Naast the Shed. (linkerkant in beeld op TV)quote:Op maandag 13 april 2009 21:59 schreef Sieps het volgende:
Waar zit trouwens het uitvak op Stamford Bridge?

lfc kan het, heb het al vaker gezien, soms zelfs in 1 helft.quote:Op maandag 13 april 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoopt met je mee.
Maar dit lijkt me valse hoop.

In 6 minuten:quote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
lfc kan het, heb het al vaker gezien, soms zelfs in 1 helft.

dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 13 april 2009 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 6 minuten:
http://www.uefa.com/compe(...)h=1086988/index.html

Mag wel weer 3-3 worden hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 6 minuten:
http://www.uefa.com/compe(...)h=1086988/index.html

nee, want dan is chelsea door.quote:

3-5quote:

Hoeveel staan er op scherp?quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:57 schreef mcyodogg het volgende:
Cantelejo is scheidsrechter voor deze wedstrijd en ik kan eigenlijk niet begrijpen waarom. Als Chelsea er niet zo comfortabel voor had gestaan, had ik het bijna als excuus kunnen gebruiken, maar het gaat nergens over.
Een Spaanse scheidsrechter (met Spaanse assistenten en een Spaanse 4e official) die een wedstrijd gaat fluiten tussen een ploeg met 5 Spanjaarden in de basis en een halve Spaanse trainersstaf tegen een ploeg met exact 0 betrokken Spanjaarden. Ik kan niet wachten totdat ze de scheidsrechter gaan omsingelen bij elke beslissing tegen ze. Ze zouden toch op z'n minst de schijn willen vermijden bij de UEFA, zou je denken.
En dit is overigens dezelfde scheidsrechter die een paar maanden geleden Deco een 2e gele kaart gaf omdat hij een vrije trap te snel genomen had.

Je kan natuurlijk ook overal een conspiracy in zien. Ik zou bijna denken dat je dit als excuus wilt gebruiken als Chelsea het onverhoopt niet mocht halen (wat ik niet verwacht).quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:57 schreef mcyodogg het volgende:
Cantelejo is scheidsrechter voor deze wedstrijd en ik kan eigenlijk niet begrijpen waarom. Als Chelsea er niet zo comfortabel voor had gestaan, had ik het bijna als excuus kunnen gebruiken, maar het gaat nergens over.
Een Spaanse scheidsrechter (met Spaanse assistenten en een Spaanse 4e official) die een wedstrijd gaat fluiten tussen een ploeg met 5 Spanjaarden in de basis en een halve Spaanse trainersstaf tegen een ploeg met exact 0 betrokken Spanjaarden. Ik kan niet wachten totdat ze de scheidsrechter gaan omsingelen bij elke beslissing tegen ze. Ze zouden toch op z'n minst de schijn willen vermijden bij de UEFA, zou je denken.
En dit is overigens dezelfde scheidsrechter die een paar maanden geleden Deco een 2e gele kaart gaf omdat hij een vrije trap te snel genomen had.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4

Jammer geen Vinkquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op scherp?
En voor wie hem niet kent.
[ afbeelding ]

Het zal uiteindelijk wel meevallen, maar erg slim is het niet van de UEFA. Mocht er toch wat gebeuren dan kun je dit soort verhalen krijgen en er zijn genoeg andere landen waar ze goede scheidsrechters hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overal een conspiracy in zien. Ik zou bijna denken dat je dit als excuus wilt gebruiken als Chelsea het onverhoopt niet mocht halen (wat ik niet verwacht).
Overigens is de kaart wel terecht, Fabregas kreeg er ook een kaart onlangs voor het te snel nemen van een vrije trap. Daar hoorde ik toen niemand over klagen.

Dan moet je beter kijken, afgelopen weekend 3 goals in 9 minuten tegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:10 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik zie Chelsea er geen 3 of meer tegen krijgen thuis, dus ze zullen wel gewoon door gaan.

quote:Chelsea: Cech, Ivanovic, Alex, Carvalho, A Cole, Essien, Ballack, Lampard, Kalou, Malouda, Drogba.
Subs: Hilario, Mancienne, Belletti, Deco, Mikel, Di Santo, Anelka
Ach ja, als Gerrard net zo zou spelen als vorige week, kan je hem net zo goed ook niet opstellen hequote:Liverpool: Reina, Aurelio, Arbeloa, Skrtel, Carragher, Kuyt, Lucas, Alonso, Mascherano, Benayoun, Torres.
Subs: Cavalieri, Dossena, Hyypia, Agger, Riera, Babel, Ngog.

Jij?quote:

quote:

penalty'squote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
1-3, waarbij de 1-3 in de 90e minuut valt.
Gewoon een lekkere avond voetbal die afgesloten wordt met penalty's

Ach ze hebben nog Kuytquote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
penalty's
Geen Gerrard maakt toch weinig uit denk ik, het is Torres die altijd goed is tegen Chelsea

Ach, in de 1e wedstrijd kon hij ook geen potten breken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef GieJay het volgende:
Wtf geen gerrardDie 4 procent hoop is nu ook weg..

Dit is pure disrespect naar de andere spelers toe. Hem wel sparen en de rest niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Slim van Liverpool dat ze Gerrard sparen voor de competitie

disrespect is geen nederlands woord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is pure disrespect naar de andere spelers toe. Hem wel sparen en de rest niet.˛

Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Escape het volgende:
hebben jullie ook via de nos live stream http://www.omroep.nl/live/nos_live2.asx het verkeerde geluid erbij?

wou t net vragen hier. Ik dus ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Escape het volgende:
hebben jullie ook via de nos live stream http://www.omroep.nl/live/nos_live2.asx het verkeerde geluid erbij?

quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
Kenneth Monkou ... pannenkoekenbakker!
Die moeten ze meteen naar Ajax halen voor de technisch staf!

lame hequote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
Kenneth Monkou ... pannenkoekenbakker!
Die moeten ze meteen naar Ajax halen voor de technisch staf!

ik heb helemaal geen geluid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wou t net vragen hier. Ik dus ook! Hoor die verdomde weerman
![]()
![]()

ik nu ook niet meer!quote:

Het is wetenschappelijk bewezen dat je schieten op doelen wanneer u een.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
hey, waarom draagt die keeper van Chelsea eigenlijk een oranje shirt?

quote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb gewoon constant geluid hoor. Zal wel aan jullie kabel/schotel/digitenne leverancier liggen.

thx ^^quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je schieten op doelen wanneer u een.
. Zelfs wanneer een speler wil schieten in de benedenhoek, ze zien het oranje shirt en kunnen ze niet negeren, de kleur, omdat het aantrekkelijker te maken voor hun ogen. It happens quickly and subconsciously, but eyes cannot ignore such a bright colour. Het gebeurt snel en onbewust, maar de ogen niet kunnen negeren die een felle kleur.
met google vertaler :p

of een sjors zonder sjmmiequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Liverpool zonder Gerrard is als Paling zonde Ko.
[ afbeelding ]˛

FC Paling lijkt me een leuke club voor Co.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]˛

Of Dordrecht zonder Krispijn.quote:

quote:

bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd

Nee, een van die roden ging op zijn voet staan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
De eerste speler van Chelsea speelt al de gestorven zwaan

Gebeurde dat maar vaker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]˛

Heeft de rest dan een lichte blessure??quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is pure disrespect naar de andere spelers toe. Hem wel sparen en de rest niet.˛

Bij de Bas van der Heijden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]![]()
(heb 5 jaar op de Brouwersdijk gewoond![]()
)

Gitaarsnaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
hey, waarom draagt die keeper van Chelsea eigenlijk een oranje shirt?

quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gitaarsnaar
ik dacht dat je zei: Waarom draagt die keeper van Chelsea een helm

Hij gaat na de wedstrijd karten. Doe hij eigenlijk al sinds een jaar of twee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?

de commentator legde het net uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?

Wat stout.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, een van die roden ging op zijn voet staan.

quote:

Met moeite.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat stout.
Zag je hem sprinten 30 seconden later ?

Ik had problemen met het geluid, zoals hier boven te lezen is. Waarom draagt ie hem dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
de commentator legde het net uit![]()

Modequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef Palmboom313 het volgende:
hey even een vraag waarom heeft die chech een helm op![]()
![]()

Mocht erin Torresquote:

dat heeft bansheeboy toch net uitgelegd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had problemen met het geluid, zoals hier boven te lezen is. Waarom draagt ie hem dan?

Niks is zekerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef TC03 het volgende:
Toch jammer dat het al gespeeld is eigenlijk.

my godquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef Palmboom313 het volgende:
hey even een vraag waarom heeft die chech een helm op![]()
![]()

Dat dacht Milan ook, en dat kostte ze een Champions League zege....quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef TC03 het volgende:

Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een doelpunt. Fout van de keeper.˛

Oei, dat was vroegâh een zwaar criminele buurt. Heet geen Peet Tims meer, maar bestaat nog wel. Waar woon je nu? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
stuk verder op vlakbij de patatzak (heette vroeger Peet Tims ofzo iets)[/sub]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Petr_Cechquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had problemen met het geluid, zoals hier boven te lezen is. Waarom draagt ie hem dan?

0-1 bedoel ikquote:

Is toch ook zo dat hij een fractie minder sterkere botten heeft? Dit omdat hij een onderdeel is van een 3-ling, waarvan zijn zusje al is overleden. Dacht tenminste ooit gelezen te hebben dat dit ook een rol speelde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Petr_Cech

Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is toch ook zo dat hij een fractie minder sterkere botten heeft? Dit omdat hij een onderdeel is van een 3-ling, waarvan zijn zusje al is overleden. Dacht tenminste ooit gelezen te hebben dat dit ook een rol speelde.

Waarom heeft hij die op?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef Barca het volgende:
Komt door die helm.

Klopt inderdaad. Zijn schedel is wat dunner geloof ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is toch ook zo dat hij een fractie minder sterkere botten heeft? Dit omdat hij een onderdeel is van een 3-ling, waarvan zijn zusje al is overleden. Dacht tenminste ooit gelezen te hebben dat dit ook een rol speelde.

Speelde Gerrard nu maar, die kan de boel aanjagen.quote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef TC03 het volgende:

Ja.quote:

Jij ook alquote:

Ja vervelend he dat het team dat geweldig voetbal speelt wint...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Liverpool doorgaat, boycot ik de halve finales.
Mocht Liverpool de CL winnen, boycot ik het hele toernooi voortaan.

hou je niet van voetbal ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Liverpool doorgaat, boycot ik de halve finales.
Mocht Liverpool de CL winnen, boycot ik het hele toernooi voortaan.

Een kratje bosuien.quote:

ehh nee?quote:

neee, juist niet toch !?!quote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd

Ajax-fans hebben niet zoveel verstand van knockout-regels. Lang geleden voor ze. vergeef het hem aubquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
nietes, zo is Chelsea nog altijd door. Uitgoals jeweets

Zo hee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef tong80 het volgende:
Doc de grootste Pool fan van Fok voor de wedstrijd gebeld.
'Tong ik ga rustig kijken' 'Heb morgen een belangrijke afspraak'
Tong 'Ok ik bel je niet meer'
Kon het niet laten en toch gedaan.'
Doc : 'Tong mijn hartslag, wat doen ze me aan ?'

quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:57 schreef mcyodogg het volgende:

INDERDAAD ZEG, EEN MAAND GELEDEN.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ajax-fans hebben niet zoveel verstand van knockout-regels. Lang geleden voor ze. vergeef het hem aub

quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Gunner het volgende:
mcyodogg is vast aan het schelden op de spaanse scheids

quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Als Liverpool door gaat is het voetbal definitief dood

Duhquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef EKterror het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar dit spektakel verdient natuurlijk Evert als commentator he

Nu snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Chadi het volgende:
Geen verlenging hoor Chelsea gaat dan door

Mwah ik denk niet dat Babel iets klaar speelt tegen zulke verdedigers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Benayoun kan beter gewisseld worden voor néger Babel.˛

Ik vind Babel altijd iemand die redelijk veel ruimte nodig heeft, denk niet dat hij potten zou breken in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef Kerol het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat Babel iets klaar speelt tegen zulke verdedigers.

Meer doelpunten gemaakt in een uitwedstrijd?quote:

Zou de mooiste stunt sinds jaren zijnquote:

Ik noem het een schande voor het Europese voetbal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou de mooiste stunt sinds jaren zijn

quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou de mooiste stunt sinds jaren zijn

quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de commentator Pro Liverpool fan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |