Nu gaat iedereen daar filmpjes maken en picsquote:Op woensdag 15 april 2009 07:54 schreef hollowman het volgende:
Tuurlijk.. samen op de foto..! Denk trouwens niet dat ze er blij mee zijn dat we de locatie weten!
"The Bunker verpest door Fok!ker"quote:Op woensdag 15 april 2009 07:54 schreef hollowman het volgende:
Tuurlijk.. samen op de foto..! Denk trouwens niet dat ze er blij mee zijn dat we de locatie weten!
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:04 schreef Stefan het volgende:
Bart heeft me onderweg de hele tijd zitten afleiden met saaie verhalen over Willem en Sabine
ik denk dat die hoge muur op grondniveau eindigtquote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Danny het volgende:
live maps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis de luchtplaats met die hoge muur?
Die luchtplaats is zo vreselijk smal, die zit vast wel ergens.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef hollowman het volgende:
Luchtplaats kan ik inderdaad niet plaatsen.
Tuurlijk komt er beveiliging. Maar bouwvakkers hoef je niet te beveiligen toch. Die gebruiken gewoon een spijkerpistool tegen indringersquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef Mylene het volgende:
Komt er geen beveiliging? Waar zit de redactie?
Klopt.. zo ie zo alle bouwspullen kun je makkelijk kwijt in de bunker.. rommelig was het best wel..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Als er zoveel geklust is moeten daar toch wel 'sporen' van zijn te vinden (afval, wat rommelige omgeving, voorraad bouwspullen e.d.)
Kwam er achter dat me knappe samsung fototoestel niet meer oplaad,, deze vond ik ergens in een oude doos. Antiek dingetje, maar als het licht is maakt ie nog redelijke foto'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef Magistic het volgende:
En je hebt een dode (rode) pixel in je fototoestel...
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Gert het volgende:
Ha, leven in de brouwerij!![]()
Het aftellen is nu écht begonnen.
Eventjes het bestuur bellen en kijken of je daar wat los kan krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef logicc123 het volgende:
Als je wil bellen naar de telefoon die in de bunker moet staan, hier vindt je het nummer:
http://www.donbosco-spaar(...)ische-informatie.php
Site met foto's van de bunker en de 2e bunker die er ook moet staan:
http://www.bunkerfotos.nl/haarlem.htm
inderdaad zoals ik hier lees is het helemaal niet in de bunker dus iedereen is misleid http://goldenpage.nl/viewtopic.php?t=4678quote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef hollowman het volgende:
Conclusie.
- Buiten beelden van de Teaser zijn bij de bunker bovegenoemd gemaakt.
- Echter "The Bunker" zelf zal niet in deze bunker afspelen.
Onder andere omdat de buitenplaats niet te vinden is op de foto's
En op goldenpage.nl ( waar ik de info ook vandaan had ) zijn ze ook druk aan t zoeken en deze hebben contact opgenomen met de beheerder van de bunker die van niks af wist.
Bron goldenpage.nl
en
Bron Fortificatieforum
Daar lijkt het inderdaad dus wel op jaquote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef hollowman het volgende:
Conclusie.
- Buiten beelden van de Teaser zijn bij de bunker bovegenoemd gemaakt.
- Echter "The Bunker" zelf zal niet in deze bunker afspelen.
Onder andere omdat de buitenplaats niet te vinden is op de foto's
En op goldenpage.nl ( waar ik de info ook vandaan had ) zijn ze ook druk aan t zoeken en deze hebben contact opgenomen met de beheerder van de bunker die van niks af wist.
Bron goldenpage.nl
en
Bron Fortificatieforum
Bij mijn weten mogen een hoop bunkers aan de binnenkant gewoon verbouwd worden. Dat zie je ook bij 'Fort Bezuiden Spaarndam' : http://www.mverhoeks.com/(...)l-bez_spaarndam.htmlquote:Op woensdag 15 april 2009 14:41 schreef logicc123 het volgende:
Bij een bunker denk ik ook eerder aan een grouw donker hol.
Die verbouwing foto's die bart heeft gepost , daarop is alles naar mijn idee veel te netjes afgewerkt., gladde muren, betegelde vloer etc., strak plafond. Waarom heet het programma dan nog "the bunker", dit kan net zo goed een nieuwbouwhuis zijn.
Al met al vind ik het in zijn geheel heel amateuristisch overkomen.
Het zou me niet verbazen als alles gewoon met simpele webcams wordt opgenomen.
Het lijkt me inderdaad ook dat een bunker niet zomaar verbouwd mag worden, het zijn toch soort monumenten lijkt me?, maarja als je op die ene site van de bunker langs de a9. Dan zie je dat die ook wel enigszins verbouwd moet zijn, als die verhuurd wordt.
ik zie het. Dan moeten we maar wachten op meer foto's, of wanneer de streams aangaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mijn weten mogen een hoop bunkers aan de binnenkant gewoon verbouwd worden. Dat zie je ook bij 'Fort Bezuiden Spaarndam' : http://www.mverhoeks.com/(...)l-bez_spaarndam.html
Laten we het maar foto's noemen.quote:
Ik bedoelde meer dat ze de opnames best in het fort kunnen doen en de buitenfilmpjes voor de teaser een paar km verderop bij die bunkers hebben gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:13 schreef hollowman het volgende:
Die Fort Bezuiden Spaarndam is het zeker niet.. er hangen vlaggen voor het fort, het is er druk. Gewoon een soort van museum en het fort uit de teaser is het ook niet met zekerheid. Net nog even langs gereden en geen hond te bekennen. Wel iets betere fotootjes.
Die heeft Bram gemaakt met mijn camera terwijl ik binnen aan de koffie zat.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:22 schreef logicc123 het volgende:
Fok tv! is toch in de bunker geweest, jullie zeggen wel geblinddoekt erheen zijn gebracht maar hoe zijn die beelden van de buitenkant dan gemaakt?
Het lijkt mij dat Bram geen uren weg bleef?, dus die buiten beelden die op jouw camera stonden (de bunker bij de a9 dus) moet in ieder geval zeer dicht in de buurt zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die heeft Bram gemaakt met mijn camera terwijl ik binnen aan de koffie zat.
natuurlijk weet sunchaser precies waar het isquote:Op woensdag 15 april 2009 18:37 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Bram geen uren weg bleef?, dus die buiten beelden die op jouw camera stonden (de bunker bij de a9 dus) moet in ieder geval zeer dicht in de buurt zijn.
Of hij heeft jouw camera gemanipuleerd of jij zit in het complot
Of je leest even terug.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef Jimbo het volgende:
iemand die me het 'adres' van de bunker pmen kan ? als ik morgen op de A9 ben zal ik wel even een film ervan schieten , heb toch cameras bij me
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
natuurlijk weet sunchaser precies waar het ischrist dat je enigsinds gelooft dat ze em blinddoeken
ja inderdaad pfff hoe geloofwaardig kom je al over als er beelden van drie verschillende locaties komenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:15 schreef logicc123 het volgende:
[..]
![]()
...dat er in de gouden kooi gemanipuleerd werd dat wisten we , maar de "the bunker" zou toch echt zijn.
Misschien, héél misschien juist wel bedoeld om de nijvere speurder op het verkeerde been te zetten?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef Quinty. het volgende:
ja inderdaad pfff hoe geloofwaardig kom je al over als er beelden van drie verschillende locaties komen
bah begin steeds meer te twijfelen
Waarom moet dat nou weer in delen?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Stefan het volgende:
Morgen deel 1 van FOK!tv inside The Bunker
Dat slaan zal pas beginnen na de kick-off denk ik. Als de 'gewone' kandidaten in The Bunker zitten.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Danny het volgende:
Ik ben iig wel benieuwd naar de binnenkant en de reportage van Sunchaser. Ik moet het er straks drie dagen uit zien te houden.
Hoop ik wel dat ze inderdaad gewoon back to basic gaan en niet de extremiteit van DGK (of erger) opzoeken want dan ben ik zo weer weg.
Ik hoorde al iets over dat slaan gewoon moet kunnen?
En iets over maden e.d.
Daar gaat vader dus niet aan meedoen heDan ben ik namelijk heel snel weer bij vrouw en kinders
wehehehe PUSSY!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Danny het volgende:
Ik ben iig wel benieuwd naar de binnenkant en de reportage van Sunchaser. Ik moet het er straks drie dagen uit zien te houden.
Hoop ik wel dat ze inderdaad gewoon back to basic gaan en niet de extremiteit van DGK (of erger) opzoeken want dan ben ik zo weer weg.
Ik hoorde al iets over dat slaan gewoon moet kunnen?
En iets over maden e.d.
Daar gaat vader dus niet aan meedoen heDan ben ik namelijk heel snel weer bij vrouw en kinders
Zeg, schijnheiltje dat je d'r bentquote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef Mirjam het volgende:
wel jammer dat users en masse mensen gaan lastig vallen als ze ook maar enigszins denken te weten waar het is, maar vanuit hier ook wel vermakelijk
Welnee, gewoon open wifi verbinding van buurtbewoners gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef kree het volgende:
Gebruik de man zn eigen internet verbinding om het naar een streamserver door te sturen en klaar ben je. Lekker goedkoop en wel cashen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |