inderdaad zoals ik hier lees is het helemaal niet in de bunker dus iedereen is misleid http://goldenpage.nl/viewtopic.php?t=4678quote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef hollowman het volgende:
Conclusie.
- Buiten beelden van de Teaser zijn bij de bunker bovegenoemd gemaakt.
- Echter "The Bunker" zelf zal niet in deze bunker afspelen.
Onder andere omdat de buitenplaats niet te vinden is op de foto's
En op goldenpage.nl ( waar ik de info ook vandaan had ) zijn ze ook druk aan t zoeken en deze hebben contact opgenomen met de beheerder van de bunker die van niks af wist.
Bron goldenpage.nl
en
Bron Fortificatieforum
Daar lijkt het inderdaad dus wel op jaquote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef hollowman het volgende:
Conclusie.
- Buiten beelden van de Teaser zijn bij de bunker bovegenoemd gemaakt.
- Echter "The Bunker" zelf zal niet in deze bunker afspelen.
Onder andere omdat de buitenplaats niet te vinden is op de foto's
En op goldenpage.nl ( waar ik de info ook vandaan had ) zijn ze ook druk aan t zoeken en deze hebben contact opgenomen met de beheerder van de bunker die van niks af wist.
Bron goldenpage.nl
en
Bron Fortificatieforum
Bij mijn weten mogen een hoop bunkers aan de binnenkant gewoon verbouwd worden. Dat zie je ook bij 'Fort Bezuiden Spaarndam' : http://www.mverhoeks.com/(...)l-bez_spaarndam.htmlquote:Op woensdag 15 april 2009 14:41 schreef logicc123 het volgende:
Bij een bunker denk ik ook eerder aan een grouw donker hol.
Die verbouwing foto's die bart heeft gepost , daarop is alles naar mijn idee veel te netjes afgewerkt., gladde muren, betegelde vloer etc., strak plafond. Waarom heet het programma dan nog "the bunker", dit kan net zo goed een nieuwbouwhuis zijn.
Al met al vind ik het in zijn geheel heel amateuristisch overkomen.
Het zou me niet verbazen als alles gewoon met simpele webcams wordt opgenomen.
Het lijkt me inderdaad ook dat een bunker niet zomaar verbouwd mag worden, het zijn toch soort monumenten lijkt me?, maarja als je op die ene site van de bunker langs de a9. Dan zie je dat die ook wel enigszins verbouwd moet zijn, als die verhuurd wordt.
ik zie het. Dan moeten we maar wachten op meer foto's, of wanneer de streams aangaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mijn weten mogen een hoop bunkers aan de binnenkant gewoon verbouwd worden. Dat zie je ook bij 'Fort Bezuiden Spaarndam' : http://www.mverhoeks.com/(...)l-bez_spaarndam.html
Laten we het maar foto's noemen.quote:
Ik bedoelde meer dat ze de opnames best in het fort kunnen doen en de buitenfilmpjes voor de teaser een paar km verderop bij die bunkers hebben gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:13 schreef hollowman het volgende:
Die Fort Bezuiden Spaarndam is het zeker niet.. er hangen vlaggen voor het fort, het is er druk. Gewoon een soort van museum en het fort uit de teaser is het ook niet met zekerheid. Net nog even langs gereden en geen hond te bekennen. Wel iets betere fotootjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |