Maar wat wilde je fluisteren snoes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik onofficieel gewonnenjoepie!
http://groups.yahoo.com/phrase/lesbian-scissors-clipquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik onofficieel gewonnenjoepie!
Zo van: Heb je al een tweepersoonsdildo thuis of gaan we naar mij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wat wilde je fluisteren snoes?
Oehquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zo van: Heb je al een tweepersoonsdildo thuis of gaan we naar mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proest..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pizza neuken? of wil je hem liever eten?
..en jij bent in de naieve veronderstelling dat dat mannelijke geilers hier ook maar een moment tegenhoudt?quote:
Hoi, neukenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
yeah right, ze probeert mij maar te versieren.
Ik vertrouw mensen die geen fobo hebben waar ze hun foto duidelijk in zetten niet zo, als ze dat soort opmerkingen maken.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij eens wist waar je nee tegen zegt
Nee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 11:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die geen fobo hebben waar ze hun foto duidelijk in zetten niet zo, als ze dat soort opmerkingen maken.
Ben ik dan onaardig of grof, als ik dat zeg?
Of wat jij mistquote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij eens wist waar je nee tegen zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |