Buy, buy, buy!quote:S&P 500 Will Rise to 1,100 This Year, Leuthold Says (Update1)
April 14 (Bloomberg) -- Steve Leuthold, whose Grizzly Short Fund returned 74 percent last year betting against U.S. stocks, said the Standard & Poor’s 500 Index surge to 1,100 after valuations got to the cheapest levels of his career in March.
Most investors should have 65 percent of their assets in stocks, Leuthold, 71, said in a Bloomberg Television interview today. He said the largest U.S. companies are more undervalued than the smallest. Leuthold’s 2009 forecast for the S&P 500, which sank to 676.53 on March 9, represents a 28 gain from yesterday’s close of 858.73.
Leuthold also said that financial stocks won’t be the stock market’s leaders. He favors technology and biotechnology companies and advised investors to avoid “defensive” consumer shares and utilities.
1-year trailing P/E van S&P500 per 13 aprilquote:Steve Leuthold, whose Grizzly Short Fund returned 74 percent last year betting against U.S. stocks, said the Standard & Poor’s 500 Index surge to 1,100 after valuations got to the cheapest levels of his career in March.
Is die Leuhold zijn carriere begonnen in 2000?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
1-year trailing P/E van S&P500 per 13 april
Wel leuke quotejes:quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef pberends het volgende:
Leuke link dit:
http://www.istockanalyst.(...)le/articleid/3193523
Samenvatting van alle "waardige" analisten over de huidige rally en zij zeggen toch dat dit een bear market rally is.
quote:When we examine volume, we see that the number of shares changing hands each day has been declining, too. This leads to the conclusion that it was a lack of selling, rather than a surge in buying, that is behind the gains. Again, that is not how a rally should work.
quote:Moreover, stocks are currently overbought to the same extent that they were near the end of the bear market rallies we observed during the 2000-2002 decline.
Was niet eens zo gek geweest. Sinaasappelsap is met 33% gestegen sinds half maartquote:
http://www.bloomberg.com/news/av/quote:
hmmm, ik doe het toch nog maar even niet. Heb net zoon turborijbewijs dingetje gedaan van de ABN en faalde op de rekenvragen. Dwz. ik snap geen kont van hoe je de waarde van die dingen berekend. Weer een puntje op de agenda om me in te verdiepenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was niet eens zo gek geweest. Sinaasappelsap is met 33% gestegen sinds half maart![]()
WS daalt ook lekker verder, maar zal in het laatste kwartier wel weer op magische wijze opleven
wat mij betreft nutteloze kennis die waardeberekening. belangrijk is dat je leert inschatten wat aandelen gaan doen bij bepaalde ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hmmm, ik doe het toch nog maar even niet. Heb net zoon turborijbewijs dingetje gedaan van de ABN en faalde op de rekenvragen. Dwz. ik snap geen kont van hoe je de waarde van die dingen berekend. Weer een puntje op de agenda om me in te verdiepen![]()
.
behalve dan dat de USD op het tekort van invloed is, voorraden impact hebben en inderdaad binnenlandse substitutie plaatsvindt. En tegen vallen afhankelijk is van de verwachting (relatief is).quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]!
En wat een verrassing trouwens, elke flapdrol kon aan de hand van het tanende handelstekort van de VS zien dat de verkopen tegen zouden vallen. Fucking suprise.
LOLquote:Fed voorzitter Bernanke "fundamenteel optimistisch" over economie
14-04-2009 20:33:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De voorzitter van de Amerikaanse centrale bank, Ben Bernanke, liet dinsdag doorschemeren te denken dat de recessie wat minder erg wordt en zei dat hij "fundamenteel optimistisch" is over de economische vooruitzichten op de lange termijn.
"We hebben recent voorlopige signalen gezien dat de scherpe daling van de economische activiteit aan het vertragen is", aldus Bernanke tijdens een toespraak in Atlanta. De voorzitter van de Federal Reserve haalde daarbij recente cijfers over de huizenmarkt, autoverkopen en de consumentenuitgaven aan.
"De huidige economische omstandigheden zijn moeilijk, maar de fundamenten van onze economie zijn sterk en we hebben niet te maken met problemen die niet opgelost kunnen worden door inzicht, geduld en vasthoudendheid", aldus de voorzitter van de Federal Reserve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |