Welk nummer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer in de intro?²
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaanquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Rikketik het volgende:
Kan ik deze wedstrijd nog terugkijken op uitzendinggemist.nl?
Messie, Eto'o en Henry spelen bij Barcalona hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja de 0-1 van Chelsea is er nog niet
Mooi zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaan.
jahooooquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit topic is op deze kleuterwijze zo vol, en de nieuwe gaat toch op hetzelfde niveau dus die zal ik overslaan.
Alex kan ze alle 3 aan jonge manquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Messie, Eto'o en Henry spelen bij Barcalona hoor
Ik ben altijd een btje zenuwappig als ik u ziequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee dat is sjelsie, ontdekt door piet de visser natuurlijkquote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben altijd een btje zenuwappig als ik u zie
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
Iniesta is echt een baas
Lekker voor die stream slavenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Roycoooooo het volgende:
hoeren nos, internet stream werkt niet![]()
Woensdag 15 april kunt u vanaf 20.15 uur via deze site kijken naar de voorbeschouwing, het liveverslag en de analyse van het Champions League-duel FC Porto-Manchester United
Dit staat er ook bij de tekst
Piet heeft Guus Hiddink nog uit de krottenwijken van Varsseveld gehaald. Wat een held.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat is sjelsie, ontdekt door piet de visser natuurlijk
Leugens!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, en mijn vader is sterker dan die van jou!
Ok (?)quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Jammer dat dit Barcelona niet tegen Feyenoord speelt!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Geukkig voor Barca anders waren ze van de mat gespeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Szura het volgende:
Wie staat er eigenlijk op scherp?
hopelijk Messi, en dat ze hem dan nog een gele kaart aansmeren
pff Feyenoord had gehakt van ze gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Ja, Bahia is zowat de enige verdediger in Europa die Messi kan afstoppen. Bovendien speelt hij op vertrouwensbasis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Van wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |