abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 15:35:07 #101
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68041509
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor.. Ik heb slechts een voorbeeld gegeven, want zoals je zelf kan weten zijn wolven ook zeer aardig en slechts enkelingen zijn agressief en die kan je dus niet kwijt bij een kudde schapen.

Als gemeenteambtenaar en als woningtoezichthouder weet je dan dat een transexueel een tikkende bom is in zo'n wijk.
Uitlokking! ik zeg het je

De Mocro's zijn uitgedaagd!!

Mocrobash topic
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68041627
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:30 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Gewoon een iteratieve strafmaat, 1e keer taakstraf (publiekelijk en goed herkenbaar kauwgom krabben oid) + boete & schadevergoeding voor het slachtoffer indien van toepassing, 2e keer 5x zo lange taakstraf, hogere boete & schadevergoeding + 5 jaar proeftijd, 3e keer= resterende tijd van proeftijd uitzitten zonder goed gedrag regeling etc, met nóg hogere boete & schadevergoeding + levenslange proeftijd/ onherroepelijke uitzetting naar eigen land bij 4e overtreding. (Dit laatste in plaats van levenslange proeftijd als het om een allochtoon gaat.)

Dus geen onderscheid tussen huidskleur/ras/geloof of wat dan ook, is nergens goed voor en alleen maar voer voor onnodige discussie.
Zit wel wat in. Alleen ben ik geen voorstander van boete's want ze gaan echt niet werken voor dat geld hoor. Dat geld gaan ze bij elkaar stelen.

Wat betreft de straatjongens met de straat- en gangstercultuur die in de criminaliteit vallen: geef ze gewoon harde klappen want dat is de taal die zij verstaan. Taakstraf is voor mietjes.

En je zegt allochtoon uitzetten naar eigen land? Verder zeg je geen onderscheid maken tussen ras... Trap die autochtoon dan gewoon de Noordzee in zonder zwemvest om.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:44:48 #103
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68041820
Dat idee van Fruityloop is leuk, alleen werkt het niet voor de in Nederland geboren Marokkanen. Van mij part mag je die nog steeds terugschoppen bij de 2e grote overtreding hoor. Snelheidsovertreding ofzo boeit niet maar iets als inbraak is 1 punt, 2 punten is oprotten. Inclusief familie. Dan houden ze elkaar wel in de gaten...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68041832
Zienswijze, je begrijpt uiteraard dat (massaal) uitzetten en dat soort dingen onmogelijk zijn om te implementeren. Het zou mooi zijn als reltuig terug kon worden gestuurd, maar daar zal het bij blijven.
Cool story, Hansel.
pi_68041878
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Zienswijze, je begrijpt uiteraard dat (massaal) uitzetten en dat soort dingen onmogelijk zijn om te implementeren. Het zou mooi zijn als reltuig terug kon worden gestuurd, maar daar zal het bij blijven.
Uiteraard. Je kan ze wel gewoon in de Noordzee dumpen of ergens in de Achterhoek.
pi_68042060
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zit wel wat in. Alleen ben ik geen voorstander van boete's want ze gaan echt niet werken voor dat geld hoor. Dat geld gaan ze bij elkaar stelen.

Wat betreft de straatjongens met de straat- en gangstercultuur die in de criminaliteit vallen: geef ze gewoon harde klappen want dat is de taal die zij verstaan. Taakstraf is voor mietjes.

En je zegt allochtoon uitzetten naar eigen land? Verder zeg je geen onderscheid maken tussen ras... Trap die autochtoon dan gewoon de Noordzee in zonder zwemvest om.
Beide methodes zorgen er toch voor dat het sujet in kwestie permanent van straat is? Alleen terugsturen kost de Nederlandse maatschappij minder, en we hebben natuurlijk nog wel wat te verrekenen met Marokko voor het opsturen van die radicale imam, het spioneren en sjoemelen met de kinderbijslag.. Maar je hebt gelijk, gewoon gevangenisstraf voor al het tuig. (uiteraard met 40 uur per week arbeid, ze verdienen het eten en de huisvesting maar)

Een compromis... Opzichters met tasers bij de taakstraf-uitvoering, 1x een grote bek en ze mogen de rest van de dag met een bruine organische massa in hun toch al te wijde broek hun werk doen.. (nadat ze zijn gestopt met stuiptrekken uiteraard)

Maar even serieus, je hebt gelijk wat betreft die boetes, die innen we mooi van de uitkering waar ze uiteraard geen recht op hebben als ze in de cel komen. :
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68042082
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Uiteraard. Je kan ze wel gewoon in de Noordzee dumpen of ergens in de Achterhoek.
En dan? Gaan ze alle Achterhoekers lastig vallen? Als je ze allemaal op een kluitje gooit vererger je het probleem alleen maar, zie de Nederlandse 'ghetto's'.
Cool story, Hansel.
pi_68042192
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En dan? Gaan ze alle Achterhoekers lastig vallen? Als je ze allemaal op een kluitje gooit vererger je het probleem alleen maar, zie de Nederlandse 'ghetto's'.
Alleen voor de mensen die zich stelselmatig misdragen he. Na al enkele keren in de fout zijn gegaan. En niet in de buurt van andere rmensen zetetn. Stop ze ergens in de bosjes bij elkaar en laat ze daar maar verotten.
pi_68042513
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Alleen voor de mensen die zich stelselmatig misdragen he. Na al enkele keren in de fout zijn gegaan. En niet in de buurt van andere rmensen zetetn. Stop ze ergens in de bosjes bij elkaar en laat ze daar maar verotten.
Ik denk dat de EU het niet op prijs zou stellen.
Cool story, Hansel.
pi_68045914
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de EU het niet op prijs zou stellen.
Komt omdat West-Europa niet om weet te gaan met de thema's integratie, migratie en criminaliteit.
pi_68050537
Even netwerk terugkijken dan maar.
pi_68050738
Die vervelende Marokkaanse jongens kunnen hun gang gaan omdat ze niet (goed) worden aangepakt. Ze voelen zich groot. Ze voelen zich onaantastbaar. Gewoon losslaan op die jongens. Dat weten ze meteen wat de grenzen zijn. Ze kunnen heus wel tegen een stootje, het zijn geen mietjes. Bovendien is dat de taal die ze verstaan. Je moet ze in hun onaantastbaarheid raken.
pi_68050874
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
Die vervelende Marokkaanse jongens kunnen hun gang gaan omdat ze niet (goed) worden aangepakt. Ze voelen zich groot. Ze voelen zich onaantastbaar. Gewoon losslaan op die jongens. Dat weten ze meteen wat de grenzen zijn. Ze kunnen heus wel tegen een stootje, het zijn geen mietjes. Bovendien is dat de taal die ze verstaan. Je moet ze in hun onaantastbaarheid raken.
Slaan uiteraard door de politie, eigen rechter spelen is, hoe graag je het soms ook zou willen, een hellend vlak waar niemand uiteindelijk beter van zal worden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68050955
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Slaan uiteraard door de politie, eigen rechter spelen is, hoe graag je het soms ook zou willen, een hellend vlak waar niemand uiteindelijk beter van zal worden..
Uiteraard geen burgers. Of je huurt een paar gekwalificeerde kickboksers in die parttime in dienst treden bij de politie om dit soort werk te verrichten. Kickboksers (en andere vechtsporters) weten precies waar ze mensen het hardst kunnen raken.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:27:05 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68050959
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef qonmann het volgende:

[..]

De PVV kan zich geen betere stemmentrekker wensen dan Meki.
Meki verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
Jup
Net als Bansheeboy
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:29:00 #116
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68051045
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Uiteraard geen burgers. Of je huurt een paar gekwalificeerde kickboksers in die parttime in dienst treden bij de politie om dit soort werk te verrichten. Kickboksers (en andere vechtsporters) weten precies waar ze mensen het hardst kunnen raken.
Dat soort gasten hebben ze al.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:29:06 #117
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_68051049
Meki ik had best respect voor je en vond het stoer dat je zo tegen driekwart fok in durfde te gaan, maar na dit topic is het kleine beetje sympathie die ik voor je voelde helemaal weg.

Snoepjes gooi je niet op mensen die hun werk doen, snoepjes eet je.
Je kan inderdaad gebeuren dat je geduwd wordt bij een demonstratie, maar dat praat niet goed dat deze jongens naar een man/vrouw toeliepen en die persoon een duw gaven dat is iets heel anders.

Ik vraag me af of jij het leuk zou vinden als iemand op jou af zou lopen om je te duwen, je haalt dan vast niet je schouders op en denkt: Ja maar bij die ene demonstratie tegen vrij Nederland werd ik ook geduwd.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_68051119
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat soort gasten hebben ze al.
Serieus?
  woensdag 15 april 2009 @ 20:32:42 #119
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68051212
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Serieus?
Ja.

Kom maar eens bij Ajax - feyenoord of vice versa kijken wat voor volk er in burger uit de bussen springt. Die hebben de handjes vrij.
pi_68051320
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja.

Kom maar eens bij Ajax - feyenoord of vice versa kijken wat voor volk er in burger uit de bussen springt. Die hebben de handjes vrij.
Oh die ME bedoel je? Ja dat klopt. Maar ik had het meer over die vervelende hangjongeren die telkens voor overlast zorgen. Bij kleine overlast kan je ze al aanpakken. Je hoeft ze natuurlijk niet helemaal in elkaar te slaan. Maar gewoon een beetje (speels) porren bij kleine overlast / hinder. Die taal begrijpen ze. En als kickboksers dat doen dan dwingen ze respect af bij hen. En daarmee laat je ze de grenzen zien.

Ik heb het dus niet over doelloos neerknuppelen en dan wegwezen. Maar over gericht aanpakken met een paar stoten. Kickbokser neemt die jongeren apart. Beetje porren op ze. Laat ze pijn voelen. Gesprekje erbij na die stoten. Is aan ene kant beetje speels met ze omgaan, maar toch op een strenge manier. Die taal begrijpen ze.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:37:19 #121
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_68051393
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Dat idee van Fruityloop is leuk, alleen werkt het niet voor de in Nederland geboren Marokkanen. Van mij part mag je die nog steeds terugschoppen bij de 2e grote overtreding hoor. Snelheidsovertreding ofzo boeit niet maar iets als inbraak is 1 punt, 2 punten is oprotten. Inclusief familie. Dan houden ze elkaar wel in de gaten...
Je weet dat meisjes zich meestal wel gedragen en gewoon hun best doen op school? Lijkt me echt leuk voor die dames, je hele leven zien hoe je broertje tien keer zoveel mag als jij, hoe hij wordt voorgetrokken , hoe het word goedgepraat als hij je slaat, En als klap op de vuurpijl mag jij vertrekken naar een land waar je praktisch al je vrijheden kwijtraakt omdat je een onopgevoed rotbroertje hebt. Ja das lekker
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:40:18 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68051513
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oh die ME bedoel je?
Nee, niet de ME.

Wat zeg ik nou?
pi_68051573
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee, niet de ME.

Wat zeg ik nou?
Kickboksers die op ze inslaan? Begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Kan je me een linkje geven?
pi_68051707
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Je weet dat meisjes zich meestal wel gedragen en gewoon hun best doen op school? Lijkt me echt leuk voor die dames, je hele leven zien hoe je broertje tien keer zoveel mag als jij, hoe hij wordt voorgetrokken , hoe het word goedgepraat als hij je slaat, En als klap op de vuurpijl mag jij vertrekken naar een land waar je praktisch al je vrijheden kwijtraakt omdat je een onopgevoed rotbroertje hebt. Ja das lekker
Ja precies. Je moet niet de hele familie aanpakken, want dan pak je ook onschuldigen. Je moet alleen degene aanpakken die zich misdragen.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:52:28 #125
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68051985
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:42 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kickboksers die op ze inslaan? Begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Kan je me een linkje geven?
'Stillen'

Politie in burger, en dat zijn doorgaans vrij opgefokte sportschool types. Als je per se wil moet er op youtube wel iets te vinden zijn, ik hoor het wek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')