Wij ook!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
Wij zetten die pannetjes altijd onderin en bovenop mikken we het vlees los op de plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Zo doen wij dat ook, want zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
Wij zetten die pannetjes altijd onderin en bovenop mikken we het vlees los op de plaat
Dat is dé manier natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
En ondertussen je volvreten aan stokbrood met satesausquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Pwoekie het volgende:
gourmetten.
4 uur bezig met je vlees bakken en steeds een hongergevoel hebben....omdat alles zo lang duurt en je kleine beetjes krijgt ....
kansloze activiteit ....
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ondertussen je volvreten aan stokbrood met sateknoflooksaus
Wellicht is dit plaatje geschikt als je nieuwe icoon?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik haat gourmetten, hoopte dan ook dat de klacht daar over zou gaan. Ik ben teleurgesteld
Partyflockquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wellicht is dit plaatje geschikt als je nieuwe icoon?
[ afbeelding ]
Typisch scenario voor een gourmet avondquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ondertussen je volvreten aan stokbrood met satesaus
Hey, dat haat ik ook!quote:
Uiteraard, maar speciaal voor de foto heeft TS alle pannetjes bovenop gezet zodat wij de inhoud kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
Jij begrijpt hemquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Uiteraard, maar speciaal voor de foto heeft TS alle pannetjes bovenop gezet zodat wij de inhoud kunnen beoordelen.
Schuldig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ondertussen je volvreten aan stokbrood met satesaus
-edit-quote:
Er blijft altijd kip overquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef TommyGun het volgende:
Herkenbaar. Gisteren maar alle kip opgegeten omdat niemand meer wou
Dat had ik met de hamburgersquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef TommyGun het volgende:
Herkenbaar. Gisteren maar alle kip opgegeten omdat niemand meer wou
Dat doen wij ook, is immers voor bazenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
Idem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:35 schreef BOVICE het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, is immers voor bazen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:51 schreef LockonStratos het volgende:
Doe nou niet allemaal denken dat ik niet kan gourmetten
Als de beste zeg ik je
Ik betwijfel het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
...waarom?quote:
TS heeft familiequote:
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Rosbief het volgende:
Zelfde geldt overigens voor barbecueën, jezelf een beetje verkankeren door smerig aangebrand vlees te eten, bah
Het blijft gewoon smerig, bovendien trekt er altijd zo'n rooklucht in.quote:
Je moet ook Rosbief a la Minute nemen, niet die grote hompen, dat word idd nooit gaar met de gourmetquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het blijft gewoon smerig, bovendien trekt er altijd zo'n rooklucht in.
Hé wacht, mijn rooklucht opmerking had uitsluitend betrekking op het barbecueën he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook Rosbief a la Minute nemen, niet die grote hompen, dat word idd nooit gaar met de gourmet'
Maar die dunne a al minute lapjes gaat prima![]()
Beetje peper en zout en smikkelen maar
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
Graflucht?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:55 schreef Nero22 het volgende:
Steengrillen it is!
Gourmetten geeft zo'n graflucht in de kamer de volgende dag.
Wat lul jij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef NatteBever het volgende:
Wie gaat er nou smorgens al gourmettenHad je geen brood in huis ofzo?
BBQquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, gourmetten![]()
Beetje onhandig doen met zo'n klote-pannetjes en dan minuten lang wachten totdat je stukje vlees een beetje eetbaar oogt. Uiteindelijk ben je gewoon een uur lang aan het aankloten voordat je gegeten hebt. Waarom zou je jezelf al die ellende willen aandoen terwijl je gewoon een degelijke kookplaat in de keuken hebt? Gewoon een biefstuk in de pan smijten is 10x lekkerder en nog sneller ook. Zelfde geldt overigens voor barbecueën, jezelf een beetje verkankeren door smerig aangebrand vlees te eten, bah
Wehehequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:29 schreef Multivitamine het volgende:
Gourmetten is spanglekker!
Waar is het reglement?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:47 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zo doen wij dat ook, want zo hoort het ook.
Ja, dat doet niemand.quote:
niks mis meequote:
Gewoon iedere dag vol proppen.quote:
In 1939 stak je dan een sigaar op, op de pot, waarna de 10 volgende gebruikers ook nog konden genieten van een welriekend toilet!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
Boh, volgens mij ging iedereen gourmetten gister, wat een grafmeur hangt er hier op de wc
En ik moet zo nodig!!! Wat moet ik nu doen?
HEhehe kloptquote:
Samequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |