Als je mn buurman bent geworden dan kom je hem maar aaienquote:
Nou, ik vind hem echt mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Fha het volgende:
[..]Nijn! Nee joh
hij 's harstikke lelijk en onder de littekens enzo
![]()
![]()
Hoe is het?
Dik is hij zekerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem echt mooiLekker dik enzo
Goed! En met jou? En met school?
Een woest vuur tijdens de woeste sexquote:
Zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je mn buurman bent geworden dan kom je hem maar aaien
ik wil kaarsjes en tederheid!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een woest vuur tijdens de woeste sex
gezelligquote:
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit inkoppertje laat ik wel aan iemand anders over.
Waaaauw * Nijns durft hem niet te aaien want is bang voor diertjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dik is hij zekerNouja, hij is eigenlijk helemaal niet dik. Het is gewoon een gigantische kater
met mij gaat wel goedMet school wat minder maar nouja
Zon
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maakte ik hem toch.
Hij gooit zich wel gewoon tegen je hand aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waaaauw * Nijns durft hem niet te aaien want is bang voor diertjes
*gilt* Haal het weg...!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gooit zich wel gewoon tegen je hand aan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maakte ik hem toch.
hiihiihhhhhiiihhhiihhhhh![]()
Hup, uit de zon danquote:
Hij is lief.. hij knort!quote:
Dat zijn aanval-geluidenquote:
Wil je ruilen? Ik wil katten wel aanraken namelijk, maar ben allergischquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waaaauw * Nijns durft hem niet te aaien want is bang voor diertjes
Dat komt daarnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |