Op dinsdag 19 oktober 2004 22:30 schreef Anus het volgende:Tarrels? Ja tarrels.
Tot gistermiddag wist ik ook niet wat precies werd bedoeld, maar een patiënt heeft het me uitgelegd, daar hij er zelf last van had. Niet dat patiënten me heel snel dingen vertellen over hun aarsch-hygiëne (ook al vinden ze me allemaal heel aardig meestal

), maar de beste man lag toevallig net met de billen wijd (gehouden door de assistente) voor mijn endoscoop (t.b.v. rectaal cameraloeren

).
Tarrels zijn stukjes faeces (stront), die achterblijven na defaecatie (Nelson Mandela op de boot naar Afrika zetten, de bruine beer die aan het hek stond te rammelen vrijlaten, enz) en onzorgvuldige reiniging met wc-papier of een ander reinigingsmiddel. Echter, bij deze patiënt was het eerder een kwestie van het hebben van teveel konthaar, dan zozeer een gebrek aan hygiëne. Niet dat het mij zozeer stoorde, ik had toch handschoenen aan, maar charmant (voor de meesten iig) is natuurlijk anders, allemaal stukjes stront op je aarsbaard.
Maargoed, zo leer je ook nog eens wat
Wie hier heeft er last van? Kan me voorstellen dat dit vaker gebeurt bij de mannen dan de doorsnee vrouwen van jonge leeftijd.