Prutserquote:
Topictitelquote:
Geachte dames en heren mods,quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geachte dames en heren mods,
zou u zo vriendelijk willen zijn de TT en OP zo te bewerken dat de KSC'ers het weer kunnen volgen.
ik vind het tof om topics te openenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:37 schreef Aarti het volgende:
haha nu weet ik weer waarom ik nooit topics open
Leannequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef Leanne het volgende:
[..]
Juicyhill![]()
jij hier
dat wist ik wel maar ik bedoelde de topictitel van dit topic
nee hoor, dat lijkt maar zoquote:
quote:
Bij de servicebaliequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]waar moet je staan als je je papa's en mama's kwijt bent??
Die is niet mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb wel een vervangend OP!![]()
[ afbeelding ]
Als je iets moois wilt moet je mijn foto in de op plaatsen.quote:
* Nijns gaat bij de servicbalie staanquote:
Je bent een heldquote:
Oh, was je daarquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns gaat bij de servicbalie staan
Wil iemand van mijn KSC papa's en/of mama's mij aub ophalen?
waar? en ik heb condoomsquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns gaat bij de servicbalie staan
Wil iemand van mijn KSC papa's en/of mama's mij aub ophalen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, OP en juiste topicnummer!
Hoofddorp, half 6quote:
Dat rijdt niet makkelijk met een condoom over je hoofd hoorquote:
*steekt handjes uit* mama!quote:
ik weet niet wat jij met condooms doet maar in dit weer zijn het hele goeie helium / water balonnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat rijdt niet makkelijk met een condoom over je hoofd hoor
Overmorgen begint kerst weer.quote:
quote:
Zodat alle paaseieren in de aanbieding kunnenquote:
Sorry.. Maar ik zag jou gewoon niet meer *snif, snif*quote:
Als je van af nu maar bij mama in de buurt blijftquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sorry.. Maar ik zag jou gewoon niet meer *snif, snif*
Heldquote:
als ik ze had zou ik ze niet als ballon gebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met condooms doet maar in dit weer zijn het hele goeie helium / water balonnen
Koekje!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je van af nu maar bij mama in de buurt blijftKrijg je als we thuis zijn een koekje, ok?
Condoomsquote:
Was dat zo onderhand nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeey leanne![]()
[..]
wou jij met mij daten?![]()
[..]
je hebt liever een vrouw?
Idem.quote:
Eindhovenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef MPG het volgende:
Prima zonnig weer in Eindhoven, geen zon in collegezaal.
Klopt. Ik heb dan ook maar de honneurs voor je waargenomen op kantoor en gezorgd dat er voldoende productiviteit wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Idem.
O, ik ben trouwens niet in Venlo of Roermond geweest, maar dat dacht je ws al...
nee ik ga niet met jou daten want jij gaat al met nijnsquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeey leanne![]()
[..]
wou jij met mij daten?![]()
[..]
je hebt liever een vrouw?
Je moet ook niet over Eindhoven rijden, n00b!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Eindhoven
Kutring, kutwerkzaamheden, kutdagjesmensen, kutfiles... 70 minuten over 17 km gedaan vrijdag
Neuken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee ik ga niet met jou daten want jij gaat al met nijns![]()
* Leanne is ontroostbaar
* MPG stuurt DaMart naar Leanne om haar te troostenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne is ontroostbaar
Gaan wij dan een keer daten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne is ontroostbaar
ik date met niemand hier! troostjequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne is ontroostbaar
Ben je nog niet onderwegquote:
GMTAquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stuurt DaMart naar Leanne om haar te troosten
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wie heeft mijn op en tt aangepast?
Godverdomme, weer een droom in duigenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik date met niemand hier! troostje
ik maak uitzonderingen, psst dat hoeft niemand hier te wetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, weer een droom in duigen
Ons geheimquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik maak uitzonderingen, psst dat hoeft niemand hier te weten
Jij droomt van een jongetje dat denkt dat condooms bedoeld zijn om als ballon te gebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, weer een droom in duigen
en dan nog lekkerder, met zo´n filter-houder en zelf water opgietenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geldklopperij is het... een gewone verse bak uit een koffiezetapparaatje blijft het lekkerst
Dat weet ik ook wel, maar we moesten eerst lang Oisterwijk om daar iets af te geven...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook niet over Eindhoven rijden, n00b!!!
Vanaf regio R'dam naar Maastricht:
A 15 afkachelen tot aan Nijmegen, dan A73 naar Roermond, dan A2 naar Maastricht. Ideale route.
Condooms zijn hoe dan ook ondingen, hoe je ze ook gebruikt..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij droomt van een jongetje dat denkt dat condooms bedoeld zijn om als ballon te gebruiken?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar we moesten eerst lang Oisterwijk om daar iets af te geven...
Eensch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Condooms zijn hoe dan ook ondingen, hoe je ze ook gebruikt..
dat is een cover , voor de rest om ons 007 plan uit te voeren en ze daadwerkelijk te gaan gebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij droomt van een jongetje dat denkt dat condooms bedoeld zijn om als ballon te gebruiken?
Eenschquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
moet datquote:
Ja, wie gaat er nou in hemelsnaam in Oisterwijk wonenquote:
wiequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er nou in hemelsnaam in Oisterwijk wonen
Ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er nou in hemelsnaam in Oisterwijk wonen
niet goed genoeg om ze allemaal tegen te houden, "Schat sorry, er kwam er eentje door" is geen excuusquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mijn pakje sigaretten zijn die ook heel goed als anticonceptiemiddel
Een bekende van OAdin en mij.quote:
Ik ook niet!quote:
Mits je weet waar de flitspalen staan jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:29 schreef OA het volgende:
Terug via hetzelfde traject op zaterdagavond is trouwens wel prima te doen![]()
Geilquote:
Heb ik daar zelf ook nog wat over te zeggen?quote:[..]
mag Pien dan ook mee?
Als je maar weet dat ik met jou niet ga neukenquote:
Ik ben haske blij met mijn senseo hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geldklopperij is het... een gewone verse bak uit een koffiezetapparaatje blijft het lekkerst
Weet je hoe veel werk dat is 's ochtends als ik net mn bed uit kom? Ik kan niets anders dan senseo maken 's ochtendsquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog lekkerder, met zo´n filter-houder en zelf water opgieten
Heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef Leanne het volgende:
hoi papiertje![]()
heb je je kamer nu al opgeruimd
Ach, we hadden geen haast, dus rond Eindhoven heb ik me keurig aan de snelheid gehouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits je weet waar de flitspalen staan ja.
hmm... handig voor je toekomstige vrouwquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:31 schreef Pien85 het volgende:
Weet je hoe veel werk dat is 's ochtends als ik net mn bed uit kom? Ik kan niets anders dan senseo maken 's ochtendsIk ben 's ochtends net een vibrator tril altijd heel erg, dus dan moet ik wel aan de senseo want iets anders lukt me niet
Tot nu toe heeft het gewerkt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet goed genoeg om ze allemaal tegen te houden, "Schat sorry, er kwam er eentje door" is geen excuus
Alleen een beetje jammer dat ik geen fan ben van ochtendseksquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hmm... handig voor je toekomstige vrouw
Na de date rijdt ze weg, hoort ineens een knal en gaat vol in de remmen. Ondertussen ziet ze CGM giechelend over straat rollen en wijzen. Blijkt hij een condoom over de uitlaat te hebben getrokken, die geknald is door een te veel aan uitlaatgassen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
ik dacht dat je nooit meer zal reageren,quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef Nijns het volgende:
Zo, klaar met lunchen. Ik lees dat cgm voor iedereen date-uitzonderingen maakt behalve voor mij blijkbaar. Mooi is dat
omdat ze aan de pil isquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het gewerkt...
ik was er nog niet eens opgekomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de date rijdt ze weg, hoort ineens een knal en gaat vol in de remmen. Ondertussen ziet ze CGM giechelend over straat rollen en wijzen. Blijkt hij een condoom over de uitlaat te hebben getrokken, die geknald is door een te veel aan uitlaatgassen.
Een dag later staat een filmpje op Youtube.
Theorietje: dat wat je niet kunt krijgen is meestal het meest aantrekkelijk... conclusie: je wil mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je nooit meer zal reageren,
en we hadden nog een date om half 6 in hoofddorp staan![]()
hmm... even nadenken.
1 nijns wil mij
2 leanne wil me als ik niet met nijns ga
3 pien85 wil me totaal niet
4 ladylike wil stiekem daten.
wat wil ik eigenlijk?
Ga je met Pien, Leanne en mij mee dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef Nijns het volgende:
Zo, klaar met lunchen. Ik lees dat cgm voor iedereen date-uitzonderingen maakt behalve voor mij blijkbaar. Mooi is dat
Damart Pimp!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je met Pien, Leanne en mij mee dan?.
Ik heb net al gevraagd of ik hier ook nog iets over te zeggen hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je met Pien, Leanne en mij mee dan?.
Daten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:40 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje, jullie zijn mij te lastig. Ik date met niemand hier geen uitzonderingen.
Teveel problemen , vecht het eerst maar onderling uit![]()
Ze is geen fan van ochtendsex, TOCH DOEN DAN MAARquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef Leanne het volgende:
Ik ga wel alleen met Pien![]()
Ik heb namelijk net gehoord dat ze 's morgens net een vibrator is![]()
Tuurlijk heb je dat! Wat wil je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb net al gevraagd of ik hier ook nog iets over te zeggen heb
Kom maar brengen dan.quote:
Maar ik hou niet van ochtendseksquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef Leanne het volgende:
Ik ga wel alleen met Pien![]()
Ik heb namelijk net gehoord dat ze 's morgens net een vibrator is![]()
Neukenquote:
Oh dat is nog beter jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze wil een trio met jou en leanne s'avonds ( niet s'ochtends.)
Ik stond vorige week in Jakarta in de file... 3 uur over iets van 10 km...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Eindhoven
Kutring, kutwerkzaamheden, kutdagjesmensen, kutfiles... 70 minuten over 17 km gedaan vrijdag
Waarom wil ik opeens een vrouw zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van ochtendseks
[..]
NeukenMaar niet met een man
[..]
Oh dat is nog beter ja
Besloten ze na 3 uur maar eens te gaan rijden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik stond vorige week in Jakarta in de file... 3 uur over iets van 10 km...Gelukkig kon ik wat tukken..
Dat wou je altijd al, maar dat had je weggestopt..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom wil ik opeens een vrouw zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat wou je altijd al, maar dat had je weggestopt..
Ik ga even wat boodschapjes doen, zal er ondertussen even over denken (fantaseren)
maar ze hoeft verder niks te doen. ik hoef alleen maar tegen haar aan te gaan liggen en de rest gaat vanzelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze is geen fan van ochtendsex, TOCH DOEN DAN MAAR
oisterwijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar we moesten eerst lang Oisterwijk om daar iets af te geven...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom wil ik opeens een vrouw zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Theorietje: dat wat je niet kunt krijgen is meestal het meest aantrekkelijk... conclusie: je wil mij
Eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sex met mij ? of mij als vrouw
hey een triotje of een kwartet met 3 vrouwen is niet mis hoor
Kaasbroodje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef Aarti het volgende:
lunchbroodje kip van V&D, kaasbroodje en een sapje. 10 euro.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig hebben jullie het nu over sex. Het is verdomme nog niet eens middag. Vroeg sex hebben..
Moet het bad wel groot zijnquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef Leanne het volgende:
zo, ik ga eens even jullie fobo's bespammen
Ik ook nietquote:
17 mei toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wanneer is de KSC orgie gepland?
![]()
Neuh, ergens op een tolweg was een overstroming (quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Besloten ze na 3 uur maar eens te gaan rijden?
Zo van jongens dutje is leuk geweest, nu eens plankgas.![]()
quote:
Omdat ballenquote:
Kan het wel wordenquote:
Er is niks mis met ballen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Omdat ballen
[..]
Kan het wel worden
ja niet meer doen, dadelijk is het huilen he..quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Leanne het volgende:
hiihhhhhiihhhh ik zet in al jullie fobo's hartjes
Ik doe het voor 3,50quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef Aarti het volgende:
lunchbroodje kip van V&D, kaasbroodje en een sapje. 10 euro.
lever je het dan ook af bij me?quote:
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb net al gevraagd of ik hier ook nog iets over te zeggen heb
Sex in een gewoon bad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
whoaaaaaaaa sex in een ballenbad...nomnom
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef Leanne het volgende:
zo, ik ga eens even jullie fobo's bespammen
Alleen 's avondsquote:
nou maar ik had pas bij jou het gedaan en toen duurde het ook heel langquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf ook tevergeefs mijn fobo F5'en.
Wat duurde heel lang?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
nou maar ik had pas bij jou het gedaan en toen duurde het ook heel lang
quote:
Een bureau?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoek maar op internet een bureau voor me. Heb je wat te doen.
Ja. Zo'n ding waar normale mensen een computer op hebben staan.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoek maar op internet een bureau voor me. Heb je wat te doen.
Thuis heb ik een glazen bureauquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Zo'n ding waar normale mensen een computer op hebben staan.Heb er nog een nodig maar kan maar niks goeds vinden.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thuis heb ik een glazen bureau![]()
Das pas mooi
Lekker zeg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Hapje eten, biertje pakken enzo..
Denk 't welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg ik dat mannetje er ook bij?
Die hebben maar een matig aanbod. ( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10368/10707/ )quote:
Trendhopper? Kwantum?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hebben maar een matig aanbod. ( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10368/10707/ )
http://www.kwantum.nl/13_Meubelen/1301_Bureausquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hebben maar een matig aanbod. ( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10368/10707/ )
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:02 schreef Aarti het volgende:
ochtend, middag, avond, alles is goed
voorkeur gaat uit naar savonds!
ik ruil geen seks voor lunchquote:
Hoi Fuzziequote:
Kaarsjes op de lunch, checkquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ruil geen seks voor lunch![]()
ik wil op zijn minst kaarsjes en zo.
Oh, dan kom je wél?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, je zei dat hij komt op een orgie [ afbeelding ]
Ik hoop het.. ben vrij verlegen als er meerdere mensen aanwezig zijnquote:
Zullen we voor die tijd nog even oefenen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Leanne het volgende:
17 mei wordt vast het eerste KSC kind verwekt
okquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we voor die tijd nog even oefenen?.
zijn dat knakworsten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom je ook?
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:
Dat is Bollequote:
Geven die een klein romantisch vlammetje dan?quote:
quote:
geen idee, zullen we dat uitproberen? fikken die hapquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geven die een klein romantisch vlammetje dan?
Goeie zaakquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is Bolle![]()
Het was zo stom stil in huis, ik vond het echt niet leuk meer om thuis te zijn en thuis te komenDus hebben we vrijdag dit monster uit het asiel gehaald
Absoluutquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaakOok asielkatten hebben liefde nodig.
We houden een vleesverbrandingquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
geen idee, zullen we dat uitproberen? fikken die hap
quote:
Goed trainenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Absoluutvorige dame was ook een asielpoes
Ben benieuwd of deze ook uit het raam gaat vallen
voor of na de seks?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We houden een vleesverbranding
Voorquote:
Als je mn buurman bent geworden dan kom je hem maar aaienquote:
Nou, ik vind hem echt mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Fha het volgende:
[..]Nijn! Nee joh
hij 's harstikke lelijk en onder de littekens enzo
![]()
![]()
Hoe is het?
Dik is hij zekerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem echt mooiLekker dik enzo
Goed! En met jou? En met school?
Een woest vuur tijdens de woeste sexquote:
Zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je mn buurman bent geworden dan kom je hem maar aaien
ik wil kaarsjes en tederheid!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een woest vuur tijdens de woeste sex
gezelligquote:
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit inkoppertje laat ik wel aan iemand anders over.
Waaaauw * Nijns durft hem niet te aaien want is bang voor diertjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dik is hij zekerNouja, hij is eigenlijk helemaal niet dik. Het is gewoon een gigantische kater
met mij gaat wel goedMet school wat minder maar nouja
Zon
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maakte ik hem toch.
Hij gooit zich wel gewoon tegen je hand aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waaaauw * Nijns durft hem niet te aaien want is bang voor diertjes
*gilt* Haal het weg...!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gooit zich wel gewoon tegen je hand aan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maakte ik hem toch.
hiihiihhhhhiiihhhiihhhhh![]()
Hup, uit de zon danquote:
Hij is lief.. hij knort!quote:
Dat zijn aanval-geluidenquote:
Wil je ruilen? Ik wil katten wel aanraken namelijk, maar ben allergischquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waaaauw * Nijns durft hem niet te aaien want is bang voor diertjes
Dat komt daarnaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik wil katten wel aanraken namelijk, maar ben allergisch.
Hm, wel een beter excuus dan 'ik ben erg bang voor' we hebben een deal!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik wil katten wel aanraken namelijk, maar ben allergisch.
Ik merkte pas hoe allergisch ik was, toen ik op mezelf ging wonen en op bezoek kwam bij mijn ouders waar nog 2quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookIk nies nu ook meer dan normaal en mijn handen jeuken. Maar het kan me geen ruk schelen
Ah mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
* wiegt Bolle in haar armen als een babytje![]()
Bang? Voor katten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, wel een beter excuus dan 'ik ben erg bang voor' we hebben een deal!
Een vleesverbranding!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
zo, even een nieuwe bbq gekochtmorgen bbqen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah mooidan mag jij de klappen ontvangen als hij dat niet fijn vind
Ik durf het niet zo goed te proberen nog haha. (al vind dat beest tot nu toe alles prima
)
Katten zijn vreselijk gevaarlijke roofdierenquote:
Fietszequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij vind ut prima..hij is een makke babyO+
*geeft Bolle over aan Fha
ik ga naar huis fietsen mensen!![]()
Beste uitvinding ooit.quote:
Ja, ik schaam me ook..quote:
Ach, mijn neef heeft tot zijn 21e gedacht dat als een kat spint, dat hij dan gromt uit woedequote:
Kolenbarbecuequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beste uitvinding ooit.
Wel op kolen, lijkt me duidelijk. Mensen die op zo'n elektrisch ding bbq'en..
Freaks!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beste uitvinding ooit.
Wel op kolen, lijkt me duidelijk. Mensen die op zo'n elektrisch ding bbq'en..
Geen idee, ik heb het met heel veel dieren (zo niet alle) misschien dat het door mijn moeder komt (ouders geven angsten vaak over) die is ook geen held met dieren..quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach, mijn neef heeft tot zijn 21e gedacht dat als een kat spint, dat hij dan gromt uit woede
Waarom ben je bang voor katten dan?
Hier iig wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |