Whehehe dan hebben we exact dezelfde werkzaamheden, en dat terwijl ik een compleet ander werk doequote:Op woensdag 15 april 2009 07:03 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Film kijken, internetten..
Loop stage in psychiatriasche instellingIk begon net ram te shaken, meteen effe wat gegeten
Wel maf, ik ben echt totaal niet moe.
geen inspiratie, helaasquote:
natte vrouwenquote:
*nieuwsgierig*quote:Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pissed off door iets wat ik vanmiddag in mijn brievenbus vond.![]()
.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef StreepjesSok het volgende:
Wat ruikt dat lekker he, zo'n regenbuitje!
Mijn vorige gemeente zit achter me aan, maar ik heb geen idee waar het over gaat.quote:
Oh, dat heb ik ook wel eens aan de hand gehad. Kan zeer vervelend zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige gemeente zit achter me aan, maar ik heb geen idee waar het over gaat.![]()
![]()
En moet ik morgen dus onder werktijd gaan zitten bellen met die achterlijke ambternaren.![]()
]quote:
Blijf gewoon een dag thuis. Als je echt verantwoordelijkheid wil tonen, werk dan een keertje over als je je goed voelt, dan krijg je per uur ook meer voor elkaarquote:Op donderdag 16 april 2009 07:00 schreef Natalie het volgende:
Warm, slap, gaar, buikpijn.
Ziek dus eigenlijk.
Zit te twijfelen of ik me ziek zal melden en dan mijn bed in.
Maar dat verdomde verantwoordelijkheidsgevoel zit me in de weg
Ja. Tot die conclusie was ik ook gekomenquote:Op donderdag 16 april 2009 @ 08:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Blijf gewoon een dag thuis. Als je echt verantwoordelijkheid wil tonen, werk dan een keertje over als je je goed voelt, dan krijg je per uur ook meer voor elkaar
* Maanvis fotoboek checktquote:
Idem dito.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef fraubitch het volgende:
ik mis iemand. iemand missen is stom.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef theKiD het volgende:
Beroerd
Belabberd
Koppijn
Loeiheet
Ijskoud +
-------------------
Klote!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:09 schreef fraubitch het volgende:
net even keihard met beide benen op de grond gezet. Ik waarder eerlijkheid, maar dit had best anders gebracht mogen worden
Ik.Hou.Wel.Van.Jou.quote:
Ik. Ook. Van. Jou. Kusj.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik.Hou.Wel.Van.Jou.
OT: Zenuwachtig, onrustig en hyperactief.
GEEN RED BULL MEER VOOR MIJ
echt serieus he. ik ben geen cafeďne gewend en nu zie je alle aders op mijn handen en ik ben keiactief en mijn been trilt en ik denk 5x zo snel als normaal en ik moet echt nooit meer redbull drinken want het werkt bijna als bloedverdunners bij me.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik. Ook. Van. Jou. Kusj.
Word rustig,.
OT;
omg ik had niet zoveel moeten eten, ik ontplof.
* fraubitch aanraaktquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:54 schreef Houniet het volgende:
Lingerie! Beste HBO Student Company van Gelderland / Overijssel!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Touch me.
Openingszinnen waarvoor?quote:Op zondag 19 april 2009 @ 20:24 schreef fraubitch het volgende:
ja prima eigenlijk.
Ik moet goede openingszinnen hebben. is er hier niet een topic over ergens?
Waarvoor moet jij openingszinnen hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef fraubitch het volgende:
ja prima eigenlijk.
Ik moet goede openingszinnen hebben. is er hier niet een topic over ergens?
Als een vrouw een échte man wilt versieren wel natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarvoor moet jij openingszinnen hebben?Dat heb jij toch heul niet nodig.
De meest foute en het liefst zo dubbelzinnig mogelijke.quote:
Jawel! Juist wel!quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarvoor moet jij openingszinnen hebben?Dat heb jij toch heul niet nodig.
ja dat ookquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als een vrouw een échte man wilt versieren wel natuurlijk.
http://www.bikkelsite.com/64_foute_openingszinnen.htmquote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef fraubitch het volgende:
De meest foute en het liefst zo dubbelzinnig mogelijke.![]()
Pijnlijk...quote:Op zondag 19 april 2009 @ 20:56 schreef Godshand het volgende:
spierpijn, iets teveel gefietst..
verder wel OK...
quote:Op maandag 20 april 2009 06:49 schreef Natalie het volgende:
Oké, I guess.
Géén zin om aan 't werk te gaan.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:07 schreef Aneurism het volgende:
Beroerd voel ik me, hoest bloed op (maar denk dat het is omdat ik de boel heb open gehoest) en ik heb ongeveer 2 uur slaap per nacht. Ben nog nooit zo sacherijnig en cynisch geweest. Klote ... griep? verkoudheid? watdanook...
5 kusjes terugquote:Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Kusj aan de bitsj, omdat het kan.
OT:
Redelijk!
Herkenbaar.quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef _wie het volgende:
kut, afstand nemen van iemand nemen is niet leuk....
dat ook ja.quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef _wie het volgende:
kut, afstand nemen van iemand nemen is niet leuk....
Hoe meer je je er druk om maak, hoe langer je wakker ligt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 02:09 schreef Trashcanman het volgende:
Gaar, ik kan niet in slaap komen terwijl ik moe ben en morgen weer om 6 uur naast m'n bed moet staan gvd.
Weet ik, maar ondanks dat besef ben ik toch pas tegen 3 uur in slaap gesukkeldquote:Op dinsdag 21 april 2009 06:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoe meer je je er druk om maak, hoe langer je wakker ligt.
Hoe laat ben je uiteindelijk dromenland ingezweefd?
Ik voel me mwa/redelijk
Iets nuttiger bezig dan gisteren. Dus nu mag ik pauze met mijn laptop in mijn tuintje.quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef StreepjesSok het volgende:
Zo zeg, ben ik even on-nuttig bezig vandaag...
Maar de dag is nog niet om!
quote:
Hé! Minkeltje! Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 22:22 schreef Minkeltje het volgende:
Best wel goedThere is a new girl in town
Als je je dat af moet vragen, dan ben je nog niet geheel in de wakkere wereld, hoorquote:
ja dat ook!quote:
EFFquote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Blij met mijn cijfer & zin in de EFF zaterdag,.
Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Zenuwachtig, morgen theorie-examen auto.
jij naarlingquote:Op woensdag 22 april 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
opgelucht: groepsgenoot uit project gekicked...
'ze had hetzelfde jurkje aan'!quote:
Een geboren ambtenaar!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
het is een hij, een ongelofelijke lamlul die vooral dol is op het brengen van mosterd na de maaltijd en dus in werkelijkheid geen flikker uitvoert![]()
hey niks mis met 't mbo, gij naarling!quote:
Vandaag supernuttig bezig!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:39 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Iets nuttiger bezig dan gisteren. Dus nu mag ik pauze met mijn laptop in mijn tuintje.
indeed,het brengt uitermate geschikte ambtenaren voortquote:Op woensdag 22 april 2009 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hey niks mis met 't mbo, gij naarling!
Ik ook, des te sneller is het weekend.quote:
jij hebt nooit zin om te werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 08:28 schreef zwartedoos het volgende:
geen zin om te werken met dit mooie weer
quote:
Sterkte, Apotheose.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:05 schreef Apotheose het volgende:
rare week achter de rug. Echt klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |