zijn wel verdomd grote tarrels; hoe groot is jouw aars eigenlijk??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:36 schreef Gorbatjov het volgende:
[..]
Ik heb geen camera bij de hand sorryMaar eh zoiets :
[afbeelding]
Alleen dan wat kleiner en idd met losgetrokken aarsharen ertussen![]()
Je zult mij niet horen klagen als jij domme mensen uit gaat maken voor stukjes opgedroogde stront aan konthaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:38 schreef dingendoener het volgende:
ik dacht dat tarrels domme lui waren
knul, nu ben je niet lief bezig ; je breekt heel de discussie met dat geverwijderquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:37 schreef teknomist het volgende:
Opgeschoond en naar LIF.
kijk jij dan ook voor je werk naar anderman's harige aarsch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:41 schreef Blinky het volgende:
Tarrels
Zelf geen last van, maar ik ken ze wel
hoe scheren dan? de meeste mensen zijn niet flexibel genoeg om dit met eigen ogen te kunnen aanschouwen ; laat je het dan doen? of ga je met een spiegel klooien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:45 schreef succubus het volgende:
Er zijn vast zat mensen die er last van hebben. Zeker weten ook genoeg mensen die het gewoon negeren (lekker hygiënisch) ... advies: scheer je kont!
dat zal eruit zien, een man die zich als een vrouw zit te scherenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:48 schreef succubus het volgende:
Heb het zelf niet nodig maar lijkt me een kleine moeite. vooroverbuigen en 1 been omhoog en je kan het redelijk zien.... als het echt te ernstig is en je niet lenig bent kan een spiegel een uitkomst zijn ja (zo'n hand ding voor make-up ofzo)
indiaas toevallig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:58 schreef DragonAxe het volgende:
Kennissen van mij gebruiken geen papier maar water voor het 'vegen'... lijkt mij dat het probleem dan ook minder/weg is?
Zo van; Hoppa de tuinslang erop ofzo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:58 schreef DragonAxe het volgende:
Kennissen van mij gebruiken geen papier maar water voor het 'vegen'... lijkt mij dat het probleem dan ook minder/weg is?
In zuidelijk gelegen landen is dat heel normaal, daar zie je een bidet naast elk toilet. Dé oplossing voor mensen met tarrels, lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zo van; Hoppa de tuinslang erop ofzo?![]()
in india niet eens dat, alleen wat water in een glazen potje ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
In zuidelijk gelegen landen is dat heel normaal, daar zie je een bidet naast elk toilet. Dé oplossing voor mensen met tarrels, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |