de mensheid mag best uitsterven. ik denk niet dat er een ander diersoort is die ons gaat missen. maar ik vind kinderen over het algemeen gewoon vervelend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Appletree het volgende:
Fout in de OP. Het is UGGS
En, geen kinderen baren? Wil je dat de mens uitsterft?
Wut?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen mogen verder niet:
- make-up dragen
Maar ja als ze zo'n plamuur laag op hebben zullen ze er zonder wel nog erger uitzien. Komt erop neer dat ze gewoon lelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah kan ik me ook wel in vinden, iig niet zo'n hele plamuur laag, beetje oogschaduw etc is prima
Wat een lul ben jijquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen mogen verder niet:
- Gelijk hebben
- Taart eten
- make-up dragen
- alleen over straat lopen
- een hand geven aan mannen
- zonder hoofddoek op straat komen
- schelden, roken
- seks weigeren
enzovoort
quote:Q: If a man hits a woman while driving, whose fault is it?
A: The man's, why was he driving in the kitchen? ...
Inderdaad, een klein beetje kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah kan ik me ook wel in vinden, iig niet zo'n hele plamuur laag, beetje oogschaduw etc is prima
Ik moest lachen.quote:
Jij bent vast een vrouwquote:
..en ik wil ff namens vrouwen praten, als ik zeg dat ik het woord bazen ook enorm slecht trek..quote:
"Nee schat, size doesn't matter, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat dit een cultuurschok op gaat leveren, hun grootste goed wordt ontnomen
Om andere mannen ff gerust te stellen, 16 cm is niet klein, en als je van onderaf meet (voor je eigen geruststelling) komt dat neer op 19 cm, al ben je jezelf dan een beetje aan het belazeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef L.no het volgende:
[..]
"Nee schat, size doesn't matter, maak je geen zorgen."
Als vrouwen niet liegen, hoe moeten mannen zich anders goed voelen?
Doe mij maar eerlijk, ben je stuk beter mee af. Ik voel me toch niet aangevallen als iemand ergens eerlijk over is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef L.no het volgende:
[..]
"Nee schat, size doesn't matter, maak je geen zorgen."
Als vrouwen niet liegen, hoe moeten mannen zich anders goed voelen?
quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Doe mij maar eerlijk, ben je stuk beter mee af. Ik voel me toch niet aangevallen als iemand ergens eerlijk over is.
Ik heb toch schijt aan alles, dus gaat uw gangquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef bulbjes het volgende:
Zo, en dan wordt het nu tijd voor een 'wat mogen mannen niet' topic.....dames?
Ook zo typisch vrouwelijk hé, dat jaloerse, oh zij hebben een topic over vrouwen dan wil ik een topic over mannenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef bulbjes het volgende:
Zo, en dan wordt het nu tijd voor een 'wat mogen mannen niet' topic.....dames?
Oh en mannen zijn nooit jaloersquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ook zo typisch vrouwelijk hé, dat jaloerse, oh zij hebben een topic over vrouwen dan wil ik een topic over mannen
Ik heb een alleen een vader, waar ik alles van magquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Dat jij van je vriend/man/vader achter de pc mag zitten
Hm, ik zal deze quote onthouden als ik iets afgezaagd zal zeggen dat een miljoen keer eerder werd verteld.quote:
Je brengt me op ideeënquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:47 schreef CrssY het volgende:
Kan iemand de OP even aanvullen? Dan kan ik em uitprinten aan mn vriendin geven.
Of op een T-Shirtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |