1 word: baardhaar.quote:Op maandag 13 april 2009 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
En daarnaast vallen de heren ook niet direct veel af na het huwelijk, en haar komt er al helemaa niet bij
Dit is toch duidelijk een ander geval dan uit jezelf je haar opeens kort knippen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:31 schreef milia het volgende:
Ik wil er ook even iets over kwijt zonder ál te kritisch te zijn hoor, ik heb na een aantal chemokuren eindelijk weer zoiets als een kort pittig kapsel en ben natuurlijk allang al blij dat er weer wat van mezelf op mijn kop zit. Wat ik niet zo fijn vind is dat ik als manwijf of iets onnatuurlijks word beschouwd (vreemden weten mijn situatie natuurlijk niet) omdat ik een kort pittig kapsel héb. Voorlopig zal ik het regelmatig moeten laten bijpunten en zal het nog wel een jaar of wat duren voordat het weer een beetje redelijke lengte heeft. Laat het gaan zeg, als iemand er zelf voor kiest zal ze er wel een goede reden voor hebben zoals een prutser op sex- gebied thuis (om even bij het eigenlijke onderwerp te blijven)
Jaha, gaat prima met me maar een ander weet niet dat ik er niet voor gekozen hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk een ander geval dan uit jezelf je haar opeens kort knippen.
Het gaat uiteraard ook om je houding, en zo te lezen heb je liever lange lokken, maarja.. vanwege de omstandigheden is dat momenteel niet mogelijk. Maar je bent dus aan de betere hand?![]()
Alles draait biologisch gezien om de voortplantingquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:03 schreef milia het volgende:
Het gaat dus eigenlijk alleen maar over voorplantingen daarna........
Het zou eigenlijk in de huwelijksakte moeten worden opgenomen: een man mag een vrouw verlaten als zij hem verrast met een kort pittig vlot kapsel. Niks geen alimentatie, geen advocaatskosten oid, gewoon trouwring af en weg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
OP heeft zoooo gelijk.
Als ik ooit trouw, of me bindt in wat voor vorm ook en m'n vrouw/vriendin doet dat?
Vreemdgaan vind ik dan geen probleem meer.
Sommige vrouwen zijn knap ondanks dat lekkere korte koppie. Maar dat is maar weinigen gegeven. Bovendien mag je er gevoeglijk van uitgaan dat er aan deze foto het eea gesoept is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt jullie mannen hier zijn te triest voor worden![]()
en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen
[ afbeelding ]
zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo
mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)![]()
maar ik laat jullie lekker verder cavemann spelen
Tegenwoordig wordt er overal aan gesleutelt. En werkelijk waar doordat er kinderen komen wordt de aandacht verplaatst van mooie vamp naar moeder. Of dat iets met haren te maken heeft, geen idee daar zijn dan weer wat onderzoekers zoet mee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 06:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn knap ondanks dat lekkere korte koppie. Maar dat is maar weinigen gegeven. Bovendien mag je er gevoeglijk van uitgaan dat er aan deze foto het eea gesoept is.
Thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Je kijkt er wel naar. Mijne heb rood haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 06:46 schreef elcastel het volgende:
Ah mijn fetish voor haarstructuur is dus heel natuurlijk. Ik val niet alleen op lang haar, het moet gezond zijn, niet pluizig, een bepaalde dikte en er moet een bepaalde slag in zitten..
Het misstaat haar niet, maar lang haar staat haar zoveel beter. En dat geldt voor bijna alle vrouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen
[ afbeelding ]
zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo
mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)![]()
Zij is nou juist het schoolvoorbeeld wat ik altijd gebruik om duidelijk te maken dat lang haar mooier is dan kort haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
Wat vertelt dit onderzoek ons over vrouwen die ineens hun haren laten groeien ... vraag ik me dan af.
Ik heb zo mijn vermoedens..
Bedenk je wel dat dit er op de foto heel aardig uitziet maar dat het effect toch wel even anders zal zijn wanneer ze 's ochtends uit bed stapt. Wanneer een man half slaperig wakker wordt terwijl zij opstaat zou ik me kunnen voorstellen dat je toch even denkt dat er een kerel in de kamer staat. En dan mag je nog van geluk spreken want die pittige kort gewiekte dames die ik vaak tegenkom (op straat), daar zit meestal al helemaal geen model meer in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |