abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68024478

vs

Stadion
pi_68024656
Hup Hiddink dus !!!
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:35:01 #3
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68025945
Hup Barca
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_68026249
Ashley Cole zal ernstig, ernstig gemist worden. Hij is een van de weinige linksback die ik in staat acht het Messi moeilijk te maken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68026704
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ashley Cole zal ernstig, ernstig gemist worden. Hij is een van de weinige linksback die ik in staat acht het Messi moeilijk te maken.
Cristiano Ronaldo zorgde al voor veel problemen bij Cole laatstaan Messi
  woensdag 15 april 2009 @ 00:02:08 #6
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68026953
mooie wedstrijd
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68027033
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68027657
Barça
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 15 april 2009 @ 00:30:53 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68027666
Barca mag Hiddink van mij naar huis sturen .
2000 light years from home
pi_68027712
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad, ik word ook strontziek van het "Hiddink effect" geouwehoer..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68027779
Tenim un nom el sap tothom, Barça! Barça! Baaaarça!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68028252
Over twee weken drop ik hier mijn voorspelling, niet eerder.

Eerst maar zien of het merendeel van de bepalende spelers van de partij zijn.

Maar een ding is wel duidelijk, Chelsea en Guus ( blijft ie wel of blijft ie niet, serieus who's gives a flying shit )zie ik dolgraag uitgeschakeld worden.

Barça! Barça! Barçaaaaaa!
pi_68028283
Wel erg vroeg om al een topic te openen.
pi_68028296
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
Tijdelijke slotje dan maar?
pi_68028314
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tijdelijke slotje dan maar?
Ik wil Ray niet op mijn dak krijgen, het blijft namelijk Barca.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 april 2009 @ 01:14:24 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_68028322
quote:
Hoezo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 15 april 2009 @ 01:14:58 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_68028327
Weer 4-0 denk ik

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68028340
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoezo

Duurt nog 2 weken
Normaal wordt zo'n topic een week van te voren geopend.
Wel een wedstrijd waar ik naar uit kijk dus ik ben goed gemutst.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 april 2009 @ 01:17:18 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_68028373
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Duurt nog 2 weken
Normaal wordt zo'n topic een week van te voren geopend.
Wel een wedstrijd waar ik naar uit kijk dus ik ben goed gemutst.
Wat is normaal bij zo'n wedstrijd ?

pi_68030760
quote:
Nooit te vroeg voor zo'n wedstrijd

0-4
  woensdag 15 april 2009 @ 09:33:37 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68031097
quote:
Elf uur 's avonds is niet echt vroeg toch?
2000 light years from home
  woensdag 15 april 2009 @ 09:48:10 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68031425
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
Hup Barca
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
mooie wedstrijd
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68031497
zou het ook zo'n gekke wedstrijd worden zoals gisteravond. ik denk het niet. halve finale en gespannen spelers.niemand wil fouten maken. ik denk dat beide teams gaan aftasten. een geluksgoaltje zal vallen maar weet niet aan welke kant.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68034591
Ik verwacht eigenlijk een gigantisch offensief van Barca, na mijn idee is Barca instaat om Chelsea helemaal kapot te spelen. Als ze gewoon blijven tikken en het spel maken zoals altijd wordt het gewoon weer 2-0/3-0 voor Barca. Denk niet dat Hiddink tactisch wat in te brengen heeft tegen de klasse van dit Barca.

Hoe zit het nu eigenlijk met de gele kaarten worden deze nu kwijt gescholden in de 1/2 finale? Want Messi, Puyol, Dani Alves en Marquez staan volgens mij op scherp.
pi_68036116
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:55 schreef TTD het volgende:

[..]

Cristiano Ronaldo zorgde al voor veel problemen bij Cole laatstaan Messi
Eigenlijk zorgt Cole altijd voor veel problemen bij Ronaldo. Zo erg dat Ferguson hem zelfs naar de andere kant van het veld stuurt.

Ik weet niet hoe Hiddink dit probleem gaat oplossen, want er is geen andere linksback beschikbaar. Persoonlijk zou ik vragen of Bosingwa of Belletti zich kunnen transformeren voor 1 wedstrijd, want zij hebben tenminste de snelheid. Maar ze zullen hulp nodig hebben van bv. Essien of Mikel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 april 2009 @ 12:34:36 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68036352
[zeur modus]Alleen jammer dat 20.40 in de TT staat. Mag wel aangepast worden[/zeur modus]

Kunnen leuke duels worden .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68036384
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Elf uur 's avonds is niet echt vroeg toch?
whehe
pi_68036779
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

Hoe zit het nu eigenlijk met de gele kaarten worden deze nu kwijt gescholden in de 1/2 finale? Want Messi, Puyol, Dani Alves en Marquez staan volgens mij op scherp.
Volgens mij worden ze in de halve finale kwijtgescholden. Toch?
pi_68096042
quote:
LAMPARD: I CAN'T WAIT

Spirit, devotion and passion, that's what Chelsea will need to beat Barcelona in the Champions League according to Super Frank Lampard.

Our vice-captain spoke following the dramatic win over Liverpool on Tuesday, and insisted the Blues will need to maintain the attitude we displayed against the Reds to come back from 2-0 down at the Bridge.

Rallying in the second half, Chelsea were eventual winners thanks to goals from Didier Drogba, Alex and Lampard (his brace taking the midfielder within one goal of 20 for the season yet again), completing 'a great tie of English football' and a passionate win to seal our place in the semis.

'I can't wait to play them [Barcelona]. To play at the Nou Camp in the first game will be fantastic, they are a great team,' explained Lampard.

'It will be very tough, they have some very outstanding individuals like [Lionel] Messi, but we are playing well, particularly the way we played at Anfield. We have to get our minds right, prepare right, and we have a chance.

'If we can get the right result there, play like we did at Liverpool and bring them back to the Bridge, as long as we don't defend like we defended in the second leg against Liverpool, but play with that passion, then we have a great chance.'

That defence was missing John Terry's leadership, while in the first leg against Barcelona we will be missing Ashley Cole following the left-back's third yellow card. Speculation over the replacement can begin with the likes of Branislav Ivanovic, Juliano Belletti, José Bosingwa and Michael Essien all likely to get a mention among others.

With regards to the defensive line-up against Liverpool however, Wednesday night's game was never going to be an easy one to win. Liverpool have been dubbed 'Comeback Kings' in the past and were expected to surge into the Chelsea box from kick off.

'It was an amazing night of football; there were lots of ups-and-downs. Half-time we were very down, we didn't turn up in the first half, but in the second half we showed great spirit,' Lampard added.

'It was a great feeling because at the end of the day we knocked out one of the hardest teams we have played in the Champions League, we knocked them out with a great game of English football.'

Chelsea have faced some of the toughest tests on our way to the semis and we're now up against the favourites in the next round.

'It's maybe two of the strongest teams, hopefully,' said Lampard, 'Barcelona sure are and the way we are playing now is very strong, but the prize is to be in the final and to win the Champions League.

'You have to work hard for anything you get in football, especially at the top level. We are desperate to win the Champions League because of last year and how close we were and how bad it felt. But if we work hard and we perform then we have a chance.'

Lampard's not the only player who has confidence in Chelsea's ability to succeed, so long as we display the correct traits. Florent Malouda joined his vice-captain in voicing assurance over Chelsea's capacity to win.

'They [Barcelona] play a beautiful game in Europe, everybody recognises that, but we have to change that if we want to beat the best teams,' said our number 15.

'Liverpool was one of the best teams in Europe; we beat them, and even when we scored three goals at Anfield we were thinking about the goals we didn't score.

'We have to play with all our qualities and then, with the squad we have, we can put them in danger.'

Something that will be apparent when we travel to Spain later this month is the different style of football both sides will produce.

'Both cultures and both teams have different strengths,' said Lampard, 'Spanish teams, particularly Barcelona, have great technical ability, flare and speed.

'We have some of that as well but we also have a very strong physical presence and it is important you use your strengths in each game, so we will do that.

'But every round is different and every game is different, if you don't perform then you would get knocked out of the Champions League in an instant.

'Because of the quality around you, you need a little bit of luck along the way, but if we don't perform our best in the semis then we will be out.

'But for me Barcelona is the best stadium to play at, the team is magic and they are the in-form team this season in Europe.

'It is every player's dream to play at the Nou Camp in the semi-final of the Champions League.

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1628556,00.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68097037
Hup Barca, een gehele Engelse finale hoeft van mij niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68098167
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:13 schreef Suijk het volgende:
Hup Barca, een gehele Engelse finale hoeft van mij niet.
Een Engelse winnaar al helemaal niet.

Barcelona

Tevens verkapt TVP
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68102798
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Lampard is altijd wel een groot liefhebber geweest van de stad en club Barcelona. Wat ook wel te maken zal hebben met zijn ex die er vandaan komt, maar de cultuur en type voetballers spreken hem sowieso erg aan. Hij is inmiddels natuurlijk een echte Chelsea-jongen, maar ik denk dat hij het ergens wel jammer vindt dat hij niet voor Barca gespeeld heeft.

Zal in de komende week wat korte terugblikjes posten van wedstrijden tussen deze ploegen. Toch eigenlijk allemaal interessante wedstrijden geweest.
pi_68106461
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gigantisch offensief van Barca, na mijn idee is Barca instaat om Chelsea helemaal kapot te spelen. Als ze gewoon blijven tikken en het spel maken zoals altijd wordt het gewoon weer 2-0/3-0 voor Barca. Denk niet dat Hiddink tactisch wat in te brengen heeft tegen de klasse van dit Barca.
Barca móet wel aanvallen, want dat is namelijk hun sterkste verdediging. Als ze gaan inzakken vliegen er nog wel eens gemakkelijk een paar goals in.

Nee, Barcelona moet het absoluut niet hebben van een geweldige doelman en verdediging, En dat weet Hiddink donders goed.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68356805
In de afgelopen 10 jaar hebben Barcelona en Chelsea elkaar wel vaker ontmoet in de Champions League. En saai was het nooit. Vandaar dat ik terugblik op de eerdere ontmoetingen tussen deze teams. Vandaag deel 1.

Chelsea - FC Barcelona 1999/2000

Het was de tijd dat Chelsea eigenlijk nog maar een groentje was op het Europese toneel. Tuurlijk, ze hadden een paar jaar ervoor wel de Cup Winners Cup gewonnen, maar dit was de Champions League en na twee groepsfases wachtte Barcelona. Het Barcelona van Louis Van Gaal, en van Guardiola, en van Rivaldo. Het eerste duel was op Stamford Bridge, en Barcelona reisde met veel vertrouwen af naar de Britse hoofdstad, ze hadden immers al 9 keer op rij gewonnen. Ze begonnen dan ook goed aan het duel, met snel aanvallend spel maakten ze het the Blues moeilijk. Maar gedurende de helft begon Chelsea zich te herpakken. Ze gingen fel op de Barcelona spelers zitten, en maakten beter gebruik te maken van de ruimte die geboden werd.

Na een half uur, krijgt Chelsea een corner, hij wordt afgeslagen, maar Luis Figo maakt een ongelukkige handsbal aan de rand van zijn eigen strafschopgebied. Geel en een vrije trap was het gevolg. Gianfranco Zola, wie anders, ging achter de bal staan, en krulde hem fenomenaal binnen. Vier minuten later weer een corner, opnieuw afgeslagen, maar Thome zoekt meteen naar Zola. Zola vangt hem op, kijkt op, vindt Tore Andre Flo en van dichtbij is het 2-0. Weer vier minuten later, Deschamps met een lange bal, Flo kan zomaar doorlopen richting Hesp en na een fraai stiftje staat het gewoon 3-0. En dan was het nog niet eens rust! Gianluca Vialli gaat helemaal door het dolle heen, en het hele stadion doet vrolijk met hem mee. Barcelona realiseert zich dat zo op exit-koers aan het afvaren zijn, en in de tweede helft gaan ze heftig op zoek naar een uitdoelpunt. En na een uur spelen vinden ze die ook. Via een aardig driehoekje tussen Rivaldo, Cocu en Figo speelden ze Chelsea uit elkaar, en de Portugees tekende voor de 3-1. Beide teams gingen er nog wel voor, maar gescoord zou er niet meer worden.

Woensdag, 5 april, 2000
Stamford Bridge
Chelsea – FC Barcelona 3-1
Zola 30, Flo 34 38; Figo 64

Chelsea (4-4-2): De Goey; Ferrer, Thome, Desailly, Babayaro; Petrescu (Di Matteo, 72min), Deschamps, Morris, Wise; Zola, Flo (Sutton, 88).

Barcelona (4-3-3): Hesp; Puyol (Litmanen, h-t), Abelardo, F de Boer, Bogarde; Gabri, Xavi, Cocu; Figo, Kluivert (Dani, 72), Rivaldo.

Scheidsrechter: Markus Merk (Duitsland)
pi_68356809
FC Barcelona - Chelsea 1999/2000

De return volgde twee weken later in een stamvol Camp Nou. De supporters hadden in ieder geval nog vol vertrouwen in een goede afloop. Met een mosaic etaleerden ze levensgroot de cijfers ‘2-0’, een stand die Barcelona naar de volgende ronde zou brengen. Gianluca Vialli heeft voor een controlerend Chelsea gekozen. Roberto di Matteo en Didier Deschamps moesten van het middenveld een ongangbaar gebied maken. Louis van Gaal maakte ruimte voor Boudewijn Zenden en Michael Reiziger die voor wat snelheid aan de zijkanten konden zorgen. Barcelona heeft vanaf het allereerste fluitsignaal het gas er vol op, zo graag willen ze een vroege goal. De Londenaren komen er amper uit, al heeft Ed de Goey niet bijster veel te doen, maar hoe lang houden ze het nog vol?

Niet heel erg lang, want halverwege de eerste helft maakt Deschamps een onnodige overtreding op Rivaldo, die dat wel weet af te straffen. Zijn vrije trap wordt van richting veranderd in de muur, en De Goey is kansloos. Vlak voor rust wordt de schade nog groter. Figo dribbelt van links naar binnen, geeft de bal aan Patrick Kluivert die de paal nog raakt, maar de bal valt uitstekend voor de voeten van Figo die voor 2-0 zorgt. Dit is de stand die de supporters graag wilden, en voor Chelsea zit er dan ook niks anders op dan zelf wat te gaan proberen. Maar het is Barcelona die de tweede helft opent met een mega kans. Rivaldo kan vrij op De Goey aflopen, maar hij redt Chelsea schitterend. Het omkeerpunt van de wedstrijd komt nog wel, zij het niet dat Chelsea er wat hulp voor nodig heeft. Een eenvoudig ogende terugspeelbal, brengt de Ruud Hesp in de problemen en hij geeft de bal recht aan Flo. Die weet wel raad met zo’n buitenkansje, en schiet Chelsea naar de favorietenrol.

Barcelona gaat vervolgens wanhopig op zoek naar een doelpunt, zetten veel druk, maar dat broodnodige doelpunt lijkt maar niet te vallen. Tien minuten is Chelsea verwijderd van een plek in de halve finale, maar een standaardsituatie brengt oplossing voor de Catalanen. Guardiola brengt de bal in, Dani kopt en via Desailly valt de bal binnen. Een minuut later kunnen ze weer juichen, want Leboeuf brengt Kluivert naar de grond. Penalty. De Wereldspeler van het Jaar, Rivaldo, neemt de verantwoordelijkheid op zich, stuurt De Goey de verkeerde kant op, maar schiet hoog over.

Verlengen dan maar. Binnen 10 minuten krijgt Barcelona wat het wil. Na briljant combinatiespel komt Figo oog in oog met De Goey, maar voordat hij maar iets kan doet, komt Celestine Babayaro in van achter en Figo gaat graag naar de grond, dat weten we. Babayaro mag eraf van Frisk en opnieuw een penalty voor Barcelona. En opnieuw gaat Rivaldo ervoor staan. Moed kan je hem niet ontzeggen. Dit keer houdt hij hem wel laag, en het is advantage Barcelona. Even later mag Kluivert ook nog makkelijk 5-1 binnenkoppen op voorgeven van Dani, wat de wedstrijd wel beslist, zodat Chelsea eruit ligt. Barcelona zou later in de halve finale sneuvelen tegen Valencia.

Dinsdag, 18 april, 2000
Camp Nou
FC Barcelona – Chelsea 5-1 (na verlenging)
Rivaldo 24 99(p), Figo 45, Dani 83, Kluivert 104; Flo 60

Barcelona (4-3-3): Hesp, Zenden (Dani, 73), F. de Boer, Reiziger(Sergi, 105), Puyol (Abelardo, 86), Cocu, Guardiola, Gabri, Rivaldo, Kluivert, Figo.

Chelsea (4-4-2): De Goey, Babayaro, Desailly, Leboeuf, Ferrer (Lambourde, 46), Morris, Wise, Deschamps (Petrescu, 102), Di Matteo, Zola (Poyet, 106), Flo.

Scheidsrechter: Anders Frisk (Zweden)

Video van de returnwedstrijd in Camp Nou
pi_68357398
3-1.
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:49:03 #37
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68357493
Ik heb een inhaalprogramma op dinsdagavond.
pi_68360109
Leuke posts, mcyodogg.
pi_68365149
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:51 schreef venomsnake het volgende:
Leuke posts, mcyodogg.
pi_68410645
Vandaag in het tweede deel van ontmoetingen tussen Barcelona en Chelsea, de ongetwijfeld meest besproken editie van allemaal.

FC Barcelona – Chelsea 2004/2005

Beide teams hadden het redelijk eenvoudig gehad in hun eigen competities. Barcelona was op weg naar haar eerste titel in 6 jaar, Chelsea stond zelfs 50 jaar droog. De pers bombardeerde deze wedstrijd al snel als de ontmoeting van de achtste finales. Niet in de laatste plaats omdat Jose Mourinho weer terugkeerde bij de club waar hij het trainersvak leerde. Mourinho was ook degene die een dag voor de wedstrijd op de persconferentie even de 22 namen opnoemde die zouden gaan spelen. Hij had ze allemaal goed, op 1 na. Opvallend genoeg was dat een van zijn eigen team, Eidur Gudjohnsen moest plaatsmaken voor Damien Duff. Ronaldinho was echter de speler waar de wereld het over had. Wanneer zou hij eens op het allerhoogste podium zijn magie laten zien?

Barcelona begon de wedstrijd eigenlijk zoals ze elke wedstrijd spelen. Balbezit is heilig, en dan na een miljoen passjes proberen we iets te creëren. Wat dat betreft slaagde Barcelona ook wel in haar missie, want na 45 minuten hadden ze 64 procent van het balbezit. Alleen stonden ze al wel 0-1 achter. Na 33 minuten gaf Frank Lampard een perfecte bal op Damien Duff die via rechts als een op hol geslagen leprechaun op Victor Valdes afstormde, hij zocht al met zijn linkervoet Joe Cole, maar voordat die bereikt werd had Juliano Belletti de bal al in eigen doel gewerkt. Twee minuten later had Chelsea met haar tweede kans ook 0-2 moeten maken. Didier Drogba kon alleen op doel aflopen, maar schoot net naast. De wedstrijd stond bol van de controversie, en eigenlijk begon dat in de rust. Volgens Mourinho was Frank Rijkaard, de trainer van Barcelona, tijdens de pauze op het kamertje geweest van scheidsrechter Anders Frisk. Toen Drogba 10 minuten na de hervatting voor een (onschuldig ogend) incidentje zijn tweede gele kaart kreeg, zei de Chelsea-trainer daar ook helemaal niet verbaasd over te zijn.

Het gezicht van de wedstrijd veranderde na dit moment. Vanaf dat Barcelona een man meer had, waren ze ook een stuk gevaarlijker voor de goal. Rijkaard bracht Andres Iniesta en Maxi Lopez en even later stond het alweer gelijk. Ronaldinho stak de bal naar Samuel Eto’o, die het spel snel verlengde naar Maxi Lopez die fraai binnenschoot. Een paar minuten later werd het nog beter voor Barcelona. Weer Maxi Lopez die de bal laag inbracht, Samuel Eto’o liep er tegenaan en liet Petr Cech kansloos. Zo eindigde de wedstrijd, maar de heisa ging nog even door. Chelsea boycotte de persverplichtingen na afloop, en diende een klacht in bij de UEFA over Rijkaard.

Een ander gevolg van deze wedstrijd was dat Frisk het wel gezien had als scheidsrechter. Sinds deze wedstrijd voelde hij zich geïntimideerd door boze Chelsea-supporters en hing zijn fluit aan de wilgen(of welke bomen ze dan ook hebben in Zweden).

Woensdag, 23 februari, 2005
Camp Nou
FC Barcelona-Chelsea 2-1
Maxi Lopez 66 Eto’o 73; Belletti 33(eigen goal)

Barcelona: Valdes, Belletti (Gerard 85), Marquez, Puyol, Van Bronckhorst, Xavi, Deco, Albertini (Iniesta 57), Giuly (Maxi Lopez 64), Ronaldinho, Eto'o.

Chelsea: Cech, Terry, Paulo Ferreira, Gallas, Ricardo Carvalho, Makelele, Lampard, Cole (Johnson 70), Duff (Gudjohnsen 76), Tiago (Smertin 90), Drogba.

pi_68410661
Chelsea - FC Barcelona 2004/2005

In de twee weken tussen de clashes in, werd de psychologische oorlog tussen Mourinho en Rijkaard gewoon doorgezet en uiteindelijk kreeg de Portugees de scheidsrechter die hij zo graag wilde, Pierluigi Collina. Barcelona koos ook in de return voor fysiek mindere, maar technisch uitstekende spelers. Dat terwijl Mourinho voor snelheid koos, in wat zou blijken, een van de meest sensationele Champions League wedstrijden ooit. Barcelona was opnieuw de ploeg die in de openingsminuten het spel wilde maken en de bal rustig rond tikte. De Londenaren loerden op hun kans en na 8 minuten was het al zover. Xavi werd van de bal ontvreemd door Lampard die Mateja Kezman wegstuurde. De Servier had op zijn beurt een geweldige bal op Gudjohnsen. Hij kapte Gerard uit en schoot de bal achter Valdes.

Chelsea was nu door op uitdoelpunten. Even later moest Lampard de voorsprong verdubbelen, maar zijn inzet van dichtbij vloog over. Hij kreeg even daarna echter nog een kans en toen was het wel raak. Joe Cole dolde Giovanni van Bronckhorst, liep naar binnen om te schieten. De bal werd nog even aangeraakt zodat Valdes de bal alleen maar kon tegenhouden. Lampard was het meest alert van iedereen en knalde Chelsea naar 2-0. Het publiek ging helemaal uit haar dak, maar kon ook niet bedenken wat even erna zou gebeuren. Met een halve volley stuurde Cole, Duff weg die de bal zo binnenschoof. Droomland voor Chelsea, ze stonden gewoon met 3-0 voor tegen Barcelona en dat binnen 20 minuten! Hoewel, de vreugde van de fans werd al snel getemperd. Belletti draaide een bal in, die Paulo Ferreira op de arm raakte, en Collina kon niets anders dan te wijzen naar de stip. Ronaldinho nam de penalty, Cech zat er nog wel aan, maar Barcelona had weer wat perspectief. De Catalanen gingen wat geconcentreerder spelen, maar miste dat beetje extra om iets te forceren. Tot vlak voor rust. Iniesta gaf de bal aan Ronaldinho, die aan de rand stond van het strafschopgebied. Hij deed wat Braziliaanse danspasjes vlak voor Ricardo Carvalho en knalde toen de bal met buitenkant rechts achter een verbouwereerde Cech. Het was een stukje magie van Ronaldinho die zo hoogstpersoonlijk het voordeel gaf aan Barcelona.

In de tweede helft gingen beide teams gepassioneerd op zoek naar een goal. Joe Cole schoot op de paal en Cech redde geniaal op een kopbal van dichtbij van Carles Puyol. Grootste kans was misschien wel toen Iniesta ook op de paal schoot, en Eto’o een vrije kans had om in de rebound 3-3 te maken, maar tot opluchting van Stamford Bridge ging de bal over. Een kwartier voor tijd maakte Chelsea alsnog gebruik van de kans die Barcelona hen bood. Duff nam een afdraaiende corner, Terry steeg de lucht in, en kopte de bal in de verre hoek. 4-2 en nu was Chelsea weer door. Maar niet zonder hevige protesten van de Barcelona-spelers die vonden dat Carvalho in aanloop van het doelpunt, de keeper geblokkeerd zou hebben. Deco had nog een kans om de blaugranas toch nog naar de volgende ronde te schieten, maar het mocht niet baten. Chelsea was door naar de volgende ronde na werkelijk een thriller.

De wedstrijd eindigde net zo gezellig als de heenwedstrijd, ditmaal waren het Rijkaard en zijn assistenten die de arbitrage omsingelden. Bovendien was er nog een knokpartijtje in de tunnel. Chelsea zou na Barcelona ook nog Bayern München uitschakelen, om in de halve finale en door een ‘ghost goal’ uitgeschakeld te worden door de latere winnaars Liverpool.

Woensdag 23 february 2005
Stamford Bridge
Chelsea-FC Barcelona 4-2
Gudjohnsen 8 Lampard 17 Duff 19 Terry 76; Ronaldinho 27(p) 38

Chelsea: Cech, Paulo Ferreira (Johnson 51), Terry, Ricardo Carvalho, Gallas, Makelele, Cole, Lampard, Duff (Huth 85), Kezman, Gudjohnsen (Tiago 78).

Barcelona: Valdes, Belletti (Giuly 84), Puyol, Oleguer, Van Bronckhorst (Sylvinho 45), Deco, Gerard, Xavi, Ronaldinho, Eto'o, Iniesta (Maxi Lopez 85).

Scheidsrechter: Pierluigi Collina (Italie)

Hier een video van de legandarische terugwedstrijd op Stamford Bridge.
pi_68410853
CHELSEA IS GOING DOWN !!!!
pi_68411158
Maxi Lopez. Die jongen was ik alweer helemaal vergeten joh.

Ik vond dat wel een sierlijke voetballer. Zorgde vaak ook wel voor een opleving als hij in het veld kwam. Jammer dat er te weinig van is gekomen door de enorme concurrentie toentertijd.
pi_68411189
HUP Chelsea. Begint de wedstrijd nog steeds om 20:40

Ohja mcyodogg alleen hierom mag chelsea al winnen
pi_68411314
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of kun je deze zin op twee manieren lezen?
  maandag 27 april 2009 @ 11:11:27 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68416911
Gaaf om te lezen mcyodogg

Toch ga ik voor Barca
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 april 2009 @ 11:14:22 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68416989
Ik moet ook altijd aan dit moment denken bij Chelsea - Barca

Arbitrage: Wolfgang Stark

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 27-04-2009 11:27:59 ]
pi_68430661
Een jaar na de epische achtste finale van 2005, ontmoeten de Engels en Spaans kampioen elkaar weer in dezelfde ronde. Vandaag deel 3 van weer een opmerkelijk spektakel.

Chelsea - FC Barcelona 2005/2006

Of je nou eerste of tweede wordt in de groepsfase, het maakt niets uit, want je bent toch door. Dat waren de woorden van Jose Mourinho nadat zijn Chelsea achter Liverpool eindigde. Een week later kreeg hij die woorden recht in zijn gezicht terug, toen Chelsea weer Barcelona zou loten, terwijl Liverpool ‘slechts’ Benfica kreeg. Dit jaar geen ruzie tussen beide trainers of vechtpartijtjes in de catacomben. Dit jaar ging het gesprek over de grasmat van Stamford Bridge. Of nou ja, grasmat, het was meer een steppe met hier en daar een grassprietje. Hoe kon Barcelona in godsnaam hierop hun tiqui-taca spelen?

Frank Rijkaard speelde hierop in door te kiezen voor sterke jongens als Edmilson en Thiago Motta op het middenveld. Voorin zat de creativiteit met Ronaldinho, Eto’o en de jonge Lionel Messi. Chelsea moest het doen zonder William Gallas en Michael Essien. Asier del Horno en Gudjohnsen vielen voor hen in. Chelsea begint de wedstrijd scherper, ongetwijfeld meer gewend aan de knollen onder hun voeten. Zij zijn degene die druk zetten, en Barcelona dreigt met gevaar in de counter. Zo kibbelt de wedstrijd wat voort, tot de bom barst in de 36e minuut. Arjen Robben laat zich naar achter drukken door Messi en de Argentijn weet daar wel raad mee, aangezien de Nederlander totaal niet verdedigen kan. Messi speelt Robben uit, en tikt de bal iets voor zich uit. Nu komt Del Horno aanstormen om de bal hard corner te trappen. Alleen de Spanjaard, kluns dat hij is, mist de bal volledig en hij en Messi knallen vol op elkaar. De aanvaller kijkt na zijn val even naar de scheidsrechter en begint vervolgens te rollen, alsof net een olifant op hem is gaan staan. Nadat ze allebei twee minuten op de grond gelegen hebben komt scheidsrechter Terje Hauge met het verrassende oordeel: een rode kaart voor Del Horno. Verontwaardiging rond Stamford Bridge. De actie van Del Horno was ver van fantastisch verdedigend werk, maar toch zeker eerder knullig dan een grove charge.

Mourinho reageert meteen door Joe Cole te wisselen voor Geremi. Bovendien valt Hernan Crespo uit met een blessure en zo kan Didier Drogba zijn opwachting maken. Benadeelt als het zich voelt, speelt Chelsea misschien wel haar beste voetbal van de wedstrijd in het kwartier na rust. Vooral Frank Lampard en Robben proberen iets te forceren, maar het is moeilijk om Barcelona pijn te doen. Een half uur voor tijd krijgt Chelsea een vrije trap van links. Lampard swingt hem er hard in, de bal ketst via Motta langs de uitgekomen Valdes. 1-0 voor Chelsea met een man minder. 10 minuten later, dezelfde situatie, alleen nu aan de andere kant. Ronaldinho brengt de bal gevaarlijk in het strafschopgebied, John Terry probeert hem weg te koppen, maar de bal vliegt over Cech heen en in het doel. Het staat weer gelijk.

Barcelona is inmiddels het team dat aanvalt en kans op kans aan het krijgen is. Terry haalt een bal van de lijn van Henrik Larsson, en even later ook van Ronaldinho. Maar een tegengoal is onvermijdelijk. Na een mislukte corner van Chelsea, komen de Catalanen er heel snel uit met Ronaldinho. Via Larsson en Rafael Marquez komt de bal op het hoofd van Eto’o en Barcelona staat voor. De wedstrijd bloedt nu wat dood, aangezien de uitploeg niet meer wil en de thuisploeg niet meer kan. Barcelona zet een mega stap naar de kwartfinale.

Woensdag, 22 februari 2006
Stamford Bridge
Chelsea-FC Barcelona 1-2
Motta 59 (eigen goal); Terry 71 (eigen goal) Eto’o 80

Chelsea: Cech, Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Terry, Del Horno, Makelele, Joe Cole (Geremi 40), Gudjohnsen, Lampard, Robben (Wright-Phillips 78), Crespo (Drogba 45).

Barcelona: Valdes, Oleguer, Marquez, Puyol, Van Bronckhorst (Sylvinho 69), Messi, Deco (Iniesta 84), Edmilson, Motta (Larsson 65), Eto'o, Ronaldinho.

Scheidsrechter: Terje Hauge (Noorwegen)
pi_68430679
FC Barcelona – Chelsea 2005/2006

Het was in de week dat Chelsea-legende Peter Osgood kwam te overlijden, dat de Londenaren een onmogelijke taak te wachten stond om een 1-2 thuisnederlaag moest omdraaien. Mourinho liep ontspannen rond voor de wedstrijd, en beloofde de journalisten doelpunten. In de tunnel gaf hij de Barca-spelers iedere een klopje op de schouder, en bij Puyol in zijn gezicht. Mourinho stuurde opnieuw een snel Chelsea het veld in, met onder andere Robben, Cole en Duff. Rijkaard zag geen reden om zijn team te wijzigen.

De wedstrijd begint nogal tam en er is niet een ploeg die je beter kan noemen. Maar Barcelona vindt het wel best zo, zij hebben alleen wat te verdedigen zonder veel zorgen. Tot halverwege de eerste helft dan, maar het zijn fysieke klachten die voor problemen zorgen. Lionel Messi grijpt naar zijn hamstring en moet worden vervangen. De Argentijn zou zijn laatste minuten van het seizoen gemaakt hebben. Henrik Larsson komt erin. Barcelona vindt het wat saai worden en is de eerste ploeg die begint met aanvallen. Ze tikken de bal lekker rond het strafschopgebied zonder Cech echt te testen. Aanvallende spelers van Chelsea zien niets van de bal. Mourinho schreeuwt, maakt wilde armbewegingen en gaat over het algemeen gewoon de hele tijd uit zijn plaat in de dug-out. Een paar meter verder zit Rijkaard onderuit gezakt op zijn stoel, bijna verveeld.

Ook in de tweede helft bakt Chelsea er weinig van. Het enige wapen dat ze hebben is de lange bal en zelfs dat is nog onschuldiger dan een klappertjespistool. Mourinho vindt het wel mooi geweest en brengt Gudjohnsen en Crespo het veld in. Prompt krijgt Chelsea haar beste kans van de wedstrijd. Joe Cole geeft de bal voor, Crespo komt in lopen en volleyt de bal net naast. Daar had hij moeten scoren. Het ziet er allemaal wat beter uit nu voor Chelsea, maar het lijkt nog amper op een ploeg die nog twee keer scoren moet. En dan maakt Ronaldinho het nog wat erger. De kersverse Wereldspeler van het Jaar krijgt de bal zo’n 10 meter van het strafschopgebied af, dribbelt in sneltreinvaart op Carvalho en Terry af, die hij met 1 beweging beiden afschudt. Een vrije schietkans en het staat 1-0. Het is werkelijk een fantastisch doelpunt, in een paar seconden is het gebeurd en er is niets wat de geprezen Chelsea-defensie aan kon doen.

Met nog een paar minuten te gaan is er nog steeds niets van haast te merken bij de uitploeg. In blessuretijd mag Terry nog op Valdes aflopen, maar Van Bronckhorst tackelt mooi op de bal om de aanval onschadelijk te maken. Toch ziet Markus Merk dat anders, en hij geeft Chelsea nog een penalty. Frank Lampard stuurt Valdes de tegengestelde hoek in, maar aangezien er 2 seconden na de aftrap afgefloten wordt heeft de gelijkmaker weinig zin. Barcelona was door, in een nogal dominante vertoning. Niet geheel onverrassend wonnen ze twee maanden later dan ook de trofee in Parijs. O ja, en Liverpool ging eruit tegen Benfica, dus had Mourinho misschien toch nog ergens zijn gelijk gehaald.

Dinsdag, 7 maart 2006
Camp Nou
FC Barcelona-Chelsea 1-1
Ronaldinho 78; Lampard 90+2(p)

Barcelona: Valdes, Oleguer, Puyol, Marquez, Van Bronckhorst, Deco, Edmilson, Motta, Messi (Larsson 25), Ronaldinho, Eto'o.

Chelsea: Cech, Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Terry, Gallas, Joe Cole (Huth 83), Makelele, Lampard, Duff (Gudjohnsen 58), Robben, Drogba (Crespo 58).

Scheidsrechter: Markus Merk (Duitsland)
pi_68437356
Mijn haat jegens Barca is een vleesgeworden demoon.
Mijn haat jegens Chelsea als een slecht bord pasta.

Hup Chelsea dan maar
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 april 2009 @ 21:15:12 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68437459
Even een voor Mcyodogg.
pi_68437664
quote:
Guardiola wil ‘Barça-stijl’ tonen in halve finale

Barcelona-trainer Josep Guardiola is van zins zijn ploeg attractief voor de dag te laten komen in de eerste ontmoeting van de halve Champions League-eindstrijd tegen Chelsea, dinsdag. De coach van de Catalanen ziet de ontmoeting met de Engelsen als een grote kans om de flair van zijn team tentoon te spreiden.

“Barcelona is verplicht aantrekkelijk te spelen, en ik ken geen andere manier waarop wij kunnen spelen”, sprak Guardiola maandag tijdens een persconferentie. “Onze principes zijn niet voor heroverweging geschikt en we zullen ze ook niet opgeven, zolang ik dit team train. Los Culés is bezig aan een imposant seizoen in het Europese toernooi. In de groepsfase stond het vijf verliespunten toe in zes duels, en in de ronden die volgden werden Olympique Lyon (1-1, 5-2) en Bayern München (4-0, 1-1) aan het spit geregen.

Zelf won Guardiola zeventien jaar geleden de Europese hoofdprijs als speler van de Catalanen. “Er zijn altijd dingen om je zorgen over te maken als je een team als Chelsea ontmoet”, blikt hij vooruit richting dinsdag. “Maar ik ben optimistisch ingesteld. Ik ben gewoon zo gelukkig als een kind. Ik weet niet of dit moment ooit terugkeert dus geniet ik er gewoon van. Ik heb er vertrouwen in dat we goed zullen reageren.”
pi_68439893
Volgens een artikel uit Marca krijgt Barcelona dit seizoen de meeste doelpunten uit corners om de oren. Aldus Sierd.

Als dat nu maar goed gaat aflopen.
pi_68441954
Hup Barça.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68446796
ik kijk zo uit naar straks

wordt sowieso een mooie wedstrijd

barca
pi_68447148
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:18 schreef mcyodogg het volgende:
FC Barcelona - Chelsea 1999/2000

FC Barcelona – Chelsea 5-1 (na verlenging)
Rivaldo 24 99(p), Figo 45, Dani 83, Kluivert 104; Flo 60

Barcelona (4-3-3): Hesp, Zenden (Dani, 73), F. de Boer, Reiziger(Sergi, 105), Puyol (Abelardo, 86), Cocu, Guardiola, Gabri, Rivaldo, Kluivert, Figo.

Chelsea (4-4-2): De Goey, Babayaro, Desailly, Leboeuf, Ferrer (Lambourde, 46), Morris, Wise, Deschamps (Petrescu, 102), Di Matteo, Zola (Poyet, 106), Flo.

wow, moet je kijken hoeveel Nederlanders!! ik bedoel, 'n Hesp EN 'n De Goey!! En een scorende Kluivert!! Echt, "die goeie ouwe tijd", with a vengeance.

Ik voorspel 2-1, Barca

[ Bericht 0% gewijzigd door AxisForOll op 28-04-2009 02:31:39 ]
pi_68447455
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 02:06 schreef AxisForOll het volgende:

[..]
En een scorende Kluivert!!

Een pleonasme.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68448268
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 02:06 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

wow, moet je kijken hoeveel Nederlanders!! ik bedoel, 'n Hesp EN 'n De Goey!! En een scorende Kluivert!! Echt, "die goeie ouwe tijd", with a vengeance.
Ik ben blij dat Madrid nu al die Nederlanders heeft.
Ik was helemaal niet blij met die grote Nederlandse invasie destijds.
  dinsdag 28 april 2009 @ 06:57:43 #60
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68448320
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup Barça.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68449315
Vanavond alweer!

Kijk uit naar deze wedstrijd. Hoop dat Barca wint, maar wel dat er nog niets beslist is en dat we volgende week nog een fantastische pot krijgen voorgeschoteld.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:07:17 #62
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68449446
Barçaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_68452746
quote:
Hiddink zet met Chelsea in op aanval

BARCELONA - "Dit team moet er helemaal voor gaan", sprak Guus Hiddink de aanvallende intenties uit van 'zijn' Chelsea, dat vanavond in Camp Nou de strijd aanbindt met Barcelona. Het is de eerste wedstrijd van het tweeluik in de halve finales van de Champions League. "Chelsea is niet het team dat achterover kan leunen en wachten op één of twee counters. We moeten gedurfd spelen", aldus de Nederlandse trainer van de Londenaren.

Hiddink ziet vooral ook het belang van een uitdoelpunt in. "Het is belangrijk om in Barcelona te scoren. Bij eventueel twee gelijke spelen, kan een dergelijke treffer de doorslag geven. Het zou prachtig zijn als dit team voor het tweede jaar op rij de finale weet te halen."

Telegraaf
pi_68453644
Als Chelsea op de aanval gaat spelen, ben ik bang dat ze helemaal kapotgespeeld worden door Barcelona. Maarja, Hiddink he... zou typisch voor Hiddink zijn als ze gewoon met 0-1 winnen daar...
pi_68453645
Ik hoop dat barca wint omdat zij het mooiste voetbal spelen maar ik vrees toch dat Barca iets te veel steekjes laat vallen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:36:41 #66
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68455842
Ik ben bang dat Chelsea uiteindelijk doorgaat
pi_68456237
2-2
pi_68459920
4-1.
pi_68460996
3-1
pi_68461077
5-2
pi_68461112
Barca is zeker favoriet gezien hun vorm, toch denk ik dat het vandaag 2-2 wordt.

Eerste helft:
1-0

Tweede helft:
2-0
2-1
2-2
pi_68462072
Geen heetgebakerde knock-outfase wedstrijd, dit keer ontmoeten titelverdediger Barcelona en Chelsea elkaar al in de groepsfase. Het is het derde jaar op rij dat ze aan elkaar zijn gekoppeld. Deel 4 en het laatste deel van wedstrijden in de recente historie tussen deze spraakmakende ploegen.

Chelsea – FC Barcelona 2006/2007

In een poule met verder Werder Bremen en Levski Sofia, kon niemand zich iets anders voorstellen dan dat de twee hoofdrolspelers van vanavond de topplaatsen zouden innemen. Barcelona zag kansen om wat te halen op Stamford Bridge, aangezien Henrique Hilario, de derde doelmanop goal stond. Een paar dagen voor deze wedstrijd, had Petr Cech dat verschrikkelijke incident met Stephen Hunt bij Reading, waar hij een schedelbasisfractuur opliep. In dezelfde wedstrijd viel reserve doelman Carlo Cudicini uit met een hersenschudding. Barcelona miste haar spits Samuel Eto’o, wat betekende dat Eidur Gudjohnsen terugkeerde op het veld dat hij die zomer had ingewisseld voor het zonnige Spanje. Er was ook een plek ingeruimd voor Khalid Boulahrouz die de simpele taak had om ene Ronaldinho(inclusief maffe haarband, die je normaal gesproken alleen ziet bij Amerikaanse voetballende tienermeisjes) onschadelijk te maken.

Eerste kans van de wedstrijd komt van Barcelona, als Deco een listig balletje naar Gianluca Zambrotta stift en de Italiaan een paar meter naast volleyt. Maar Chelsea had al snel een antwoord. Michael Essien speelt Deco uit en geeft een mooie steekbal op Didier Drogba. Drogba’s aanname is matig, maar tikt de bal vlak voor Valdes naar Shevchenko. Die ziet een leeg doel, ware het niet dat Rafael Marquez met een gave tackle op de bal net op tijd de problemen oplost. Xavi dan aan de andere kant, met een vergelijkbare steekbal op Messi. Ook bij de Argentijn is de aanname ver van ideaal, en de hoek is moeilijk. Hij waagt toch een poging, Hilario krijgt er nog net een vinger tegenaan en Ricardo Carvalho werkt de bal cruciaal weg.

Vijf minuten later zien we misschien wel het beste voetbal van de wedstrijd. Messi loopt af op een blauwe muur van teruggezakte Chelsea-spelers, en passt de bal naar binnen richting Ronaldinho die de bal in een keer met de hak terugspeelt naar Messi, tik naar Edmilson, tik naar Xavi (Chelsea wordt hier zoek gespeeld). Xavi ontdoet zich van Ashley Cole, maar met zijn linkervoet vindt hij Hilario. Vlak na de rust de zorgen voor Valdes, als Cole van links Drogba zoekt. Hij lijkt in eerste instantie moeite te hebben om de bal te controleren, maar met een hakje zet hij Marquez en Puyol buitenspel, draait weg, en schiet de bal dan onberispelijk achter Valdes. Het is een geweldige goal en de Chelsea-fans vieren het door massaal met hun blauwe vlaggen te gaan zwaaien.

Chelsea gaat op jacht naar 2-0. Drogba stormt over de rechterkant en geeft de bal slim door aan Lampard, die ziet Shevchenko vrij staan, maar de Oekrainer heeft te veel tijd nodig en verknalt zijn tweede goede kans. Rijkaard haalt Van Bronckhorst eraf voor Iniesta, wat in principe betekent dat Barcelona nu 3-4-3 speelt. Nu is het Lampard met een strakke steekbal op Drogba, maar Valdes redt knap en voorkomt zelfs dat de uitblinkende Essien in de rebound kan scoren. Laatste actie van de wedstrijd was een goede redding van Hilario op Deco, en de invaller kan terugkijken op een uitstekend debuut. Dat terwijl de grote sterren Ronaldinho en Shevchenko degenen waren die op kleurloze rookies leken. Chelsea boekt een verdiende zege en met 9 punten lijken ze zo goed als gekwalificeerd in Groep A.

Woensdag, 18 oktober 2006
Stamford Bridge
Chelsea-FC Barcelona 1-0
Drogba 46

Chelsea: Hilario, Boulahrouz, Ricardo Carvalho, Terry, Ashley Cole, Ballack, Lampard, Makelele, Essien, Shevchenko (Robben 76), Drogba (Kalou 90).

Barcelona: Valdes, Marquez, Puyol (Oleguer 74), Zambrotta, Van Bronckhorst (Iniesta 56), Messi, Deco, Xavi, Edmilson, Gudjohnsen (Giuly 60), Ronaldinho.

Scheidsrechter: Frank De Bleeckere (Belgie)

[ Bericht 0% gewijzigd door mcyodogg op 28-04-2009 15:28:49 ]
pi_68462078
FC Barcelona – Chelsea 2006/2007

Na de nederlaag in de vorige wedstrijd, voelde Barcelona de druk van Werder Bremen. Beide teams stonden op 4 punten na drie wedstrijden. Een nederlaag of zelfs een gelijkspel zou deze poule een stuk interessanter maken dan vooraf gedacht. Het is 22 graden in Barcelona, maar de temperatuur bij de spelers zou deze avond nog veel verder oplopen. Boem! Zo knalt Deco het festijn meteen even open. Twee minuten en 30 seconden zijn er gespeeld als de Braziliaanse Portugees een dribbel vanaf links begint. Ronaldinho maakt ruimte voor hem, Deco kapt naar binnen haalt verwoestend uit met een laag schot om Barcelona vroeg op voorsprong te zetten. Ze hebben Chelsea op hun achterste poten, want even later haalt Messi de achterlijn, legt de bal terug op Ronaldinho die een paar meter over schiet.

Voor Chelsea maakt Essien een kenmerkende run over rechts, Ballack heeft alle tijd en ruimte om vanaf 16 meter uit te halen, maar hij heeft kennelijk dezelfde schoenen aan als Ronaldinho. Alleen die heeft wel een geweldige steekbal in huis, om Xavi vrij voor Hilario te zetten, maar de keeper handelt die situatie prima af. Na een half uur nog niet haar eerste goal, en Essien is erg dichtbij. Drogba zet de bal voor, Essien springt atletisch de lucht in, maar Valdes verwerkt de ferme kopbal tot corner. Uit die afgeslagen corner, valt de bal voor de linker van Arjen Robben die zuiver uithaalt, maar Valdes nu met een zelfs knappere redding als ervoor. Het is een harde wedstrijd, veel duels, veel spelers met pijn op de grond (al dan niet gefaket). Voor rust hebben twee Barca en drie Chelsea-spelers al geel gezien.

Eerste opvallende moment na rust is wanneer Ballack twee Barcelona-spelers bezig houdt, en de bal naar de vrije Essien frommelt. Hij heeft een gemene voorzet, waar uitgerekend Arjen Robben tegen aan kopt. De bal is laag, hij is hard, maar Valdes heeft zijn dag vandaag. Chelsea zet door, Lampard en Ashley Cole combineren Xavi en Zambrotta eruit, Lampard geeft een perfect lage bal over wel 35 meter precies voor Robben’s voeten, maar hij kan het niet laag houden. Even later is het op bizarre wijze toch raak. Makelele plaatst een hoge boogbal achter de laatste linie van Barcelona. Lampard heeft eerst nogal moeite met aannemen, en de bal lijkt gevaarloos richting achterlijn te gaan. Maar vanuit een werkelijk onmogelijke hoek lobt Lampard de bal over Valdes en in de verre hoek, Puyol en co perplex achterlatend.

Erg lang kunnen ze niet van de stand genieten, want vijf minuten later is Ronaldinho voor de eerste keer in anderhalve wedstrijd de baas over Boulahrouz. Met buitenkant rechts draait hij de bal hard voor en Gudjohnsen hoeft er alleen nog maar tegenaan te lopen. De wedstrijd blijft zich kenmerken door de vele overtredingen en Stefano Farina trekt in de tweede helft nog eens vijf kaarten. Eentje voor Terry die het nogal geinig vond om een bal tegen een aanstellende Deco aan te schieten. Als Ballack een goede kans weer veel te hoog schiet, lijkt de zege binnen voor Barcelona. Essien perst er nog een ultieme bizonsprint uit. Crosst de bal naar de mee opgekomen Terry, die de bal kopt naar Drogba. De Ivoriaan neemt de bal in een beweging op de borst langs Marquez. Drogba vindt het kleinste gaatje om er alsnog 2-2 van te maken.

Mourinho was daar wel tevreden mee, want hij maakte nog een nette schuiver (ondanks net pak) op zijn knieën om de goal te vieren. Rijkaard was minder blij met de situatie en moest door Puyol gekalmeerd worden. Uiteindelijk zouden de Catalanen toch nog doorgaan tot ze Liverpool tegenkwamen in de volgende ronde. Datzelfde Liverpool schakelde ook Chelsea uit in de halve finale.

Dinsdag, 31 oktober 2006
Camp Nou
FC Barcelona-Chelsea 2-2
Deco 3 Gudjohnsen 58; Lampard 52 Drogba 90+2

Barcelona: Valdes, Zambrotta, Marquez, Puyol, Van Bronckhorst, Xavi (Iniesta 83), Motta (Edmilson 57), Deco, Messi, Gudjohnsen (Giuly 77), Ronaldinho.

Chelsea: Hilario, Boulahrouz (Joe Cole 75), Ricardo Carvalho, Terry, Ashley Cole, Essien, Makelele, Ballack (Paulo Ferreira 90), Lampard, Drogba, Robben (Kalou 73).

Scheidsrechter: Stefano Farina (Italie)

Hier een uitgebreide samenvatting van deze wedstrijd
pi_68462175
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef borisz het volgende:
Even een voor Mcyodogg.
Dankje borisz en anderen natuurlijk. Vond het wel leuk om weer eens in het verleden te duiken.

Over vanavond: ik weet bijna zeker dat Barcelona (vroeg) op 1-0 gaat komen. Dat doen ze wel vaker, en Chelsea komt ook wel vaker snel achter. Maar uiteindelijk heb ik toch goede hoop dat ze het weer rechtzetten, zodat je met een gelijkspel teruggaat.

Feit is wel dat Barcelona over het hele jaar gezien het betere spel heeft vertoond, maar vanavond treffen ze ongetwijfeld hun sterkste tegenstander tot nu toe.
pi_68462675
Guus gaat die Catalanen gewoon oprollen.

2-4.
pi_68462687
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dankje borisz en anderen natuurlijk. Vond het wel leuk om weer eens in het verleden te duiken.

Over vanavond: ik weet bijna zeker dat Barcelona (vroeg) op 1-0 gaat komen. Dat doen ze wel vaker, en Chelsea komt ook wel vaker snel achter. Maar uiteindelijk heb ik toch goede hoop dat ze het weer rechtzetten, zodat je met een gelijkspel teruggaat.

Feit is wel dat Barcelona over het hele jaar gezien het betere spel heeft vertoond, maar vanavond treffen ze ongetwijfeld hun sterkste tegenstander tot nu toe.
Ik denk dat Hiddink doorheeft hoe Barcelona speelt, en zal vermoedelijk de verdediging versterken. Afgelopen wedstrijd tegen Valencia had Barcelona het heel moeilijk tegen het strak georganiseerd verdediging.

Met de beulhazen van Chelsea achterin, gaat Barcelona het heel moeilijk krijgen vanavond.

Mijn voorspelling: 1 - 1
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:41:02 #77
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68462721
Zit nog te denken of ik een bar op ga zoeken om het te kijken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68462908
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Hiddink doorheeft hoe Barcelona speelt, en zal vermoedelijk de verdediging versterken. Afgelopen wedstrijd tegen Valencia had Barcelona het heel moeilijk tegen het strak georganiseerd verdediging.

Met de beulhazen van Chelsea achterin, gaat Barcelona het heel moeilijk krijgen vanavond.

Mijn voorspelling: 1 - 1
tegen valencia was vanwege het feit dat het centrum van barcelona uit elkaar was gehaald. Keita is geen geweldenaar in de combinatie. Toen dat omgedraaid werd dus Iniesta terug naar het centrum en Henry voor de diepte op de flanken kwam Valencia er niet meer aan te pas.
pi_68462979
En Xavi had ook een aardige offday tegen Valencia.
pi_68463300
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef _Mike_ het volgende:
En Xavi had ook een aardige offday tegen Valencia.
Die was inderdaad totaal onzichtbaar. Kan elke topper een keer gebeuren.

@Chadi, op zo'n manier kan je het ook bekijken. Scherpe analyse
pi_68463784
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef Palmboom313 het volgende:
2-2
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
4-1.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef Rumille het volgende:
3-1
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:55 schreef _Mike_ het volgende:
5-2
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Rots het volgende:
Guus gaat die Catalanen gewoon oprollen.

2-4.
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordt
pi_68464186
Denk dat het 2-1 ofzo word, en alles dus nog open is volgende week
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68464240
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:

Heb jij dit seizoen een saaie wedstrijd van Barcelona gezien? Ik niet hoor

Chelsea is uiteraard een ander verhaal
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 16:45:05 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_68465137
BARCELONA - Het doelpunt was weer eens van een ongekende schoonheid en werd gefabriceerd door twee magistrale voetballers.

Steekpass van Lionel Messi op Andres Iniesta, even inhouden met de bal aan een touwtje en dan op het juiste moment weer teruggeven aan Messi. De 'zaalvoetbalgoal' viel zaterdagavond te bewonderen in Valencia, waar Barcelona uiteindelijk niet won (2-2).

De Catalaanse machine haperde kort voor rust opzichtig, met twee tegentreffers tot gevolg. Misschien gingen de gedachten in die fase wel heel even naar het duel van vanavond. Voor bijna honderdduizend toeschouwers in Camp Nou - en miljoenen liefhebbers voor de televisie - moet Barcelona tegen Chelsea de volgende stap richting de finale van de Champions League zetten. En ervoor zorgen dat niet zoals afgelopen mei in Moskou opnieuw twee Engelse clubs het beeld van de eindstrijd bepalen. "Wij zijn verplicht om een attractieve wedstrijd te spelen", zei coach Pep Guardiola gisteren, alsof het geen wedstrijd is met bijzonder grote belangen. "Dat willen we ook. Negatief spel is iets dat we niet kennen en dat niet bij ons past. Onze principes zijn duidelijk. Technisch goed, aanvallend voetbal. Dat verandert ook nooit. Tenminste niet zo lang ik coach ben."

Barcelona-Chelsea belooft een regelrechte clash te worden. Een botsing tussen twee speelstijlen en voetbalculturen, waarvan iedereen hoopt dat die spektakel oplevert. Het is ook een ontmoeting met aan de zijlijn een jonge coach (Guardiola) en een trainer op leeftijd. Guus Hiddink geniet van zulke topwedstrijden, waarin het vooraf bepalen van de juiste strategie vaak van doorslaggevend belang is. Hiddink heeft bij veel van zijn spelers de juiste snaar geraakt en daarmee respect en bewondering afgedwongen. "Mentaal is Chelsea weer bijzonder sterk. Bovendien zit er veel snelheid in het elftal. Maar ik ben optimistisch", sprak Guardiola, die Barça weer gretigheid terugbracht na het tijdperk-Rijkaard. Moeilijke jongens als Ronaldinho en Deco mochten vertrekken en de discipline werd aangehaald.

Zijn voetballers hebben er vrede mee, want de gekozen koers van Guardiola levert succes op. Messi is nog steeds een lust voor het oog, terwijl Samuel Eto'o en Thierry Henry al maanden als herboren spelen. De twee architecten van het elftal, Xavi en Iniesta, lopen in de linie daarachter. Iniesta kan vrijwel overal uit de voeten, laat zich aanvallend gelden en zal daarom vanavond een blok Ghanees beton tegenover zich krijgen.

Michael Essien stond dit seizoen lang buitenspel door een blessure, maar was weer fit toen Hiddink zijn entree maakte. Hij bewaakt de balans in het elftal van Chelsea, is fysiek sterk, kan ook gewoon heel goed voetballen en is op z'n best als hij zich in een tegenstander kan vastbijten. Vanavond vanaf 20.45 uur mag Essien voor de voeten van Iniesta en/of Xavi gaan lopen. Het prachtige duo zal de bal weer het werk laten doen, op zoek naar de combinatie met of ruimte bij Messi, Eto'o en Henry. Die eerste zal te maken krijgen met een tegenstander die op een voor hem ongebruikelijke positie speelt: Jose Bosingwa. De Portugees vervangt de geschorste linksback Ashley Cole. "Ik denk dat Bosingwa in staat is om tegen Messi te spelen, al is hij op jonge leeftijd al een van de beste voetballers ter wereld", verklaarde Hiddink. De Achterhoeker zegt ook geen verstoppertje te willen spelen. "We wachten niet graag af, we willen altijd initiatief tonen. Het zal dus min of meer een open wedstrijd worden, met twee teams die naar voren gaan als daarvoor gelegenheid is."

Bron Brabants Dagblad

dinsdag 28 april 2009 @ 16:51:51 #85
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68465443
tvgenot
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:56:46 #86
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68465649
Zin in vanavond
pi_68466041
Hup Sjelsie!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_68466150
hebben we allemaal, wordt een heerlijk potje voetbal
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68466253
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee
pi_68466488
2-0 Barça met een uitblinkende Messi
En verder heb ik het gevoel dat een van de Chelsea spelers rood gaat krijgen uit frustratie dat ze de bal niet kunnen aan raken
pi_68466681
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef TTD het volgende:
2-0 Barça met een uitblinkende Messi
En verder heb ik het gevoel dat een van de Chelsea spelers rood gaat krijgen uit frustratie dat ze de bal niet kunnen aan raken
Zou passend zijn, aangezien Barcelona nog steeds een Chelsea met 11 moet verslaan
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:26:09 #92
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68466748
Ik hoop op een mooi doelpuntenfestival. 3-2 zou leuk zijn. 4-4 vind ik dan weer wat te ver gaan. Barca moet wel door.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:26:49 #93
237059 Twerk
The Spurs
pi_68466766
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Zit nog te denken of ik een bar op ga zoeken om het te kijken.
Same. Ierse pub maybe.. Iig een mooie wedstrijd om flink wat glazen Guinness bij te zuipen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68467474
Klinkt erg tof allemaal, krijg er zin in om te kijken.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_68468497
NOS: Vooruitblik op Barcelona-Chelsea
quote:
Dinsdagavond is de eerste halve finale in de Champions League, tussen Barcelona en Chelsea. Jack van Gelder is in de Catalaanse stad en praat ons bij.
pi_68469939
Als ik Jack goed heb verstaan start Mikel vanaf het begin, schuift Essien door naar rechts, vallen Kalou/Anelka buiten de basis.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:06:26 #97
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470264
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Jack goed heb verstaan start Mikel vanaf het begin, schuift Essien door naar rechts, vallen Kalou/Anelka buiten de basis.
Mikel heb ik niet gehoord, maar Essien op rechts en Kalou en Anelka buiten de basis dat klopt.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:10:07 #98
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68470405
Godver. Ik zou er eigenlijk bij zijn vanavond, had al twee kaarten, maar de oma van mijn reisgenoot werd ziek. Die ligt nu in het ziekenhuis, dus zijn we niet meer gegaan
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:14:26 #99
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68470575
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Twerk het volgende:

[..]

Same. Ierse pub maybe.. Iig een mooie wedstrijd om flink wat glazen Guinness bij te zuipen.
Ik pak een Engelse pub. Ik ga aan de Killkenny denk ik.
pi_68470596
Barçaaaaa!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:16:40 #101
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68470676
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Barçaaaaa!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:16:41 #102
234795 sezten
El genius
pi_68470677
2-3, ik zeg het je.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:16:53 #103
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470688
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Godver. Ik zou er eigenlijk bij zijn vanavond, had al twee kaarten, maar de oma van mijn reisgenoot werd ziek. Die ligt nu in het ziekenhuis, dus zijn we niet meer gegaan
Damn, kon je niemand anders vinden dan
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:18:34 #104
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470762
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik pak een Engelse pub. Ik ga aan de Killkenny denk ik.
Kilkenny is ook Iers.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:19:22 #105
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470788
Ik denk dat het 2-2 wordt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:19:34 #106
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470800
edit
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:22:00 #107
234795 sezten
El genius
pi_68470900
Speelt Alex trouwens?
pi_68470938
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef sezten het volgende:
Speelt Alex trouwens?
Ja.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:22:40 #109
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470939
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef sezten het volgende:
Speelt Alex trouwens?
Lijkt me wel ja..?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:23:13 #110
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470958
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef Twerk het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja..?
Benieuwd of Terry en Alex zich redden vanavond..
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:23:31 #111
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68470969
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Twerk het volgende:

[..]

Damn, kon je niemand anders vinden dan
Had gekund, maar het was echt gepland om met zijn tweeen te doen, dus uit solidariteit blijf ik ook maar thuis. De kaarten gaan nu naar twee andere liefhebbers, dus dat is mooi, maar fuck, wat was ik er zelf graag bij geweest
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:23:37 #112
139407 jorienvdherik
pi_68470977
3-0 gewoon
pi_68471086
Ik kan niet wachten
pi_68471267
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Interessant als het waar is. Barcelona's sterkste punt is dat ze de bal niet verliezen, maar als je tegen een druk middenveld met Mikel, Essien, Lampard en Ballack speelt gaat dat toch wat stroever. Althans dat is het idee erachter, denk ik.

Zolang Malouda en Essien dan maar wel de vrijheid hebben om ook vooruit te gaan, anders staat Drogba te geisoleerd.
pi_68471354
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef Twerk het volgende:

[..]

Mikel heb ik niet gehoord, maar Essien op rechts en Kalou en Anelka buiten de basis dat klopt.
Ik hoorde wel degelijk ''John Obi'' vallen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:37:07 #116
237059 Twerk
The Spurs
pi_68471480
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Interessant als het waar is. Barcelona's sterkste punt is dat ze de bal niet verliezen, maar als je tegen een druk middenveld met Mikel, Essien, Lampard en Ballack speelt gaat dat toch wat stroever. Althans dat is het idee erachter, denk ik.

Zolang Malouda en Essien dan maar wel de vrijheid hebben om ook vooruit te gaan, anders staat Drogba te geisoleerd.
Idd. Maar grootmeester Hiddink zal het vast perfect hebben uitgedacht.. Ik denk dat Chelsea weleens kan verassen vanavond. De tendens in de media etc. is toch een beetje alsof Barca wel ff zal winnen vanavond.. Ik bestrijd dat.
pi_68471701
Opstelling Chelsea: (zoek nog wel bevestiging)

Cech, Ivanovic, Terry, Alex, Bosingwa, Mikel, Ballack, Essien, Lampard, Malouda, Drogba.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:29 #118
237059 Twerk
The Spurs
pi_68471764
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef mcyodogg het volgende:

Cech, Ivanovic, Terry, Alex, Bosingwa, Mikel, Ballack, Essien, Lampard, Malouda, Drogba.
Alleen Cech vind ik een beetje een twijfelgeval lately... Verder een uitstekend team.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:57 #119
234795 sezten
El genius
pi_68471785
quote:

Bosingwa op links?
pi_68471816
quote:

malouda
pi_68471877
UEFA.com:

1 Petr Čech
2 Branislav Ivanović
5 Michael Essien
8 Frank Lampard
11 Didier Drogba
12 John Mikel Obi
13 Michael Ballack
15 Florent Malouda
17 José Bosingwa
26 John Terry
33 Alex
Substitutes
40 Henrique Hilário
9 Franco Di Santo
21 Salomon Kalou
35 Juliano Belletti
39 Nicolas Anelka
42 Michael Mancienne
43 Miroslav Stoch

1 Víctor Valdés
3 Gerard Piqué
4 Rafael Márquez
6 Xavi Hernández
8 Andrés Iniesta
9 Samuel Eto'o
10 Lionel Messi
14 Thierry Henry
20 Daniel Alves
22 Eric Abidal
24 Yaya Touré
Substitutes
25 Albert Jorquera
5 Carles Puyol
7 Eidur Gudjohnsen
11 Bojan Krkić
15 Seydou Keita
16 Sylvinho
21 Aleksandr Hleb
pi_68472003
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Twerk het volgende:

[..]

Alleen Cech vind ik een beetje een twijfelgeval lately... Verder een uitstekend team.
Zelfde verhaal met Barça en Valdes
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:51:12 #123
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68472012
Fuck mensen, ik begin gespannen te raken
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:52:26 #124
237059 Twerk
The Spurs
pi_68472069
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Omnifacer het volgende:
Fuck mensen, ik begin gespannen te raken
Neem vast een paar biertjes dan..
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:53:25 #125
237059 Twerk
The Spurs
pi_68472101
Hoeveel Engelsen zijn er eigenlijk ongeveer in Barcelona?
pi_68472169
Het zal een matige 3-1 worden vanavond. Messi uitblinker zoals gewoonlijk.
-weg, zie banmeldtopic-
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:58:48 #127
237059 Twerk
The Spurs
pi_68472299
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef guapo het volgende:
hijo de puta, met je barca
pi_68472344
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef guapo het volgende:
barca gaat echt niet winnen hoor
pi_68472515
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

barca gaat echt niet winnen hoor
Je hebt Barça dit jaar nog niet zien spelen zeker?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:04:11 #130
139407 jorienvdherik
pi_68472524
24 Yaya Touré

DE verdedigende middenvelder van Barca
pi_68472542
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
24 Yaya Touré

DE verdedigende middenvelder van Barca
Echt waar? Ik dacht altijd dat hij de keeper was
pi_68472548
quote:
6 Xavi Hernández
8 Andrés Iniesta
9 Samuel Eto'o
10 Lionel Messi
14 Thierry Henry
20 Daniel Alves
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:04:46 #133
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68472550
http://tinyurl.com/cmsbpp

Uit betere tijden, toen ik wel in Camp Nou was (Barca - Real 2007-2008).
pi_68472569
En Yaya inderdaad.
pi_68472573
De opstellingen

Barcelona: Víctor Valdés; Dani Alves, Márquez, Piqué, Abidal; Xavi, Touré Yaya, Iniesta; Messi, Eto’o en Henry.

Chelsea: Cech; Ivanovic, Terry, Alex, Bosingwa; Essien, Obi Mikel, Lampard, Ballack, Malouda; Drogba.
pi_68472610
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Barça
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:07:51 #137
237059 Twerk
The Spurs
pi_68472674
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:03 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je hebt Barça dit jaar nog niet zien spelen zeker?
Dit soort wedstrijden staan opzich. Net als dat Liverpool - Chelsea opzich stond.. Denk je nou echt dat Barca wel ff over Chelsea heenloopt vanavond?
pi_68472685
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Barça
Zo is het Mike!

Wat een weergaloos elftal (op de linksback en keeper na) heeft Pep toch onder zijn hoede.
pi_68472818
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dit soort wedstrijden staan opzich. Net als dat Liverpool - Chelsea opzich stond.. Denk je nou echt dat Barca wel ff over Chelsea heenloopt vanavond?
Nee, maar hij laat het overkomen dat het onmogelijk is voor Barça
pi_68472826
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zo is het Mike!

Wat een weergaloos elftal (op de linksback en keeper na) heeft Pep toch onder zijn hoede.
Piqué gaat schitteren
pi_68472853
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

pi_68472953
Deze pot wordt gruwelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:15:33 #143
237059 Twerk
The Spurs
pi_68473025
Ik denk dat ie na 12 minuten gestaakt wordt wegens gruwelijke rellen tussen de Engelsen en de opaatjes en gezinnen van Barca.
pi_68473034
Hup Hiddink
pi_68473047
philip kooke is de commentator bij de nos.

hij is misschien wel saaier dan theo.

had liever snoeks of grueter gehad.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:16:23 #146
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68473063
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Twerk het volgende:
Hoeveel Engelsen zijn er eigenlijk ongeveer in Barcelona?
In ieder geval maar twee op het wedstrijdformulier van Chelsea. Iedereen altijd lekker zeiken op Arsenal, maar Chelsea is niet veel beter.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:16:50 #147
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68473081
Forza Barça! Barça! Barçaaaaaa!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_68473097
Ik geloof niet dat Barcelona de nul gaat houden, en dat zou eigenlijk wel moeten willen ze doorgaan over twee wedstrijden.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:17:59 #149
237059 Twerk
The Spurs
pi_68473136
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Gunner het volgende:

[..]

In ieder geval maar twee op het wedstrijdformulier van Chelsea. Iedereen altijd lekker zeiken op Arsenal, maar Chelsea is niet veel beter.
Dat vroegen we niet
pi_68473191
Door die intro heb je er al zin in
pi_68473201
Ik verwacht er ook veel van. Des te meer zal het tegen gaan vallen
pi_68473243
Ronald Koeman gaat dalijk Barcelona analyseren.

We gaan zodadelijk naar Barcelona kijken.

Laten we overgaan naar Barcelona.
pi_68473260
quote:

[..]

dinsdag 28 april 2009 @ 20:20:58 #154
30220 Barca
pi_68473277
Waar blijft het interview met Peppie & Kokkie?
pi_68473280
Waarom moet Sjek zoveel in beeld?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:21:12 #156
234795 sezten
El genius
pi_68473294
Mooie analyse van Hiddink.
pi_68473308
quote:

[..]

Normaal gesproken spelen er 4, dat weet je ook wel.
pi_68473368
Ben echt benieuwd naar deze pot.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68473371
quote:

[..]

Kom van die kast af! Ik waarschuw niet meer
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:23:17 #160
30220 Barca
pi_68473421
Wat een diepte interview!
pi_68473454
quote:

[..]

Calimero
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:25:05 #162
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68473524
Wat de fuck, geen Puyol
pi_68473544
35 landen, valt wel mee toch?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:26:02 #164
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68473580
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Kom van die kast af! Ik waarschuw niet meer[ afbeelding ]
Zit je me nu te trollen?
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:21 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Normaal gesproken spelen er 4, dat weet je ook wel.
Cole en wie nog meer?
pi_68473585
Damn, dit gaat wel een wedstrijd worden of niet?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:26:15 #166
30220 Barca
pi_68473594
bla bla bla Jack opzouten!
pi_68473600
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef Omnifacer het volgende:
Wat de fuck, geen Puyol
Dat was al even bekend hoor
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:27:31 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68473666
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:27:33 #169
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68473667
Louis op sport1
pi_68473668
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Gunner het volgende:

Cole en wie nog meer?
Ook Cole.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:28:04 #171
234795 sezten
El genius
pi_68473691
Alsof Puyol beter is dan Marquez of Dani Alves
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:28:24 #172
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68473704
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ook Cole.
Oh ja. Joe Cole. Die was ik even vergeten
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:28:36 #173
234795 sezten
El genius
pi_68473710
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Kom van die kast af! Ik waarschuw niet meer[ afbeelding ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:31:35 #174
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68473833
Samuel
pi_68473867
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

jawel en daarom wordt het hier een gelijkspel
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:33:22 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68473898
Op dit soort avonden en met dit soort wedstrijden mis je de verfijnde balberoering van entiteiten als Diba en Zidane.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68473917
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef One_conundrum het volgende:
Louis op sport1
Of 'ie nog niet genoeg op tv is de laatste dagen , al zet ik het ook op, analyses zijn van een stuk hoger niveau dan bij de NOS.
sig verwijderd door FA
pi_68473933
Gunner
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68473935
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zit je me nu te trollen?
[..]

Cole en wie nog meer?
cole, terry, cole en lampard. Het is geen Arsenal waar ze allemaal buitenlanders opstellen
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:34:17 #180
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68473937
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat was al even bekend hoor
Had het niet meegekregen! Vind het raar dat je je aanvoerder spaart in een SF van de CL...
pi_68473945
Ronald Koeman en Tom Egbers samen aan een tafel. Dat is op voorhand al uitermate gezellig!
pi_68473970
Van gaal :

Sjelsie

pi_68474005
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
Van gaal :

Sjelsie

Dat zegt Piet de Visser ook en die werkt voor die tent.
sig verwijderd door FA
pi_68474072
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat zegt Piet de Visser ook en die werkt voor die tent.

Mooi filmpje trouwens net, goed gemonteerd.
pi_68474079
Als m'n moeder vroeger de was deed, ging ik er altijd voor zitten. Kon ik eindeloos naar kijken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:38:21 #186
107005 Saviola
CM Legend
pi_68474109
Vamossssss
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68474123
doet bij iemand de nos live stream het?
pi_68474197
Jetzt geht los !
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:41:00 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474209
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Saviola het volgende:
Vamossssss
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:41:17 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68474219
hup Barca!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_68474241
het is 20:40 en nog niet de aftrap
pi_68474253
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Palmboom313 het volgende:
het is 20:40 en nog niet de aftrap
Aftrap is normaal gesproken toch gewoon 20:45?
pi_68474260
Wedden dat Jorien zo het Barça clublied post?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:42:28 #194
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474263
Ik ben zenuwachtig.
pi_68474264
Gele uitshirts zijn wel lelijk ofniet dan
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:42:35 #196
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68474266
come on barca.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68474279
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben zenuwachtig.
Venom .
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:42:57 #198
30220 Barca
pi_68474282
Dat clublied! *** Koude rillingen ***
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:43:07 #199
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68474291
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
Wedden dat Jorien zo het Barça clublied post?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68474292
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben zenuwachtig.
Komt allemaal goed
pi_68474307
Hopelijk een vermakelijke wedstrijd.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:43:37 #202
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474312
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef Stofje het volgende:

[..]

Venom .
!
pi_68474323
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aftrap is normaal gesproken toch gewoon 20:45?
in de TT staat 20:40
pi_68474332
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

in de TT staat 20:40
Ja de TT slaat nergens op
pi_68474335
Doet de nos live stream het bij iemand??

http://player.omroep.nl/?aflID=6686457
pi_68474347
Heb er zin in
pi_68474359
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Escape het volgende:

Bij mij niet, ik heb een iMac en zowel op Safari en Firefox 3.0 doet ie te niet..
pi_68474362
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Escape het volgende:

Blijft op 81% bufferen hangen
pi_68474384
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Bij mij niet, ik heb een iMac en zowel op Safari en Firefox 3.0 doet ie te niet..
macbook pro hier ook niet bij firefox
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:45:42 #210
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68474393
weh, die keeper van Chelsea heeft een helmpje
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:45:44 #211
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68474397
Messi vs. wenkbrauw, dat wordt interessant.
pi_68474408
kut nos live stream altijd wel iets
pi_68474430
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Escape het volgende:
kut nos live stream altijd wel iets
Zoek gewoon een ustream op myp2p.eu
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:46:36 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68474444
En we zijn los
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68474445
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

macbook pro hier ook niet bij firefox
Dat is wel balen, misschien moet hij een andere site zoeken?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:47:01 #216
30220 Barca
pi_68474463

Heel het stadion is één schreeuw
Wij zijn de rood-blauwen (la gente blaugrana)
Waar we ook vandaan komen
Uit noord of zuid
We zijn het over een ding eens:
deze vlag maakt ons tot broeders
Rood en blauw in de wind
Eén onverschrokken kreet die de hele wereld kent:
Barca, Barca, Baaaaaarca !

Spelers,
supporters,
samen zijn we sterk.
Er waren veel succesvolle jaren.
We hebben veel doelpunten gemaakt.
Het is bewezen, het is bewezen,
dat niemand ons kan evenaren. Blauwpaars in de wind,
een krachtige kreet.
Onze naam kent iedereen:
Barça. Barça, Baaaaarça!
pi_68474464
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
weh, die keeper van Chelsea heeft een helmpje
pi_68474471
Ivanovic komt nu al te kort
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:47:25 #219
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68474485
oeiiii

oho buitenspel
pi_68474487
Oei
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:47:31 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474488
Pffffffffffffff ...
pi_68474495
Kans
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:47:49 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68474505
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:47 schreef Leonos het volgende:

[..]

pi_68474511
Die assistent vlagt pas als de wedstrijd afgelopen is
pi_68474513
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:47 schreef _Mike_ het volgende:
Ivanovic komt nu al te kort
Als 'ie er straks 2 inkopt maakt dat niet uit.
sig verwijderd door FA
pi_68474517
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:47 schreef Jnk18 het volgende:
Kans
Eigenlijk niet dus..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:48:11 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68474522
Nou als Cech deze wedstrijd weer zo'n acteis gaat uithalen
pi_68474543
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als 'ie er straks 2 inkopt maakt dat niet uit.
Gaat toch niet gebeuren.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:48:43 #229
30220 Barca
pi_68474555
Is de keeper van Chelsea met de brommer gekomen of wat? Waarom draagt hij dat mutsje?
pi_68474562
Waarom heeft die keeper een helmpje op
pi_68474564
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Gaat toch niet gebeuren.
Rellen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:49:05 #232
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474570
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
Is de keeper van Chelsea met de brommer gekomen of wat? Waarom draagt hij dat mutsje?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:49:16 #233
13462 BansheeBoy
pi_68474574
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:47 schreef Robinhoo het volgende:
oeiiii

oho buitenspel
Messi-Bossingwa = 0 -1

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:49:20 #234
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68474578
quote:
pi_68474580
Goede aanval Chelsea. Gelukkig mist Lampard
pi_68474585
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Palmboom313 het volgende:
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:49:36 #237
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68474586
Waarom heeft die ene keeper een helmpje op
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_68474591
quote:
pi_68474601
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:49 schreef Paul het volgende:
Ohja die ene
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:50:01 #240
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68474602
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:49 schreef Paul het volgende:
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:50:05 #241
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68474606
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Jij hebt Chelsea de laatste jaren nooit zien spelen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:50:15 #242
13462 BansheeBoy
pi_68474616
quote:
Hoe heet dat nummer in de intro?

²
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:50:18 #243
80791 crew  Paul
pi_68474618
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Hallo
pi_68474630
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je gaat er toch niet serieus op in?
pi_68474639
quote:
vaker gebruiken
pi_68474642
Het niveau is weer hoog hier .
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:50:43 #247
80791 crew  Paul
pi_68474645
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

pi_68474663
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:51:07 #249
80791 crew  Paul
pi_68474664
Oh oh ambrosius is er
pi_68474674
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Just For Tonight?
pi_68474691
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Het niveau is weer hoog hier .
Ja de 0-1 van Chelsea is er nog niet
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:52:00 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68474708
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Natuurlijk wel .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:52:16 #253
80791 crew  Paul
pi_68474721
Barca gaat winnen dat ziet iedereen
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:52:23 #254
30220 Barca
pi_68474724
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Welk nummer?
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:52:23 #255
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68474725
Kan ik deze wedstrijd nog terugkijken op uitzendinggemist.nl?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_68474732
Komt die Rosie echt uit zwitserland
pi_68474735
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Paul het volgende:
Oh oh ambrosius is er
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaan .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:52:45 #258
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68474742
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Rikketik het volgende:
Kan ik deze wedstrijd nog terugkijken op uitzendinggemist.nl?
pi_68474747
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja de 0-1 van Chelsea is er nog niet
Messie, Eto'o en Henry spelen bij Barcalona hoor
pi_68474750
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaan .
Mooi zo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:53:05 #261
80791 crew  Paul
pi_68474756
Zijn die gele VVV
pi_68474766
quote:

[..]

jahoooo ga maar terug naar sport
pi_68474767
Iniesta is echt een baas
pi_68474777
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Paul het volgende:
Barca gaat winnen dat ziet iedereen
Op Ned 3 staat het nog 0-0.
pi_68474781
Iniesta
pi_68474782
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Messie, Eto'o en Henry spelen bij Barcalona hoor
Alex kan ze alle 3 aan jonge man
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:53:42 #267
80791 crew  Paul
pi_68474788
quote:

[..]

Ik ben altijd een btje zenuwappig als ik u zie
pi_68474796
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
Zijn die gele VVV
Nee dat is sjelsie, ontdekt door piet de visser natuurlijk
pi_68474799
hoeren nos, internet stream werkt niet

Woensdag 15 april kunt u vanaf 20.15 uur via deze site kijken naar de voorbeschouwing, het liveverslag en de analyse van het Champions League-duel FC Porto-Manchester United

Dit staat er ook bij de tekst
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_68474803
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik ben altijd een btje zenuwappig als ik u zie
Houden zo.
sig verwijderd door FA
pi_68474811
Paul is terug
pi_68474812
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
Iniesta is echt een baas
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:54:22 #273
13462 BansheeBoy
pi_68474816
Ik vertrouw op de Thier.

²
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:54:22 #274
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474817
Beetje een zenuwachtig begin.
pi_68474828
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Roycoooooo het volgende:
hoeren nos, internet stream werkt niet

Woensdag 15 april kunt u vanaf 20.15 uur via deze site kijken naar de voorbeschouwing, het liveverslag en de analyse van het Champions League-duel FC Porto-Manchester United

Dit staat er ook bij de tekst
Lekker voor die stream slaven
pi_68474835
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Alex kan ze alle 3 aan jonge man
Ja, en mijn vader is sterker dan die van jou!
pi_68474847
Messi
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:55:19 #278
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68474857
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee dat is sjelsie, ontdekt door piet de visser natuurlijk
Piet heeft Guus Hiddink nog uit de krottenwijken van Varsseveld gehaald. Wat een held.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_68474859
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja, en mijn vader is sterker dan die van jou!
Leugens!
pi_68474860
Ai Messi, gelijk schieten.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 april 2009 @ 20:55:22 #281
80791 crew  Paul
pi_68474861
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Paul is terug
pi_68474882
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Leugens!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:56:39 #283
30220 Barca
pi_68474906
Jammer dat dit Barcelona niet tegen Feyenoord speelt!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:56:55 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68474913
Wie staat er eigenlijk op scherp?
hopelijk Messi, en dat ze hem dan nog een gele kaart aansmeren
pi_68474917
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Ok (?)
pi_68474922
Cech was even zijn helm aan het testen
pi_68474934
quote:
pi_68474938
Schot op goal van Cech
pi_68474941
quote:
Geukkig voor Barca anders waren ze van de mat gespeeld.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:57:39 #290
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68474946
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Szura het volgende:
Wie staat er eigenlijk op scherp?
hopelijk Messi, en dat ze hem dan nog een gele kaart aansmeren
pi_68474949
Schot op doel van Cech!
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef TheGeneral het volgende:
Schot op goal van Chech
Dat dus.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:57:45 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68474953
quote:
pff Feyenoord had gehakt van ze gemaakt
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:57:53 #293
13462 BansheeBoy
pi_68474956
quote:
Ja, Bahia is zowat de enige verdediger in Europa die Messi kan afstoppen. Bovendien speelt hij op vertrouwensbasis.

²
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:58:01 #294
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68474966
daar was het vercshil tussen Iniesta en Lampard goed zichtbaar. Eerst Lampard met een enkele kap en daarna balverlies aan de 2e speler. Daarna Iniesta met de dubbele kap en pass aan Xavi
pi_68474968
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef TheGeneral het volgende:
Schot op goal van Chech
Van wie?
pi_68474974
HUP BARCA
Noot noot.
pi_68474977
Ballack is toch een Duitser?
pi_68474992
Dat is geel scheids !!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:58:43 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68474994
Messi
pi_68474995
Zo, Bosinwa wordt gespaard.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:58:44 #301
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68474996
bosingwa ----- messi 1-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')