quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef TC03 het volgende:
Toch jammer dat het al gespeeld is eigenlijk.
Ja.quote:
Jij ook alquote:
Ja vervelend he dat het team dat geweldig voetbal speelt wint...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Liverpool doorgaat, boycot ik de halve finales.
Mocht Liverpool de CL winnen, boycot ik het hele toernooi voortaan.
hou je niet van voetbal ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Liverpool doorgaat, boycot ik de halve finales.
Mocht Liverpool de CL winnen, boycot ik het hele toernooi voortaan.
Een kratje bosuien.quote:
ehh nee?quote:
neee, juist niet toch !?!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb hem uitgezet. wordt niks
een 0-0 wedstrijd
Ajax-fans hebben niet zoveel verstand van knockout-regels. Lang geleden voor ze. vergeef het hem aubquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
nietes, zo is Chelsea nog altijd door. Uitgoals jeweets
Zo hee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef tong80 het volgende:
Doc de grootste Pool fan van Fok voor de wedstrijd gebeld.
'Tong ik ga rustig kijken' 'Heb morgen een belangrijke afspraak'
Tong 'Ok ik bel je niet meer'
Kon het niet laten en toch gedaan.'
Doc : 'Tong mijn hartslag, wat doen ze me aan ?'
quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:57 schreef mcyodogg het volgende:
Cantelejo is scheidsrechter voor deze wedstrijd en ik kan eigenlijk niet begrijpen waarom. Als Chelsea er niet zo comfortabel voor had gestaan, had ik het bijna als excuus kunnen gebruiken, maar het gaat nergens over.
Een Spaanse scheidsrechter (met Spaanse assistenten en een Spaanse 4e official) die een wedstrijd gaat fluiten tussen een ploeg met 5 Spanjaarden in de basis en een halve Spaanse trainersstaf tegen een ploeg met exact 0 betrokken Spanjaarden. Ik kan niet wachten totdat ze de scheidsrechter gaan omsingelen bij elke beslissing tegen ze. Ze zouden toch op z'n minst de schijn willen vermijden bij de UEFA, zou je denken.
En dit is overigens dezelfde scheidsrechter die een paar maanden geleden Deco een 2e gele kaart gaf omdat hij een vrije trap te snel genomen had.
INDERDAAD ZEG, EEN MAAND GELEDEN.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ajax-fans hebben niet zoveel verstand van knockout-regels. Lang geleden voor ze. vergeef het hem aub
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Gunner het volgende:
mcyodogg is vast aan het schelden op de spaanse scheids
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Als Liverpool door gaat is het voetbal definitief dood
Duhquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef EKterror het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar dit spektakel verdient natuurlijk Evert als commentator he
Nu snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Chadi het volgende:
Geen verlenging hoor Chelsea gaat dan door
Mwah ik denk niet dat Babel iets klaar speelt tegen zulke verdedigers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Benayoun kan beter gewisseld worden voor néger Babel.˛
Ik vind Babel altijd iemand die redelijk veel ruimte nodig heeft, denk niet dat hij potten zou breken in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef Kerol het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat Babel iets klaar speelt tegen zulke verdedigers.
Meer doelpunten gemaakt in een uitwedstrijd?quote:
Zou de mooiste stunt sinds jaren zijnquote:
Ik noem het een schande voor het Europese voetbal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou de mooiste stunt sinds jaren zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou de mooiste stunt sinds jaren zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de commentator Pro Liverpool fan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |