Whehehe dan hebben we exact dezelfde werkzaamheden, en dat terwijl ik een compleet ander werk doequote:Op woensdag 15 april 2009 07:03 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Film kijken, internetten..
Loop stage in psychiatriasche instellingIk begon net ram te shaken, meteen effe wat gegeten
Wel maf, ik ben echt totaal niet moe.
geen inspiratie, helaasquote:
natte vrouwenquote:
*nieuwsgierig*quote:Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pissed off door iets wat ik vanmiddag in mijn brievenbus vond.![]()
.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef StreepjesSok het volgende:
Wat ruikt dat lekker he, zo'n regenbuitje!
Mijn vorige gemeente zit achter me aan, maar ik heb geen idee waar het over gaat.quote:
Oh, dat heb ik ook wel eens aan de hand gehad. Kan zeer vervelend zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige gemeente zit achter me aan, maar ik heb geen idee waar het over gaat.![]()
![]()
En moet ik morgen dus onder werktijd gaan zitten bellen met die achterlijke ambternaren.![]()
]quote:
Blijf gewoon een dag thuis. Als je echt verantwoordelijkheid wil tonen, werk dan een keertje over als je je goed voelt, dan krijg je per uur ook meer voor elkaarquote:Op donderdag 16 april 2009 07:00 schreef Natalie het volgende:
Warm, slap, gaar, buikpijn.
Ziek dus eigenlijk.
Zit te twijfelen of ik me ziek zal melden en dan mijn bed in.
Maar dat verdomde verantwoordelijkheidsgevoel zit me in de weg
Ja. Tot die conclusie was ik ook gekomenquote:Op donderdag 16 april 2009 @ 08:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Blijf gewoon een dag thuis. Als je echt verantwoordelijkheid wil tonen, werk dan een keertje over als je je goed voelt, dan krijg je per uur ook meer voor elkaar
* Maanvis fotoboek checktquote:
Idem dito.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef fraubitch het volgende:
ik mis iemand. iemand missen is stom.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef theKiD het volgende:
Beroerd
Belabberd
Koppijn
Loeiheet
Ijskoud +
-------------------
Klote!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |