Pizza eten en neuken? Of lust je geen pizza?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Neuken of pizza eten? Of hou je niet zo van pizza?!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Pizza eten en neuken? Of lust je geen pizza?
is het
Pizza neuken? of wil je hem liever eten?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef Lamon het volgende:
..een heleboel geile gefrusteerde FOK!kers, maar dan op de goede manier.
Een dame die het WW 'hosselen' gebruikt, laat maar zittenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef CrssY het volgende:
[..]
Een dame die het WW 'hosselen' gebruikt, laat maar zitten![]()
Hossel? Vanavond ik in jouw mossel
dikke doei
Goed verhaal Sanne, maar dan gaat niets werken hé. Nog 3 mnd voordat je geen jailbait meer bent en daar heeft niemand hier zin om op te wachtenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor vallen, maar nee!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Levi12 het volgende:
Wow. "Breathtaking" is dus niet alleen je naam.
Jailbait is overrated.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed verhaal Sanne, maar dan gaat niets werken hé. Nog 3 mnd voordat je geen jailbait meer bent en daar heeft niemand hier zin om op te wachten
Te voor de hand liggendquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Levi12 het volgende:
Wow. "Breathtaking" is dus niet alleen je naam.
Maar, je haat het leven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
Breathtaking, ik hou meer van jou dan van het leven zelf.
Idd, waarom zegt niemand gewoon: "Lieve BT, als je mij kiest neuk ik je helemaal de tering in, dat je 3 maand in een rolstoel moet zitten omdat je dan weer je benen dicht genoeg bij elkaar kan doen om te lopen!"quote:
Nee ik hou van het leven, moet je nagaan hoeveel ik dan van jou houd.quote:
Nee het is Zullen we pizza gaan eten en daarna neuken? Waarop het antwoordt nee volgt, gevolgd door Nasi dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Pizza eten en neuken? Of lust je geen pizza?
is het
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Feitosa het volgende:
Als ik in je ogen kijk zie ik de moeder van mijn kinderen.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, waarom zegt niemand gewoon: "Lieve BT, als je mij kiest neuk ik je helemaal de tering in, dat je 3 maand in een rolstoel moet zitten omdat je dan weer je benen dicht genoeg bij elkaar kan doen om te lopen!"
Die wint geheid.
quote:
Nee, nu heb je het verpestquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik hou van het leven, moet je nagaan hoeveel ik dan van jou houd.
Deze heeft potentie.. Alhoewel.. Waar hebben we bereik voor nodig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Kabolter het volgende:
Waarom naar buiten gaan als we hier bereik hebben?
Wauw, you had me at helloquote:
Dus ik moet ook nog kindertjes gaan werpen voor jequote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Feitosa het volgende:
Als ik in je ogen kijk zie ik de moeder van mijn kinderen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |