dat klinkt goedquote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef incident het volgende:
Yes vanmiddag terrasje pakken in Haarlem !Daaag allemaal
![]()
Nee. No youre not. Kom terug en blijf posten!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef incident het volgende:
![]()
quote:
Tis zo jammer dat het smorgens nog zo koud is (koude wind enzo) dat je toch een of zomerjas met extra vest aan moet of je winterjas nog.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat klinkt goedt wordt super warm
ja idd dat had ik vanmorgen ook idd.... is echt jammer....quote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat het smorgens nog zo koud is (koude wind enzo) dat je toch een of zomerjas met extra vest aan moet of je winterjas nog.
beidenquote:
Dan ben ik altijd al wel thuisquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd dat had ik vanmorgen ook idd.... is echt jammer....
maar ja ook voordeel... dan heb je altijd wat bij je als het savonds kouder wordt![]()
Je bent gebleven!quote:
Nou zet m op trilstand dan kunnen we vliegen slaan.quote:
Hey Kentucky Fried.quote:
Haarlem was toch niet goed genoeg?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef incident het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nou zet m op trilstand dan kunnen we vliegen slaan.
Haai Eddie.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef Rauw. het volgende:![]()
uurtje verslapen, gelukkig flexibele werktijden
![]()
Goedemorgen mensjes
SMSen is tof!quote:
Alleen op je werk?!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
ik weet nie wat ik steeds op me werk heb zeg.... denk de hele tijd aan sex... gisteren ook al....
kan je dan niet beter een simonly abo nemen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je bent gebleven!![]()
valt mee.. 5 cent per stuk ofzo
heb prepaid dus als het op is is het op
mwa mwa ligt er aan met wie en waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |