1 word: baardhaar.quote:Op maandag 13 april 2009 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
En daarnaast vallen de heren ook niet direct veel af na het huwelijk, en haar komt er al helemaa niet bij
Dit is toch duidelijk een ander geval dan uit jezelf je haar opeens kort knippen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:31 schreef milia het volgende:
Ik wil er ook even iets over kwijt zonder ál te kritisch te zijn hoor, ik heb na een aantal chemokuren eindelijk weer zoiets als een kort pittig kapsel en ben natuurlijk allang al blij dat er weer wat van mezelf op mijn kop zit. Wat ik niet zo fijn vind is dat ik als manwijf of iets onnatuurlijks word beschouwd (vreemden weten mijn situatie natuurlijk niet) omdat ik een kort pittig kapsel héb. Voorlopig zal ik het regelmatig moeten laten bijpunten en zal het nog wel een jaar of wat duren voordat het weer een beetje redelijke lengte heeft. Laat het gaan zeg, als iemand er zelf voor kiest zal ze er wel een goede reden voor hebben zoals een prutser op sex- gebied thuis (om even bij het eigenlijke onderwerp te blijven)
Jaha, gaat prima met me maar een ander weet niet dat ik er niet voor gekozen hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk een ander geval dan uit jezelf je haar opeens kort knippen.
Het gaat uiteraard ook om je houding, en zo te lezen heb je liever lange lokken, maarja.. vanwege de omstandigheden is dat momenteel niet mogelijk. Maar je bent dus aan de betere hand?![]()
Alles draait biologisch gezien om de voortplantingquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:03 schreef milia het volgende:
Het gaat dus eigenlijk alleen maar over voorplantingen daarna........
Het zou eigenlijk in de huwelijksakte moeten worden opgenomen: een man mag een vrouw verlaten als zij hem verrast met een kort pittig vlot kapsel. Niks geen alimentatie, geen advocaatskosten oid, gewoon trouwring af en weg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
OP heeft zoooo gelijk.
Als ik ooit trouw, of me bindt in wat voor vorm ook en m'n vrouw/vriendin doet dat?
Vreemdgaan vind ik dan geen probleem meer.
Sommige vrouwen zijn knap ondanks dat lekkere korte koppie. Maar dat is maar weinigen gegeven. Bovendien mag je er gevoeglijk van uitgaan dat er aan deze foto het eea gesoept is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt jullie mannen hier zijn te triest voor worden![]()
en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen
[ afbeelding ]
zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo
mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)![]()
maar ik laat jullie lekker verder cavemann spelen
Tegenwoordig wordt er overal aan gesleutelt. En werkelijk waar doordat er kinderen komen wordt de aandacht verplaatst van mooie vamp naar moeder. Of dat iets met haren te maken heeft, geen idee daar zijn dan weer wat onderzoekers zoet mee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 06:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn knap ondanks dat lekkere korte koppie. Maar dat is maar weinigen gegeven. Bovendien mag je er gevoeglijk van uitgaan dat er aan deze foto het eea gesoept is.
Thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Je kijkt er wel naar. Mijne heb rood haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 06:46 schreef elcastel het volgende:
Ah mijn fetish voor haarstructuur is dus heel natuurlijk. Ik val niet alleen op lang haar, het moet gezond zijn, niet pluizig, een bepaalde dikte en er moet een bepaalde slag in zitten..
Het misstaat haar niet, maar lang haar staat haar zoveel beter. En dat geldt voor bijna alle vrouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen
[ afbeelding ]
zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo
mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)![]()
Zij is nou juist het schoolvoorbeeld wat ik altijd gebruik om duidelijk te maken dat lang haar mooier is dan kort haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
Wat vertelt dit onderzoek ons over vrouwen die ineens hun haren laten groeien ... vraag ik me dan af.
Ik heb zo mijn vermoedens..
Bedenk je wel dat dit er op de foto heel aardig uitziet maar dat het effect toch wel even anders zal zijn wanneer ze 's ochtends uit bed stapt. Wanneer een man half slaperig wakker wordt terwijl zij opstaat zou ik me kunnen voorstellen dat je toch even denkt dat er een kerel in de kamer staat. En dan mag je nog van geluk spreken want die pittige kort gewiekte dames die ik vaak tegenkom (op straat), daar zit meestal al helemaal geen model meer in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Uh, ....ja...quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.
Ik keek net even in je fotoboek en ik snap helemaal waarom je zo te keer gaatquote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Een blik in zo'n boek en je weet gelijk alles.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik keek net even in je fotoboek en ik snap helemaal waarom je zo te keer gaat
Tuurlijk, want jij hebt lang haar!quote:
De hotlink naar het plaatje is uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:04 schreef Stali het volgende:
[ afbeelding ]
Zo knipt en verft de dorpskapper het gros van de vrouwen hier. Ik verdenk die kapperszaak er van dat dit het enige kapsel is wat die meiden geleerd hebben, want het gaat al vier jaar lang zo. De variatie is enkel dat zomers het rood vervangen wordt door blond. Maar that's it.
Okay, ik leg het wel even uit voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:07 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Een blik in zo'n boek en je weet gelijk alles.
Er is niets mooier dan bevestiging van vooroordelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Okay, ik leg het wel even uit voor je.
Deze mevrouw gaat flink tekeer tegen alle heren die hier zeggen dat ze vrouwen met zulks een 'pittig (rood geverfd) kort koppie' niet aantrekkelijk vinden. In haar ogen zijn deze mannen holbewoners.
Dus ik kijk in haar fotoboek: En jawel! Mevrouw heeft een kort rood kapsel.
uiteraard.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.
Kun je dat ook uitleggen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef poemojn het volgende:
komen jullie soms allemaal uit barneveld?
Ai, zo'n topic als deze is ook wel erg lullig voor dat meisje natuurlijk. Op 1 van die foto's zit ze notabene bij de kapper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Okay, ik leg het wel even uit voor je.
Deze mevrouw gaat flink tekeer tegen alle heren die hier zeggen dat ze vrouwen met zulks een 'pittig (rood geverfd) kort koppie' niet aantrekkelijk vinden. In haar ogen zijn deze mannen holbewoners.
Dus ik kijk in haar fotoboek: En jawel! Mevrouw heeft een kort rood kapsel.
Die is meer van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof nooit dat Pink een frigide trutje is.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaar, Stali. Ik heb in mijn tienertijd heel even een kort kapsel gehad (opgeschoren van achteren zelfs). Spijt, spijt, spijt! Direct weer laten groeien en me voorgenomen dat nooit weer te doen.
Of nog erger: dat ze dan van die gewadenvrouwen worden die Begaan Zijn Met De Afrikaanse Medemens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef DrDarwin het volgende:
Van die 'huisvrouwen' die ineens op hun veertigste erachter komen dat ze 'lesbisch' zijn.
En dan in hun lesbische relatie ook nooit seks hebben.
Hahah zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of nog erger: dat ze dan van die gewadenvrouwen worden die Begaan Zijn Met De Afrikaanse Medemens.
Dat is de Hors Catégorie...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of nog erger: dat ze dan van die gewadenvrouwen worden die Begaan Zijn Met De Afrikaanse Medemens.
Hoezo? Als je het in je fobo zet, wat gewoon onderdeel van FOK! is, moet je toch ook niet gaan mekkeren als het ook op FOK! gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel heel triest wat je doet, wikwakka2.
In therapie bij een vage indiaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het was gewoon even makkelijk scoren over andermans rug. Het is toch helemaal niet nodig om zo'n meisje nog verder te kwetsen? Ze reageerde niet voor niets zo fel in dit topic en de reden was al duidelijk.quote:
Ik ben blij dat ze een kort koppie heeft...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Pacmaniac het volgende:
afbeelding
Ik geloof nooit dat Pink een frigide trutje is.
Eens. Beetje kinderachtig om op deze tour te gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was gewoon even makkelijk scoren over andermans rug. Het is toch helemaal niet nodig om zo'n meisje nog verder te kwetsen? Ze reageerde niet voor niets zo fel in dit topic en de reden was al duidelijk.
Lesbies hebben altijd seks. Liefst de hele dag door. Kijk maar op teevee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef DrDarwin het volgende:
Van die 'huisvrouwen' die ineens op hun veertigste erachter komen dat ze 'lesbisch' zijn.
En dan in hun lesbische relatie ook nooit seks hebben.
Ja die wel...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Lesbies hebben altijd seks. Liefst de hele dag door. Kijk maar op teevee.
Met wat overtuigingskracht als kerel schep je er ineens twee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Lesbies hebben altijd seks. Liefst de hele dag door. Kijk maar op teevee.
Het Poldermodel in optima forma.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben blij te zien dat we hier, zowel mannen als vrouwen, tot een gezamelijk standpunt kunnen komen.
Hier wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben blij te zien dat we hier, zowel mannen als vrouwen, tot een gezamelijk standpunt kunnen komen.
Als het leven toch zo simpel was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef OldJeller het volgende:
Er is hier trouwens een Babylonische spraakverwarring ontstaan.
Je hebt lesbies en je hebt potten.
Lesbie: mooie vrouw, doet het met andere mooie vrouw
Pot: manwijf, wil je te allen tijde niet zien.
Jawel, daar kun je sjiek hendig sjekkies van bietsen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef OldJeller het volgende:
Ja, maar dáár gaat dit topic dus niet overquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef Lemmeb het volgende:
Nog één:
Natalie Portman, die is zelfs kaal nog knap.
Je hebt lesbisch en would be lesbisch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef OldJeller het volgende:
Er is hier trouwens een Babylonische spraakverwarring ontstaan.
Je hebt lesbies en je hebt potten.
Lesbie: mooie vrouw, doet het met andere mooie vrouw
Wellicht een keertje een idee om een FOK!excursie daarheen te doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hier wel ja.
Misschien een ideetje om deze discussie op het Libelle-forum voort te zetten en te kijken wat voor reacties we daar krijgen?
Dus toch, collectief lelijk zijn.. en de mooie vrouwelijke vrouwen zijn hoeren.quote:Qua vrouwen die wel kinderen hebben: Afgaande op een lange discussie die ik ooit op het Viva-forum las zit er ook vaak een solidariteits-gedachte achter. Oftewel: Niet willen opvallen tussen de andere moeders op het schoolplein. Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Wat een walgelijke jaloerse wezens zijn vrouwen eigenlijkquote:Het bleek zo te zijn dat de dames die het schoolplein met een modieus rokje en mooi lang (blond) haar betraden, met scheve ogen werden aangekeken door de andere moeders.
Kutnijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef Lemmeb het volgende:
Afgunst noemen ze dat ook wel.
De correlatie tussen haarlengte en mate van aantrekkelijkheid lijkt me vrij onomstreden. Dat betekent dan inderdaad niet dat per definitie elke vrouw met kort haar onaantrekkelijk zou zijn of dat er geen vrouwen zijn bij wie kort haar beter staat dan lang haar. Bij seksuele aantrekkingskracht speelt m.i. enerzijds de 'biologisch ingebakken' voorkeur een rol (de 'beoordeling op vruchtbaarheid') en anderzijds culturele opvattingen over aantrekkelijkheid. Lang haar is dan iets wat in de eerste categorie valt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef OldJeller het volgende:
Overigens stelt niemand dat vrouwen met kort haar bij voorbaat lelijk zijn. Zie Halle Berry, Natalie Portman, etc. die hierboven werden gepost en alsnog mooi zijn..
Maar meer dat bijna iedere vrouw nķg mooier is met lang haar.
quote:However, now the theory has got scientific backing after experts claimed that the links between long hair and sex go back to caveman times, reports the Daily Star.
Dr Pam Spurr, a relationships expert, said: "The woman who no longer wants sex uses a haircut to show she's reclaiming power in the bedroom.
"For women, hair is a reflection of the person, of her moods and her self-esteem."
Relationship psychologist Anjula Mutanda added: "Cave paintings celebrated long-haired women - the longer the hair the more fertile and, therefore, desirable she was."
Alles wat pittige, vlotte kapsels uit probeert te bannen, moet je omarmen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
De correlatie tussen haarlengte en mate van aantrekkelijkheid lijkt me vrij onomstreden. Dat betekent dan inderdaad niet dat per definitie elke vrouw met kort haar onaantrekkelijk zou zijn of dat er geen vrouwen zijn bij wie kort haar beter staat dan lang haar. Bij seksuele aantrekkingskracht speelt m.i. enerzijds de 'biologisch ingebakken' voorkeur een rol (de 'beoordeling op vruchtbaarheid') en anderzijds culturele opvattingen over aantrekkelijkheid. Lang haar is dan iets wat in de eerste categorie valt.
Die zogenaamde 'wetenschappelijke onderbouwing' in de OP is echter wel weer een schoolvoorbeeld van het soort idiote evolutionaire psychologie van de koude grond dat de media maar al te graag oppakt.
[..]
Hij ook niet....quote:Op maandag 13 april 2009 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof zij zou opknappen van een pit kort kapsel
Er is wel het een en ander te vinden over het onderwerp.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alles wat pittige, vlotte kapsels uit probeert te bannen, moet je omarmen.
Mooie lange lokken stralen inderdaad toch eerder iets van vruchtbaarheid en aantrekkingskracht uit, dan een kort, piekend, rood kapsel. Vandaar dat vrouwen die net kinderen hebben veelal hun haardracht zķ hebben.
quote:Hairstyle as an adaptive means of displaying phenotypic quality
Although facial features that are considered beautiful have been investigated across cultures using the framework of sexual selection theory, the effects of head hair on esthetic evaluations have rarely been examined from an evolutionary perspective. In the present study the effects of six hair-styles (short, medium-length, long, disheveled, knot [hair bun], unkempt) on female facial attractiveness were examined in four dimensions (femininity, youth, health, sexiness) relative to faces without visible head hair (“basic face”). Three evolutionary hypotheses were tested (covering hypothesis, healthy mate theory, and good genes model); only the good genes model was supported by our data. According to this theory, individuals who can afford the high costs of long hair are those who have good phenotypic and genetic quality. In accordance with this hypothesis, we found that only long and medium-length hair had a significant positive effect on ratings of women’s attractiveness; the other hairstyles did not influence the evaluation of their physical beauty. Furthermore, these two hairstyles caused a much larger change in the dimension of health than in the rest of the dimensions. Finally, male raters considered the longer-haired female subjects’ health status better, especially if the subjects were less attractive women. The possible relationships between facial attractiveness and hair are discussed, and alternative explanations are presented.
Er veranderd niets aan je sexleven hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef Pacmaniac het volgende:
Oeh mijn meissie heeft nu hele korte haren . Lijkt me geen goede ontwikkeling dan! xD
Beloof dat je het niet gaat doen, voor een betere wereld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit mijn haar af ga knippen.
Maar ik ben benieuwd wat volgens het nieuwsbericht mijn haarlengte zou moeten betekenen.
Ik ben al bezig...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wellicht een keertje een idee om een FOK!excursie daarheen te doen.
Ik twijfelde eerst nog om dit topic in OUD te openen.. daar zal het eerder als confronterend worden gezien.
Ze kunnen Zelda kennelijk niet helpen... of is het daar altijd zo stil?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef Mr.Zed het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42863
"Nu dacht ik hem te verrassen met een ander kapsel en ben zo'n drie weken geleden naar de kinki kappers geweest en heb een lekker vlot kapsel genomen..."
"Iemand tips hoe ik hem weer geīnterresseerd krijg?"
kom maar, kom maar, kom maar
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet maar jij bent al lekker op dreef zie ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:07 schreef OldJeller het volgende:
@Mr.Zed.. gezien dat luiertopic weet je al dat je het ergste moet verwachten.
Uiteraard draag ik mijn steentje bij daar om verontwaardigde reacties te krijgen. En ik verwacht dat jij ook je vrouwelijke licht op dat topic daar laat schijnen, Stali.
Da's een mooie ja. Vooral om te zien dat het voor niet-fotomodellen weinig uitmaakt of de vrouw in kwestie kort haar of geen haar heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef Monolith het volgende:
Hairstyle as an adaptive means of displaying phenotypic quality, Mesko & Bereczkei, Human Nature, Vol. 15, No 3, Sep 2004
*checkt foboquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit mijn haar af ga knippen.
Maar ik ben benieuwd wat volgens het nieuwsbericht mijn haarlengte zou moeten betekenen.
Holy crap!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef Mr.Zed het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42863
"Nu dacht ik hem te verrassen met een ander kapsel en ben zo'n drie weken geleden naar de kinki kappers geweest en heb een lekker vlot kapsel genomen..."
"Iemand tips hoe ik hem weer geīnterresseerd krijg?"
kom maar, kom maar, kom maar
Fokking hilarischquote:Beste Zelda,
Met mijn vriendinnen heb ik hier regelmatig gesprekken over gehad. Zeker toen de eerste baby bij iedereen kwam, leek het ons allen makkelijker om ons haar kort te knippen. Scheelt een hoop gedoe en is lekker makkelijk.
Toen Amber, een vriendin, haar haar als eerste kort knipte, ben ik toch wel een beetje van gedachten veranderd. Amber had altijd heel mooi, lang haar en zag er erg vrouwelijk en aantrekkelijk uit. Nu is dat een stuk minder geworden, en heeft ze kort, rood geverfd haar dat piekt. Ook klaagde zij zelf dat ze plots een stuk minder aandacht kreeg van mannen op straat (naar d'r staren) en op werk gingen de mannen een stuk minder flirten.
Ik denk dat het voor de meeste vrouwen toch de moeite waard is om het haar lang te houden, ook al kost het meer tijd en moet je het soms vast doen, maar dat je je daardoor een stuk aantrekkelijker voelt.. en dit wellicht iets dat speelt bij je man.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Holy crap!Dat topic is echt epic! Vrouwen die eigenlijk alles wat wij hier roepen bevestigen.
[..]
Fokking hilarisch![]()
![]()
Gelukkig bestaan er nog echte mannen.quote:Mijn man zei dat hij het leuk vond, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat hij het toch niet zo geweldig vond. Ons seksleven kwam eigenlijk tot een complete stop.
2 jaar terug kwam ik erachter dat mijn man een affaire had. Wat er toen precies gebeurd is wil ik niet toelichten hier, maar na een goed gesprek bleek dat hij vreemd was gegaan, voornamelijk omdat hij me totaal niet meer aantrekkelijk vond.
De andere vrouw, was veel vrouwelijker zei hij. Uit ons gesprek bleek ook dat hij mijn kapsel verschrikkelijk vond en erg jongensachtig.
Sinds 2 jaar heb ik weer lang haar, en probeer ik mij ook weer vrouwelijker te kleden. Onze relatie is er erg op vooruit gegaan, zowel relationeel als seksueel.
Ik heb mijn lesje geleerd... mijn haar blijft lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |