Pizza eten en neuken? Of lust je geen pizza?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Neuken of pizza eten? Of hou je niet zo van pizza?!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Pizza eten en neuken? Of lust je geen pizza?
is het
Pizza neuken? of wil je hem liever eten?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef Lamon het volgende:
..een heleboel geile gefrusteerde FOK!kers, maar dan op de goede manier.
Een dame die het WW 'hosselen' gebruikt, laat maar zittenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef CrssY het volgende:
[..]
Een dame die het WW 'hosselen' gebruikt, laat maar zitten![]()
Hossel? Vanavond ik in jouw mossel
dikke doei
Goed verhaal Sanne, maar dan gaat niets werken hé. Nog 3 mnd voordat je geen jailbait meer bent en daar heeft niemand hier zin om op te wachtenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor vallen, maar nee!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Levi12 het volgende:
Wow. "Breathtaking" is dus niet alleen je naam.
Jailbait is overrated.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed verhaal Sanne, maar dan gaat niets werken hé. Nog 3 mnd voordat je geen jailbait meer bent en daar heeft niemand hier zin om op te wachten
Te voor de hand liggendquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Levi12 het volgende:
Wow. "Breathtaking" is dus niet alleen je naam.
Maar, je haat het leven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
Breathtaking, ik hou meer van jou dan van het leven zelf.
Idd, waarom zegt niemand gewoon: "Lieve BT, als je mij kiest neuk ik je helemaal de tering in, dat je 3 maand in een rolstoel moet zitten omdat je dan weer je benen dicht genoeg bij elkaar kan doen om te lopen!"quote:
Nee ik hou van het leven, moet je nagaan hoeveel ik dan van jou houd.quote:
Nee het is Zullen we pizza gaan eten en daarna neuken? Waarop het antwoordt nee volgt, gevolgd door Nasi dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Pizza eten en neuken? Of lust je geen pizza?
is het
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Feitosa het volgende:
Als ik in je ogen kijk zie ik de moeder van mijn kinderen.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, waarom zegt niemand gewoon: "Lieve BT, als je mij kiest neuk ik je helemaal de tering in, dat je 3 maand in een rolstoel moet zitten omdat je dan weer je benen dicht genoeg bij elkaar kan doen om te lopen!"
Die wint geheid.
quote:
Nee, nu heb je het verpestquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik hou van het leven, moet je nagaan hoeveel ik dan van jou houd.
Deze heeft potentie.. Alhoewel.. Waar hebben we bereik voor nodig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Kabolter het volgende:
Waarom naar buiten gaan als we hier bereik hebben?
Wauw, you had me at helloquote:
Dus ik moet ook nog kindertjes gaan werpen voor jequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Feitosa het volgende:
Als ik in je ogen kijk zie ik de moeder van mijn kinderen.![]()
Lees ik een keer de OP.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Deze heeft potentie.. Alhoewel.. Waar hebben we bereik voor nodig?![]()
AFGEKEURD
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik moet ook nog kindertjes gaan werpen voor je?
Argumentatie bitte.quote:
Het komt overduidelijk niet recht uit je hartquote:
Auw.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I'll fuck you with a rake
Met dank aan bash.org
Momentje!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:32 schreef Lamon het volgende:
...aangezien ik niet uit ben op views, maar t echt een origineel en leuk ideetje vond, moet je je hussel nu ff aanwijzen Breathtaking.
Je meldde je aan, take the consequenses.
WINNERquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
Breathtaking, ik hou meer van jou dan van het leven zelf.
Een goede 2e, hihiquote:
En technojunk, wie wil jou nu nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef technojunk het volgende:
as je n wbcam heb di t ok doet kune we wel msne
Ah verdomme, je had hiermee kunnen winnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Als ik een gozer was zou ik natuurlijk zeggen:
"Roses are red,
Violets are blue,
So is my dick
and I'll stick it in you"
Maar ik heb geen piemel, dus tvp.
PS: "Mag ik iets in je mond fluisteren?"
Dan heb ik onofficieel gewonnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah verdomme, je had hiermee kunnen winnen!
Maar wat wilde je fluisteren snoes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik onofficieel gewonnenjoepie!
http://groups.yahoo.com/phrase/lesbian-scissors-clipquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik onofficieel gewonnenjoepie!
Zo van: Heb je al een tweepersoonsdildo thuis of gaan we naar mij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wat wilde je fluisteren snoes?
Oehquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zo van: Heb je al een tweepersoonsdildo thuis of gaan we naar mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proest..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pizza neuken? of wil je hem liever eten?
..en jij bent in de naieve veronderstelling dat dat mannelijke geilers hier ook maar een moment tegenhoudt?quote:
Hoi, neukenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
yeah right, ze probeert mij maar te versieren.
Ik vertrouw mensen die geen fobo hebben waar ze hun foto duidelijk in zetten niet zo, als ze dat soort opmerkingen maken.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij eens wist waar je nee tegen zegt
Nee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 11:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die geen fobo hebben waar ze hun foto duidelijk in zetten niet zo, als ze dat soort opmerkingen maken.
Ben ik dan onaardig of grof, als ik dat zeg?
Of wat jij mistquote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij eens wist waar je nee tegen zegt
...leer eerst maar je drank binnen te houden, anders wordt het een verrot naar afspraakje voor dat arme kind.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:33 schreef TimKuik het volgende:
Nou, een mooi gedicht dan maar, om mijn sensitive side te laten zien..!
Kanker is cool,
AIDS is leuk,
Je moeder schreeuwt om meer
Als ik haar neuk..
Wanneer spreken we af?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
...leer eerst maar je drank binnen te houden, anders wordt het een verrot naar afspraakje voor dat arme kind.
Jah, ik moet me er natuurlijk op instellen dat ze 'm heel mooi vind, anders komt het als een klap in m'n gezicht, begin ik te zweten en te stotteren en kots ik uiteindelijk over haar heen..quote:Op woensdag 15 april 2009 11:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
...of je drugs, whatever...
Iig niet misselijk worden als ze valt voor je mooie gedicht..
Altijd leuk, pak de chips en popcorn alvast maar..quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef Chiponiz het volgende:
Leuke inhoudelijke gesprekken vinden hier plaats
Je bent toch geen wijf?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef Lamon het volgende:
..aangezien dat dating gedoe hopeloos gaat mislukken omdat ze hier iets nooit goed aanpakken...
[..]
Toch geen rohypnol?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
...of je drugs, whatever...
Iig niet misselijk worden als ze valt voor je mooie gedicht..
quote:
Doe dit maar via de PM, geen persoonlijke details tenzij ze toestemming geeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zucht*
Godverdomme, daar gaan we weer...
Breathtaking, ben je al 18?
In dat geval ben ik een lekker ding met veel geld, veel te oud voor je, maar dat is juist spannend,
en mijn versierlijn zou zijn;
"Als je met me uit gaat, mag je op mijn Wii spelen, naar mijn blu-raytjes kijken, mijn Iphone gebruiken, en gratis naar het beste Grieks restaurant van Nederland, omdat die gek me om de 1 of andere reden maar kortingsbonnen blijft sturen, daarna je vol laten lopen voor 1,- per breezer of biertje bij de studentenvereniging waar ik lid ben, en daarna alsnog kiezen of je met me naar bed wilt, alhoewel je dan toch te bezopen bent om je handen nog van me af te houden, dus dat zit wel goed.
In het echt ben ik nog gaver, gespierder en stoerder dan ik hier lijk.
Maar eerst wil ik een foto, die kun je sturen naar dvankeppel@hotmail.com, en als je lekker genoeg bent gaan we het doen!
ZO!
Nu geen wijf meer?!
Ik KEN r niet eens!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe dit maar via de PM, geen persoonlijke details tenzij ze toestemming geeft.
Gooi dr dan gewoon een slot op!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
God, ik zou bijna terug komen op mijn antwoord op de vraag van dr om dr al jullie kneuzen te besparen.
Wie, mijquote:Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil dr nog 1 kans geven om het te proberen.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie, mij? Ik hoef je al niet meer
!
Dat zie je verkeerd, jij bent te jong voor mijquote:
triestquote:[edit: Breathtaking is dus de FOK!ster die gaat kiezen, en het is dan misschien leuk om een eindtijd in te stellen, laten we zeggen 23.30..)
Daarna kiest zij de winnaar.)
Dat ook!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, jij bent te jong voor mij.
Mooiquote:
Dat is aan jou!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi.
Verder nog iets, of zal ik het maar dichtknikkeren?.
http://www.google.nl/search?hl=nl&ei=SP7lScCRMMOD-AaOnMn-CA&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=erotic+photos&spell=1quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie gaan er nu daten? Ik wil wel wat erotisch getinte foto's zien!
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
Bt, do you know the difference between peanut butter and jam?Zet ik nu net de laatste aflevering van HIMYM aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zet ik nu net de laatste aflevering van HIMYM aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:30 schreef lezut het volgende:
Hé, wa voor'n kleur tractor hadde gij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben voor de maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken![]()
Sorry, verkeerd adres.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie gaan er nu daten? Ik wil wel wat erotisch getinte foto's zien!
Ik doe je niet dissen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger dissen is zoo 15 april 2009 17:49:59.
Ik denk niet dat het werkt, veel te intiemquote:Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef Lamon het volgende:
Was 't topic nog open. Goed, ga ik overmorgen naar,
[ afbeelding ]
..en zeg ik tegen een willekeurige vrouw
"Ik hou meer van jou dan van het leven zelf."
..eens kijken of de winnende lijn in praktijk ook gaat werken.
Ik ben nu al benieuwd.
Joh, zou je denken?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat het werkt..
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef Lamon het volgende:
Was 't topic nog open. Goed, ga ik overmorgen naar,
[ afbeelding ]
..en zeg ik tegen een willekeurige vrouw
"Ik hou meer van jou dan van het leven zelf."
..eens kijken of de winnende lijn in praktijk ook gaat werken.
Ik ben nu al benieuwd.
Offe zo van: "Mag ik wat in je mond fluisteren" en die tsjik verbaasd door je playahskills zo van: "hihiquote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het werkt, veel te intiemje kunt beter zeggen, ik hou meer van jouw tieten dan van het leven zelf, dat werkt vast goed
Nee, Leiden, het staat verdomme op het kaartje.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]!!!!!!!
Een feest speciaal voor mijn verjaardag!!
Maar serieus, is dat in Wassenaar? Dan ben ik van plan daar heen te gaan
Het is laat, ik ben aan het leren voor herkansing en voor mijn mondeling (letterkunde). Het moge zo duidelijk zijn dat ik niet bepaald helder meer ben.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, Leiden, het staat verdomme op het kaartje.
Lees dan kreng.
Studeren, god zij dank ben ik daar vanaf.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is laat, ik ben aan het leren voor herkansing en voor mijn mondeling (letterkunde). Het moge zo duidelijk zijn dat ik niet bepaald helder meer ben.
Wat is het voor feest dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Studeren, god zij dank ben ik daar vanaf.
Maar jij en je vriendje mogen er best heen hoor, moet je t alleen even melden, want dan moet ik jullie als introducees aanmelden morgen.
Gewoon, disco, bier voor 1,- , cocktails, en het thema is dat Victoria Beckham jarig is, dus sommigen zullen zich als haar gaan kleden.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat is het voor feest dan?
En ik kan overigens inderdaad niet lezen, altijd als ik lang ergens mee bezig ben worden letters een beetje blurry en die afbeelding is al niet 100% duidelijk
Ik denk er nog even over na en ik heb het erover met outsidrquote:Op donderdag 16 april 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gewoon, disco, bier voor 1,- , cocktails, en het thema is dat Victoria Beckham jarig is, dus sommigen zullen zich als haar gaan kleden.
Gewoon een debiel maar goedkoop leuk feest dus.
Staat ook op t kaartje, maar als jullie willen komen, kan je ook om 22.00 gewoon naar Videoworld komen, daar sta ik dan, en het is maar 5 minuten lopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na en ik heb het erover met outsidr! Lijkt me wel leuk op zich, al staat het thema me niet aan; goedkope drank is altijd goed
![]()
![]()
Waar in Leiden is het?
Oke, en het publiek dat er komt?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Staat ook op t kaartje, maar als jullie willen komen, kan je ook om 22.00 gewoon naar Videoworld komen, daar sta ik dan, en het is maar 5 minuten lopen.
Yup. En het publiek bestaat uit gamers, hardrockers, metalheads, en ik die daar compleet niet tussen pas, maar dat nemen ze van me.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, en het publiek dat er komt?
Ik kan die foto eeeeecht niet lezen hoor trouwens
In de breestraat of wat? Ik wil weten
Videoworld in de korevaarstraat? Dichtbij de Christineleduc? Ken verder daar niet veel.
Ow dan kom ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup. En het publiek bestaat uit gamers, hardrockers, metalheads, en ik die daar compleet niet tussen pas, maar dat nemen ze van me.
Oke, leukquote:Op donderdag 16 april 2009 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup. En het publiek bestaat uit gamers, hardrockers, metalheads, en ik die daar compleet niet tussen pas, maar dat nemen ze van me.
Gratis.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, leuk
En dat kaartje kostte?![]()
Ik stel wel veel vragen zeg!![]()
Maar is het goed als ik je morgen laat weten of we komen ja of nee? Moet wel eventjes overleggen met Timp. Alhoewel, het is mijn verjaardag en hij heeft maar te luisteren
En daarna?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik met die blik voor een vrouw ga staan, dan zijn ze vervolgens als was in m'n handen.
Willen jullie nog, want dan moet ik straks wel bellen..quote:Op donderdag 16 april 2009 01:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke![]()
!
Nou je hoort morgen van me
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh sorry was het vergeten te melden!
Nee we komen niet! Toch bedankt
Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Jullie zijn ZOOOH voorspelbaar.
..bedoel het niet kwaad hoor, ik wist het alleen want tevoren al.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want?![]()
Het leek mij hartstikke leuk, maar outsidr is een beetje ziekjes!
Ah, jij wist van te voren dat outsidr ziek werd vanmiddag? Dat is knap.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
..bedoel het niet kwaad hoor, ik wist het alleen want tevoren al.
De reden doet er niet zoveel toe.
Het fijne aan pessimisme is dat je steeds gelijk hebt..quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ah, jij wist van te voren dat outsidr ziek werd vanmiddag? Dat is knap.
Ik was namelijk wel van plan te komen samen met hem.
Maar laat maar zitten, jij weet het kennelijk beter
Ha-haquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Moet jij niet je best doen? ---> Hoe moet ik met een verlegen jongen omgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |