Dat maakte ook nog onderdeel uit van je MNR fantasie?quote:
oooh vandaar, ik snapte het al niet helemaal.. Duim opent hem en er staat geen seks/neuken/batsen/vrijen/etc. inquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh vandaar, ik snapte het al niet helemaal.. Duim opent hem en er staat geen seks/neuken/batsen/vrijen/etc. in
Plagen op de vroege ochtend..quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet gelijkIk plaag je maar mup!
![]()
jaja, ik ga al!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Plagen op de vroege ochtend..
Ga je schamen snuit!
Goedemorgen allemaal
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet gelijkIk plaag je maar mup!
![]()
ja doe jij er nog een schepje bovenopquote:
what happend?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, deze dag is al begonnen op een slechte manier
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, deze dag is al begonnen op een slechte manier
Wij hebben in Brazilie iemand ingehuurd om dag en nacht bij oma te zijn. Deze vrouw is afgelopen zondag weggegaan naar familie en belde gisteren doodleuk op dat ze ermee kapt en niet meer terugkomt. Nou is oma vannacht dus gevallen toen ze naar de wc ging en heeft ze 4 uur op de grond gelegen met een gebroken heup tot 1 van onze buren haar hoorde schreeuwen van de pijn.quote:
Tijgertjequote:
klote zegquote:Op woensdag 15 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hebben in Brazilie iemand ingehuurd om dacht en nacht bij oma te zijn. Deze vrouw is afgelopen zondag weggegaan naar familie en belde gisteren doodleuk op dat ze ermee kapt en niet meer terugkomt. Nou is oma vannacht dus gevallen toen ze naar de wc ging en heeft ze 4 uur op de grond gelegen met een gebroken heup tot 1 van onze buren haar hoorde schreeuwen van de pijn.
Nu ligt ze dus in het ziekenhuis en is er niemand om voor haar te zorgen als ze weer thuiskomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt mijn klotedag wel weer mee
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hebben in Brazilie iemand ingehuurd om dacht en nacht bij oma te zijn. Deze vrouw is afgelopen zondag weggegaan naar familie en belde gisteren doodleuk op dat ze ermee kapt en niet meer terugkomt. Nou is oma vannacht dus gevallen toen ze naar de wc ging en heeft ze 4 uur op de grond gelegen met een gebroken heup tot 1 van onze buren haar hoorde schreeuwen van de pijn.
Nu ligt ze dus in het ziekenhuis en is er niemand om voor haar te zorgen als ze weer thuiskomt
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klote zegJa inderdaad. En nu moeten wij vanaf hier weer iemand anders regelen want de rest van de familie weet niks te regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt mijn klotedag wel weer mee
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Liefquote:
je oma is toch niet de enige van de familie daar?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En nu moeten wij vanaf hier weer iemand anders regelen want de rest van de familie weet niks te regelen
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh vandaar, ik snapte het al niet helemaal.. Duim opent hem en er staat geen seks/neuken/batsen/vrijen/etc. in
Sjee actievelingquote:Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!Uurtje fietsen zit er weer op!
Bels
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik heb ook ongepland gefietstquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb ook ongepland gefietstwel maar kwartierjte/twintig minuten, maar oke
![]()
Ik voel me bijna schuldig met al die actievelingen hier, bijnaquote:
ik denk alleen maar bij mezelf, wat zat mijn autostoel toch lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 08:34 schreef mrbox het volgende:
Ik voel me bijna schuldig met al die actievelingen hier, bijna
"Almost doesn't count"quote:Op woensdag 15 april 2009 08:34 schreef mrbox het volgende:
Ik voel me bijna schuldig met al die actievelingen hier, bijna
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:35 schreef rival het volgende:
ik denk alleen maar bij mezelf, wat zat mijn autostoel toch lekker
Aah gezellig.. stolling? Uhm je bloed?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo meteen stollingsonderzoek! Wat dat dan ook mag inhouden!
Goedemorgen Tally! What happened?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
En idd de ochtend had wel beter gemogen..
Nee idd... luie hond dat het isquote:
Bloedonderzoek.. Kijken hoe snel het bloed stoltquote:Op woensdag 15 april 2009 08:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo meteen stollingsonderzoek! Wat dat dan ook mag inhouden!
Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad gister..quote:
Ik had het goedquote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bloedonderzoek.. Kijken hoe snel het bloed stolt
Word bijvoorbeeld gedaan bij trombose of onderzoek er naar.. Dikte van het bloed enzo..
Damn..quote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad gister..
owww gaat lekker hierquote:Op woensdag 15 april 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad gister..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |