertrouwen is niet iets wat "zomaar" komt of waar je op moet gaan wachten, maar dat moet je zelf creëren. Doe dingen die je normaal niet zo doen en praat het jezelf aan(het kan!). Niet terugkijken, daar kun je niets meer aan veranderen en dat ligt alleen maar je toekomst in de weg. ("Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar toekomst" ofzo). Sterkte!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha die Nouk!
Ja, ik voel me nu weer goed. Gisteren nog naar de psycholoog geweest. En het was voor mij weer zwaar confonterend hoe weinig zelfvertrouwen ik soms heb. Het gaat allemaal wel de goede kant op. Maar als ik terugkijk, dan kan ik er zo mismoedig van worden.
Toch jammer dat ik er op inga, terwijl ik altijd leuke smsjes stuurquote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
meestal wel, en op leuke smsjes reageer ik altijd
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Rauw. het volgende:
Oja, Ofresca!
Ik denk dat KF jou het verhaal van "het meisje waar hij 4 jaar bij was" zelf wel wil vertellen
Dat kan ik bevestigen! En inderdaad niet terugkijken (ik heb daardoor veel te veel tijd verspild en de leuke dingen gemist). Zelf heb ik niet zo'n goede ervaring met psychologen, juist omdat deze mensen de neiging hebben om alles terug te blikken.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Confrontatie zie ik als een goed iets, nu is het een kwestie van aanpakken dus. Zelfvertrouwen is niet iets wat "zomaar" komt of waar je op moet gaan wachten, maar dat moet je zelf creëren. Doe dingen die je normaal niet zo doen en praat het jezelf aan(het kan!). Niet terugkijken, daar kun je niets meer aan veranderen en dat ligt alleen maar je toekomst in de weg. ("Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar toekomst" ofzo). Sterkte!
Het blijft me een vak apart, die KudFokkertquote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Kijken wat er nu bij komt
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er op inga, terwijl ik altijd leuke smsjes stuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haar wel gesmst, maar gene ontvangstbevestiging gerkegen, dus was niet helemaal goed gegaan...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En terecht ook, vind het heel zielig voor dat meisje waar je 4 jaar bij was.
Bedankt!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Confrontatie zie ik als een goed iets, nu is het een kwestie van aanpakken dus. Zelfvertrouwen is niet iets wat "zomaar" komt of waar je op moet gaan wachten, maar dat moet je zelf creëren. Doe dingen die je normaal niet zo doen en praat het jezelf aan(het kan!). Niet terugkijken, daar kun je niets meer aan veranderen en dat ligt alleen maar je toekomst in de weg. ("Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar toekomst" ofzo). Sterkte!
Leg het nou even uit aan Ofresca dan, desnoods met een nieuw avontuur!!!111111quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had haar wel gesmst, maar gene ontvangstbevestiging gerkegen, dus was niet helemaal goed gegaan...
Maar ze heeft nu dus een huisje in de binnenstad
Daar moet ik zeker een keertje blijven crashen
Ik ga een keer wijzelijk mijn mond houden denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Kijken wat er nu bij komt
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
Jouw Associatie!
[/voorspelbaar]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
I just scored another nr.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand om mee te smsen de laatste 2 maanden
Vertelquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
I just scored another nr.![]()
En niet zomaar van iemand.
Ja mijn familie heeft een hele nare kant. Maar ik wil ook niet al het contact verbreken want dan zie ik mijn neefjes en nichtjes ook niet meer terwijl de fout bij hun ouders ligt.quote:
Wat is er aan de hand KF?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga een keer wijzelijk mijn mond houden denk ik![]()
Waar je mee omgaat raak je mee besmet zeggen ze...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand KF?
Je bent jezelf niet meer
jeeej, nu kan je nog meer smsjes ontvangen!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*zucht*quote:
Sorry hoor maar ga je dat nou echt elke keer melden?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jij sms sletquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat raak je mee besmet zeggen ze...
Ik zit te vaak in singles![]()
KF kan ook wel eens lief zijn![]()
![]()
Oooooooooh!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*zucht*
eddie..
murphy..
raw..
RAUW...
IK ZEI HALLO RAUW
sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
Als een hoer je al niet hebben wil, wat moet je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik had zaterdag trouwens gewoon een blauwtje gelopen bij een (laat ik het maar netjes zeggen) 'zeer makkelijke dame'
Dat was echt slecht voor mijn ego...
Ik kan me voorstellen dat je de banden niet wil verbreken.. Ik hoop dat jullie een goede oplossing kunnen vinden en dat je oma er goed vanaf komt!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja mijn familie heeft een hele nare kant. Maar ik wil ook niet al het contact verbreken want dan zie ik mijn neefjes en nichtjes ook niet meer terwijl de fout bij hun ouders ligt.
@Box: Oh ja, er zijn daar ook bejaardentehuizen maar oma heeft aangegeven dat ze in haar huis wilt blijven. En thuiszorg daar is vrijwel niet bestaand in de kleine dorpjes. En laat oma nou net in een klein dorpje wonen.
Alleen als het noemenswaardig is.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ga je dat nou echt elke keer melden?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik had zaterdag trouwens gewoon een blauwtje gelopen bij een (laat ik het maar netjes zeggen) 'zeer makkelijke dame'
Als het noemenswaardig is, noem je de naam. Als je discreet bent, hou je gewoon helemaal je bekmond.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Alleen als het noemenswaardig is.Rustig maar ouwe dibbes.
Ofresca wilde voor mij ook de newbie questions niet herhalenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja maar wees eens lief voor Ofresca en leg het uit dan!
Ze was duidelijk toch geen "zeer makkelijke dame".quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
Dat is nou het leuke aan dat soort vrouwen: ze lijken makkelijk, maar zijn het nietquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
Ja care, daarom kun je het verhaal van je leven nog wel even vertellen, en met nadruk die dame waarmee je 4 jaar iets had.... Heb je normaal ook geen problemen meequote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ofresca wilde voor mij ook de newbie questions niet herhalen
Nou zeg...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het noemenswaardig is, noem je de naam. Als je discreet bent, hou je gewoon helemaal je bekmond.
Ze wordt tegenwoordig M genoemd.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja care, daarom kun je het verhaal van je leven nog wel even vertellen, en met nadruk die dame waarmee je 4 jaar iets had.... Heb je normaal ook geen problemen mee
Het was serieus heel erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als een hoer je al niet hebben wil, wat moet je dan?![]()
Juist, [Singles] opzoeken en je verhaal doen
Je mag duidelijk iets aan je ogen laten doen dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was serieus heel erg hoor
Ik zat achter een meisje aan waar ik al een paar weken mee aan het flirtsen was...
Maar toen ik met haar praatte kwam een vriendin van haar steeds heul vervelend doen
Toen dacht ik, let's find the most easy hoochy mamma in this damn club....
Die zag ik dus zitten...
Praatje mee gemaakt, complimentje gegeven
Ik gokte dat ze 25% Indonesisch was, dat was ze ook nog
Maar daarna ging het niet goed meer...
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat achter een meisje aan waar ik al een paar weken mee aan het flirtsen was...
Maar toen ik met haar praatte kwam een vriendin van haar steeds heul vervelend doen
Toen dacht ik, let's find the most easy hoochy mamma in this damn club....
Die zag ik dus zitten...
Praatje mee gemaakt, complimentje gegeven
Ik gokte dat ze 25% Indonesisch was, dat was ze ook nog
Maar daarna ging het niet goed meer...
Totaal verkeerd ingeschatquote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag duidelijk iets aan je ogen laten doen dan.Die zag je dus niet.
Tuurlijk, de alcohol was de schuldige. Anders had je het zeker gezien en was je niet zo op je bek gegaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Totaal verkeerd ingeschat
Maar ik was die avond ook echt té lam gewoon
Op dat moment heb je gevoel een f*cking smooth opperator te zijn, maar als je het later op film zou terug zien schaam je je denk ik dood voor wat je allemaal voor bullshit lult....
dat heb jij op sommige momenten dus?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
Op dat moment heb je gevoel een f*cking smooth opperator te zijn
Nee, het lag grotendeels aan mij...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, de alcohol was de schuldige. Anders had je het zeker gezien en was je niet zo op je bek gegaan.![]()
Volgende keer beter.
Blame it on the alcoholquote:Op woensdag 15 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Totaal verkeerd ingeschat
Maar ik was die avond ook echt té lam gewoon
Op dat moment heb je gevoel een f*cking smooth opperator te zijn, maar als je het later op film zou terug zien schaam je je denk ik dood voor wat je allemaal voor bullshit lult....
Nee meneer moonwalkert was het niet.quote:
De mijne..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het noemenswaardig is, noem je de naam. Als je discreet bent, hou je gewoon helemaal je bekmond.
Jij niet danquote:
Jamie Foxx & die anderequote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Blame it on the a a a a a a a a a a a a a a a a a alcohol
KF - postquote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Vanmorgen ook hoor
Toen ik over het station liep, in me supernette overhemd, haar netjes, net geschoren, lekkere luchtje op, mooie zonnebril op
En dat dat dames je gewoon nakijken
Tuurlijk voel je je dan een smooth opperator !
Ik kan me zo niet herinneren waarvan het is, maar waarschijnlijk van een hiphop-plaatquote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Blame it on the a a a a a a a a a a a a a a a a a alcohol
T-pain aka Nappy Boyyyyquote:
Die vriendin de volgende dag tegen die chick "heb ik je mooi van die creep gered"quote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar ik vind het best triest overkomen. De 1 hier patst met spullen en de ander met het scoren van telefoonnummersquote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Alleen als het noemenswaardig is.Rustig maar ouwe dibbes.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die vriendin de volgende dag tegen die chick "heb ik je mooi van die creep gered"
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze was duidelijk toch geen "zeer makkelijke dame".
Hoezo ?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar ik vind het best triest overkomen. De 1 hier patst met spullen en de ander met het scoren van telefoonnummers
ik denk ook dat ze hun best hebben gedaan om de teksten een zo diep mogelijke betekenis mee te gevenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Sommige mannen hier kunnen wel een mentor gebruiken bij het smoothtalken naar de vrouwtjes.![]()
Tallybabe.![]()
Nr's is dan nog redelijk goed voor een single.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar ik vind het best triest overkomen. De 1 hier patst met spullen en de ander met het scoren van telefoonnummers
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
T-pain aka Nappy Boyyyy
Blame it on the goose, gotcha feeling loose
Blame it on the 'tron, gotcha panties off
Blame it on the ah-ah-ah-alcohol, blame it on the ah-ah-ah-alcohol
Blame it on the vodka, blame it on the henny
Blame it on the blue tap got you feeling dizzy
Blame it on the ah-ah-ah-alcohol, blame it on the ah-ah ah-ah ah-al-co-hol
Echt te slecht die text...
en ook echt alleen de telefoonnummers hequote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die vriendin de volgende dag tegen die chick "heb ik je mooi van die creep gered"
Ze had jouw verhalen gehoord en had daardoor interesse.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze wist al wat mijn naam was, dat had ze dus aan die vriendin gevraagd kwam ik later achter...
Dat betekend interesse... (meestal)
Ik had express m'n grilles uit en m'n ice af gedaan voor m'n fobofoto.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoorquote:
Dat zeg je goed. Ik moet het zelf weten. Doe ik ook, rustig maar ouwe dibbes. Wil je een knuf?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had express m'n grilles uit en m'n ice af gedaan voor m'n fobofoto.
Jij bent gek!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:49 schreef zbbrox het volgende:
ik ga wel even op een ander forum hangen om belz te ontlasten
Dan doe ik het maar wel goed:quote:
Als je hem mist, mag je zeker wel een sms sturen.quote:
Dankje voor de uitleg.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
diamanten uit de mond en zijn platinum ketting afgedaan
Weet je dat wel zeker? Ik ben wel een Limburgse he.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar wel goed:
Bengeltje
Ze zit al een aantal keer naar me te kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze had jouw verhalen gehoord en had daardoor interesse.
toen ging ze met je praten.........
Lees het stukje van rival nog een keerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze zit al een aantal keer naar me te kijken
En ze is echt zo mooi gewoon
Helemaal mijn typehoop haar nu een keer beter te leren kennen, in de hoop dat haar innerlijk net zo mooi is als haar uiterlijk...
Zal ik doenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je hem mist, mag je zeker wel een sms sturen.![]()
Als je maar gewoon nederlands kan/wilt praten (met een leuk accentje) zit ik er niet mee!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Weet je dat wel zeker? Ik ben wel een Limburgse he.
Dit draait weer uit op een KF topicquote:Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit al een aantal keer naar me te kijken
En ze is echt zo mooi gewoon
Helemaal mijn typehoop haar nu een keer beter te leren kennen, in de hoop dat haar innerlijk net zo mooi is als haar uiterlijk...
Ok, ik stopquote:Op woensdag 15 april 2009 10:58 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dit draait weer uit op een KF topic
nah moest even kijken naar dataquote:
Ja dat is wel zo, maar om nou elke keer het te meldenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nr's is dan nog redelijk goed voor een single.![]()
Hoi Rebel.![]()
![]()
* Bengeltje Rebel knuffel geeft.
ik hoorde je gisteren nog iets anders zeggenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jan-Beton het volgende:
(met een leuk accentje)
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:49 schreef zbbrox het volgende:
ik ga wel even op een ander forum hangen om belz te ontlasten
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]Dat is niet nodig. Zoals ik al zei je moet het zelf weten, ik gaf alleen mijn mening erover.
Ik praat alleen maar Nederlands ( met soms een Limburgs woordje denk ik).quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Als je maar gewoon nederlands kan/wilt praten (met een leuk accentje) zit ik er niet mee!
Keuzes keuzes.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nah moest even kijken naar data
singlesmeet valt samen met een spelletjesmeet(guitar hero, poker, catan enzo)
hmm
Kan jij ook doen, kan iedereeen doen, even weer opnoemen hoeveel fokuser hij/zij in zijn/haar gsm heeft staan.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar om nou elke keer het te melden
Lief
* Belsezar Bengeltje terug knuffelt
Dat ging over dialect praten.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoorde je gisteren nog iets anders zeggen
Ik zie een dealtje...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ofresca wilde voor mij ook de newbie questions niet herhalen
Mij ook nietquote:
PMquote:
Of naar alle stollingsfactoren, aantal bloedplaatjes en meer van dat soort fratsen. Het is gewoon bloedprikken maar dan met 10+ buisjes!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bloedonderzoek.. Kijken hoe snel het bloed stolt
Word bijvoorbeeld gedaan bij trombose of onderzoek er naar.. Dikte van het bloed enzo..
Ah ik ben niet de enige met een kut humeur.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb alleen deze week nog werk en dan stopt het werk wat ik nu doe.![]()
De manier waarop zij mij dat hebben laten weten is ook echt sjofel.![]()
Maar goed ik wist dat het tijdelijk was.
Nu fijn weer naar het CWI enzo.
Wat voor werk deed je danquote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb alleen deze week nog werk en dan stopt het werk wat ik nu doe.![]()
Nu fijn weer naar het CWI enzo.
Er is (voor mij) een wereld van verschil tussen een accentje of plat Limburgs (Maastrichts e.o.)...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef rival het volgende:
ik hoorde je gisteren nog iets anders zeggen
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 15 april 2009 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of naar alle stollingsfactoren, aantal bloedplaatjes en meer van dat soort fratsen. Het is gewoon bloedprikken maar dan met 10+ buisjes!
Oh, zal ik het dan maar vertellen?quote:
Surequote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan wil ik wel het volledige en ongecensureerde verhaal.
Deal or no deal?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, zal ik het dan maar vertellen?
M is het meisje waar hij 4 jaar mee ging.
helaas is dit uit gegaan.
hij zegt dat ze hier samen voor hebben gekozen omdat het niet werkte
maar hij was voor haar te jaloers en te onzeker, terwijl zij lekker geniet van het leven..
ze wilde wel graag vrienden blijven. want hij is lief en doet alles voor haar.
nu ziet ze hem als maatje, en elke keer als ze iets van zich laat horen dan post KF daar weer 2 pagina's over vol. hij hoopt namelijk nog steeds dat het goed gaat komen.
zoiets was het
Sterkte Tijn!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige met een kut humeur.
Sterkte man.
Lolquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
maar hij was voor haar te jaloers en te onzeker, terwijl zij lekker geniet van het leven..
nu ziet ze hem als maatje, en elke keer als ze iets van zich laat horen dan post KF daar weer 2 pagina's over vol. hij hoopt namelijk nog steeds dat het goed gaat komen.
zoiets was het
Dat is juistquote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Ik praat alleen maar Nederlands ( met soms een Limburgs woordje denk ik).![]()
dan hoeft het toch niet sjofel?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren toen ik dat hoorde was ik instaat om iemand te vermoorden.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige met een kut humeur.
Sterkte man.
Te laat... en nu leg je het weer te dik bovenopquote:
korreltje zout mensenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Er is (voor mij) een wereld van verschil tussen een accentje of plat Limburgs (Maastrichts e.o.)...
Je bent een held!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets was het
Dozen inpakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je dan?
En hoe lieten ze het je horen?
Hoe behandelde zij je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik dat hoorde was ik instaat om iemand te vermoorden.Echt dat bedrijf behandeld mensen als honden.
Ik mag dan wel een uitzendkracht zijn maar dat betekend niet dat je mij of iemand anders zo mag behandelen.
![]()
Ik hoop dat ik snel iets anders vind. Want een bijstandsuitkering dat wil ik niet.
Dankje.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sterkte Tijn!
Hoe kom jij aan een kuthumeur?
Met liefdequote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat graag!
herhaal je voor mij dan even de newbie vragen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Newbie!
# Hoe oud ben je?
19
# Sekse?
V
# Woonplaats/ regio?
Groningen
# Interesses?
Sport & uitgaan.
# Seksuele voorkeur?
Mannen
# Lengte en postuur?
1.75 en well-curved
# Hoe lang single?
Paar jaar
Hallo.
Dozen zijn toch juist om dingen in in te pakkenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dozen inpakken.
Maandag is de laatste dag dat je hier kan werken.
Ja tuurlijk wel. Dat je een uitzendkracht betekend niet dat je geen rechten hebt.quote:
Interrestingquote:
Om die reden wilde ik nooit bij een uitzendburo werken. Gelukkig ben ik niet aangenomen bij een detacheringsburo. Het schijnt dat je dan ook als werkslaaf gezien wordt (wel een dure, maar dat is een ander verhaal).quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren toen ik dat hoorde was ik instaat om iemand te vermoorden.Echt dat bedrijf behandeld mensen als honden.
Ik mag dan wel een uitzendkracht zijn maar dat betekend niet dat je mij of iemand anders zo mag behandelen.
![]()
Ik hoop dat ik snel iets anders vind. Want een bijstandsuitkering dat wil ik niet.
hahahaha je hebt er wel een studie van gemaakt zegquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets was het
Uhm, zit even niet zo lekker in me vel, wat gezeik gehad gister. En ik sliep pas om half 6, terwijl ik half 2 naar bed ging ofzo. En toen om 7 uur de wekker ging, was ik niet vrolijkquote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sterkte Tijn!
Hoe kom jij aan een kuthumeur?
en hij het woord 'Interesting' wel spellen?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel moeite voor mij.
Als een gebruiksvoorwerp. En als ik dan iets vroeg kreeg ik nooit een duidelijk antwoord. Tot gisteren.quote:
Ik werk ook op deta vast basis bij een bedrijf, en word zeker als volwaardig 'collega' gezien !quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Om die reden wilde ik nooit bij een uitzendburo werken. Gelukkig ben ik niet aangenomen bij een detacheringsburo. Het schijnt dat je dan ook als werkslaaf gezien wordt (wel een dure, maar dat is een ander verhaal).
Het grote voordeel is dat je met verschillende bedrijven te maken hebt. Het nadeel is dat je heel vaak niet als 'volwaardig' personeel gezien wordt. Op zich wel logisch, maar 'humaan' (bij gebrek aan beter woord zet ik het maar tussen'') gezien, is het niet leuk/aardig.
Nee, waarschijnlijk niet. Althans niet op korte termijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dozen zijn toch juist om dingen in in te pakken?
Maar dat lijkt me heel rot man
Hebben ze bij het uitzendbureau waar je voor werkt niks anders voor je dan ??
je bent uitzend, je weet dat het tijdelijk is.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Dat je een uitzendkracht betekend niet dat je geen rechten hebt.
morgen is mn tentamenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een gebruiksvoorwerp. En als ik dan iets vroeg kreeg ik nooit een duidelijk antwoord. Tot gisteren.
Verder kreeg ik ook niet de indruk dat het ze iets interesseerde zo lang ik maar mijn werk deed.
Hij maakt er zijn eigen verhaaltje vanquote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel moeite voor mij.
welkom in de echte wereldquote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Verder kreeg ik ook niet de indruk dat het ze iets interesseerde zo lang ik maar mijn werk deed.
Het is een slechte tijd, en dan is het altijd moeilijker om een goede baan te vinden. Veel sterkte ermee!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
Nou, vertel me jouw versie dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij maakt er zijn eigen verhaaltje van
En ik toonde eerste ook al inzet door te vragen naar de newbie vragen, maar jij was niet lief genoeg om het te herhalen![]()
Groot gelijk, lekker genieten van het mooie weertjequote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een dagje vrij gegeven. Morgen weer een dag.
Tegen dat soort dingen loop ik dus al mijn hele loopbaan aan. Ik heb er eigenlijk wel genoeg van al die uitzend- en detacheeringsbureau's.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Om die reden wilde ik nooit bij een uitzendburo werken. Gelukkig ben ik niet aangenomen bij een detacheringsburo. Het schijnt dat je dan ook als werkslaaf gezien wordt (wel een dure, maar dat is een ander verhaal).
Het grote voordeel is dat je met verschillende bedrijven te maken hebt. Het nadeel is dat je heel vaak niet als 'volwaardig' personeel gezien wordt. Op zich wel logisch, maar 'humaan' (bij gebrek aan beter woord zet ik het maar tussen'') gezien, is het niet leuk/aardig.
ik doe niet aan sporten, ik doe aan hobby'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Grunn
Basketbal en ik heb een paard. Jij?
Hey, dat is een verhaal over het meisje zónder de KF bullshitquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets was het
Als het leer werk in boeken staat, zou ik een lekker plekje in het park zoekenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
morgen is mn tentamendus ik moet nu wel aan de bank
Maar heb wel net een mail gehad dat mn stage verslag later binnen moet zijn dus dat scheelt
Ja, want jij kent mij en het meisje ook zo goedquote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hey, dat is een verhaal over het meisje zónder de KF bullshit
Tja, dan wel! Succes alvast!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
morgen is mn tentamendus ik moet nu wel aan de bak
Maar heb wel net een mail gehad dat mn stage verslag later binnen moet zijn dus dat scheelt
ja vast wel maar ik heb het boek nietquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als het leer werk in boeken staat, zou ik een lekker plekje in het park zoeken![]()
Maakt het leerwerk stuk aangenamer
Ach... KF heeft deze formule zo vaak toegepast, dat mrbox het kan dromen...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef mrbox het volgende:
hahahaha je hebt er wel een studie van gemaakt zeg![]()
Dus kloptie niet..quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hey, dat is een verhaal over het meisje zónder de KF bullshit
Nou goed, wat zijn je hobby's dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe niet aan sporten, ik doe aan hobby's
Opzich is een menselijk behandeling wel zo netjes natuurlijk maar als een uitzendkracht werk je toch op wekelijkse basis en is dit toch niet meer dan normaal ? Wat verwacht je Tijn precies van de uitzend organisatie?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen dat soort dingen loop ik dus al mijn hele loopbaan aan. Ik heb er eigenlijk wel genoeg van al die uitzend- en detacheeringsbureau's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |