Tada!quote:
Hij stelde wel vragen en zei ook dat het haar mening was. Ik denk dat hij later wel z'n eigen beslissing hierover neemt. Helemaal omdat hij ook ziet dat de rest van zijn familie gewoon vlees en dergelijke eet. En op de middelbare school wordt de mening van vrienden ook belangrijker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Weinig denk ik. Het is zo'n brave jongen die zijn moeder niet tegen durft te spreken, die gaat echt geen gekke dingen doen in zijn puberteit.![]()
En hij is zo verstandig geworden door rauw eten natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
Jazeker, je weet door zijn opmerkingen nu al dat hij weet dat het niet helemaal goed zit met wat die moeder hem probeert aan te praten. Maar ja, hij durft gewoon niet.
Goed om te horen dat hij zelf al weet dat hij het zeker niet uitsluit dat hij later ooit gekookt voedsel gaat eten. Verstandige jongen.
Oh, dan moet ik ook maar eens meer rauw gaan eten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
En hij is zo verstandig geworden door rauw eten natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
Jazeker, je weet door zijn opmerkingen nu al dat hij weet dat het niet helemaal goed zit met wat die moeder hem probeert aan te praten. Maar ja, hij durft gewoon niet.
Goed om te horen dat hij zelf al weet dat hij het zeker niet uitsluit dat hij later ooit gekookt voedsel gaat eten. Verstandige jongen.
Hardgekookt graagquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens meer rauw gaan eten.
Laten we beginnen met eieren.
Zo, flashback naar scheikundelesquote:
Zo word je toch nooit verstandig.quote:
Die doelstelling heb ik allang opgegevenquote:
Dat weet je niet. Kan zijn dat we over tien jaar wel een nieuwe docu te zien krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het altijd jammer dat er dan geen updates verschijnen.
Dan ga ik aan de rauwe kipquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens meer rauw gaan eten.
Laten we beginnen met eieren.
Weet je dan ook wat een nierbroodje is?quote:
Een eierbal is een gekookt ei in een 'krokant jasje'quote:
Oh, een soort Schots ei?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een eierbal is een gekookt ei in een 'krokant jasje'![]()
Basically een hardgekookt ei in een kroketquote:
Wiki zegt dat een Schots ei een soort worstmengsel gebruikt, de versie van de eierbal die ik ken gebruikt kroketvulling (soortement ragout dus)quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)duct_de_eierbal.htmlquote:
quote:Een eierbal is een gepaneerde klont kruidige ragout met daarin een gekookt ei. Klinkt goor, maar het is net als met vagina's; je moet het leren eten.
Ik voel me ineens een boerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)duct_de_eierbal.html
Vooral in de buurt van Etc verkrijgbaar.
Als je in het vondelpark zit laat je dat wel even weten hequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu thuis, maar morgen óf op het strand óf in het Vondelpark. En als ik in de zon heb gezeten, is een bad wel lekker
Ik ga het ook kijken, vind het wel interessant. Maar wie noemt z'n kind nou Swaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Soempie het volgende:
Leuk, ga ik morgen naar kijken wyccie.![]()
Ik heb trek, dus ik ga maar slapen.![]()
Alsof die 2 dingen aan elkaar gelinkt zijnquote:Esther wilde als dertienjarige in een eventueel volgend leven liever een jongen zijn. Nu, tien jaar later, na diverse relaties met jongens, wil ze het liefst voor langere tijd in het buitenland gaan werken.
Ja hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je in het vondelpark zit laat je dat wel even weten he
Dat kan ik praktisch zien vanuit mijn huis
Helemaal voor toen was dat wel raar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het ook kijken, vind het wel interessant. Maar wie noemt z'n kind nou Swaan?
Ja hè.quote:Ohja:
Alsof die 2 dingen aan elkaar gelinkt zijn
In de buurt ain't good enoughquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
Er is een kans dat ik morgen ook (in de buurt van) A-dam ben.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trusten Soemp
Net even bekeken wat het kost om een auto te huren, voor het geval ik met een paar studiegenoten het plan tot uitvoering breng om op een doordeweekse dag naar een pretpark te gaan
De huurprijs valt nog best mee: 25 euro per dag voor een klein wagentje (Daihatsu Cuore of VW Fox), 37,50 voor een auto waar je met enig fatsoen nog mensen langere tijd op de achterbank kwijt kunt (Seat Ibiza, VW Polo, Daihatsu Sirion 2). Dat je met het OV drie uur over de reis zou doen vind ik eigenlijk al genoeg reden om een auto te hurenquote:
En de borg?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De huurprijs valt nog best mee: 25 euro per dag voor een klein wagentje (Daihatsu Cuore of VW Fox), 37,50 voor een auto waar je met enig fatsoen nog mensen langere tijd op de achterbank kwijt kunt (Seat Ibiza, VW Polo, Daihatsu Sirion 2). Dat je met het OV drie uur over de reis zou doen vind ik eigenlijk al genoeg reden om een auto te huren
Dat is vast meer, maar dar krijg je als het goed is terugquote:
Ik geef toe, dat is een mooiequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oude tijden herleven.. hiddink & Alex.
[ afbeelding ]
Bij mij op school heeft in de tijd dat ik er zat ook een Swaan gezetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Helemaal voor toen was dat wel raar.
Ze zat trouwens op het Barlaeus, ook leuk voor PS om te zien hoe ze kan eindigen dus.
What are the odds, ey?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij op school heeft in de tijd dat ik er zat ook een Swaan gezeten
Er is vast iets tussen gekomen, het komt wel goed hoorquote:
Knotsgekke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oude tijden herleven.. hiddink & Alex.
[ afbeelding ]
Scousers zijn mensen uit Liverpoolquote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Knotsgekke wedstrijd.
En terecht dat die dieven uit Scouserland uitgeschakeld zijn. Hopelijk grijpen ze ook naast het Premiership.
Ik wilde je er net op wijzen dat Liverpool wel degelijk voetbalde vandaagquote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Scousers zijn mensen uit Liverpool
-edit- wacht, ik wist niet dat Hiddink dáár bezig was
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je dan ook met watjes tussen je tenen?
Weten die gasten ook hoe het voelt om met degelijk voetbal toch van een koude kermis thuis te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde je er net op wijzen dat Liverpool wel degelijk voetbalde vandaag
Voor de duidelijkheid: ik moest opzoeken dat Liverpool vandaag speelde. Het zal me een rotzorg zijn wie welk kampioenschap wint. Ik volg alleen Formule 1quote:Op woensdag 15 april 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weten die gasten ook hoe het voelt om met degelijk voetbal toch van een koude kermis thuis te komen.
Het CL-avontuur had al tegen Standard de Liège (derde voorronde, red.) moeten eindigen. Iedereen loopt af te geven op 'Big Bucks' Chelsea, maar dan heb ik liever die club dan een collectief dat zich stelselmatig schuldig maakt aan antireclame.
I knowquote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Needat doen vrouwen als ze hun teennagels lakken.
Je hoeft geen overdreven modepopje te zijn om je teennagels te laten toch?quote:Zo'n meisjes meisje ben ik dan ook weer niet
Mwah wel een beetjequote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know
[..]
Je hoeft geen overdreven modepopje te zijn om je teennagels te laten toch?
Nou, als ik zo lees hoe veel en hoe vaak jij scrubs, maskers en crèmes smeert....quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef MaJo het volgende:
Zo'n meisjes meisje ben ik dan ook weer niet
Is beter zo, voetbal is een risicovolle sport als speler en toeschouwer.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik moest opzoeken dat Liverpool vandaag speelde. Het zal me een rotzorg zijn wie welk kampioenschap wint. Ik volg alleen Formule 1
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
Maar zelf als anti-LFC-fan kan je toch niet anders dan ook bewondering te hebben voor hoe LFC speelde?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Rossoneri het volgende:
Wat een wedstrijd
Alleen dat chelsea publiek
''only singing when your wining![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat het varen, laat het varen...
Die waus heeft al 3 pagina's vol gekladderd over hoe erg hij uitkijkt naar de uitschakeling van Pool.
Dat is vaker tegen je gezegdquote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een planning gemaakt voor morgende psycholoog denkt dat het goed voor me is om meer structuur te hebben. Ik haat structuur
![]()
Dat is pas sinds ik bij de Lush werk hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, als ik zo lees hoe veel en hoe vaak jij scrubs, maskers en crèmes smeert....
Dan moet je het ook gewoon niet doenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah wel een beetjemaar misschien is het luiheid, ik vind het teveel moeite voor iets dat me bijzonder weinig boeit
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Donderdag college om 11:45... dat betekent plenty tijd voor de quiz en eventuele nadrink morgen
Ik wilde eigenlijk net vragen dat áls ik morgen in Amsterdam te vinden, of je ook langskwam(indien je in A'dam bent natuulijkquote:Op woensdag 15 april 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is pas sinds ik bij de Lush werk hoorvoor die tijd deed ik niet aan smeerseltjes enzo
maar als je er de hele dag tussenstaat wil je het ook wel eens proberen
bovendien merk ik dat mijn huid er wel een stuk zachter van wordt
ADD'ers haten structuur per definitiequote:Op woensdag 15 april 2009 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is vaker tegen je gezegd
Eigenlijk wel gek dat je structuur haat. Want die dingetjes als tellen enz, is toch ook een vorm van structuur (aanbrengen?)
Ik snap het verschilquote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
ADD'ers haten structuur per definitie
Dat tellen is structuur aanbrengen in mijn hoofd, me af te leiden waardoor ik me op dingen kan concentreren, Maar vaste structuur zoals op tijd op staan en naar bed gaan vind ik echt verschrikkelijk
Als ik in amsterdam was geweest had het waarschijnlijk wel gekundquote:Op woensdag 15 april 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net vragen dat áls ik morgen in Amsterdam te vinden, of je ook langskwam(indien je in A'dam bent natuulijk), maar dat past vast niet in je schema
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik in amsterdam was geweest had het waarschijnlijk wel gekundmaar ben nu in wijk en blijf hier morgen om me de hele dag aan mijn planning te houden
Tellen doe ik trouwens niet meer sinds ik Ritalin slikquote:
Ah okayquote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
Tellen doe ik trouwens niet meer sinds ik Ritalin slikheel af en toe merk ik opeens dat ik aan het tellen ben en dan weet ik dat ik weer in moet nemen
quote:vaak heb ik het zelf niet eens door trouwenslaatst was ik met mijn moeder aan het praten en zei ze 'hey je bent aan het tellen!' ik was me helemaal nergens van bewust
![]()
Erg niet, maar het kan nu wel even duren voordat 'ie klaar isquote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens erg dat ik nu voor het eerst updates installeer op MacReel?ik heb maandenlang die melding weggeklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |