Zo hey dat is mooi klote voor je schoonzusje, wens haar maar sterkte en jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad gister..
Voorspelbare manquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook, als ik een stomme sms krijg reageer ik niet
Wasdat?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan je dan niet beter een simonly abo nemen ?
[..]
Jaa de zon is bijna in de tuinquote:
mannen....quote:
das mooi kut dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De rest komt alleen naar oma als wij er zijn omdat we altijd kadotjes meenemen. De rest van het jaar laten ze oma stikken en de rest heeft geen cent te makke. Wij betalen alles voor oma.
haha, jij nu ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan! Ik ga wel weer enigszins hard aan het werk vandaagquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
haha, jij nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
bel ik alleen af en toe meequote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
en dat meisje dan? die waar je vroeger 4 jaar mee ging?
Je gaat er nog op in ook!quote:
Ja vanavond heb ik een gesprek met mijn ouders om te kijken wat we kunnen doen. Waarschijnlijk zal er iemand heen moeten van ons om weer van alles te regelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
das mooi kut dan.
ik wens je oma sterkte
Hey Howl!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
En sterkte voor je oma, Belsezar.
Thanks Howl!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
En sterkte voor je oma, Belsezar.
Wat erg!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vanavond heb ik een gesprek met mijn ouders om te kijken wat we kunnen doen. Waarschijnlijk zal er iemand heen moeten van ons om weer van alles te regelen.
Het is zelfs zo erg dat oma toen wij er nog waren laatste keer zelf zei: Als ik kom te overlijden dan hoef je niemand van de familie te bellen. Alleen jullie zorgen voor mij, de rest doet niks voor me.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
haha, jij nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ikke sms altijd terug hoor
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
En terecht ook, vind het heel zielig voor dat meisje waar je 4 jaar bij was.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
bel ik alleen af en toe mee
ooh, en ze was gisteren een beetje 'boos' omdat ik haar niet gefeliciteerd had toen ze mij smsde dat ze een nieuw huisje had gevonden
Goedemorgen!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Katten die niet thuiskomen zorgen voor een hoop stress...
Tja werk paarden en luxe paarden maar hey ik ben ook hard bezigquote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Ik ga wel weer enigszins hard aan het werk vandaag
Is daar niet iets van een organisatie die dat beetje kan regelen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vanavond heb ik een gesprek met mijn ouders om te kijken wat we kunnen doen. Waarschijnlijk zal er iemand heen moeten van ons om weer van alles te regelen.
Het is zelfs zo erg dat oma toen wij er nog waren laatste keer zelf zei: Als ik kom te overlijden dan hoef je niemand van de familie te bellen. Alleen jullie zorgen voor mij, de rest doet niks voor me.
Voetbal en basketbal meisjequote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Ofresca het volgende:
Belsezar hopen dat het lukt!
Tally, sterkte! Was ze al lang zwanger?
Mag ik misschien een samenvatting van "KF en het meisje waar hij 4 jaar bij was"? Of is die nog niet beschikbaar?
Goedemorgen iedereen!
Vooral als ze de volgende morgen na een half uur roepen rustig binnen komen wandelen en uitgebreid gaan zitten spinnen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat kan ik me goed voorstellen!
Ha die Nouk!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
Hey Howl!Al een beetje uit je dipje van afgelopen weekend?
Alsof er niks gebeurd is. Verbaast me niets, hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vooral als ze de volgende morgen na een half uur roepen rustig binnen komen wandelen en uitgebreid gaan zitten spinnen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Ofresca het volgende:
Vooral als ze de volgende morgen na een half uur roepen rustig binnen komen wandelen en uitgebreid gaan zitten spinnen.
want?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Ofresca het volgende:
Inderdaad!quote:
I know!quote:
Dubbele burnquote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
meestal wel, en op leuke smsjes reageer ik altijd
Confrontatie zie ik als een goed iets, nu is het een kwestie van aanpakken dus. Zelfvertrouwen is niet iets wat "zomaar" komt of waar je op moet gaan wachten, maar dat moet je zelf creëren. Doe dingen die je normaal niet zo doen en praat het jezelf aan(het kan!). Niet terugkijken, daar kun je niets meer aan veranderen en dat ligt alleen maar je toekomst in de weg. ("Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar toekomst" ofzo). Sterkte!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha die Nouk!
Ja, ik voel me nu weer goed. Gisteren nog naar de psycholoog geweest. En het was voor mij weer zwaar confonterend hoe weinig zelfvertrouwen ik soms heb. Het gaat allemaal wel de goede kant op. Maar als ik terugkijk, dan kan ik er zo mismoedig van worden.
Toch jammer dat ik er op inga, terwijl ik altijd leuke smsjes stuurquote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
meestal wel, en op leuke smsjes reageer ik altijd
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Rauw. het volgende:
Oja, Ofresca!
Ik denk dat KF jou het verhaal van "het meisje waar hij 4 jaar bij was" zelf wel wil vertellen
Dat kan ik bevestigen! En inderdaad niet terugkijken (ik heb daardoor veel te veel tijd verspild en de leuke dingen gemist). Zelf heb ik niet zo'n goede ervaring met psychologen, juist omdat deze mensen de neiging hebben om alles terug te blikken.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Confrontatie zie ik als een goed iets, nu is het een kwestie van aanpakken dus. Zelfvertrouwen is niet iets wat "zomaar" komt of waar je op moet gaan wachten, maar dat moet je zelf creëren. Doe dingen die je normaal niet zo doen en praat het jezelf aan(het kan!). Niet terugkijken, daar kun je niets meer aan veranderen en dat ligt alleen maar je toekomst in de weg. ("Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar toekomst" ofzo). Sterkte!
Het blijft me een vak apart, die KudFokkertquote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Kijken wat er nu bij komt
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er op inga, terwijl ik altijd leuke smsjes stuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haar wel gesmst, maar gene ontvangstbevestiging gerkegen, dus was niet helemaal goed gegaan...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En terecht ook, vind het heel zielig voor dat meisje waar je 4 jaar bij was.
Bedankt!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Confrontatie zie ik als een goed iets, nu is het een kwestie van aanpakken dus. Zelfvertrouwen is niet iets wat "zomaar" komt of waar je op moet gaan wachten, maar dat moet je zelf creëren. Doe dingen die je normaal niet zo doen en praat het jezelf aan(het kan!). Niet terugkijken, daar kun je niets meer aan veranderen en dat ligt alleen maar je toekomst in de weg. ("Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar toekomst" ofzo). Sterkte!
Leg het nou even uit aan Ofresca dan, desnoods met een nieuw avontuur!!!111111quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had haar wel gesmst, maar gene ontvangstbevestiging gerkegen, dus was niet helemaal goed gegaan...
Maar ze heeft nu dus een huisje in de binnenstad
Daar moet ik zeker een keertje blijven crashen
Ik ga een keer wijzelijk mijn mond houden denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Kijken wat er nu bij komt
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
Jouw Associatie!
[/voorspelbaar]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
I just scored another nr.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand om mee te smsen de laatste 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |