abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68462687
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dankje borisz en anderen natuurlijk. Vond het wel leuk om weer eens in het verleden te duiken.

Over vanavond: ik weet bijna zeker dat Barcelona (vroeg) op 1-0 gaat komen. Dat doen ze wel vaker, en Chelsea komt ook wel vaker snel achter. Maar uiteindelijk heb ik toch goede hoop dat ze het weer rechtzetten, zodat je met een gelijkspel teruggaat.

Feit is wel dat Barcelona over het hele jaar gezien het betere spel heeft vertoond, maar vanavond treffen ze ongetwijfeld hun sterkste tegenstander tot nu toe.
Ik denk dat Hiddink doorheeft hoe Barcelona speelt, en zal vermoedelijk de verdediging versterken. Afgelopen wedstrijd tegen Valencia had Barcelona het heel moeilijk tegen het strak georganiseerd verdediging.

Met de beulhazen van Chelsea achterin, gaat Barcelona het heel moeilijk krijgen vanavond.

Mijn voorspelling: 1 - 1
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:41:02 #77
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68462721
Zit nog te denken of ik een bar op ga zoeken om het te kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68462908
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Hiddink doorheeft hoe Barcelona speelt, en zal vermoedelijk de verdediging versterken. Afgelopen wedstrijd tegen Valencia had Barcelona het heel moeilijk tegen het strak georganiseerd verdediging.

Met de beulhazen van Chelsea achterin, gaat Barcelona het heel moeilijk krijgen vanavond.

Mijn voorspelling: 1 - 1
tegen valencia was vanwege het feit dat het centrum van barcelona uit elkaar was gehaald. Keita is geen geweldenaar in de combinatie. Toen dat omgedraaid werd dus Iniesta terug naar het centrum en Henry voor de diepte op de flanken kwam Valencia er niet meer aan te pas.
pi_68462979
En Xavi had ook een aardige offday tegen Valencia.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68463300
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef _Mike_ het volgende:
En Xavi had ook een aardige offday tegen Valencia.
Die was inderdaad totaal onzichtbaar. Kan elke topper een keer gebeuren.

@Chadi, op zo'n manier kan je het ook bekijken. Scherpe analyse
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68463784
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef Palmboom313 het volgende:
2-2
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
4-1.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef Rumille het volgende:
3-1
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:55 schreef _Mike_ het volgende:
5-2
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Rots het volgende:
Guus gaat die Catalanen gewoon oprollen.

2-4.
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordt
pi_68464186
Denk dat het 2-1 ofzo word, en alles dus nog open is volgende week
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68464240
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:

Heb jij dit seizoen een saaie wedstrijd van Barcelona gezien? Ik niet hoor

Chelsea is uiteraard een ander verhaal
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2009 @ 16:45:05 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_68465137
BARCELONA - Het doelpunt was weer eens van een ongekende schoonheid en werd gefabriceerd door twee magistrale voetballers.

Steekpass van Lionel Messi op Andres Iniesta, even inhouden met de bal aan een touwtje en dan op het juiste moment weer teruggeven aan Messi. De 'zaalvoetbalgoal' viel zaterdagavond te bewonderen in Valencia, waar Barcelona uiteindelijk niet won (2-2).

De Catalaanse machine haperde kort voor rust opzichtig, met twee tegentreffers tot gevolg. Misschien gingen de gedachten in die fase wel heel even naar het duel van vanavond. Voor bijna honderdduizend toeschouwers in Camp Nou - en miljoenen liefhebbers voor de televisie - moet Barcelona tegen Chelsea de volgende stap richting de finale van de Champions League zetten. En ervoor zorgen dat niet zoals afgelopen mei in Moskou opnieuw twee Engelse clubs het beeld van de eindstrijd bepalen. "Wij zijn verplicht om een attractieve wedstrijd te spelen", zei coach Pep Guardiola gisteren, alsof het geen wedstrijd is met bijzonder grote belangen. "Dat willen we ook. Negatief spel is iets dat we niet kennen en dat niet bij ons past. Onze principes zijn duidelijk. Technisch goed, aanvallend voetbal. Dat verandert ook nooit. Tenminste niet zo lang ik coach ben."

Barcelona-Chelsea belooft een regelrechte clash te worden. Een botsing tussen twee speelstijlen en voetbalculturen, waarvan iedereen hoopt dat die spektakel oplevert. Het is ook een ontmoeting met aan de zijlijn een jonge coach (Guardiola) en een trainer op leeftijd. Guus Hiddink geniet van zulke topwedstrijden, waarin het vooraf bepalen van de juiste strategie vaak van doorslaggevend belang is. Hiddink heeft bij veel van zijn spelers de juiste snaar geraakt en daarmee respect en bewondering afgedwongen. "Mentaal is Chelsea weer bijzonder sterk. Bovendien zit er veel snelheid in het elftal. Maar ik ben optimistisch", sprak Guardiola, die Barça weer gretigheid terugbracht na het tijdperk-Rijkaard. Moeilijke jongens als Ronaldinho en Deco mochten vertrekken en de discipline werd aangehaald.

Zijn voetballers hebben er vrede mee, want de gekozen koers van Guardiola levert succes op. Messi is nog steeds een lust voor het oog, terwijl Samuel Eto'o en Thierry Henry al maanden als herboren spelen. De twee architecten van het elftal, Xavi en Iniesta, lopen in de linie daarachter. Iniesta kan vrijwel overal uit de voeten, laat zich aanvallend gelden en zal daarom vanavond een blok Ghanees beton tegenover zich krijgen.

Michael Essien stond dit seizoen lang buitenspel door een blessure, maar was weer fit toen Hiddink zijn entree maakte. Hij bewaakt de balans in het elftal van Chelsea, is fysiek sterk, kan ook gewoon heel goed voetballen en is op z'n best als hij zich in een tegenstander kan vastbijten. Vanavond vanaf 20.45 uur mag Essien voor de voeten van Iniesta en/of Xavi gaan lopen. Het prachtige duo zal de bal weer het werk laten doen, op zoek naar de combinatie met of ruimte bij Messi, Eto'o en Henry. Die eerste zal te maken krijgen met een tegenstander die op een voor hem ongebruikelijke positie speelt: Jose Bosingwa. De Portugees vervangt de geschorste linksback Ashley Cole. "Ik denk dat Bosingwa in staat is om tegen Messi te spelen, al is hij op jonge leeftijd al een van de beste voetballers ter wereld", verklaarde Hiddink. De Achterhoeker zegt ook geen verstoppertje te willen spelen. "We wachten niet graag af, we willen altijd initiatief tonen. Het zal dus min of meer een open wedstrijd worden, met twee teams die naar voren gaan als daarvoor gelegenheid is."

Bron Brabants Dagblad

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:51:51 #85
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68465443
tvgenot
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:56:46 #86
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68465649
Zin in vanavond
pi_68466041
Hup Sjelsie!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_68466150
hebben we allemaal, wordt een heerlijk potje voetbal
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68466253
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68466488
2-0 Barça met een uitblinkende Messi
En verder heb ik het gevoel dat een van de Chelsea spelers rood gaat krijgen uit frustratie dat ze de bal niet kunnen aan raken
pi_68466681
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef TTD het volgende:
2-0 Barça met een uitblinkende Messi
En verder heb ik het gevoel dat een van de Chelsea spelers rood gaat krijgen uit frustratie dat ze de bal niet kunnen aan raken
Zou passend zijn, aangezien Barcelona nog steeds een Chelsea met 11 moet verslaan
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:26:09 #92
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68466748
Ik hoop op een mooi doelpuntenfestival. 3-2 zou leuk zijn. 4-4 vind ik dan weer wat te ver gaan. Barca moet wel door.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:26:49 #93
237059 Twerk
The Spurs
pi_68466766
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Zit nog te denken of ik een bar op ga zoeken om het te kijken.
Same. Ierse pub maybe.. Iig een mooie wedstrijd om flink wat glazen Guinness bij te zuipen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68467474
Klinkt erg tof allemaal, krijg er zin in om te kijken.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_68468497
NOS: Vooruitblik op Barcelona-Chelsea
quote:
Dinsdagavond is de eerste halve finale in de Champions League, tussen Barcelona en Chelsea. Jack van Gelder is in de Catalaanse stad en praat ons bij.
pi_68469939
Als ik Jack goed heb verstaan start Mikel vanaf het begin, schuift Essien door naar rechts, vallen Kalou/Anelka buiten de basis.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:06:26 #97
237059 Twerk
The Spurs
pi_68470264
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Jack goed heb verstaan start Mikel vanaf het begin, schuift Essien door naar rechts, vallen Kalou/Anelka buiten de basis.
Mikel heb ik niet gehoord, maar Essien op rechts en Kalou en Anelka buiten de basis dat klopt.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:10:07 #98
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68470405
Godver. Ik zou er eigenlijk bij zijn vanavond, had al twee kaarten, maar de oma van mijn reisgenoot werd ziek. Die ligt nu in het ziekenhuis, dus zijn we niet meer gegaan
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:14:26 #99
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68470575
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Twerk het volgende:

[..]

Same. Ierse pub maybe.. Iig een mooie wedstrijd om flink wat glazen Guinness bij te zuipen.
Ik pak een Engelse pub. Ik ga aan de Killkenny denk ik.
pi_68470596
Barçaaaaa!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')