Ik wilde je er net op wijzen dat Liverpool wel degelijk voetbalde vandaagquote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Scousers zijn mensen uit Liverpool
-edit- wacht, ik wist niet dat Hiddink dáár bezig was
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je dan ook met watjes tussen je tenen?
Weten die gasten ook hoe het voelt om met degelijk voetbal toch van een koude kermis thuis te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde je er net op wijzen dat Liverpool wel degelijk voetbalde vandaag
Voor de duidelijkheid: ik moest opzoeken dat Liverpool vandaag speelde. Het zal me een rotzorg zijn wie welk kampioenschap wint. Ik volg alleen Formule 1quote:Op woensdag 15 april 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weten die gasten ook hoe het voelt om met degelijk voetbal toch van een koude kermis thuis te komen.
Het CL-avontuur had al tegen Standard de Liège (derde voorronde, red.) moeten eindigen. Iedereen loopt af te geven op 'Big Bucks' Chelsea, maar dan heb ik liever die club dan een collectief dat zich stelselmatig schuldig maakt aan antireclame.
I knowquote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Needat doen vrouwen als ze hun teennagels lakken.
Je hoeft geen overdreven modepopje te zijn om je teennagels te laten toch?quote:Zo'n meisjes meisje ben ik dan ook weer niet
Mwah wel een beetjequote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know
[..]
Je hoeft geen overdreven modepopje te zijn om je teennagels te laten toch?
Nou, als ik zo lees hoe veel en hoe vaak jij scrubs, maskers en crèmes smeert....quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef MaJo het volgende:
Zo'n meisjes meisje ben ik dan ook weer niet
Is beter zo, voetbal is een risicovolle sport als speler en toeschouwer.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik moest opzoeken dat Liverpool vandaag speelde. Het zal me een rotzorg zijn wie welk kampioenschap wint. Ik volg alleen Formule 1
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Gelukkig zijn omdat een team dat je niet mag niet door is - want echt pro-CFC ben je niet (ik heb je ook al pro-Arsenal gezien en pro-weet ik veel) - het zal wel.
Maar zelf als anti-LFC-fan kan je toch niet anders dan ook bewondering te hebben voor hoe LFC speelde?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Rossoneri het volgende:
Wat een wedstrijd
Alleen dat chelsea publiek
''only singing when your wining![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat het varen, laat het varen...
Die waus heeft al 3 pagina's vol gekladderd over hoe erg hij uitkijkt naar de uitschakeling van Pool.
Dat is vaker tegen je gezegdquote:Op woensdag 15 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een planning gemaakt voor morgende psycholoog denkt dat het goed voor me is om meer structuur te hebben. Ik haat structuur
![]()
Dat is pas sinds ik bij de Lush werk hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, als ik zo lees hoe veel en hoe vaak jij scrubs, maskers en crèmes smeert....
Dan moet je het ook gewoon niet doenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah wel een beetjemaar misschien is het luiheid, ik vind het teveel moeite voor iets dat me bijzonder weinig boeit
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Donderdag college om 11:45... dat betekent plenty tijd voor de quiz en eventuele nadrink morgen
Ik wilde eigenlijk net vragen dat áls ik morgen in Amsterdam te vinden, of je ook langskwam(indien je in A'dam bent natuulijkquote:Op woensdag 15 april 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is pas sinds ik bij de Lush werk hoorvoor die tijd deed ik niet aan smeerseltjes enzo
maar als je er de hele dag tussenstaat wil je het ook wel eens proberen
bovendien merk ik dat mijn huid er wel een stuk zachter van wordt
ADD'ers haten structuur per definitiequote:Op woensdag 15 april 2009 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is vaker tegen je gezegd
Eigenlijk wel gek dat je structuur haat. Want die dingetjes als tellen enz, is toch ook een vorm van structuur (aanbrengen?)
Ik snap het verschilquote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
ADD'ers haten structuur per definitie
Dat tellen is structuur aanbrengen in mijn hoofd, me af te leiden waardoor ik me op dingen kan concentreren, Maar vaste structuur zoals op tijd op staan en naar bed gaan vind ik echt verschrikkelijk
Als ik in amsterdam was geweest had het waarschijnlijk wel gekundquote:Op woensdag 15 april 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net vragen dat áls ik morgen in Amsterdam te vinden, of je ook langskwam(indien je in A'dam bent natuulijk), maar dat past vast niet in je schema
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik in amsterdam was geweest had het waarschijnlijk wel gekundmaar ben nu in wijk en blijf hier morgen om me de hele dag aan mijn planning te houden
Tellen doe ik trouwens niet meer sinds ik Ritalin slikquote:
Ah okayquote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
Tellen doe ik trouwens niet meer sinds ik Ritalin slikheel af en toe merk ik opeens dat ik aan het tellen ben en dan weet ik dat ik weer in moet nemen
quote:vaak heb ik het zelf niet eens door trouwenslaatst was ik met mijn moeder aan het praten en zei ze 'hey je bent aan het tellen!' ik was me helemaal nergens van bewust
![]()
Erg niet, maar het kan nu wel even duren voordat 'ie klaar isquote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens erg dat ik nu voor het eerst updates installeer op MacReel?ik heb maandenlang die melding weggeklikt
Nope mijn vingersquote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah okay
[..]zit je dan met je mond mee te tellen ofzo? Of met je ogen?
Tot nu toe duurt het 10 minuten. Men ik ben veel te ongeduldig hiervoorquote:Op woensdag 15 april 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg niet, maar het kan nu wel even duren voordat 'ie klaar is
Huistelefoonquote:
Ik heb een hekel aan dat soort dingen. Klik het ook vaak weg.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens erg dat ik nu voor het eerst updates installeer op MacReel?ik heb maandenlang die melding weggeklikt
Tijd voor meditatiequote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot nu toe duurt het 10 minuten. Men ik ben veel te ongeduldig hiervoor
Dat wegklikken doe ik met en zo'n melding dat een update geinstalleerd is en dat er opnieuw opgestart moet worden. Die kun je dan zette op "Remind me again in 4 hours"..en dat kan ik dan een week volhouden want ik wil dan niet rebooten vanwege werk dat open staatquote:Op woensdag 15 april 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een hekel aan dat soort dingen. Klik het ook vaak weg.
Oh, bij mij kun je het aan mijn ogen zien. Ik tel niet zo snelquote:
Hmmm dat is wel vaag jaquote:Op woensdag 15 april 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort dingen. Klik het ook vaak weg.
Dit is zo raar. Mijn bovenste balk is altijd donker, net was hij opeens blauwig. Ik dacht dus dat dat door een update kwam (die ik niet door heb gehad), maar nu is het dus weer donker.
Dat vind ik één van de engste dingen die er zijn, zulke rare geluidenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef MaJo het volgende:
Fuck ik hoop dat het goed gaatmoest mijn computer nog een keer uitzetten en aanzetten en opeens hoor ik een keiharde piep en een vaag pruttelend geluid. Vervolgens spuugt ie een cd uit en doet niets meer
oh wacht, hij start weer op
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. SPY is afgelopen. Coole aflevering, zoals het hoort bij een laatste aflevering.
Ik ga tukken
Trustequote:Op woensdag 15 april 2009 00:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Huistelefoon
Anyways, ik heb hard gewerkt, nu ga ik hard slapen
Ik heb dus ook zo'n remind me later die ik steeds weer aanklikquote:Op woensdag 15 april 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wegklikken doe ik met en zo'n melding dat een update geinstalleerd is en dat er opnieuw opgestart moet worden. Die kun je dan zette op "Remind me again in 4 hours"..en dat kan ik dan een week volhouden want ik wil dan niet rebooten vanwege werk dat open staat
Ja het is heel stom want rebooten kost een minuut ofzo. Maar het is gewoon vervelendquote:Op woensdag 15 april 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus ook zo'n remind me later die ik steeds weer aanklikMaar dacht dat het misschien wel eens goed zou zijn om updates te installeren
quote:Is allemaal goed gegaan gelukkig, post nu weer vanaf mijn maccie
Tel jij ook danquote:Op woensdag 15 april 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, bij mij kun je het aan mijn ogen zien. Ik tel niet zo snel
Is ook suf, maar het komt me nooit goed uit eigenlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is heel stom want rebooten kost een minuut ofzo. Maar het is gewoon vervelend
[..]
To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography, and the dancers hit each other.quote:
Ja, niks aan de hand. Maar gek is het wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:41 schreef MaJo het volgende:
Hmmm dat is wel vaag jaMaar verder doet ie het gewoon goed?
Daar ben ik inmiddels gewend aan geraakt. Als ik iets groots wil openen, of net iets te snel werk, dan maakt de kast een herrie alsof er een Boeing opstijgt.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vind ik één van de engste dingen die er zijn, zulke rare geluiden
En soms móet je wel, of je het wilt of niet. Vandaag heb ik drie keer moeten herlaarzen omdat de pc gewoon vastliep.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is heel stom want rebooten kost een minuut ofzo. Maar het is gewoon vervelend
Nee, niet zoals jijquote:
Ja, maar als je zoals ik, heel veel met computers hebt gewerkt, dan leer je het unieke geluid van je computer herkennen. Als dat afwijjkt, dan valt dat écht op.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, niks aan de hand. Maar gek is het wel.![]()
[..]
Daar ben ik inmiddels gewend aan geraakt. Als ik iets groots wil openen, of net iets te snel werk, dan maakt de kast een herrie alsof er een Boeing opstijgt.
Het ergste is dat ik weet dat er problemen zijn als de pc compleet stil is. Dan doet ie namelijk helemaal niks meer.
Oh, ik heb al heeeeel lang geen vastloper gehadquote:En soms móet je wel, of je het wilt of niet. Vandaag heb ik drie keer moeten herlaarzen omdat de pc gewoon vastliep.
Eerste keer? En vindt je het wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
Ik luister nu trouwens naar Leaders of the free World
Welke film?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography, and the dancers hit each other.
Nog iemand die de term "herlaarzen" hanteertquote:Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
En soms móet je wel, of je het wilt of niet. Vandaag heb ik drie keer moeten herlaarzen omdat de pc gewoon vastliep.
Eh......... internet?quote:
Ah op die manierquote:Op woensdag 15 april 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, niet zoals jij
Ik bedoel met gewoon tellen.
Als ik dingen moet tellen, of uit mijn geheugen moet tellen, dan tel ik vaak met mijn ogen en dan kun je dat zien meebewegen zeg maar.
Een kennis van mij doet het namelijk wél zoals jij, en dan zie je zijn ogen meebewegen alsof íe het voor zich ziet.![]()
En zo zijn er ook mensen die dan meepraten met hun tellen
Iemand die geen nerd is zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog iemand die de term "herlaarzen" hanteert![]()
![]()
Ohquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerste keer? En vindt je het wat?
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
Ben wel blij dat je het aan mij niet kunt afzien. Mijn zus kwam er afgelopen vakantie pas achter dat ik tel
Voor de zekerheid toch maar gegooglet, het lijkt van http://www.deepthoughtsbyjackhandey.com/ te komen. De site is niet echt breedbeeld geschikt, ziet er wat vreemd uit zoquote:
Blijkbaar niet neequote:Op woensdag 15 april 2009 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]En die had je het ook nog nooit verteld?
Ik zeg gewoon 'nullen'.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
![]()
Tja, ik kan me voorstellen dat als het als een 2e natuur is, dat je het niet uitgebreid bespreektquote:Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet neeZe wist op zich wel dat ik telde maar niet hoeveel en wat ik dan precies telde
Dat is het nou bij mij. Het maakt zo vaak geluiden die niet horen. Dit ding loopt zo vaak te fucken dat het me niet zou verbazen als ie een keer *poef* zegt en er dan mee ophoudt.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar als je zoals ik, heel veel met computers hebt gewerkt, dan leer je het unieke geluid van je computer herkennen. Als dat afwijjkt, dan valt dat écht op.
Klop dat maar gauw af, want ik had het ook al máánden niet meer gehad, tot ik het er een keer over had.quote:Oh, ik heb al heeeeel lang geen vastloper gehad
Ja, dat is hier in de AKQ begonnen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
![]()
Met dank aan Baron van Munchhausenquote:
Ik vind het wel prettig kijken eigenlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de zekerheid toch maar gegooglet, het lijkt van http://www.deepthoughtsbyjackhandey.com/ te komen. De site is niet echt breedbeeld geschikt, ziet er wat vreemd uit zo
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Instead of a regular arm, Carl had been born with a pigeon's wing. The odd thing was, all through his life, nobody had laughed at his wing, not even the mean kids at school. Then one day he realized why: he looked in the mirror and saw that he was a pigeon! He shit right there, as he often did, wherever he was.
Booten, rebooten, bootstrapping komt uit dat verhaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Bootstrappingquote:
Heb het zelf heel lang ook niet echt doorgehad. Tuurlijk wist ik dat ik het deed maar vond het niet raar ofzo. Pas later kwam ik erachter dat het misschien wel vreemd wasquote:Op woensdag 15 april 2009 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, ik kan me voorstellen dat als het als een 2e natuur is, dat je het niet uitgebreid bespreekt
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 april 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het zelf heel lang ook niet echt doorgehad. Tuurlijk wist ik dat ik het deed maar vond het niet raar ofzo. Pas later kwam ik erachter dat het misschien wel vreemd was
Sorry, het zit diepquote:Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Je zou je nerdmodus uitzetten, Nem.
De term bug komt van een mot die een computer in was gevlogen en daarmee voor een crash zorgde.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry, het zit diep
(Eigenlijk gaat het er meer om dat ik het leuk vind dat zo'n term gewoon uit een sprookje komt)
Zoiets was het jaquote:Op woensdag 15 april 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De term bug komt van een mot die een computer in was gevlogen en daarmee voor een crash zorgde.
Ik worstel eigenlijk ook met hetzelfde probleem. Tegen sommige veranderingen ben ik niet opgewassen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Net zoals mensen die geluiden zien en kleuren proeven, die komen daar nog wel eens heel laat achter.
Er is hier op Fok een topic van een man in de 30 met een zoontje. Zijn zoontje kreeg de diagnose autistisch te zijn. En toen snapte die kerel opeens alles bij zichzelf, hij herkende zich enorm daarin. Is 'ie het zelf dus ook. Maarja, voor hem was het natuurlijk allemaal normaal, dus nooit iets over gezegd ofzo
Ik stelde vorige keer ook al de vraag: wordt het dan niet eens tijd hulp te zoeken? Of heb je dat al gedaan?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik worstel eigenlijk ook met hetzelfde probleem. Tegen sommige veranderingen ben ik niet opgewassen.
Vooral lettergrepenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Je zou je nerdmodus uitzetten, Nem.
Maar wat tel je dan eigenlijk, MaJo?
Is ook wel logisch, omdat het gewoon een onderdeel van jezelf is en je niet anders weetquote:Op woensdag 15 april 2009 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Net zoals mensen die geluiden zien en kleuren proeven, die komen daar nog wel eens heel laat achter.
Er is hier op Fok een topic van een man in de 30 met een zoontje. Zijn zoontje kreeg de diagnose autistisch te zijn. En toen snapte die kerel opeens alles bij zichzelf, hij herkende zich enorm daarin. Is 'ie het zelf dus ook. Maarja, voor hem was het natuurlijk allemaal normaal, dus nooit iets over gezegd ofzo
Waar worstel je dan precies mee?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik worstel eigenlijk ook met hetzelfde probleem. Tegen sommige veranderingen ben ik niet opgewassen.
Maar zo snel kun je toch helemaal niet tellen?quote:
Dat bedoelde ik met 2e natuurquote:Op woensdag 15 april 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Is ook wel logisch, omdat het gewoon een onderdeel van jezelf is en je niet anders weet
Nee, dan had ik dat wel gezegdquote:En die man, is dat daf?
Hoe moet ik dat zien eigenlijk? Voorbeeldenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral lettergrepenMaar ook tegels, traptreden, letters. En ik maak overal rekensommen van
Dienstregelingswijzigingen in ieder geval niet.quote:
Ja hoor, dat gaat razendsnel, even snel als mensen pratenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo snel kun je toch helemaal niet tellen?![]()
Of bedoel je gewoon in jezelf bij losse woorden?
Ik bedenk associaties voor mezelf. Bij dat soort Eureka-momenten weet ik mijn creativiteit te overtreffen met vragen in AKQ.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral lettergrepenMaar ook tegels, traptreden, letters. En ik maak overal rekensommen van
Een makkelijk voorbeeld van vandaag: mijn tante wordt morgen 54. Ik bedacht dus dat ze dan twee keer ouder is dan ikquote:Op woensdag 15 april 2009 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met 2e natuur
[..]
Nee, dan had ik dat wel gezegd
[..]
Hoe moet ik dat zien eigenlijk? Voorbeelden
Ik snap niet goed wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2009 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dienstregelingswijzigingen in ieder geval niet.
Wisselingen van de macht onder voorbehoud. Ik denk ook nooit meer terug aan mijn middelbare school omdat ik op het VWO het gevoel had in een idiocratie te leven.
Dat laatste doe ik ook in lichte matequote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een makkelijk voorbeeld van vandaag: mijn tante wordt morgen 54. Ik bedacht dus dat ze dan twee keer ouder is dan ik
En toen mijn huisgenootje zei dat ze sinds 3 maart iets heeft met haar vriendje zei ik "cool, 3x3=9, mooie datum 3-3-9'
Ik ben het spoor ook een beetje bijsterquote:
Ja, dat werkt zo niet, hè.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:24 schreef MaJo het volgende:
Post maar eens een zin dan zal ik illusteren hoe snel ik dat doe
Ben je 27?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
Een makkelijk voorbeeld van vandaag: mijn tante wordt morgen 54. Ik bedacht dus dat ze dan twee keer ouder is dan ik
Na de brugperiode moest ik gedwongen afscheid nemen van veel van mijn vrienden die naar de havo gingen, ik kreeg in het VWO te maken met wereldvreemde types die zich nogal anarchistisch gedroegen (docenten bedreigen c.q. chanteren) en klasgenoten die anders waren proberen tot hun niveau te verlagen.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het spoor ook een beetje bijster
(no pun intended)
Ik word 27quote:Op woensdag 15 april 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat werkt zo niet, hè.![]()
Maar als je met iemand praat die een paar van dit soort woorden tegen je zegt, kun je dit toch niet tellen?
Of bedoel je met tellen dat je lettergrepen hakt en niet echt zit te tellen hoeveel lettergrepen een woord heeft?
[..]
Ben je 27?
Neequote:
Is dat een nieuwe serie ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist de pilot (1:30u) van Caprica gekeken die is leuk
Oh dan lijkt het me niksquote:
Daar lig ik al uren inquote:Op woensdag 15 april 2009 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ondertussen maar in bed gekropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |