quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoelde het meer van:
"And what does the pig say?"
-"Oink! Oink!"
"And what does the duck say?"
-"Quack, quack"
Kinderboeken, jeweets
En dan een koe zien die miauwt
quote:
Heel freakyquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of ik zie ineens Kitty die loeit als een koe, op vol volume. Hoe eng zou dat zijn?
Ik ga een maken met geroerbakte groenten, creme fraiche en kaas, en eentje met alleen paprika en creme fraichequote:
Ik moet nog etenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie/thee-rondje.
Bestellingen alstublieft!
Een lekkere sterke koffie, zwart graagquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie/thee-rondje.
Bestellingen alstublieft!
Mag ik van beide versies een stukje proeven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga een maken met geroerbakte groenten, creme fraiche en kaas, en eentje met alleen paprika en creme fraicheVriendje gooit er waarschijnlijk nog respectievelijk gehakt en kip door
Fire?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet nog eten
Maar thee voor mijn keel zou wel fijn zijn
Met of zonder schepje suiker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
Irish coffe aub
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat een leeuw een katachtige is
Zonder aub.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fire?
[..]
Met of zonder schepje suiker?
Nee.quote:
Erg he? Je wordt gewoon een paria want iedereen om je heen pest je, op school.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef Soempie het volgende:
Wat sneu voor dat jongetje, zo'n moeder die je alleen noten, fruit en groenten geeft.
Yep Firequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fire?
[..]
Met of zonder schepje suiker?
Hij staat hierboven koud te wordenquote:
Oehquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij staat hierboven koud te worden
Met 2 suiker
Wrijf het er maar weer in!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef MaJo het volgende:
weet je wat ik zo ga doen?
In bad
Gewoon omdat het kan
Die ken ik in een andere contextquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef MaJo het volgende:
weet je wat ik zo ga doen?
In bad
Gewoon omdat het kan
Welke context dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ken ik in een andere context
Ik ga morgen ook weer, als ik terugkom
You just had to ask, didn't you?quote:
Ik zie ze toch echt liggen? Lekker Bastogne van Lu!quote:
Dat komt omdat jij het plaatje eerder bezocht hebt. Maar het mag niet gehotlinked worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie ze toch echt liggen? Lekker Bastogne van Lu!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You just had to ask, didn't you?
Iets met honden en ballen
Dan zie je het extraatje dus ook niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het plaatje eerder bezocht hebt. Maar het mag niet gehotlinked worden.
Het staat bij jou nog in je cache dus jij ziet het wel
Ja, zo ken ik gebruik ik het óókquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij gebruiken het voor dingen waar anderen jaloers op zijn.
Morgen uitslapen, gewoon omdat het kan
De soesjes zie ik welquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zie je het extraatje dus ook niet?
Raar dan? Maar wel lekker!quote:
Niet raar, is een andere serverquote:
Laat ook maar.quote:
Oh..even mijn nerdmodus uitzettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat ook maar.Ik weet niks van servers etc.
Ja, inderdaad. En mensen die elkaar tegenspreken, zodat die jongen wordt opgezadeld met een loyaliteitsconflict: hij wil z'n moeder niet afvallen, maar hij hoort ook wel van anderen dat het toch niet zo goed is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg he? Je wordt gewoon een paria want iedereen om je heen pest je, op school.
En dat is wellicht nog erger.
Ok. De Irish Coffee is lekker trouwens!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..even mijn nerdmodus uitzetten
Mooi. Ik heb nl een beetje spijt van mijn koffie. Ben helemaal opgefoktquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. De Irish Coffee is lekker trouwens!
Dat is een goeiequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En mensen die elkaar tegenspreken, zodat die jongen wordt opgezadeld met een loyaliteitsconflict: hij wil z'n moeder niet afvallen, maar hij hoort ook wel van anderen dat het toch niet zo goed is.![]()
Vraag me af wat er gebeurt als hij gaat puberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |