En jij bevestigd weer op jouw beurt de vooroordelen over de PVV-aanhang.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
De PVV kan zich geen betere stemmentrekker wensen dan Meki.
Meki verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
Omdat ze daar klappen krijgen die in de buitenwereld onder de categorie kindermishandeling vallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:33 schreef Zienswijze het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de meeste van die kutmarokkantjes thuis wel poeslief zijn maar als ze eenmaal buiten komen ze meteen dat onbeschofte gedrag van ze gaan vertonen?
Omdat het gros van de mensen in zo'n wijk intolerant is (of mag ik dat ook niet zeggen Frutselquote:
En zo hoort hetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ze daar klappen krijgen die in de buitenwereld onder de categorie kindermishandeling vallen.
Maar moeten ze die in de buitenwereld dan ook krijgen? Of juist thuis niet meer?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ze daar klappen krijgen die in de buitenwereld onder de categorie kindermishandeling vallen.
Is dat werk wel zo normaal dan? Ik ben me ervan bewust dat je overal op de openbare weg mag filmen, maar om de haverklap trekt er weer een leger van cameraploegen een wijk in om plaatjes te schieten die op zich ook niks met het nieuws te maken hebben. Dat lijkt me best irritant en het heeft ook iets voyeuristisch. Ik kan me best voorstellen dat je daar niet zo van gediend bent en dat je die een beetje gaat pesten.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
Netwerk maakt er juist geen ophef van. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat groepen jongeren ervoor zorgen dat cameraploegen niet normaal hun werk kunnen doen. Zoals de Netwerk-redacteur al zegt: je moet het niet groter maken dan het is. Het is heel normaal.
Waarom doe je feitelijke gebeurtenissen dan af als "riooljournalistiek" en geef je de komkommertijd de schuld?quote:Op woensdag 22 maart 2007 06:01 schreef Meki het volgende:
"Mezelf in steekwoorden? Volhardend in de zin van feitelijke gebeurtenissen, doorgaand op inhoudelijke reacties die te maken hebben met zowel politieke als algemene onderwerpen, maar ik ben ook iemand die niet afwijkt van zijn ingenomen standpunt, waar veel leden zich aan storen."
Snap het dan, snoepjes---> kiezelstenen--->stoeptegels.. Tuig in wording, afknuppelen die ventjes!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lastig__.html?p=1,1
Woow wat een nieuws zeg
overal worden er baldadige acties gehouden, en Netwerk tv gaat huilen omdat er snoepjes gegooid worden naar ze ??
Het nieuws wordt enkel van een mug een olifant gemaakt meer niet.
Eens met ditquote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Hathor het volgende:
De moraal van dit verhaal is dat Marokkanen zich in groepsverband domweg niet kunnen gedragen, ongeacht de leeftijd, en dat Meki dat op zijn beurt ook nog eensdenkt dit alles goed te kunnen praten is op zich al lachwekkend genoeg. Waardeloos volk met een even waardeloze mentaliteit, dumpen die meuk.
Precies. Je moet ze buiten ook klappen geven. Gewoon helemaal afranselen. Ze voelen zich te groot op straat. Je moet ze klein maken. Je moet hun onaantastbaarheid raken. Gewoon neerslaan die vervelende jongens. Het zijn geen mietjes. Gewoon helemaal afranselen. NIet zo erg dat ze in het ziekenhuis 100 operaties moeten ondergaan. Maar raak ze wel volop op het lichaam. Gewoon 10 setjes van 50 harde stoten in de maag. Laat ze lijden. Weten ze meteen waar de grens ligt van normaal gedrag.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Maar die lijden onder het imago dat door de slechte Marokkanen is gevormd. En omdat de overheid de slechte Marokkanen niet aanpakt, blijft dat slechte imago van Marokkanen bestaan en wordt bovendien steeds maar erger. Waardoor er dus ook goede Marokkanen zich gaan afzetten tegen de maatschappij, omdat zij constant worden aangekeken op het gedrag van die slechte Marokkanen. Op die manier raak je dus ook een deel v/d goede Marokkanen kwijt en wordt het Marokkanen-probleem dus groter.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef Slappy het volgende:
Wat ik me afvraag (ik woon gelukkig in een klein stadje)zijn er wel goeie Marokkanen ?
Als je ze gedwongen in een dorp gaat zetten, gaan ze zich juist meer afzetten tegen de maatschappij.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef Slappy het volgende:
Of gewoon Marokkanen in verschillende dorpen/gebieden plaatsen zonder dat hun mede Marokkanen in de buurt zijn.Dan moeten ze wel integreren.
Nee.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef Slappy het volgende:
Wat ik me afvraag (ik woon gelukkig in een klein stadje)zijn er wel goeie Marokkanen ?
Gewoon een iteratieve strafmaat, 1e keer taakstraf (publiekelijk en goed herkenbaar kauwgom krabben oid) + boete & schadevergoeding voor het slachtoffer indien van toepassing, 2e keer 5x zo lange taakstraf, hogere boete & schadevergoeding + 5 jaar proeftijd, 3e keer= resterende tijd van proeftijd uitzitten zonder goed gedrag regeling etc, met nóg hogere boete & schadevergoeding + levenslange proeftijd/ onherroepelijke uitzetting naar eigen land bij 4e overtreding. (Dit laatste in plaats van levenslange proeftijd als het om een allochtoon gaat.)quote:Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Precies. Je moet ze buiten ook klappen geven. Gewoon helemaal afranselen. Ze voelen zich te groot op straat. Je moet ze klein maken. Je moet hun onaantastbaarheid raken. Gewoon neerslaan die vervelende jongens. Het zijn geen mietjes. Gewoon helemaal afranselen. NIet zo erg dat ze in het ziekenhuis 100 operaties moeten ondergaan. Maar raak ze wel volop op het lichaam. Gewoon 10 setjes van 50 harde stoten in de maag. Laat ze lijden. Weten ze meteen waar de grens ligt van normaal gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |