abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67992121
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
En daarnaast vallen de heren ook niet direct veel af na het huwelijk, en haar komt er al helemaa niet bij
1 word: baardhaar.
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:05:14 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_67992411
Vrouwen met kort haar; ik heb er nog nooit een in bed gelokt. Gewoon oninteressant.

Vooral die dertigsters met van dat rood geverfde korte kapsel met van die rare kruinen zijn bijzonder afstotend.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_67993019
Ik wil er ook even iets over kwijt zonder ál te kritisch te zijn hoor, ik heb na een aantal chemokuren eindelijk weer zoiets als een kort pittig kapsel en ben natuurlijk allang al blij dat er weer wat van mezelf op mijn kop zit. Wat ik niet zo fijn vind is dat ik als manwijf of iets onnatuurlijks word beschouwd (vreemden weten mijn situatie natuurlijk niet) omdat ik een kort pittig kapsel héb. Voorlopig zal ik het regelmatig moeten laten bijpunten en zal het nog wel een jaar of wat duren voordat het weer een beetje redelijke lengte heeft. Laat het gaan zeg, als iemand er zelf voor kiest zal ze er wel een goede reden voor hebben zoals een prutser op sex- gebied thuis (om even bij het eigenlijke onderwerp te blijven)
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_67993091
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:31 schreef milia het volgende:
Ik wil er ook even iets over kwijt zonder ál te kritisch te zijn hoor, ik heb na een aantal chemokuren eindelijk weer zoiets als een kort pittig kapsel en ben natuurlijk allang al blij dat er weer wat van mezelf op mijn kop zit. Wat ik niet zo fijn vind is dat ik als manwijf of iets onnatuurlijks word beschouwd (vreemden weten mijn situatie natuurlijk niet) omdat ik een kort pittig kapsel héb. Voorlopig zal ik het regelmatig moeten laten bijpunten en zal het nog wel een jaar of wat duren voordat het weer een beetje redelijke lengte heeft. Laat het gaan zeg, als iemand er zelf voor kiest zal ze er wel een goede reden voor hebben zoals een prutser op sex- gebied thuis (om even bij het eigenlijke onderwerp te blijven)
Dit is toch duidelijk een ander geval dan uit jezelf je haar opeens kort knippen.
Het gaat uiteraard ook om je houding, en zo te lezen heb je liever lange lokken, maarja.. vanwege de omstandigheden is dat momenteel niet mogelijk. Maar je bent dus aan de betere hand?
pi_67993264
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:36 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dit is toch duidelijk een ander geval dan uit jezelf je haar opeens kort knippen.
Het gaat uiteraard ook om je houding, en zo te lezen heb je liever lange lokken, maarja.. vanwege de omstandigheden is dat momenteel niet mogelijk. Maar je bent dus aan de betere hand?
Jaha, gaat prima met me maar een ander weet niet dat ik er niet voor gekozen heb (Ik word anders behandeld dan voorheen en dat is een beetje bizar) snap je het nog een beetje
Uiteraard ben ik heel blij dat ik er nog ben en straal dat ook echt wel uit, maar sommige mensen ...
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:51:41 #106
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_67993313
OP heeft zoooo gelijk.
Als ik ooit trouw, of me bindt in wat voor vorm ook en m'n vrouw/vriendin doet dat?

Vreemdgaan vind ik dan geen probleem meer.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_67993468
Het gaat dus eigenlijk alleen maar over voorplanting en daarna........
pi_67993534
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 01:03 schreef milia het volgende:
Het gaat dus eigenlijk alleen maar over voorplanting en daarna........
Alles draait biologisch gezien om de voortplanting
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67993655
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
OP heeft zoooo gelijk.
Als ik ooit trouw, of me bindt in wat voor vorm ook en m'n vrouw/vriendin doet dat?

Vreemdgaan vind ik dan geen probleem meer.
Het zou eigenlijk in de huwelijksakte moeten worden opgenomen: een man mag een vrouw verlaten als zij hem verrast met een kort pittig vlot kapsel. Niks geen alimentatie, geen advocaatskosten oid, gewoon trouwring af en weg.

Op naar de kroeg om een echte vrouw te scoren ipv een verkapte kerel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 05:59:38 #110
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67994618
echt jullie mannen hier zijn te triest voor worden

en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen

zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo

mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)

maar ik laat jullie lekker verder cavemann spelen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_67994623
Alsof haar alles zegt.
***** Kraak.....
pi_67994624
Kijk naar de voeten.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 06:34:52 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67994669
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:

en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen

[ afbeelding ]

zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo

mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)

Sommige vrouwen zijn knap ondanks dat lekkere korte koppie. Maar dat is maar weinigen gegeven. Bovendien mag je er gevoeglijk van uitgaan dat er aan deze foto het eea gesoept is.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67994679
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 06:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Sommige vrouwen zijn knap ondanks dat lekkere korte koppie. Maar dat is maar weinigen gegeven. Bovendien mag je er gevoeglijk van uitgaan dat er aan deze foto het eea gesoept is.
Tegenwoordig wordt er overal aan gesleutelt. En werkelijk waar doordat er kinderen komen wordt de aandacht verplaatst van mooie vamp naar moeder. Of dat iets met haren te maken heeft, geen idee daar zijn dan weer wat onderzoekers zoet mee.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 06:46:44 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67994699
Ah mijn fetish voor haarstructuur is dus heel natuurlijk. Ik val niet alleen op lang haar, het moet gezond zijn, niet pluizig, een bepaalde dikte en er moet een bepaalde slag in zitten.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 14 april 2009 @ 06:47:27 #116
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67994702
quote:
Thanks.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67994705
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 06:46 schreef elcastel het volgende:
Ah mijn fetish voor haarstructuur is dus heel natuurlijk. Ik val niet alleen op lang haar, het moet gezond zijn, niet pluizig, een bepaalde dikte en er moet een bepaalde slag in zitten.
.
Je kijkt er wel naar. Mijne heb rood haar.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 06:50:37 #118
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67994710
Que ?
pi_67994720
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 06:50 schreef elcastel het volgende:
Que ?
Ik ben dol op pittige roodharige korte koppies.
***** Kraak.....
pi_67994747
quote:

[ afbeelding ]

Het misstaat haar niet, maar lang haar staat haar zoveel beter. En dat geldt voor bijna alle vrouwen.

Daar is niks triest aan, dat is gewoon een kwestie van smaak. En blijkbaar hebben de meeste mannen qua haarlengte dezelfd smaak.

Dat jij dat blijkbaar triest vindt zegt meer over jou dan over 'ons'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67994846
quote:

[ afbeelding ]
Zij is nou juist het schoolvoorbeeld wat ik altijd gebruik om duidelijk te maken dat lang haar mooier is dan kort haar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67994939
het staat haar misschien niet mooi, maar wel pittig.
  dinsdag 14 april 2009 @ 07:54:02 #123
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_67994950
Wat vertelt dit onderzoek ons over vrouwen die ineens hun haren laten groeien ... vraag ik me dan af.
Ik heb zo mijn vermoedens..
pi_67994969
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
Wat vertelt dit onderzoek ons over vrouwen die ineens hun haren laten groeien ... vraag ik me dan af.
Ik heb zo mijn vermoedens..
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.
***** Kraak.....
pi_67995511
quote:

[ afbeelding ]

Bedenk je wel dat dit er op de foto heel aardig uitziet maar dat het effect toch wel even anders zal zijn wanneer ze 's ochtends uit bed stapt. Wanneer een man half slaperig wakker wordt terwijl zij opstaat zou ik me kunnen voorstellen dat je toch even denkt dat er een kerel in de kamer staat. En dan mag je nog van geluk spreken want die pittige kort gewiekte dames die ik vaak tegenkom (op straat), daar zit meestal al helemaal geen model meer in.

Dit is Halle Berry trouwens ook. Die hele lange krullen vind ik mooier en meisjesachtiger dan die piekjes en ik ben geen caveman.

dinsdag 14 april 2009 @ 08:53:49 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67995608
Bij Halle Berry kijk ik echt niet naar het kapsel, hoor

Maar als ik dat wel even doe hierboven, heeft Stali gelijk. Krulletjes en lang staat veel mooier, hoewel die bobline van de tweede foto bij Salma Hayek wel weer goed staat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:54:01 #127
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_67995609
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 07:58 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Uh, ....ja...
Maar 't ging ergens anders over meende ik...toch?
pi_67995773

Zo knipt en verft de dorpskapper het gros van de vrouwen hier. Ik verdenk die kapperszaak er van dat dit het enige kapsel is wat die meiden geleerd hebben, want het gaat al vier jaar lang zo. De variatie is enkel dat zomers het rood vervangen wordt door blond. Maar that's it.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:06:24 #129
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_67995797
quote:

[ afbeelding ]

Ik keek net even in je fotoboek en ik snap helemaal waarom je zo te keer gaat
pi_67995798
ik snap het niet.

wil iemand daten
pi_67995816
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik keek net even in je fotoboek en ik snap helemaal waarom je zo te keer gaat
Een blik in zo'n boek en je weet gelijk alles.
***** Kraak.....
pi_67995825
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef Leanne het volgende:
ik snap het niet.

wil iemand daten
Tuurlijk, want jij hebt lang haar!

Je zal mij trouwens nooit horen beweren dat ik vrouwen met kort haar niet aantrekkelijk vind, het is gewoon echt puur dat lang haar vrijwel altijd beter staat
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67995842
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef Leanne het volgende:

wil iemand daten
Ik wil het wel komen uitleggen.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:15:18 #134
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_67995968
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:04 schreef Stali het volgende:
[ afbeelding ]

Zo knipt en verft de dorpskapper het gros van de vrouwen hier. Ik verdenk die kapperszaak er van dat dit het enige kapsel is wat die meiden geleerd hebben, want het gaat al vier jaar lang zo. De variatie is enkel dat zomers het rood vervangen wordt door blond. Maar that's it.
De hotlink naar het plaatje is uitgeschakeld.

Plaatje hier te zien: http://www.aahairstyle.com/womens-short-hairstyle-2009/

Inderdaad, een dergelijk kapsel en dan nog het liefst met zo'n platgekamde lok naar voren en met haarspeldjes
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:21:40 #135
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_67996121
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:07 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Een blik in zo'n boek en je weet gelijk alles.
Okay, ik leg het wel even uit voor je.

Deze mevrouw gaat flink tekeer tegen alle heren die hier zeggen dat ze vrouwen met zulks een 'pittig (rood geverfd) kort koppie' niet aantrekkelijk vinden. In haar ogen zijn deze mannen holbewoners.

Dus ik kijk in haar fotoboek: En jawel! Mevrouw heeft een kort rood kapsel.
pi_67996142
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Deze mevrouw gaat flink tekeer tegen alle heren die hier zeggen dat ze vrouwen met zulks een 'pittig (rood geverfd) kort koppie' niet aantrekkelijk vinden. In haar ogen zijn deze mannen holbewoners.

Er is niets mooier dan bevestiging van vooroordelen.
***** Kraak.....
pi_67996299
Oeh mijn meissie heeft nu hele korte haren . Lijkt me geen goede ontwikkeling dan! xD
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 09:30:58 #138
8781 crew  Frutsel
pi_67996301
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 07:58 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

uiteraard.
Kerels met lang haar moeten ook verboden worden
pi_67996389
komen jullie soms allemaal uit barneveld?
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:36:27 #140
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67996414
* makkie88 heeft geluk met een vrouwtje met lang haar.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:42:38 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67996557
Pfff. "Kort haar is gemakkelijker als je kinderen hebt" vind ik zo'n non-argument.
1) ik ken veel vrouwen met kort haar die langer met hun haar bezig zijn dan ik. Ik haal de borstel erdoor, klaar en zij moeten het nog föhnen, stylen en weet ik veel wat allemaal, dus hoezo is het gemakkelijker?
2) je kunt je haar toch gewoon even in een staartje doen als je met je kiddo's bezig bent?
Niet meer actief op Fok!
pi_67996590
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef poemojn het volgende:
komen jullie soms allemaal uit barneveld?
Kun je dat ook uitleggen?
***** Kraak.....
pi_67996604
Vrouwen moeten lang haar, mannen kort haar. Typisch biblebelt-statement.
pi_67996629
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ai, zo'n topic als deze is ook wel erg lullig voor dat meisje natuurlijk. Op 1 van die foto's zit ze notabene bij de kapper.

Ik zal er dan ook maar even voor uit komen dat toen ik een jaar of twintig was mij ook een ultrakort kapsel is aangesmeerd. Naderhand enorme spijt omdat ik in die tijd vrij stoere kleding droeg en ik me dus overal een lompe kerel in voelde. Met kort haar is het wel zo handig om jezelf heel vrouwelijke kleding aan te meten. En geen slaapzakken zoals die vrouwen hier op het dorp dragen. Lastig te omschrijven maar het is echt een bepaald type vrouw die er zo bijloopt.
pi_67996679
Hoe herkenbaar, Stali. Ik heb in mijn tienertijd heel even een kort kapsel gehad (opgeschoren van achteren zelfs ). Spijt, spijt, spijt! Direct weer laten groeien en me voorgenomen dat nooit weer te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67996734

Ik geloof nooit dat Pink een frigide trutje is.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67996774
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

Die is meer van de pot gerukt.
***** Kraak.....
pi_67997052
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaar, Stali. Ik heb in mijn tienertijd heel even een kort kapsel gehad (opgeschoren van achteren zelfs ). Spijt, spijt, spijt! Direct weer laten groeien en me voorgenomen dat nooit weer te doen.

Schandalig want jij hebt echt prachtig haar. Kappers kunnen je echt kort haar aansmeren ook.
Vorig jaar had ik het op mijn kaaklijn en inmiddels eindelijk net over mijn schouders maar inderdaad wat Viking ook zegt, even een borstel er doorheen halen is veel sneller klaar dan het in model brengen van door de slaap platgeslagen piekjes. Dat weet ik ook nog goed. Bussen Wella gingen er toen doorheen.
pi_67997572
Isa: eerst een foto van jezelf laten zien, deal?

[ Bericht 47% gewijzigd door Isabeau op 14-04-2009 10:26:14 ]
Cool story, Hansel.
pi_67997802
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dit is wel heel triest wat je doet, wikwakka2.
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:26:15 #151
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_67997876
Van die 'huisvrouwen' die ineens op hun veertigste erachter komen dat ze 'lesbisch' zijn.
En dan in hun lesbische relatie ook nooit seks hebben.
pi_67997976
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef DrDarwin het volgende:
Van die 'huisvrouwen' die ineens op hun veertigste erachter komen dat ze 'lesbisch' zijn.
Of nog erger: dat ze dan van die gewadenvrouwen worden die Begaan Zijn Met De Afrikaanse Medemens.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_67998002
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Of nog erger: dat ze dan van die gewadenvrouwen worden die Begaan Zijn Met De Afrikaanse Medemens.
Hahah zie het al helemaal voor me
live life
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:04:10 #154
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_67998943
quote:

[..]

Dat is de Hors Catégorie...
pi_67998950
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is wel heel triest wat je doet, wikwakka2.
Hoezo? Als je het in je fobo zet, wat gewoon onderdeel van FOK! is, moet je toch ook niet gaan mekkeren als het ook op FOK! gebruikt wordt.

Maar verder was het gewoon een voorbeeld van kittig kapse gone wrong, net zoals dit:

Cool story, Hansel.
pi_67999008
quote:

[..]

In therapie bij een vage indiaan.
***** Kraak.....
pi_67999261
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

gelul
Het was gewoon even makkelijk scoren over andermans rug. Het is toch helemaal niet nodig om zo'n meisje nog verder te kwetsen? Ze reageerde niet voor niets zo fel in dit topic en de reden was al duidelijk.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:17:57 #158
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_67999410
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Pacmaniac het volgende:
afbeelding

Ik ben blij dat ze een kort koppie heeft...
Als zij lang haar zou hebben, zou ik haar nl. gaan stalken .
Kunst zonder trein.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:21:21 #159
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67999532
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Het was gewoon even makkelijk scoren over andermans rug. Het is toch helemaal niet nodig om zo'n meisje nog verder te kwetsen? Ze reageerde niet voor niets zo fel in dit topic en de reden was al duidelijk.
Eens. Beetje kinderachtig om op deze tour te gaan.

Kijk, als ze nou zou pochen met haar onmetelijke uiterlijke kwaliteiten, was het een ander verhaal geweest. Maar dat doet ze niet.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:22:26 #160
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67999581
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef DrDarwin het volgende:
Lesbies hebben altijd seks. Liefst de hele dag door. Kijk maar op teevee.
pi_67999667
Ik ben blij te zien dat we hier, zowel mannen als vrouwen, tot een gezamelijk standpunt kunnen komen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:25:25 #162
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_67999703
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja die wel...
Maar die echte nepperds met legerboots en kapuchon niet.
pi_67999709
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Met wat overtuigingskracht als kerel schep je er ineens twee.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:25:49 #164
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_67999727
En natuurlijk duiken er in een topic als dit plaatjes van Halle Berry op....

Waar was oaw dat topic over dat onderzoek waaruit bleek dat hele knappe vrouwen met kort haar nog steeds knap zijn, maar dat gemiddelde vrouwen beduidend lelijker zijn naarmate hun haar korter is?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_67999751
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben blij te zien dat we hier, zowel mannen als vrouwen, tot een gezamelijk standpunt kunnen komen.
Het Poldermodel in optima forma. .
pi_67999779
Er is hier trouwens een Babylonische spraakverwarring ontstaan.
Je hebt lesbies en je hebt potten.
Lesbie: mooie vrouw, doet het met andere mooie vrouw
Pot: manwijf, wil je te allen tijde niet zien.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:28:05 #167
109065 sungaMsunitraM
pi_67999820
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef OldJeller het volgende:
Hier wel ja.
Misschien een ideetje om deze discussie op het Libelle-forum voort te zetten en te kijken wat voor reacties we daar krijgen?
pi_67999849
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef OldJeller het volgende:
Als het leven toch zo simpel was.
***** Kraak.....
pi_67999850
quote:
Jawel, daar kun je sjiek hendig sjekkies van bietsen.
pi_67999882
Bij mij op het werk doet dit verschijnsel zich ook veel voor Zo zonde...

Mocht ik het ooit in mijn hoofd halen, dan mag men mij afschieten
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:30:42 #171
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67999969
Ik denk niet dat ik ooit mijn haar af ga knippen.

Maar ik ben benieuwd wat volgens het nieuwsbericht mijn haarlengte zou moeten betekenen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:31:02 #172
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67999997
Nog één:

Natalie Portman, die is zelfs kaal nog knap.

Sommgie vrouwen hebben het nu eenmaal wat beter getroffen dan anderen. Sommige mannen trouwens ook. Ik kan daar ook niks aan veranderen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:33:00 #173
109065 sungaMsunitraM
pi_68000102
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef Lemmeb het volgende:
Nog één:

Natalie Portman, die is zelfs kaal nog knap.
Ja, maar dáár gaat dit topic dus niet over
pi_68000132
Overigens stelt niemand dat vrouwen met kort haar bij voorbaat lelijk zijn. Zie Halle Berry, Natalie Portman, etc. die hierboven werden gepost en alsnog mooi zijn..
Maar meer dat bijna iedere vrouw nķg mooier is met lang haar.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:34:20 #175
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68000153
quote:
Je hebt lesbisch en would be lesbisch.
Beide herkenbaar aan korte kapsels.

De een wil geen man, want wordt er niet opgewonden van.

De tweede wil wel een man, kan 'm niet krijgen en wordt uit frustratie 'verliefd' op een manwijf...

Dan is er nog de bi-vrouw, die kan beide kanten op, en maakt zowel mannen als vrouwen gek als ze aantrekkelijk is en lang haar heeft..
pi_68000219
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Hier wel ja.
Misschien een ideetje om deze discussie op het Libelle-forum voort te zetten en te kijken wat voor reacties we daar krijgen?
Wellicht een keertje een idee om een FOK!excursie daarheen te doen.
Ik twijfelde eerst nog om dit topic in OUD te openen.. daar zal het eerder als confronterend worden gezien.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:36:13 #177
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68000231
Zo'n enorme pauw, zoals in de OP, is sowieso niet om aan te zien.
pi_68000411
Crosspost uit een ander topic van een vrouw:
quote:
Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Dus toch, collectief lelijk zijn.. en de mooie vrouwelijke vrouwen zijn hoeren.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:42:36 #179
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68000471
Afgunst noemen ze dat ook wel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:44:23 #180
109065 sungaMsunitraM
pi_68000526
quote:
Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Wat een walgelijke jaloerse wezens zijn vrouwen eigenlijk
pi_68000528
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef Lemmeb het volgende:
Afgunst noemen ze dat ook wel.
Kutnijd.
Zet twee vrouwen bij elkaar en het ontstaat vanzelf.
pi_68000579
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef OldJeller het volgende:
Overigens stelt niemand dat vrouwen met kort haar bij voorbaat lelijk zijn. Zie Halle Berry, Natalie Portman, etc. die hierboven werden gepost en alsnog mooi zijn..
Maar meer dat bijna iedere vrouw nķg mooier is met lang haar.
De correlatie tussen haarlengte en mate van aantrekkelijkheid lijkt me vrij onomstreden. Dat betekent dan inderdaad niet dat per definitie elke vrouw met kort haar onaantrekkelijk zou zijn of dat er geen vrouwen zijn bij wie kort haar beter staat dan lang haar. Bij seksuele aantrekkingskracht speelt m.i. enerzijds de 'biologisch ingebakken' voorkeur een rol (de 'beoordeling op vruchtbaarheid') en anderzijds culturele opvattingen over aantrekkelijkheid. Lang haar is dan iets wat in de eerste categorie valt.

Die zogenaamde 'wetenschappelijke onderbouwing' in de OP is echter wel weer een schoolvoorbeeld van het soort idiote evolutionaire psychologie van de koude grond dat de media maar al te graag oppakt.
quote:
However, now the theory has got scientific backing after experts claimed that the links between long hair and sex go back to caveman times, reports the Daily Star.
Dr Pam Spurr, a relationships expert, said: "The woman who no longer wants sex uses a haircut to show she's reclaiming power in the bedroom.

"For women, hair is a reflection of the person, of her moods and her self-esteem."
Relationship psychologist Anjula Mutanda added: "Cave paintings celebrated long-haired women - the longer the hair the more fertile and, therefore, desirable she was."
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68000674
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

De correlatie tussen haarlengte en mate van aantrekkelijkheid lijkt me vrij onomstreden. Dat betekent dan inderdaad niet dat per definitie elke vrouw met kort haar onaantrekkelijk zou zijn of dat er geen vrouwen zijn bij wie kort haar beter staat dan lang haar. Bij seksuele aantrekkingskracht speelt m.i. enerzijds de 'biologisch ingebakken' voorkeur een rol (de 'beoordeling op vruchtbaarheid') en anderzijds culturele opvattingen over aantrekkelijkheid. Lang haar is dan iets wat in de eerste categorie valt.

Die zogenaamde 'wetenschappelijke onderbouwing' in de OP is echter wel weer een schoolvoorbeeld van het soort idiote evolutionaire psychologie van de koude grond dat de media maar al te graag oppakt.
[..]

Alles wat pittige, vlotte kapsels uit probeert te bannen, moet je omarmen.
Mooie lange lokken stralen inderdaad toch eerder iets van vruchtbaarheid en aantrekkingskracht uit, dan een kort, piekend, rood kapsel. Vandaar dat vrouwen die net kinderen hebben veelal hun haardracht zķ hebben.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:00:37 #184
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_68001049
Is dit een verkapt topic... van wij hoeven onze dozen niet te scheren ?

Evolutie = man trekt aan vrouwenharen om in zijn grot nog eens flink van bil te gaan.
Emancipatie = kort haar en blijf van mijn lijf perikelen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:04:19 #185
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_68001146
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alsof zij zou opknappen van een pit kort kapsel
Hij ook niet....

Denk wel dat je met die gozert meer kunt lachen.... (als je rookt tenminste).
pi_68001489
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Alles wat pittige, vlotte kapsels uit probeert te bannen, moet je omarmen.
Mooie lange lokken stralen inderdaad toch eerder iets van vruchtbaarheid en aantrekkingskracht uit, dan een kort, piekend, rood kapsel. Vandaar dat vrouwen die net kinderen hebben veelal hun haardracht zķ hebben.
Er is wel het een en ander te vinden over het onderwerp.
quote:
Hairstyle as an adaptive means of displaying phenotypic quality

Although facial features that are considered beautiful have been investigated across cultures using the framework of sexual selection theory, the effects of head hair on esthetic evaluations have rarely been examined from an evolutionary perspective. In the present study the effects of six hair-styles (short, medium-length, long, disheveled, knot [hair bun], unkempt) on female facial attractiveness were examined in four dimensions (femininity, youth, health, sexiness) relative to faces without visible head hair (“basic face”). Three evolutionary hypotheses were tested (covering hypothesis, healthy mate theory, and good genes model); only the good genes model was supported by our data. According to this theory, individuals who can afford the high costs of long hair are those who have good phenotypic and genetic quality. In accordance with this hypothesis, we found that only long and medium-length hair had a significant positive effect on ratings of women’s attractiveness; the other hairstyles did not influence the evaluation of their physical beauty. Furthermore, these two hairstyles caused a much larger change in the dimension of health than in the rest of the dimensions. Finally, male raters considered the longer-haired female subjects’ health status better, especially if the subjects were less attractive women. The possible relationships between facial attractiveness and hair are discussed, and alternative explanations are presented.

Hairstyle as an adaptive means of displaying phenotypic quality, Mesko & Bereczkei, Human Nature, Vol. 15, No 3, Sep 2004
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:20:12 #187
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_68001688
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef Pacmaniac het volgende:
Oeh mijn meissie heeft nu hele korte haren . Lijkt me geen goede ontwikkeling dan! xD
Er veranderd niets aan je sexleven hoor
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_68001905
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef Krentenbol. het volgende:

Maar ik ben benieuwd wat volgens het nieuwsbericht mijn haarlengte zou moeten betekenen.
Beloof dat je het niet gaat doen, voor een betere wereld.
Dat is uit te zoeken.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:33:55 #189
39732 Mr.Zed
pi_68002169
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wellicht een keertje een idee om een FOK!excursie daarheen te doen.
Ik twijfelde eerst nog om dit topic in OUD te openen.. daar zal het eerder als confronterend worden gezien.
Ik ben al bezig...
Maar watik daar toch tegenkom: http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42787
Kunst zonder trein.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:56:30 #190
39732 Mr.Zed
pi_68002844
U vraagt, wij draaien:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42863
"Nu dacht ik hem te verrassen met een ander kapsel en ben zo'n drie weken geleden naar de kinki kappers geweest en heb een lekker vlot kapsel genomen..."
"Iemand tips hoe ik hem weer geīnterresseerd krijg?"
kom maar, kom maar, kom maar
Kunst zonder trein.
pi_68003030
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef Mr.Zed het volgende:
U vraagt, wij draaien:
"Nu dacht ik hem te verrassen met een ander kapsel en ben zo'n drie weken geleden naar de kinki kappers geweest en heb een lekker vlot kapsel genomen..."
Ze kunnen Zelda kennelijk niet helpen... of is het daar altijd zo stil?
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:06:06 #192
39732 Mr.Zed
pi_68003119
zie voor verder comentaar dit draadje: Kort haar is niet geil.
Kunst zonder trein.
pi_68003170
@Mr.Zed.. gezien dat luiertopic weet je al dat je het ergste moet verwachten.
Uiteraard draag ik mijn steentje bij daar om verontwaardigde reacties te krijgen. En ik verwacht dat jij ook je vrouwelijke licht op dat topic daar laat schijnen, Stali.
pi_68003554
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:07 schreef OldJeller het volgende:
@Mr.Zed.. gezien dat luiertopic weet je al dat je het ergste moet verwachten.
Uiteraard draag ik mijn steentje bij daar om verontwaardigde reacties te krijgen. En ik verwacht dat jij ook je vrouwelijke licht op dat topic daar laat schijnen, Stali.
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet maar jij bent al lekker op dreef zie ik. !
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:21:34 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_68003606
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef Monolith het volgende:

Hairstyle as an adaptive means of displaying phenotypic quality, Mesko & Bereczkei, Human Nature, Vol. 15, No 3, Sep 2004
Da's een mooie ja. Vooral om te zien dat het voor niet-fotomodellen weinig uitmaakt of de vrouw in kwestie kort haar of geen haar heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68007571
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef Krentenbol. het volgende:

*checkt fobo

Eerlijk gezegd denk ik dat jij het goed zou kunnen hebben, je bent erg knap en volgens mij kan jij kaalgeschoren met een jute zak over je lijf nog aantrekkelijk overkomen.

Maar houd het toch maar lang ja
pi_68007753
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef Mr.Zed het volgende:
U vraagt, wij draaien:
Holy crap! Dat topic is echt epic! Vrouwen die eigenlijk alles wat wij hier roepen bevestigen.
quote:
Beste Zelda,
Met mijn vriendinnen heb ik hier regelmatig gesprekken over gehad. Zeker toen de eerste baby bij iedereen kwam, leek het ons allen makkelijker om ons haar kort te knippen. Scheelt een hoop gedoe en is lekker makkelijk.
Toen Amber, een vriendin, haar haar als eerste kort knipte, ben ik toch wel een beetje van gedachten veranderd. Amber had altijd heel mooi, lang haar en zag er erg vrouwelijk en aantrekkelijk uit. Nu is dat een stuk minder geworden, en heeft ze kort, rood geverfd haar dat piekt. Ook klaagde zij zelf dat ze plots een stuk minder aandacht kreeg van mannen op straat (naar d'r staren) en op werk gingen de mannen een stuk minder flirten.

Ik denk dat het voor de meeste vrouwen toch de moeite waard is om het haar lang te houden, ook al kost het meer tijd en moet je het soms vast doen, maar dat je je daardoor een stuk aantrekkelijker voelt.. en dit wellicht iets dat speelt bij je man.
Fokking hilarisch
pi_68007864
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Holy crap! Dat topic is echt epic! Vrouwen die eigenlijk alles wat wij hier roepen bevestigen.
[..]

Fokking hilarisch
quote:
Mijn man zei dat hij het leuk vond, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat hij het toch niet zo geweldig vond. Ons seksleven kwam eigenlijk tot een complete stop.

2 jaar terug kwam ik erachter dat mijn man een affaire had. Wat er toen precies gebeurd is wil ik niet toelichten hier, maar na een goed gesprek bleek dat hij vreemd was gegaan, voornamelijk omdat hij me totaal niet meer aantrekkelijk vond.

De andere vrouw, was veel vrouwelijker zei hij. Uit ons gesprek bleek ook dat hij mijn kapsel verschrikkelijk vond en erg jongensachtig.

Sinds 2 jaar heb ik weer lang haar, en probeer ik mij ook weer vrouwelijker te kleden. Onze relatie is er erg op vooruit gegaan, zowel relationeel als seksueel.

Ik heb mijn lesje geleerd... mijn haar blijft lang!
Gelukkig bestaan er nog echte mannen.
pi_68008115
.
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:41:57 #200
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68008369
Whaha, die gast die vreemd gaat omdat z'n vrouw het haar eraf haalt!

Genakt:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')