Cristiano Ronaldo zorgde al voor veel problemen bij Cole laatstaan Messiquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ashley Cole zal ernstig, ernstig gemist worden. Hij is een van de weinige linksback die ik in staat acht het Messi moeilijk te maken.
Inderdaad, ik word ook strontziek van het "Hiddink effect" geouwehoer..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef Merkie het volgende:
Barca mag Hiddink van mij naar huis sturen.
Tijdelijke slotje dan maar?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
Wel erg vroeg om al een topic te openen.
Hoezoquote:
Duurt nog 2 wekenquote:
Wat is normaal bij zo'n wedstrijd ?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Duurt nog 2 weken
Normaal wordt zo'n topic een week van te voren geopend.
Wel een wedstrijd waar ik naar uit kijk dus ik ben goed gemutst.
Nooit te vroeg voor zo'n wedstrijdquote:Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
Wel erg vroeg om al een topic te openen.
quote:
quote:
Eigenlijk zorgt Cole altijd voor veel problemen bij Ronaldo. Zo erg dat Ferguson hem zelfs naar de andere kant van het veld stuurt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef TTD het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo zorgde al voor veel problemen bij Cole laatstaan Messi
whehequote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elf uur 's avonds is niet echt vroeg toch?
Volgens mij worden ze in de halve finale kwijtgescholden. Toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de gele kaarten worden deze nu kwijt gescholden in de 1/2 finale? Want Messi, Puyol, Dani Alves en Marquez staan volgens mij op scherp.
quote:LAMPARD: I CAN'T WAIT
Spirit, devotion and passion, that's what Chelsea will need to beat Barcelona in the Champions League according to Super Frank Lampard.
Our vice-captain spoke following the dramatic win over Liverpool on Tuesday, and insisted the Blues will need to maintain the attitude we displayed against the Reds to come back from 2-0 down at the Bridge.
Rallying in the second half, Chelsea were eventual winners thanks to goals from Didier Drogba, Alex and Lampard (his brace taking the midfielder within one goal of 20 for the season yet again), completing 'a great tie of English football' and a passionate win to seal our place in the semis.
'I can't wait to play them [Barcelona]. To play at the Nou Camp in the first game will be fantastic, they are a great team,' explained Lampard.
'It will be very tough, they have some very outstanding individuals like [Lionel] Messi, but we are playing well, particularly the way we played at Anfield. We have to get our minds right, prepare right, and we have a chance.
'If we can get the right result there, play like we did at Liverpool and bring them back to the Bridge, as long as we don't defend like we defended in the second leg against Liverpool, but play with that passion, then we have a great chance.'
That defence was missing John Terry's leadership, while in the first leg against Barcelona we will be missing Ashley Cole following the left-back's third yellow card. Speculation over the replacement can begin with the likes of Branislav Ivanovic, Juliano Belletti, José Bosingwa and Michael Essien all likely to get a mention among others.
With regards to the defensive line-up against Liverpool however, Wednesday night's game was never going to be an easy one to win. Liverpool have been dubbed 'Comeback Kings' in the past and were expected to surge into the Chelsea box from kick off.
'It was an amazing night of football; there were lots of ups-and-downs. Half-time we were very down, we didn't turn up in the first half, but in the second half we showed great spirit,' Lampard added.
'It was a great feeling because at the end of the day we knocked out one of the hardest teams we have played in the Champions League, we knocked them out with a great game of English football.'
Chelsea have faced some of the toughest tests on our way to the semis and we're now up against the favourites in the next round.
'It's maybe two of the strongest teams, hopefully,' said Lampard, 'Barcelona sure are and the way we are playing now is very strong, but the prize is to be in the final and to win the Champions League.
'You have to work hard for anything you get in football, especially at the top level. We are desperate to win the Champions League because of last year and how close we were and how bad it felt. But if we work hard and we perform then we have a chance.'
Lampard's not the only player who has confidence in Chelsea's ability to succeed, so long as we display the correct traits. Florent Malouda joined his vice-captain in voicing assurance over Chelsea's capacity to win.
'They [Barcelona] play a beautiful game in Europe, everybody recognises that, but we have to change that if we want to beat the best teams,' said our number 15.
'Liverpool was one of the best teams in Europe; we beat them, and even when we scored three goals at Anfield we were thinking about the goals we didn't score.
'We have to play with all our qualities and then, with the squad we have, we can put them in danger.'
Something that will be apparent when we travel to Spain later this month is the different style of football both sides will produce.
'Both cultures and both teams have different strengths,' said Lampard, 'Spanish teams, particularly Barcelona, have great technical ability, flare and speed.
'We have some of that as well but we also have a very strong physical presence and it is important you use your strengths in each game, so we will do that.
'But every round is different and every game is different, if you don't perform then you would get knocked out of the Champions League in an instant.
'Because of the quality around you, you need a little bit of luck along the way, but if we don't perform our best in the semis then we will be out.
'But for me Barcelona is the best stadium to play at, the team is magic and they are the in-form team this season in Europe.
'It is every player's dream to play at the Nou Camp in the semi-final of the Champions League.
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1628556,00.html
Een Engelse winnaar al helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:13 schreef Suijk het volgende:
Hup Barca, een gehele Engelse finale hoeft van mij niet.
Lampard is altijd wel een groot liefhebber geweest van de stad en club Barcelona. Wat ook wel te maken zal hebben met zijn ex die er vandaan komt, maar de cultuur en type voetballers spreken hem sowieso erg aan. Hij is inmiddels natuurlijk een echte Chelsea-jongen, maar ik denk dat hij het ergens wel jammer vindt dat hij niet voor Barca gespeeld heeft.quote:
Barca móet wel aanvallen, want dat is namelijk hun sterkste verdediging. Als ze gaan inzakken vliegen er nog wel eens gemakkelijk een paar goals in.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gigantisch offensief van Barca, na mijn idee is Barca instaat om Chelsea helemaal kapot te spelen. Als ze gewoon blijven tikken en het spel maken zoals altijd wordt het gewoon weer 2-0/3-0 voor Barca. Denk niet dat Hiddink tactisch wat in te brengen heeft tegen de klasse van dit Barca.
Ligt het aan mij of kun je deze zin op twee manieren lezen?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef Merkie het volgende:
Barca mag Hiddink van mij naar huis sturen.
quote:Guardiola wil ‘Barça-stijl’ tonen in halve finale
Barcelona-trainer Josep Guardiola is van zins zijn ploeg attractief voor de dag te laten komen in de eerste ontmoeting van de halve Champions League-eindstrijd tegen Chelsea, dinsdag. De coach van de Catalanen ziet de ontmoeting met de Engelsen als een grote kans om de flair van zijn team tentoon te spreiden.
“Barcelona is verplicht aantrekkelijk te spelen, en ik ken geen andere manier waarop wij kunnen spelen”, sprak Guardiola maandag tijdens een persconferentie. “Onze principes zijn niet voor heroverweging geschikt en we zullen ze ook niet opgeven, zolang ik dit team train. Los Culés is bezig aan een imposant seizoen in het Europese toernooi. In de groepsfase stond het vijf verliespunten toe in zes duels, en in de ronden die volgden werden Olympique Lyon (1-1, 5-2) en Bayern München (4-0, 1-1) aan het spit geregen.
Zelf won Guardiola zeventien jaar geleden de Europese hoofdprijs als speler van de Catalanen. “Er zijn altijd dingen om je zorgen over te maken als je een team als Chelsea ontmoet”, blikt hij vooruit richting dinsdag. “Maar ik ben optimistisch ingesteld. Ik ben gewoon zo gelukkig als een kind. Ik weet niet of dit moment ooit terugkeert dus geniet ik er gewoon van. Ik heb er vertrouwen in dat we goed zullen reageren.”
wow, moet je kijken hoeveel Nederlanders!! ik bedoel, 'n Hesp EN 'n De Goey!! En een scorende Kluivert!! Echt, "die goeie ouwe tijd", with a vengeance.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:18 schreef mcyodogg het volgende:
FC Barcelona - Chelsea 1999/2000
FC Barcelona – Chelsea 5-1 (na verlenging)
Rivaldo 24 99(p), Figo 45, Dani 83, Kluivert 104; Flo 60
Barcelona (4-3-3): Hesp, Zenden (Dani, 73), F. de Boer, Reiziger(Sergi, 105), Puyol (Abelardo, 86), Cocu, Guardiola, Gabri, Rivaldo, Kluivert, Figo.
Chelsea (4-4-2): De Goey, Babayaro, Desailly, Leboeuf, Ferrer (Lambourde, 46), Morris, Wise, Deschamps (Petrescu, 102), Di Matteo, Zola (Poyet, 106), Flo.
Scheidsrechter: Anders Frisk (Zweden)
Een pleonasme.quote:
Ik ben blij dat Madrid nu al die Nederlanders heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:06 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
wow, moet je kijken hoeveel Nederlanders!! ik bedoel, 'n Hesp EN 'n De Goey!! En een scorende Kluivert!! Echt, "die goeie ouwe tijd", with a vengeance.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup Barça.
quote:Hiddink zet met Chelsea in op aanval
BARCELONA - "Dit team moet er helemaal voor gaan", sprak Guus Hiddink de aanvallende intenties uit van 'zijn' Chelsea, dat vanavond in Camp Nou de strijd aanbindt met Barcelona. Het is de eerste wedstrijd van het tweeluik in de halve finales van de Champions League. "Chelsea is niet het team dat achterover kan leunen en wachten op één of twee counters. We moeten gedurfd spelen", aldus de Nederlandse trainer van de Londenaren.
Hiddink ziet vooral ook het belang van een uitdoelpunt in. "Het is belangrijk om in Barcelona te scoren. Bij eventueel twee gelijke spelen, kan een dergelijke treffer de doorslag geven. Het zou prachtig zijn als dit team voor het tweede jaar op rij de finale weet te halen."
Telegraaf
Dankje borisz en anderen natuurlijk. Vond het wel leuk om weer eens in het verleden te duiken.quote:
Ik denk dat Hiddink doorheeft hoe Barcelona speelt, en zal vermoedelijk de verdediging versterken. Afgelopen wedstrijd tegen Valencia had Barcelona het heel moeilijk tegen het strak georganiseerd verdediging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dankje borisz en anderen natuurlijk. Vond het wel leuk om weer eens in het verleden te duiken.
Over vanavond: ik weet bijna zeker dat Barcelona (vroeg) op 1-0 gaat komen. Dat doen ze wel vaker, en Chelsea komt ook wel vaker snel achter. Maar uiteindelijk heb ik toch goede hoop dat ze het weer rechtzetten, zodat je met een gelijkspel teruggaat.
Feit is wel dat Barcelona over het hele jaar gezien het betere spel heeft vertoond, maar vanavond treffen ze ongetwijfeld hun sterkste tegenstander tot nu toe.
tegen valencia was vanwege het feit dat het centrum van barcelona uit elkaar was gehaald. Keita is geen geweldenaar in de combinatie. Toen dat omgedraaid werd dus Iniesta terug naar het centrum en Henry voor de diepte op de flanken kwam Valencia er niet meer aan te pas.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiddink doorheeft hoe Barcelona speelt, en zal vermoedelijk de verdediging versterken. Afgelopen wedstrijd tegen Valencia had Barcelona het heel moeilijk tegen het strak georganiseerd verdediging.
Met de beulhazen van Chelsea achterin, gaat Barcelona het heel moeilijk krijgen vanavond.
Mijn voorspelling: 1 - 1
Die was inderdaad totaal onzichtbaar. Kan elke topper een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef _Mike_ het volgende:
En Xavi had ook een aardige offday tegen Valencia.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordtquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Rots het volgende:
Guus gaat die Catalanen gewoon oprollen.![]()
2-4.
Heb jij dit seizoen een saaie wedstrijd van Barcelona gezien? Ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordt
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordt
Zou passend zijn, aangezien Barcelona nog steeds een Chelsea met 11 moet verslaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef TTD het volgende:
2-0 Barça met een uitblinkende Messi![]()
En verder heb ik het gevoel dat een van de Chelsea spelers rood gaat krijgen uit frustratie dat ze de bal niet kunnen aan raken
Same. Ierse pub maybe.. Iig een mooie wedstrijd om flink wat glazen Guinness bij te zuipen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Zit nog te denken of ik een bar op ga zoeken om het te kijken.
quote:Dinsdagavond is de eerste halve finale in de Champions League, tussen Barcelona en Chelsea. Jack van Gelder is in de Catalaanse stad en praat ons bij.
Mikel heb ik niet gehoord, maar Essien op rechts en Kalou en Anelka buiten de basis dat klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Jack goed heb verstaan start Mikel vanaf het begin, schuift Essien door naar rechts, vallen Kalou/Anelka buiten de basis.
Ik pak een Engelse pub. Ik ga aan de Killkenny denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
Same. Ierse pub maybe.. Iig een mooie wedstrijd om flink wat glazen Guinness bij te zuipen.
quote:
Damn, kon je niemand anders vinden danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Godver. Ik zou er eigenlijk bij zijn vanavond, had al twee kaarten, maar de oma van mijn reisgenoot werd ziek. Die ligt nu in het ziekenhuis, dus zijn we niet meer gegaan
Kilkenny is ook Iers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik pak een Engelse pub. Ik ga aan de Killkenny denk ik.
Ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef sezten het volgende:
Speelt Alex trouwens?
Lijkt me wel ja..?quote:
Benieuwd of Terry en Alex zich redden vanavond..quote:
Had gekund, maar het was echt gepland om met zijn tweeen te doen, dus uit solidariteit blijf ik ook maar thuis. De kaarten gaan nu naar twee andere liefhebbers, dus dat is mooi, maar fuck, wat was ik er zelf graag bij geweestquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Twerk het volgende:
[..]
Damn, kon je niemand anders vinden dan
Interessant als het waar is. Barcelona's sterkste punt is dat ze de bal niet verliezen, maar als je tegen een druk middenveld met Mikel, Essien, Lampard en Ballack speelt gaat dat toch wat stroever. Althans dat is het idee erachter, denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Jack goed heb verstaan start Mikel vanaf het begin, schuift Essien door naar rechts, vallen Kalou/Anelka buiten de basis.
Ik hoorde wel degelijk ''John Obi'' vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Mikel heb ik niet gehoord, maar Essien op rechts en Kalou en Anelka buiten de basis dat klopt.
Idd. Maar grootmeester Hiddink zal het vast perfect hebben uitgedacht.. Ik denk dat Chelsea weleens kan verassen vanavond. De tendens in de media etc. is toch een beetje alsof Barca wel ff zal winnen vanavond.. Ik bestrijd dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Interessant als het waar is. Barcelona's sterkste punt is dat ze de bal niet verliezen, maar als je tegen een druk middenveld met Mikel, Essien, Lampard en Ballack speelt gaat dat toch wat stroever. Althans dat is het idee erachter, denk ik.
Zolang Malouda en Essien dan maar wel de vrijheid hebben om ook vooruit te gaan, anders staat Drogba te geisoleerd.
Alleen Cech vind ik een beetje een twijfelgeval lately... Verder een uitstekend team.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling Chelsea: (zoek nog wel bevestiging)
Cech, Ivanovic, Terry, Alex, Bosingwa, Mikel, Ballack, Essien, Lampard, Malouda, Drogba.
Bosingwa op links?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef mcyodogg het volgende:
Cech, Ivanovic, Terry, Alex, Bosingwa, Mikel, Ballack, Essien, Lampard, Malouda, Drogba.
maloudaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef mcyodogg het volgende:
Zelfde verhaal met Barça en Valdesquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Alleen Cech vind ik een beetje een twijfelgeval lately... Verder een uitstekend team.
Neem vast een paar biertjes dan..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Omnifacer het volgende:
Fuck mensen, ik begin gespannen te raken
hijo de puta, met je barcaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef guapo het volgende:
Het zal een matige 3-1 worden vanavond. Messi uitblinker zoals gewoonlijk.
barca gaat echt niet winnen hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef guapo het volgende:
Het zal een matige 3-1 worden vanavond. Messi uitblinker zoals gewoonlijk.
Je hebt Barça dit jaar nog niet zien spelen zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
barca gaat echt niet winnen hoor
Echt waar? Ik dacht altijd dat hij de keeper wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
24 Yaya Touré
DE verdedigende middenvelder van Barca
quote:6 Xavi Hernández![]()
8 Andrés Iniesta![]()
9 Samuel Eto'o![]()
10 Lionel Messi![]()
14 Thierry Henry![]()
20 Daniel Alves![]()
Barçaquote:
Dit soort wedstrijden staan opzich. Net als dat Liverpool - Chelsea opzich stond.. Denk je nou echt dat Barca wel ff over Chelsea heenloopt vanavond?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je hebt Barça dit jaar nog niet zien spelen zeker?
Zo is het Mike!quote:
Nee, maar hij laat het overkomen dat het onmogelijk is voor Barçaquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden staan opzich. Net als dat Liverpool - Chelsea opzich stond.. Denk je nou echt dat Barca wel ff over Chelsea heenloopt vanavond?
Piqué gaat schitterenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo is het Mike!
Wat een weergaloos elftal (op de linksback en keeper na) heeft Pep toch onder zijn hoede.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht altijd dat hij de keeper was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
In ieder geval maar twee op het wedstrijdformulier van Chelsea. Iedereen altijd lekker zeiken op Arsenal, maar Chelsea is niet veel beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Twerk het volgende:
Hoeveel Engelsen zijn er eigenlijk ongeveer in Barcelona?
Dat vroegen we nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
In ieder geval maar twee op het wedstrijdformulier van Chelsea. Iedereen altijd lekker zeiken op Arsenal, maar Chelsea is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
In ieder geval maar twee op het wedstrijdformulier van Chelsea. Iedereen altijd lekker zeiken op Arsenal, maar Chelsea is niet veel beter.
Normaal gesproken spelen er 4, dat weet je ook wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Calimeroquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zit je me nu te trollen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kom van die kast af! Ik waarschuw niet meer[ afbeelding ]
Cole en wie nog meer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Normaal gesproken spelen er 4, dat weet je ook wel.
Dat was al even bekend hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kom van die kast af! Ik waarschuw niet meer[ afbeelding ]
jawel en daarom wordt het hier een gelijkspelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht altijd dat hij de keeper was
Of 'ie nog niet genoeg op tv is de laatste dagenquote:
cole, terry, cole en lampard. Het is geen Arsenal waar ze allemaal buitenlanders opstellenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zit je me nu te trollen?
[..]
Cole en wie nog meer?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt Piet de Visserook en die werkt voor die tent.
Aftrap is normaal gesproken toch gewoon 20:45?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
Wedden dat Jorien zo het Barça clublied post?
Komt allemaal goedquote:
in de TT staat 20:40quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aftrap is normaal gesproken toch gewoon 20:45?
Ja de TT slaat nergens opquote:
Bij mij niet, ik heb een iMac en zowel op Safari en Firefox 3.0 doet ie te niet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Escape het volgende:
Doet de nos live stream het bij iemand??
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457
Blijft op 81% bufferen hangenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Escape het volgende:
Doet de nos live stream het bij iemand??
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457
macbook pro hier ook niet bij firefoxquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik heb een iMac en zowel op Safari en Firefox 3.0 doet ie te niet..
Zoek gewoon een ustream op myp2p.euquote:
Dat is wel balen, misschien moet hij een andere site zoeken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
macbook pro hier ook niet bij firefox
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
weh, die keeper van Chelsea heeft een helmpje
quote:
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als 'ie er straks 2 inkopt maakt dat niet uit.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
Is de keeper van Chelsea met de brommer gekomen of wat? Waarom draagt hij dat mutsje?
Messi-Bossingwa = 0 -1quote:
Is de keeper van Chelsea met de brommer gekomen of wat? Waarom draagt hij dat mutsje?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom heeft die keeper een helmpje op
quote:
Jij hebt Chelsea de laatste jaren nooit zien spelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom heeft die keeper een helmpje op
Hoe heet dat nummer in de intro?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
Je gaat er toch niet serieus op in?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij hebt Chelsea de laatste jaren nooit zien spelen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij hebt Chelsea de laatste jaren nooit zien spelen?
Just For Tonight?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer in de intro?²
Welk nummer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer in de intro?²
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaanquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Rikketik het volgende:
Kan ik deze wedstrijd nog terugkijken op uitzendinggemist.nl?
Messie, Eto'o en Henry spelen bij Barcalona hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja de 0-1 van Chelsea is er nog niet
Mooi zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaan.
jahooooquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaan.
Alex kan ze alle 3 aan jonge manquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Messie, Eto'o en Henry spelen bij Barcalona hoor
Ik ben altijd een btje zenuwappig als ik u ziequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee dat is sjelsie, ontdekt door piet de visser natuurlijkquote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben altijd een btje zenuwappig als ik u zie
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
Iniesta is echt een baas
Lekker voor die stream slavenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Roycoooooo het volgende:
hoeren nos, internet stream werkt niet![]()
Woensdag 15 april kunt u vanaf 20.15 uur via deze site kijken naar de voorbeschouwing, het liveverslag en de analyse van het Champions League-duel FC Porto-Manchester United
Dit staat er ook bij de tekst
Piet heeft Guus Hiddink nog uit de krottenwijken van Varsseveld gehaald. Wat een held.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat is sjelsie, ontdekt door piet de visser natuurlijk
Leugens!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, en mijn vader is sterker dan die van jou!
Ok (?)quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Jammer dat dit Barcelona niet tegen Feyenoord speelt!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Geukkig voor Barca anders waren ze van de mat gespeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Szura het volgende:
Wie staat er eigenlijk op scherp?
hopelijk Messi, en dat ze hem dan nog een gele kaart aansmeren
pff Feyenoord had gehakt van ze gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Ja, Bahia is zowat de enige verdediger in Europa die Messi kan afstoppen. Bovendien speelt hij op vertrouwensbasis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Van wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |