Battle of the Generations.quote:
Dobberse!quote:
Ik vrees een slachting onder de komkommers eigenlijkquote:
komkommer en kwel in huis?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees een slachting onder de komkommers eigenlijk
Badder ze
Kwel? Dat is toch de reder uit "Hollands Glorie"?quote:
Dat is vast van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kwel? Dat is toch de reder uit "Hollands Glorie"?
[ afbeelding ]
Moet je dan toch eens lezen/kijken. Zeker de moeite waard!quote:
Sapperdeflap!quote:
Loopse!quote:
Dag Pipo!quote:
Dag lieve kijkbuiskinderen, daar zijn we weerquote:
Verser krijg je het anders niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dag lieve kijkbuiskinderen, daar zijn we weer
Tip: tijdens de schemering niet met je mond open lopen over het fietspad
Lekker wegsoezelen...laten gebeurenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verser krijg je het anders niet hoor
Ik lig trouwens naar een heel vermakelijk potje voetbal te kijken, maar ik ben bang dat m'n luiken dichtvallen voor het einde van de 2e helft
Gaat me lukkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker wegsoezelen...laten gebeuren
Voetenmasker !?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een heerlijk badin mijn pakket zat een nieuw haarmasker dus die heb ik net uitgeprobeerd. Erg lekker spul
nu ga ik nog mijn gezicht scrubben, maskertje opdoen en een voetenmasker
Wil ik weten wat er dan gebeurt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dag lieve kijkbuiskinderen, daar zijn we weer
Tip: tijdens de schemering niet met je mond open lopen over het fietspad
Hapklare brokken?quote:
Ik leef liever een jaar minder dan dat ik mn hele leven smerig moet eten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu ook die docu aan, ben bij het stuk waar ze beweert dat je van krokant eten kanker kunt krijgen. Dat kan ook van lucht, zeker in kruipkelders waar radon kan ophopen. En je hebt geen enkele garantie dat je niet voor die tijd dood gaat.
En dat gelul over dat ze nu eten zoals ze miljoenen jaren geleden aten... echt oud werd men niet toen he?
Yupquote:
Zelfde redenering heb ik ook. En ik denk dat je door je druk te maken over van alles en nog wat ook korter leeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik leef liever een jaar minder dan dat ik mn hele leven smerig moet eten.
Hey, de oma van Tom zegt ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfde redenering heb ik ook. En ik denk dat je door je druk te maken over van alles en nog wat ook korter leeft
Nou, dat van dat krokante eten klopt deels natuurlijk. Maar ja, ik ben het eens hoor: lekker leven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu ook die docu aan, ben bij het stuk waar ze beweert dat je van krokant eten kanker kunt krijgen. Dat kan ook van lucht, zeker in kruipkelders waar radon kan ophopen. En je hebt geen enkele garantie dat je niet voor die tijd dood gaat.
En dat gelul over dat ze nu eten zoals ze miljoenen jaren geleden aten... echt oud werd men niet toen he?
Zit je dan ook met watjes tussen je tenen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupop je voeten kletsen, 10 minuten in laten trekken en ze voelen weer als nieuw
http://news.slashdot.org/article.pl?sid=09/04/14/193217quote:"The Boston College Campus Police have seized the electronics of a computer science student for allegedly sending an email outing another student. The probable cause? The search warrant application states that he is 'a computer science major' and he uses 'two different operating systems for hiding his illegal activity. One is the regular B.C. operating system and the other is a black screen with white font which he uses prompt commands on.' The EFF is currently representing him."
Ha die PSquote:
Ja goed. Knox College kan elk moment bellenquote:
iétsjes minder spannend, zit The Matrix 3 te kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja goed. Knox College kan elk moment bellen
En met jou/jullie?
Goed! Mijn nieuwe schoenen zitten ook heerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja goed. Knox College kan elk moment bellen
En met jou/jullie?
Pics?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed! Mijn nieuwe schoenen zitten ook heerlijk
Ik verwachtte ook één of ander extra nieuwsflits...quote:
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook één of ander extra nieuwsflits...
Het was kennelijk een spectaculair doelpunt
En waar ben jij nu dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen ook weer, als ik terugkom
Weinig denk ik. Het is zo'n brave jongen die zijn moeder niet tegen durft te spreken, die gaat echt geen gekke dingen doen in zijn puberteit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
Vraag me af wat er gebeurt als hij gaat puberen.
Ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat ik na afloop weer een massage van wyccie krijg.![]()
Precies, en vuur is niet voor niets 'uitgevonden'. Dat is handig hoor, dan kun je voedsel koken waarvan je anders dood zou gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heel gezond is het niet, maar van een beetje krokantigheid ga je niet dood. Pas als er bepaalde verbindingen ontstaan (dat wat ik gisteren heb gegetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat van dat krokante eten klopt deels natuurlijk. Maar ja, ik ben het eens hoor: lekker leven.
Ja, acrylamide vooral. Daarom zeg ik: het klopt deels, maar natuurlijk op hele kleine schaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Heel gezond is het niet, maar van een beetje krokantigheid ga je niet dood. Pas als er bepaalde verbindingen ontstaan (dat wat ik gisteren heb gegeten), is de kans op kanker verhoogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |