Nu gaat iedereen daar filmpjes maken en picsquote:Op woensdag 15 april 2009 07:54 schreef hollowman het volgende:
Tuurlijk.. samen op de foto..! Denk trouwens niet dat ze er blij mee zijn dat we de locatie weten!
"The Bunker verpest door Fok!ker"quote:Op woensdag 15 april 2009 07:54 schreef hollowman het volgende:
Tuurlijk.. samen op de foto..! Denk trouwens niet dat ze er blij mee zijn dat we de locatie weten!
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:04 schreef Stefan het volgende:
Bart heeft me onderweg de hele tijd zitten afleiden met saaie verhalen over Willem en Sabine
ik denk dat die hoge muur op grondniveau eindigtquote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Danny het volgende:
live maps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis de luchtplaats met die hoge muur?
Die luchtplaats is zo vreselijk smal, die zit vast wel ergens.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef hollowman het volgende:
Luchtplaats kan ik inderdaad niet plaatsen.
Tuurlijk komt er beveiliging. Maar bouwvakkers hoef je niet te beveiligen toch. Die gebruiken gewoon een spijkerpistool tegen indringersquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef Mylene het volgende:
Komt er geen beveiliging? Waar zit de redactie?
Klopt.. zo ie zo alle bouwspullen kun je makkelijk kwijt in de bunker.. rommelig was het best wel..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Als er zoveel geklust is moeten daar toch wel 'sporen' van zijn te vinden (afval, wat rommelige omgeving, voorraad bouwspullen e.d.)
Kwam er achter dat me knappe samsung fototoestel niet meer oplaad,, deze vond ik ergens in een oude doos. Antiek dingetje, maar als het licht is maakt ie nog redelijke foto'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef Magistic het volgende:
En je hebt een dode (rode) pixel in je fototoestel...
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Gert het volgende:
Ha, leven in de brouwerij!![]()
Het aftellen is nu écht begonnen.
Eventjes het bestuur bellen en kijken of je daar wat los kan krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef logicc123 het volgende:
Als je wil bellen naar de telefoon die in de bunker moet staan, hier vindt je het nummer:
http://www.donbosco-spaar(...)ische-informatie.php
Site met foto's van de bunker en de 2e bunker die er ook moet staan:
http://www.bunkerfotos.nl/haarlem.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |