Ja dat weet ikquote:Op woensdag 15 april 2009 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of naar alle stollingsfactoren, aantal bloedplaatjes en meer van dat soort fratsen. Het is gewoon bloedprikken maar dan met 10+ buisjes!
Oh, zal ik het dan maar vertellen?quote:
Surequote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan wil ik wel het volledige en ongecensureerde verhaal.
Deal or no deal?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, zal ik het dan maar vertellen?
M is het meisje waar hij 4 jaar mee ging.
helaas is dit uit gegaan.
hij zegt dat ze hier samen voor hebben gekozen omdat het niet werkte
maar hij was voor haar te jaloers en te onzeker, terwijl zij lekker geniet van het leven..
ze wilde wel graag vrienden blijven. want hij is lief en doet alles voor haar.
nu ziet ze hem als maatje, en elke keer als ze iets van zich laat horen dan post KF daar weer 2 pagina's over vol. hij hoopt namelijk nog steeds dat het goed gaat komen.
zoiets was het
Sterkte Tijn!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige met een kut humeur.
Sterkte man.
Lolquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
maar hij was voor haar te jaloers en te onzeker, terwijl zij lekker geniet van het leven..
nu ziet ze hem als maatje, en elke keer als ze iets van zich laat horen dan post KF daar weer 2 pagina's over vol. hij hoopt namelijk nog steeds dat het goed gaat komen.
zoiets was het
Dat is juistquote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Ik praat alleen maar Nederlands ( met soms een Limburgs woordje denk ik).![]()
dan hoeft het toch niet sjofel?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
De manier waarop zij mij dat hebben laten weten is ook echt sjofel.![]()
Maar goed ik wist dat het tijdelijk was.
Gisteren toen ik dat hoorde was ik instaat om iemand te vermoorden.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige met een kut humeur.
Sterkte man.
Te laat... en nu leg je het weer te dik bovenopquote:
korreltje zout mensenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Er is (voor mij) een wereld van verschil tussen een accentje of plat Limburgs (Maastrichts e.o.)...
Je bent een held!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets was het
Dozen inpakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je dan?
En hoe lieten ze het je horen?
Hoe behandelde zij je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik dat hoorde was ik instaat om iemand te vermoorden.Echt dat bedrijf behandeld mensen als honden.
Ik mag dan wel een uitzendkracht zijn maar dat betekend niet dat je mij of iemand anders zo mag behandelen.
![]()
Ik hoop dat ik snel iets anders vind. Want een bijstandsuitkering dat wil ik niet.
Dankje.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sterkte Tijn!
Hoe kom jij aan een kuthumeur?
Met liefdequote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat graag!
herhaal je voor mij dan even de newbie vragen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Newbie!
# Hoe oud ben je?
19
# Sekse?
V
# Woonplaats/ regio?
Groningen
# Interesses?
Sport & uitgaan.
# Seksuele voorkeur?
Mannen
# Lengte en postuur?
1.75 en well-curved
# Hoe lang single?
Paar jaar
Hallo.
Dozen zijn toch juist om dingen in in te pakkenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dozen inpakken.
Maandag is de laatste dag dat je hier kan werken.
Ja tuurlijk wel. Dat je een uitzendkracht betekend niet dat je geen rechten hebt.quote:
Interrestingquote:
Om die reden wilde ik nooit bij een uitzendburo werken. Gelukkig ben ik niet aangenomen bij een detacheringsburo. Het schijnt dat je dan ook als werkslaaf gezien wordt (wel een dure, maar dat is een ander verhaal).quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren toen ik dat hoorde was ik instaat om iemand te vermoorden.Echt dat bedrijf behandeld mensen als honden.
Ik mag dan wel een uitzendkracht zijn maar dat betekend niet dat je mij of iemand anders zo mag behandelen.
![]()
Ik hoop dat ik snel iets anders vind. Want een bijstandsuitkering dat wil ik niet.
hahahaha je hebt er wel een studie van gemaakt zegquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets was het
Uhm, zit even niet zo lekker in me vel, wat gezeik gehad gister. En ik sliep pas om half 6, terwijl ik half 2 naar bed ging ofzo. En toen om 7 uur de wekker ging, was ik niet vrolijkquote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sterkte Tijn!
Hoe kom jij aan een kuthumeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |