Uitlokking! ik zeg het jequote:Op woensdag 15 april 2009 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb slechts een voorbeeld gegeven, want zoals je zelf kan weten zijn wolven ook zeer aardig en slechts enkelingen zijn agressief en die kan je dus niet kwijt bij een kudde schapen.
Als gemeenteambtenaar en als woningtoezichthouder weet je dan dat een transexueel een tikkende bom is in zo'n wijk.
Zit wel wat in. Alleen ben ik geen voorstander van boete's want ze gaan echt niet werken voor dat geld hoor. Dat geld gaan ze bij elkaar stelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Gewoon een iteratieve strafmaat, 1e keer taakstraf (publiekelijk en goed herkenbaar kauwgom krabben oid) + boete & schadevergoeding voor het slachtoffer indien van toepassing, 2e keer 5x zo lange taakstraf, hogere boete & schadevergoeding + 5 jaar proeftijd, 3e keer= resterende tijd van proeftijd uitzitten zonder goed gedrag regeling etc, met nóg hogere boete & schadevergoeding + levenslange proeftijd/ onherroepelijke uitzetting naar eigen land bij 4e overtreding. (Dit laatste in plaats van levenslange proeftijd als het om een allochtoon gaat.)
Dus geen onderscheid tussen huidskleur/ras/geloof of wat dan ook, is nergens goed voor en alleen maar voer voor onnodige discussie.
Uiteraard. Je kan ze wel gewoon in de Noordzee dumpen of ergens in de Achterhoek.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Zienswijze, je begrijpt uiteraard dat (massaal) uitzetten en dat soort dingen onmogelijk zijn om te implementeren. Het zou mooi zijn als reltuig terug kon worden gestuurd, maar daar zal het bij blijven.
Beide methodes zorgen er toch voor dat het sujet in kwestie permanent van straat is? Alleen terugsturen kost de Nederlandse maatschappij minder, en we hebben natuurlijk nog wel wat te verrekenen met Marokko voor het opsturen van die radicale imam, het spioneren en sjoemelen met de kinderbijslag..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Alleen ben ik geen voorstander van boete's want ze gaan echt niet werken voor dat geld hoor. Dat geld gaan ze bij elkaar stelen.
Wat betreft de straatjongens met de straat- en gangstercultuur die in de criminaliteit vallen: geef ze gewoon harde klappen want dat is de taal die zij verstaan. Taakstraf is voor mietjes.
En je zegt allochtoon uitzetten naar eigen land? Verder zeg je geen onderscheid maken tussen ras...Trap die autochtoon dan gewoon de Noordzee in zonder zwemvest om.
En dan? Gaan ze alle Achterhoekers lastig vallen? Als je ze allemaal op een kluitje gooit vererger je het probleem alleen maar, zie de Nederlandse 'ghetto's'.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan ze wel gewoon in de Noordzee dumpen of ergens in de Achterhoek.
Alleen voor de mensen die zich stelselmatig misdragen he. Na al enkele keren in de fout zijn gegaan. En niet in de buurt van andere rmensen zetetn. Stop ze ergens in de bosjes bij elkaar en laat ze daar maar verotten.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze alle Achterhoekers lastig vallen? Als je ze allemaal op een kluitje gooit vererger je het probleem alleen maar, zie de Nederlandse 'ghetto's'.
Ik denk dat de EU het niet op prijs zou stellen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alleen voor de mensen die zich stelselmatig misdragen he. Na al enkele keren in de fout zijn gegaan. En niet in de buurt van andere rmensen zetetn. Stop ze ergens in de bosjes bij elkaar en laat ze daar maar verotten.
Komt omdat West-Europa niet om weet te gaan met de thema's integratie, migratie en criminaliteit.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU het niet op prijs zou stellen.
Slaan uiteraard door de politie, eigen rechter spelen is, hoe graag je het soms ook zou willen, een hellend vlak waar niemand uiteindelijk beter van zal worden..quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
Die vervelende Marokkaanse jongens kunnen hun gang gaan omdat ze niet (goed) worden aangepakt. Ze voelen zich groot. Ze voelen zich onaantastbaar. Gewoon losslaan op die jongens. Dat weten ze meteen wat de grenzen zijn. Ze kunnen heus wel tegen een stootje, het zijn geen mietjes. Bovendien is dat de taal die ze verstaan. Je moet ze in hun onaantastbaarheid raken.
Uiteraard geen burgers. Of je huurt een paar gekwalificeerde kickboksers in die parttime in dienst treden bij de politie om dit soort werk te verrichten. Kickboksers (en andere vechtsporters) weten precies waar ze mensen het hardst kunnen raken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Slaan uiteraard door de politie, eigen rechter spelen is, hoe graag je het soms ook zou willen, een hellend vlak waar niemand uiteindelijk beter van zal worden..
Jupquote:Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
De PVV kan zich geen betere stemmentrekker wensen dan Meki.
Meki verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
Dat soort gasten hebben ze al.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uiteraard geen burgers. Of je huurt een paar gekwalificeerde kickboksers in die parttime in dienst treden bij de politie om dit soort werk te verrichten. Kickboksers (en andere vechtsporters) weten precies waar ze mensen het hardst kunnen raken.
Serieus?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat soort gasten hebben ze al.
Ja.quote:
Oh die ME bedoel je? Ja dat klopt. Maar ik had het meer over die vervelende hangjongeren die telkens voor overlast zorgen. Bij kleine overlast kan je ze al aanpakken. Je hoeft ze natuurlijk niet helemaal in elkaar te slaan. Maar gewoon een beetje (speels) porren bij kleine overlast / hinder. Die taal begrijpen ze. En als kickboksers dat doen dan dwingen ze respect af bij hen. En daarmee laat je ze de grenzen zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja.
Kom maar eens bij Ajax - feyenoord of vice versa kijken wat voor volk er in burger uit de bussen springt. Die hebben de handjes vrij.
Je weet dat meisjes zich meestal wel gedragen en gewoon hun best doen op school? Lijkt me echt leuk voor die dames, je hele leven zien hoe je broertje tien keer zoveel mag als jij, hoe hij wordt voorgetrokken , hoe het word goedgepraat als hij je slaat, En als klap op de vuurpijl mag jij vertrekken naar een land waar je praktisch al je vrijheden kwijtraakt omdat je een onopgevoed rotbroertje hebt. Ja das lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Dat idee van Fruityloop is leuk, alleen werkt het niet voor de in Nederland geboren Marokkanen. Van mij part mag je die nog steeds terugschoppen bij de 2e grote overtreding hoor. Snelheidsovertreding ofzo boeit niet maar iets als inbraak is 1 punt, 2 punten is oprotten. Inclusief familie. Dan houden ze elkaar wel in de gaten...
Kickboksers die op ze inslaan? Begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Kan je me een linkje geven?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, niet de ME.
Wat zeg ik nou?
Ja precies. Je moet niet de hele familie aanpakken, want dan pak je ook onschuldigen. Je moet alleen degene aanpakken die zich misdragen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes zich meestal wel gedragen en gewoon hun best doen op school? Lijkt me echt leuk voor die dames, je hele leven zien hoe je broertje tien keer zoveel mag als jij, hoe hij wordt voorgetrokken , hoe het word goedgepraat als hij je slaat, En als klap op de vuurpijl mag jij vertrekken naar een land waar je praktisch al je vrijheden kwijtraakt omdat je een onopgevoed rotbroertje hebt. Ja das lekker
'Stillen'quote:Op woensdag 15 april 2009 20:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kickboksers die op ze inslaan? Begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Kan je me een linkje geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |