Battle of the Generations.quote:
Dobberse!quote:
Ik vrees een slachting onder de komkommers eigenlijkquote:
komkommer en kwel in huis?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees een slachting onder de komkommers eigenlijk
Badder ze
Kwel? Dat is toch de reder uit "Hollands Glorie"?quote:
Dat is vast van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kwel? Dat is toch de reder uit "Hollands Glorie"?
[ afbeelding ]
Moet je dan toch eens lezen/kijken. Zeker de moeite waard!quote:
Sapperdeflap!quote:
Loopse!quote:
Dag Pipo!quote:
Dag lieve kijkbuiskinderen, daar zijn we weerquote:
Verser krijg je het anders niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dag lieve kijkbuiskinderen, daar zijn we weer
Tip: tijdens de schemering niet met je mond open lopen over het fietspad
Lekker wegsoezelen...laten gebeurenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verser krijg je het anders niet hoor
Ik lig trouwens naar een heel vermakelijk potje voetbal te kijken, maar ik ben bang dat m'n luiken dichtvallen voor het einde van de 2e helft
Gaat me lukkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker wegsoezelen...laten gebeuren
Voetenmasker !?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een heerlijk badin mijn pakket zat een nieuw haarmasker dus die heb ik net uitgeprobeerd. Erg lekker spul
nu ga ik nog mijn gezicht scrubben, maskertje opdoen en een voetenmasker
Wil ik weten wat er dan gebeurt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dag lieve kijkbuiskinderen, daar zijn we weer
Tip: tijdens de schemering niet met je mond open lopen over het fietspad
Hapklare brokken?quote:
Ik leef liever een jaar minder dan dat ik mn hele leven smerig moet eten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu ook die docu aan, ben bij het stuk waar ze beweert dat je van krokant eten kanker kunt krijgen. Dat kan ook van lucht, zeker in kruipkelders waar radon kan ophopen. En je hebt geen enkele garantie dat je niet voor die tijd dood gaat.
En dat gelul over dat ze nu eten zoals ze miljoenen jaren geleden aten... echt oud werd men niet toen he?
Yupquote:
Zelfde redenering heb ik ook. En ik denk dat je door je druk te maken over van alles en nog wat ook korter leeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik leef liever een jaar minder dan dat ik mn hele leven smerig moet eten.
Hey, de oma van Tom zegt ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfde redenering heb ik ook. En ik denk dat je door je druk te maken over van alles en nog wat ook korter leeft
Nou, dat van dat krokante eten klopt deels natuurlijk. Maar ja, ik ben het eens hoor: lekker leven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu ook die docu aan, ben bij het stuk waar ze beweert dat je van krokant eten kanker kunt krijgen. Dat kan ook van lucht, zeker in kruipkelders waar radon kan ophopen. En je hebt geen enkele garantie dat je niet voor die tijd dood gaat.
En dat gelul over dat ze nu eten zoals ze miljoenen jaren geleden aten... echt oud werd men niet toen he?
Zit je dan ook met watjes tussen je tenen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupop je voeten kletsen, 10 minuten in laten trekken en ze voelen weer als nieuw
http://news.slashdot.org/article.pl?sid=09/04/14/193217quote:"The Boston College Campus Police have seized the electronics of a computer science student for allegedly sending an email outing another student. The probable cause? The search warrant application states that he is 'a computer science major' and he uses 'two different operating systems for hiding his illegal activity. One is the regular B.C. operating system and the other is a black screen with white font which he uses prompt commands on.' The EFF is currently representing him."
Ha die PSquote:
Ja goed. Knox College kan elk moment bellenquote:
iétsjes minder spannend, zit The Matrix 3 te kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja goed. Knox College kan elk moment bellen
En met jou/jullie?
Goed! Mijn nieuwe schoenen zitten ook heerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja goed. Knox College kan elk moment bellen
En met jou/jullie?
Pics?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed! Mijn nieuwe schoenen zitten ook heerlijk
Ik verwachtte ook één of ander extra nieuwsflits...quote:
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook één of ander extra nieuwsflits...
Het was kennelijk een spectaculair doelpunt
En waar ben jij nu dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen ook weer, als ik terugkom
Weinig denk ik. Het is zo'n brave jongen die zijn moeder niet tegen durft te spreken, die gaat echt geen gekke dingen doen in zijn puberteit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
Vraag me af wat er gebeurt als hij gaat puberen.
Ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat ik na afloop weer een massage van wyccie krijg.![]()
Precies, en vuur is niet voor niets 'uitgevonden'. Dat is handig hoor, dan kun je voedsel koken waarvan je anders dood zou gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heel gezond is het niet, maar van een beetje krokantigheid ga je niet dood. Pas als er bepaalde verbindingen ontstaan (dat wat ik gisteren heb gegetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat van dat krokante eten klopt deels natuurlijk. Maar ja, ik ben het eens hoor: lekker leven.
Ja, acrylamide vooral. Daarom zeg ik: het klopt deels, maar natuurlijk op hele kleine schaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Heel gezond is het niet, maar van een beetje krokantigheid ga je niet dood. Pas als er bepaalde verbindingen ontstaan (dat wat ik gisteren heb gegeten), is de kans op kanker verhoogd.
Nu thuis, maar morgen óf op het strand óf in het Vondelpark. En als ik in de zon heb gezeten, is een bad wel lekkerquote:
Tada!quote:
Hij stelde wel vragen en zei ook dat het haar mening was. Ik denk dat hij later wel z'n eigen beslissing hierover neemt. Helemaal omdat hij ook ziet dat de rest van zijn familie gewoon vlees en dergelijke eet. En op de middelbare school wordt de mening van vrienden ook belangrijker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Weinig denk ik. Het is zo'n brave jongen die zijn moeder niet tegen durft te spreken, die gaat echt geen gekke dingen doen in zijn puberteit.![]()
En hij is zo verstandig geworden door rauw eten natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
Jazeker, je weet door zijn opmerkingen nu al dat hij weet dat het niet helemaal goed zit met wat die moeder hem probeert aan te praten. Maar ja, hij durft gewoon niet.
Goed om te horen dat hij zelf al weet dat hij het zeker niet uitsluit dat hij later ooit gekookt voedsel gaat eten. Verstandige jongen.
Oh, dan moet ik ook maar eens meer rauw gaan eten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
En hij is zo verstandig geworden door rauw eten natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
Jazeker, je weet door zijn opmerkingen nu al dat hij weet dat het niet helemaal goed zit met wat die moeder hem probeert aan te praten. Maar ja, hij durft gewoon niet.
Goed om te horen dat hij zelf al weet dat hij het zeker niet uitsluit dat hij later ooit gekookt voedsel gaat eten. Verstandige jongen.
Hardgekookt graagquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens meer rauw gaan eten.
Laten we beginnen met eieren.
Zo, flashback naar scheikundelesquote:
Zo word je toch nooit verstandig.quote:
Die doelstelling heb ik allang opgegevenquote:
Dat weet je niet. Kan zijn dat we over tien jaar wel een nieuwe docu te zien krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het altijd jammer dat er dan geen updates verschijnen.
Dan ga ik aan de rauwe kipquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens meer rauw gaan eten.
Laten we beginnen met eieren.
Weet je dan ook wat een nierbroodje is?quote:
Een eierbal is een gekookt ei in een 'krokant jasje'quote:
Oh, een soort Schots ei?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een eierbal is een gekookt ei in een 'krokant jasje'![]()
Basically een hardgekookt ei in een kroketquote:
Wiki zegt dat een Schots ei een soort worstmengsel gebruikt, de versie van de eierbal die ik ken gebruikt kroketvulling (soortement ragout dus)quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)duct_de_eierbal.htmlquote:
quote:Een eierbal is een gepaneerde klont kruidige ragout met daarin een gekookt ei. Klinkt goor, maar het is net als met vagina's; je moet het leren eten.
Ik voel me ineens een boerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)duct_de_eierbal.html
Vooral in de buurt van Etc verkrijgbaar.
Als je in het vondelpark zit laat je dat wel even weten hequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu thuis, maar morgen óf op het strand óf in het Vondelpark. En als ik in de zon heb gezeten, is een bad wel lekker
Ik ga het ook kijken, vind het wel interessant. Maar wie noemt z'n kind nou Swaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Soempie het volgende:
Leuk, ga ik morgen naar kijken wyccie.![]()
Ik heb trek, dus ik ga maar slapen.![]()
Alsof die 2 dingen aan elkaar gelinkt zijnquote:Esther wilde als dertienjarige in een eventueel volgend leven liever een jongen zijn. Nu, tien jaar later, na diverse relaties met jongens, wil ze het liefst voor langere tijd in het buitenland gaan werken.
Ja hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je in het vondelpark zit laat je dat wel even weten he
Dat kan ik praktisch zien vanuit mijn huis
Helemaal voor toen was dat wel raar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het ook kijken, vind het wel interessant. Maar wie noemt z'n kind nou Swaan?
Ja hè.quote:Ohja:
Alsof die 2 dingen aan elkaar gelinkt zijn
In de buurt ain't good enoughquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
Er is een kans dat ik morgen ook (in de buurt van) A-dam ben.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trusten Soemp
Net even bekeken wat het kost om een auto te huren, voor het geval ik met een paar studiegenoten het plan tot uitvoering breng om op een doordeweekse dag naar een pretpark te gaan
De huurprijs valt nog best mee: 25 euro per dag voor een klein wagentje (Daihatsu Cuore of VW Fox), 37,50 voor een auto waar je met enig fatsoen nog mensen langere tijd op de achterbank kwijt kunt (Seat Ibiza, VW Polo, Daihatsu Sirion 2). Dat je met het OV drie uur over de reis zou doen vind ik eigenlijk al genoeg reden om een auto te hurenquote:
En de borg?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De huurprijs valt nog best mee: 25 euro per dag voor een klein wagentje (Daihatsu Cuore of VW Fox), 37,50 voor een auto waar je met enig fatsoen nog mensen langere tijd op de achterbank kwijt kunt (Seat Ibiza, VW Polo, Daihatsu Sirion 2). Dat je met het OV drie uur over de reis zou doen vind ik eigenlijk al genoeg reden om een auto te huren
Dat is vast meer, maar dar krijg je als het goed is terugquote:
Ik geef toe, dat is een mooiequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oude tijden herleven.. hiddink & Alex.
[ afbeelding ]
Bij mij op school heeft in de tijd dat ik er zat ook een Swaan gezetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Helemaal voor toen was dat wel raar.
Ze zat trouwens op het Barlaeus, ook leuk voor PS om te zien hoe ze kan eindigen dus.
What are the odds, ey?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij op school heeft in de tijd dat ik er zat ook een Swaan gezeten
Er is vast iets tussen gekomen, het komt wel goed hoorquote:
Knotsgekke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oude tijden herleven.. hiddink & Alex.
[ afbeelding ]
Scousers zijn mensen uit Liverpoolquote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Knotsgekke wedstrijd.
En terecht dat die dieven uit Scouserland uitgeschakeld zijn. Hopelijk grijpen ze ook naast het Premiership.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |