die vind ik ook lelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef Stali het volgende:
Het wachten is op een foto van Halle Berry in dit topic..
Die eerste is geen vrouw, dat is een poedel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef karoltje het volgende:
Lang haar:
[ afbeelding ]
Kort haar:
[ afbeelding ]
Kortom, je kapsel zegt ook niet alles.
dit is toch geen vergelijking.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef karoltje het volgende:
Lang haar:
[ afbeelding ]
Kort haar:
[ afbeelding ]
Paris Hilton..quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef karoltje het volgende:
Lang haar:
[ afbeelding ]
Kort haar:
[ afbeelding ]
En die derde speelt Libellevrouw.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:25 schreef OldJeller het volgende:
Nou moet men hier wel aangeven of en wat hij/zij heeft gepost in dat Libelle-topic, anders weten we natuurlijk niet of het serieus is en van een Libelle-figuur komt, of een FOK!ker.
Die tweede reactie is een begripvolle, doch subtiel afwijzende, post.. en is niet van een Libelle-vrouw.
Zo moelijk is het niet...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:26 schreef Stali het volgende:
[..]
En die derde speelt Libellevrouw..
Ben niet zo goed in rellen.
Je doet het goed.. want je moet de schuchtere, pittige onvrouwen uit hun grot lokken. Dus eerst een vertrouwensband creëeren, het idee wekken dat ze niet alleen staan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:26 schreef Stali het volgende:
[..]
En die derde speelt Libellevrouw..
Ben niet zo goed in rellen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:30 schreef OldJeller het volgende:
Overigens kunnen we wel zien of de post van een echte Libelle-user komt of niet..
Mr.Zed userID: 72174
2e post userID: 72175
3e post userID: 72176
Dat valt heul niet op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:30 schreef OldJeller het volgende:
Overigens kunnen we wel zien of de post van een echte Libelle-user komt of niet..
Mr.Zed userID: 72174
2e post userID: 72175
3e post userID: 72176
Als we het hier deden hadden waarschijnlijk een paar users het wel door.quote:
Troubles...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Zo moelijk is het niet...
ga naar Lbelle.nl, meld je aan.
Dan naar het sub-forum relaties en doe of je in onz bent.
Ik moet zeggen dat ik ook wel geïntrigeerd ben door het luiertopic.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Troubles...
Als dat luiertopic zijn beste tijd heeft gehad dan moet je nog eens dat topic kicken he? Vrees dat het nu niet gaat lopen toch.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef OldJeller het volgende:
genakt, jij valt wel erg hard door de mand.
Je moet het zó spelen dat je geloofwaardig overkomt.. zoals de eerste drie reacties.
jij hoeft ze ook niet te neukenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind vrouwen met kort haar vaak wel leuk
Ja, kan iemand even de TT veranderen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]ik heb ook even berichtje geplaatst
maar kan niks serieus verzinnen
mischien idee voor nieuw topic
bashen op libelle forum![]()
Ik ook! *grijns*quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel geïntrigeerd ben door het luiertopic.
Ja omdat je geen concurrentie van ze hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind vrouwen met kort haar vaak wel leuk
naar wat dan ?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:41 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ja, kan iemand even de TT veranderen?
Hij doet een vrouw na he. Kleinere hersenen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, hoe haal je het in je hoofd om "maar dan reageerd hij niet echt" te schrijven
Keur het subtiel af.. dan wordt het beter aangenomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]ik heb ook even berichtje geplaatst
maar kan niks serieus verzinnen
mischien idee voor nieuw topic
bashen op libelle forum![]()
gepostquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Mr.Zed het volgende:
en weer een:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/41456/last
wie denk jequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef powerlite het volgende:
Geplaatst op dinsdag 14 april 2009 13:38
--------------------------------------------------------------------------------
genakt
--------------------------------------------------------------------------------
WHEWHEWHE EINZ !!1!!1!!!
oke wie heeft dit gepost
Ja, en dat kan natuurlijk niet in deze tijd van het jaar.quote:Kind naar het buitenland, leeg nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |