abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 01:22:28 #51
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_68028441
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Meki. Jij bent een dwaas.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef qonmann het volgende:

[..]

De PVV kan zich geen betere stemmentrekker wensen dan Meki.
Die verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
Meki help Wilders aan extra zetels
Qui habet aures audiendi audiat
pi_68028448
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:18 schreef Zienswijze het volgende:
Meki begrijpt niet dat door het gedrag van zulke Marokkaanse jongens en doordat er mensen zijn die dat gedrag niet erg vinden, een groot deel van Nederland een ruk naar rechts maakt. En soms bij de PVV uitkomt.
Dat begrijp ik maar al te goed, Maar dat is enkel bij onwetenheid en onderbuikgevoelens en recessie en angst en riooljournalistiek en komkommertijd
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_68028449
quote:

[..]

Die verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
mm idd, Meki = Geert
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  woensdag 15 april 2009 @ 01:24:52 #54
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68028463
quote:

[..]

Meki verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
Daar verdenk ik hem ook al heel lang van....
pi_68028470
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:21 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Helaas, het word tijd dat kut marocjes leren dat je hier niemand een buurt uitjaagd. Ik zeg lik op stuk beleid en alle maroc gezinnen die mede schuldig zijn ook deporteren naar een andere wijk, ergens in Delfzijl.
Als je die transexueel bij een beschaafde wijk had neergezet was ze ook weggepest, niet publiekelijk maar wel afwijzend.!.

Verder als die transexueel in een tokkiewijk was geplaast was ze er binnen 5 minuten haar koffers moeten pakken.
pi_68028471
Meki, misschien kan je een salarisvergoeding vragen bij Wilders. Immers, mensen zoals jij en van die vervelende Marokkaanse jongetjes zijn het grootste promotiemateriaal voor de PVV wat Wilders in huis heeft.

Al die kutmarokkantjes kunnen in dienst bij wilders. Hoeven ze ook niet te klagen dat niemand ze wilt aannemen op werk. Marokkaanse werkloosheid wordt dan ook een stuk minder.
pi_68028502
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:25 schreef Zienswijze het volgende:
Meki, misschien kan je een salarisvergoeding vragen bij Wilders. Immers, mensen zoals jij en van die vervelende Marokkaanse jongetjes zijn het grootste promotiemateriaal voor de PVV wat Wilders in huis heeft.

Al die kutmarokkantjes kunnen in dienst bij wilders. Hoeven ze ook niet te klagen dat niemand ze wilt aannemen op werk. Marokkaanse werkloosheid wordt dan ook een stuk minder.
Oow wat fijn.
wat gezellig in een samenleving te wonen dan waarin wordt gereageerd met onderbuikgevoelens haat angst discriminerend en racisme en met eenzijdige one-isseu Wilders.

Mischien is dat voor jou wel ideaal maar voor mij niet.
pi_68028515
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow wat fijn.
wat gezellig in een samenleving te wonen dan waarin wordt gereageerd met onderbuikgevoelens haat angst discriminerend en racisme en met eenzijdige one-isseu Wilders.

Mischien is dat voor jou wel ideaal maar voor mij niet.
Voor mij niet hoor. Het komt van beide kanten. Zowel racisme als die kutmarokkaantjes zijn fout en die moet je keihard aanpakken.
pi_68028550
Hoe komt het eigenlijk dat de meeste van die kutmarokkantjes thuis wel poeslief zijn maar als ze eenmaal buiten komen ze meteen dat onbeschofte gedrag van ze gaan vertonen?
pi_68028558
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Voor mij niet hoor. Het komt van beide kanten. Zowel racisme als die kutmarokkaantjes zijn fout en die moet je keihard aanpakken.

Hoe komt het eigenlijk dat de meeste van die kutmarokkantjes thuis wel poeslief zijn maar als ze eenmaal buiten komen ze meteen dat onbeschofte gedrag van ze gaan vertonen?
Ten eerste wil ik eerst vermelden dat het om enkelingen gaat en niet om een hele groep.
Ik spreek Nederlanders toch niet als groep aan over de kredietcrisis ? ofwel
dat zijn de banken die het hebben veroorzaakt

Zoals de oorzaken van de bankencrisis is heb je ook met problementiek van criminele groeperingen.

En laat het duidelijk zijn. In Utrecht is het nu mischien mocro's maar in Uden zijn het weer tokkies en in Amsterdam bijlmer weer de Suri's en in Rotterdam de Antillianen !
pi_68028579
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:33 schreef Zienswijze het volgende:
Dat is gangster.
pi_68028594
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Ten eerste wil ik eerst vermelden dat het om enkelingen gaat en niet om een hele groep.
Ik spreek Nederlanders toch niet als groep aan over de kredietcrisis ? ofwel
dat zijn de banken die het hebben veroorzaakt

Zoals de oorzaken van de bankencrisis is heb je ook met problementiek van criminele groeperingen.

En laat het duidelijk zijn. In Utrecht is het nu mischien mocro's maar in Uden zijn het weer tokkies en in Amsterdam bijlmer weer de Suri's en in Rotterdam de Antillianen !
Precies. Al die stigmatisatie over Marokkanen toch. Er zijn wel een paar vervelende Marokkaantjes maar het is echt niet een hele groep. Door het te benadrukken breng je polarisatie in de samenleving en juist in tijden van een recessie is dat niet slim te noemen.
pi_68028606
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is gangster.
Jep. Dat weet ik, dat weet jij, maar dat weet de Nederlandse overheid niet. En hoppa weer een paar taakstraffen en straatcoaches er tegen aan.
pi_68029305
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je eens je ogen opent heb je gezien dat er vorige maand Peter r de vries is geduwd door een Nederlander en een paar dagen daarna is een undercover journalist van SBS 6 geslagen door een Nederlander.

De Journalistiek gaat de confontratie aan en dat kan soms averechts werken !
Je zegt dus eindelijk dat alle baldadige Marokkanen ordinaire criminelen zijn.
pi_68029353
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:21 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Je iq nadert snel de 0
In zijn geval betekent dat dat zijn IQ stijgende is
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_68029802
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:34 schreef Meki het volgende:

[..]

wolla wolla ik niet gedaan swa
Meki, je gaat nu weer eens geheel offtopic. Dit topic gaat over een groepje kutmarokkanen dat mensen lastig valt. Waarom verdedig je hun acties? Omdat er andere groepen mensen zijn die het ook doen? Wat dan nog, dat betekent niet dat ze een vrijkaart hebben om zich ook als kutmongolen te gedragen. Hilarisch hoe jij beweert dat iedereen in vrede bij elkaar moet kunnen wonen, terwijl jij aan de andere kant dit soort gedrag jegens mensen met een andere geaardheid goedkeurt.

Ik begrijp overigens niet wat er mis is met het artikel, de journalisten beweren zelfs dat ze erger hebben meegemaakt / dat het wel redelijk meeviel. Jij zou het ook niet leuk vinden als een groep autochtonen stukken varkensvlees naar je zouden gooien terwijl je net de moskee ingaat. Appels met peren? Echt niet.
Cool story, Hansel.
pi_68029879
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken !
Waarom?
  woensdag 15 april 2009 @ 08:25:15 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68029888
ik ben het gedeeltelijk met Meki eens........ Ophef over snoepjes gooien is wel heel erg spijkers op laag water zoeken. Als je de problemen met die jongeren daar onder de aandacht wilt brengen, zijn er toch wel betere voorbeelden te vinden dan een vervroegde zwarte piet?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68029991
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef teamlead het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met Meki eens........ Ophef over snoepjes gooien is wel heel erg spijkers op laag water zoeken. Als je de problemen met die jongeren daar onder de aandacht wilt brengen, zijn er toch wel betere voorbeelden te vinden dan een vervroegde zwarte piet?
Ophef als in berichtgeving hierover had niet gemoeten?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 09:12:38 #70
8781 crew  Frutsel
pi_68030594
quote:
Ze hebben wel snoep in overvloed daar. Laatste nieuws over die brandweerlieden ging toch ook over het bekogelen met snoep?
  woensdag 15 april 2009 @ 09:24:37 #71
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68030868
quote:
Het bleef niet alleen bij snoepjes gooien maar er werd ook geduwd. je hebt gewoon van anderen af te blijven. Hoe zouden ze het vinden als ik hun moeder eens een duw zou geven en een lolly tegen haar kop zou gooien zodra ze buiten kwam.

Als dit nu een incident was heb je gelijk maar dit is nummer zoveel uit een hele lange lijst met incidenten. Achterbaks respectloos volk is het
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 15 april 2009 @ 09:27:33 #72
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_68030937
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ze hebben wel snoep in overvloed daar. Laatste nieuws over die brandweerlieden ging toch ook over het bekogelen met snoep?
Teveel aan suiker, hier is de verklaring voor dat ongewenste gedrag. Oplossing: zet Marokkaanse jongeren op een suikervrij dieet en het hele probleem, inclusief Wilders, is verdwenen.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:41:02 #73
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68031254
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ophef als in berichtgeving hierover had niet gemoeten?
precies k ben er absoluut niet voor om problemen onder het tapijt te vegen, maar jongeren die met snoep gooien zo breed uitmeten in de pers voegt echt niets toe en had dus imho niet gehoeven.
Er zijn genoeg échte problemen met dit soort tuig om over te berichten toch?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 15 april 2009 @ 09:41:37 #74
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68031270
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:04 schreef Meki het volgende:
je gaat ook geen schapen plaatsen bij een wolfboederij
Ah come on, ben je echt geen (goed gelukte) relkloon?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 09:51:25 #75
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68031491
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:19 schreef Meki het volgende:

.

Als gemeenteambtenaar en als woningtoezichthouder weet je dan dat een transexueel een tikkende bom is in zo'n wijk.
Waarom
pi_68032063
Netwerk maakt er juist geen ophef van. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat groepen jongeren ervoor zorgen dat cameraploegen niet normaal hun werk kunnen doen. Zoals de Netwerk-redacteur al zegt: je moet het niet groter maken dan het is. Het is heel normaal.

Angst regeert.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:15:03 #77
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68032077
*knip*

[ Bericht 81% gewijzigd door Frutsel op 15-04-2009 10:59:23 (kap eens met dat getroll) ]
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_68033296
quote:

[..]

Meki verdedigt alles wat welke Marokkaan dan ook doet en bevestigt daarmee alle vooroordelen
En jij bevestigd weer op jouw beurt de vooroordelen over de PVV-aanhang.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68033344
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:33 schreef Zienswijze het volgende:
Omdat ze daar klappen krijgen die in de buitenwereld onder de categorie kindermishandeling vallen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 15 april 2009 @ 12:10:00 #80
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68035570
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom
Omdat het gros van de mensen in zo'n wijk intolerant is (of mag ik dat ook niet zeggen Frutsel )
#allmightygod
pi_68035987
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat ze daar klappen krijgen die in de buitenwereld onder de categorie kindermishandeling vallen.
En zo hoort het
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:26:14 #82
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68036088
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 april 2009 @ 13:14:16 #83
163650 Greys
pi_68037503
Mooi woord he Meki, 'onderbuikgevoelens'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68038099
Het is vooral mooi hoe Meki niet toegeeft dat het een probleem is dat dit soort lui dit soort dingen flikken, dat je mensen van een andere seksuele geaardheid niet mag en dus ook niet moet wegpesten en nog meer van dat soort zooi. Nee, in plaats daarvan ligt het aan de journalistiek, de komkommertijd en de politiek!

Heerlijk.
  woensdag 15 april 2009 @ 13:42:05 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68038218
Wat voor reportage ging het om eigenlijk?

Zou eventueel wel relevant kunnen zijn (maar dat hoeft niet natuurlijk).
Intelligent, but fucked up.
pi_68038474
quote:

[..]

Maar moeten ze die in de buitenwereld dan ook krijgen? Of juist thuis niet meer?
pi_68039279
Blijkbaar werkt het thus wel. Buiten dan ook maar.
Is waarschijnlijk de enige taal die ze verstaan.
Stress is voor idioten.
pi_68039746
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 15-04-2009 14:49:57 (doe eens niet) ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_68039857
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
Netwerk maakt er juist geen ophef van. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat groepen jongeren ervoor zorgen dat cameraploegen niet normaal hun werk kunnen doen. Zoals de Netwerk-redacteur al zegt: je moet het niet groter maken dan het is. Het is heel normaal.
Is dat werk wel zo normaal dan? Ik ben me ervan bewust dat je overal op de openbare weg mag filmen, maar om de haverklap trekt er weer een leger van cameraploegen een wijk in om plaatjes te schieten die op zich ook niks met het nieuws te maken hebben. Dat lijkt me best irritant en het heeft ook iets voyeuristisch. Ik kan me best voorstellen dat je daar niet zo van gediend bent en dat je die een beetje gaat pesten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:54:46 #90
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68040129
quote:
Op woensdag 22 maart 2007 06:01 schreef Meki het volgende:
"Mezelf in steekwoorden? Volhardend in de zin van feitelijke gebeurtenissen, doorgaand op inhoudelijke reacties die te maken hebben met zowel politieke als algemene onderwerpen, maar ik ben ook iemand die niet afwijkt van zijn ingenomen standpunt, waar veel leden zich aan storen."
Waarom doe je feitelijke gebeurtenissen dan af als "riooljournalistiek" en geef je de komkommertijd de schuld?
Feit is dat er Marokkaantjes vervelend zijn. En die moeten gewoon aangepakt worden.
Het feit dat er ook goede Marokkanen zijn doet niets af aan bovenstaand feit.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68040231
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_lastig__.html?p=1,1

Woow wat een nieuws zeg
overal worden er baldadige acties gehouden, en Netwerk tv gaat huilen omdat er snoepjes gegooid worden naar ze ??

Het nieuws wordt enkel van een mug een olifant gemaakt meer niet.
Snap het dan, snoepjes---> kiezelstenen--->stoeptegels.. Tuig in wording, afknuppelen die ventjes!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68040398
De moraal van dit verhaal is dat Marokkanen zich in groepsverband domweg niet kunnen gedragen, ongeacht de leeftijd, en dat Meki dat op zijn beurt ook nog eensdenkt dit alles goed te kunnen praten is op zich al lachwekkend genoeg. Waardeloos volk met een even waardeloze mentaliteit, dumpen die meuk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:04:52 #93
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_68040435
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Hathor het volgende:
De moraal van dit verhaal is dat Marokkanen zich in groepsverband domweg niet kunnen gedragen, ongeacht de leeftijd, en dat Meki dat op zijn beurt ook nog eensdenkt dit alles goed te kunnen praten is op zich al lachwekkend genoeg. Waardeloos volk met een even waardeloze mentaliteit, dumpen die meuk.
Eens met dit
pi_68040498
quote:

[..]

Precies. Je moet ze buiten ook klappen geven. Gewoon helemaal afranselen. Ze voelen zich te groot op straat. Je moet ze klein maken. Je moet hun onaantastbaarheid raken. Gewoon neerslaan die vervelende jongens. Het zijn geen mietjes. Gewoon helemaal afranselen. NIet zo erg dat ze in het ziekenhuis 100 operaties moeten ondergaan. Maar raak ze wel volop op het lichaam. Gewoon 10 setjes van 50 harde stoten in de maag. Laat ze lijden. Weten ze meteen waar de grens ligt van normaal gedrag.
pi_68040500
Wat ik me afvraag (ik woon gelukkig in een klein stadje)zijn er wel goeie Marokkanen ?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68040644
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef Slappy het volgende:
Wat ik me afvraag (ik woon gelukkig in een klein stadje)zijn er wel goeie Marokkanen ?
Ja. Maar die lijden onder het imago dat door de slechte Marokkanen is gevormd. En omdat de overheid de slechte Marokkanen niet aanpakt, blijft dat slechte imago van Marokkanen bestaan en wordt bovendien steeds maar erger. Waardoor er dus ook goede Marokkanen zich gaan afzetten tegen de maatschappij, omdat zij constant worden aangekeken op het gedrag van die slechte Marokkanen. Op die manier raak je dus ook een deel v/d goede Marokkanen kwijt en wordt het Marokkanen-probleem dus groter.

De hoofdverantwoordelijke is de slappe en laffe overheid dus. Als de ouders die kutkindjes niet aanpakken, moet de overheid dat maar doen. Maar dat laat de overheid keer op keer na.
pi_68040727
Of gewoon Marokkanen in verschillende dorpen/gebieden plaatsen zonder dat hun mede Marokkanen in de buurt zijn.Dan moeten ze wel integreren.
pi_68040977
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef Slappy het volgende:
Of gewoon Marokkanen in verschillende dorpen/gebieden plaatsen zonder dat hun mede Marokkanen in de buurt zijn.Dan moeten ze wel integreren.
Als je ze gedwongen in een dorp gaat zetten, gaan ze zich juist meer afzetten tegen de maatschappij.

De overheid moet gewoon eens een keer ophouden met al die flutmaatregelen van taakstraffen en straatcoaches. Gewoon klappen geven als die jongeren zich misdragen. Maar dat durft de overheid niet en dat is het probleem. Sla die vervelende jongens helemaal in elkaar. Dan raak je ze in hun onaantastbaarheid.

In Marokko heb je echt niet zo'n dergelijk Marokkanen probleem als hier hoor. Daar wordt je gewoon aangepakt als je je misdraagt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zienswijze op 15-04-2009 15:27:06 ]
pi_68041162
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef Slappy het volgende:
Nee.

Am I evil? Yes I am
Am I evil? I am man, yes I am!
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_68041354
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Precies. Je moet ze buiten ook klappen geven. Gewoon helemaal afranselen. Ze voelen zich te groot op straat. Je moet ze klein maken. Je moet hun onaantastbaarheid raken. Gewoon neerslaan die vervelende jongens. Het zijn geen mietjes. Gewoon helemaal afranselen. NIet zo erg dat ze in het ziekenhuis 100 operaties moeten ondergaan. Maar raak ze wel volop op het lichaam. Gewoon 10 setjes van 50 harde stoten in de maag. Laat ze lijden. Weten ze meteen waar de grens ligt van normaal gedrag.
Gewoon een iteratieve strafmaat, 1e keer taakstraf (publiekelijk en goed herkenbaar kauwgom krabben oid) + boete & schadevergoeding voor het slachtoffer indien van toepassing, 2e keer 5x zo lange taakstraf, hogere boete & schadevergoeding + 5 jaar proeftijd, 3e keer= resterende tijd van proeftijd uitzitten zonder goed gedrag regeling etc, met nóg hogere boete & schadevergoeding + levenslange proeftijd/ onherroepelijke uitzetting naar eigen land bij 4e overtreding. (Dit laatste in plaats van levenslange proeftijd als het om een allochtoon gaat.)

Dus geen onderscheid tussen huidskleur/ras/geloof of wat dan ook, is nergens goed voor en alleen maar voer voor onnodige discussie.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')