Jammer geen Vinkquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op scherp?
En voor wie hem niet kent.
[ afbeelding ]
Het zal uiteindelijk wel meevallen, maar erg slim is het niet van de UEFA. Mocht er toch wat gebeuren dan kun je dit soort verhalen krijgen en er zijn genoeg andere landen waar ze goede scheidsrechters hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overal een conspiracy in zien. Ik zou bijna denken dat je dit als excuus wilt gebruiken als Chelsea het onverhoopt niet mocht halen (wat ik niet verwacht).
Overigens is de kaart wel terecht, Fabregas kreeg er ook een kaart onlangs voor het te snel nemen van een vrije trap. Daar hoorde ik toen niemand over klagen.
Dan moet je beter kijken, afgelopen weekend 3 goals in 9 minuten tegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:10 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik zie Chelsea er geen 3 of meer tegen krijgen thuis, dus ze zullen wel gewoon door gaan.
quote:Chelsea: Cech, Ivanovic, Alex, Carvalho, A Cole, Essien, Ballack, Lampard, Kalou, Malouda, Drogba.
Subs: Hilario, Mancienne, Belletti, Deco, Mikel, Di Santo, Anelka
Ach ja, als Gerrard net zo zou spelen als vorige week, kan je hem net zo goed ook niet opstellen hequote:Liverpool: Reina, Aurelio, Arbeloa, Skrtel, Carragher, Kuyt, Lucas, Alonso, Mascherano, Benayoun, Torres.
Subs: Cavalieri, Dossena, Hyypia, Agger, Riera, Babel, Ngog.
Jij?quote:
quote:
penalty'squote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
1-3, waarbij de 1-3 in de 90e minuut valt.
Gewoon een lekkere avond voetbal die afgesloten wordt met penalty's
Ach ze hebben nog Kuytquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
penalty's
Geen Gerrard maakt toch weinig uit denk ik, het is Torres die altijd goed is tegen Chelsea
Ach, in de 1e wedstrijd kon hij ook geen potten breken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef GieJay het volgende:
Wtf geen gerrardDie 4 procent hoop is nu ook weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |