UGS dragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef N.icka het volgende:
Aangezien de heren hier nogal wat op de dames hebben aan te merken wil ik dit graag eens bundelen
Wat mogen vrouwen van jullie allemaal niet:
*kort haar hebben
*shag roken
*leggings dragen
*dik zijn
Roept u maar :
Waarom niet?quote:
waarom welquote:
Dingen downloaden op partners pcquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
achter partners computer zitten
snoep etenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef N.icka het volgende:
Aangezien de heren hier nogal wat op de dames hebben aan te merken wil ik dit graag eens bundelen
*kort haar hebben mits het staat, anders pot
*shag roken waterpijp of af en toe sigaret ok
*leggings dragen
*dik zijn![]()
*snor laten staan![]()
*UGS dragen zal me niet echt boeien
*spijkerrokken kan goed staan
*bodywarmers
*uit de keuken komen, man gotta eat, dus waarom niet
*te veel make-up dragen
*zeuren met mate
*praten over voetbal mooi toch
*kinderen baren best, niet nu
*rennen, bounch bounch die titties
*hoofdpijn hebben kan gebeuren[/b[
*onwillig zijn [b] mwa
Roept u maar :
Dat kunnen ze ook niet dus een beetje nutteloos om dat hier te vermelden..quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef mirved het volgende:
poepen
thuiszittenquote:
Aanvulling: Praten in het algemeenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:40 schreef Horloge het volgende:
Schreeuwen..
Maar bouncende borsten?quote:
Vind het inderdaad niet kunnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef Skylark. het volgende:
Zelfgemaakte stormlooptopics niet kunnen bijhouden.
vrouwen kennende moet je het apart vermelden omdat ze het anders niet snappenquote:
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrouwen kennende moet je het apart vermelden omdat ze het anders niet snappen
Koken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:50 schreef Empje het volgende:
Wat mogen we eigenlijk wel?![]()
![]()
-verbergt zich-
Ik denk , lang haar hebben , neuken , koken en schoonmakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:50 schreef Empje het volgende:
![]()
-verbergt zich-
Weet je zeker daar antwoord op wil van FOK!ers?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:50 schreef Empje het volgende:
![]()
-verbergt zich-
Als ze ook nog stil is en met haar handen van de afstandbediening afblijftquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik denk , lang haar hebben , neuken , koken en schoonmaken
Anders stelde ik de vraag toch nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Weet je zeker daar antwoord op wil van FOK!ers?
je vergeet: toonbaar (lees: neukbaar) uitzienquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik denk , lang haar hebben , neuken , koken en schoonmaken
*proest*quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef Empje het volgende:
[..]
Anders stelde ik de vraag toch nietBen wel benieuwd eigenlijk. Ondertussen verberg ik me wel in R&P tussen de 'zijn er dan echt geen lieve, leuke, onafhankelijke, werkende, snordragende meisjes meer op deze wereld? *jank*' topics
Of wat dacht je van 'ik wil mijn vervelende, uggsdragende, crockskopende vriendinnetje terug want ik mis haar zooo!11!1oneone' topicsquote:
Pijpen.quote:
edit- nvm.... lees net dat die vraag al gesteld is..quote:
quote:*kort haar hebben
*shag roken
*leggings dragen
*dik zijn
*snor laten staan
*UGS dragen
*spijkerrokken
*bodywarmers
*uit de keuken komen
*te veel make-up dragen
*zeuren
*praten over voetbal
*kinderen baren
*rennen
*hoofdpijn hebben
*onwillig zijn
*klagen over mannen
*klussen
*topics openen
*winkelen
*scheten laten poepen
Triest figuur ben je danquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben het hier eigenlijk oprecht mee eens:![]()
[..]
of dat zijn vrienin niet meeleestquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Empje het volgende:
[..]
Triest figuur ben je danIk neem dan ook aan dat je geen vriendin hebt en ook nooit een gehad hebt
Die ondertussen licht overgewicht heeft (wat ie tussen de lakens 'lekkere kussentjes' noemt), leggings en een spijkerrokje draagt (waar ie stiekum vet heet van wordt) en soms haar snor niet bijplukt (maar niemand is perfect, tochquote:
Ik heb nu geen vriendin nee, maar ik heb er toch echt wel een gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Empje het volgende:
[..]
Triest figuur ben je danIk neem dan ook aan dat je geen vriendin hebt en ook nooit een gehad hebt
Nou zeg.. Ik heb momenteel een legging aan met daarover een spijkerrokje en Uggs eronder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef N.icka het volgende:
*leggings dragen
*UGS dragen
*spijkerrokken
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou zeg.. Ik heb momenteel een legging aan met daarover een spijkerrokje en Uggs eronder.
I rest my case. En nee, het goddelijke lijf dat ik in mijn bezit heb voldoet aan geen van die kenmerken. En al zou het wel, ben niet zo'n narcistisch persoon als jijquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb nu geen vriendin nee, maar ik heb er toch echt wel een gehad. [ afbeelding ]
Dat jij nou een dikke, besnorde, kortharige zeurkous hebt is toch echt jouw probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
Het is 20+ graden, UGGS? Lekker warm ofniet..quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou zeg.. Ik heb momenteel een legging aan met daarover een spijkerrokje en Uggs eronder.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef CrssY het volgende:
Het is 20+ graden, UGGS? Lekker warm ofniet..
20+ is ook een beetje overdreven. Het is nog april, kan bestquote:Weer voor Amsterdam -
17 °C
Actueel: Plaatselijk bewolkt
Wind: NO - 21 km/h
Luchtvochtigheid: 60%
... Bewijs het.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
de mensheid mag best uitsterven. ik denk niet dat er een ander diersoort is die ons gaat missen. maar ik vind kinderen over het algemeen gewoon vervelend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Appletree het volgende:
Fout in de OP. Het is UGGS
En, geen kinderen baren? Wil je dat de mens uitsterft?
Wut?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen mogen verder niet:
- make-up dragen
Maar ja als ze zo'n plamuur laag op hebben zullen ze er zonder wel nog erger uitzien. Komt erop neer dat ze gewoon lelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah kan ik me ook wel in vinden, iig niet zo'n hele plamuur laag, beetje oogschaduw etc is prima
Wat een lul ben jijquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen mogen verder niet:
- Gelijk hebben
- Taart eten
- make-up dragen
- alleen over straat lopen
- een hand geven aan mannen
- zonder hoofddoek op straat komen
- schelden, roken
- seks weigeren
enzovoort
quote:Q: If a man hits a woman while driving, whose fault is it?
A: The man's, why was he driving in the kitchen? ...
Inderdaad, een klein beetje kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah kan ik me ook wel in vinden, iig niet zo'n hele plamuur laag, beetje oogschaduw etc is prima
Ik moest lachen.quote:
Jij bent vast een vrouwquote:
..en ik wil ff namens vrouwen praten, als ik zeg dat ik het woord bazen ook enorm slecht trek..quote:
"Nee schat, size doesn't matter, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat dit een cultuurschok op gaat leveren, hun grootste goed wordt ontnomen
Om andere mannen ff gerust te stellen, 16 cm is niet klein, en als je van onderaf meet (voor je eigen geruststelling) komt dat neer op 19 cm, al ben je jezelf dan een beetje aan het belazeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef L.no het volgende:
[..]
"Nee schat, size doesn't matter, maak je geen zorgen."
Als vrouwen niet liegen, hoe moeten mannen zich anders goed voelen?
Doe mij maar eerlijk, ben je stuk beter mee af. Ik voel me toch niet aangevallen als iemand ergens eerlijk over is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef L.no het volgende:
[..]
"Nee schat, size doesn't matter, maak je geen zorgen."
Als vrouwen niet liegen, hoe moeten mannen zich anders goed voelen?
quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Doe mij maar eerlijk, ben je stuk beter mee af. Ik voel me toch niet aangevallen als iemand ergens eerlijk over is.
Ik heb toch schijt aan alles, dus gaat uw gangquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef bulbjes het volgende:
Zo, en dan wordt het nu tijd voor een 'wat mogen mannen niet' topic.....dames?
Ook zo typisch vrouwelijk hé, dat jaloerse, oh zij hebben een topic over vrouwen dan wil ik een topic over mannenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef bulbjes het volgende:
Oh en mannen zijn nooit jaloersquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ook zo typisch vrouwelijk hé, dat jaloerse, oh zij hebben een topic over vrouwen dan wil ik een topic over mannen
Ik heb een alleen een vader, waar ik alles van magquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Dat jij van je vriend/man/vader achter de pc mag zitten
Hm, ik zal deze quote onthouden als ik iets afgezaagd zal zeggen dat een miljoen keer eerder werd verteld.quote:
Je brengt me op ideeënquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:47 schreef CrssY het volgende:
Kan iemand de OP even aanvullen? Dan kan ik em uitprinten aan mn vriendin geven.
Of op een T-Shirtquote:
kort haar hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:47 schreef CrssY het volgende:
Kan iemand de OP even aanvullen? Dan kan ik em uitprinten aan mn vriendin geven.
*shag roken
Waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef bulbjes het volgende:
Maak daar maar ouder dan 18 van.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef Jenglejack het volgende:
ouder dan 24 worden is een hele goede
Er was iets raars met jou en daar wil ik je om uitlachen, maar ik ben vergeten wat het wasquote:
*dik zijn
uw moeite wordt in dank afgenomenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal proberen er rekening mee te houden guys!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |