Uh, ....ja...quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.
Ik keek net even in je fotoboek en ik snap helemaal waarom je zo te keer gaatquote:Op dinsdag 14 april 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt jullie mannen hier zijn te triest voor worden![]()
en ook die foto gezocht met de termen pittig kort kapsel... je had ook haar eruit kunnen nemen
[ afbeelding ]
zij is nou niet bepaald lelijk en ook niet met dit kapsel, vind het wel staan imo
mensen beoordelen op kort haar is wel erug kortzichtig... dat is het zelfde als zeggen dat alle mannen met lang haar homo's zijn.... of dat schotten met een kilt wijfen zijn etc etc.... triest zooitje vooral de mannelijke modjes die hier hebben gepost zijn echt te erg (krijg ik nu een ban voor belediging van mod in functie?)![]()
maar ik laat jullie lekker verder cavemann spelen
Een blik in zo'n boek en je weet gelijk alles.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik keek net even in je fotoboek en ik snap helemaal waarom je zo te keer gaat
Tuurlijk, want jij hebt lang haar!quote:
De hotlink naar het plaatje is uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:04 schreef Stali het volgende:
[ afbeelding ]
Zo knipt en verft de dorpskapper het gros van de vrouwen hier. Ik verdenk die kapperszaak er van dat dit het enige kapsel is wat die meiden geleerd hebben, want het gaat al vier jaar lang zo. De variatie is enkel dat zomers het rood vervangen wordt door blond. Maar that's it.
Okay, ik leg het wel even uit voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:07 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Een blik in zo'n boek en je weet gelijk alles.
Er is niets mooier dan bevestiging van vooroordelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Okay, ik leg het wel even uit voor je.
Deze mevrouw gaat flink tekeer tegen alle heren die hier zeggen dat ze vrouwen met zulks een 'pittig (rood geverfd) kort koppie' niet aantrekkelijk vinden. In haar ogen zijn deze mannen holbewoners.
Dus ik kijk in haar fotoboek: En jawel! Mevrouw heeft een kort rood kapsel.
uiteraard.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn kerel met kort rood haar.
Kun je dat ook uitleggen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef poemojn het volgende:
komen jullie soms allemaal uit barneveld?
Ai, zo'n topic als deze is ook wel erg lullig voor dat meisje natuurlijk. Op 1 van die foto's zit ze notabene bij de kapper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Okay, ik leg het wel even uit voor je.
Deze mevrouw gaat flink tekeer tegen alle heren die hier zeggen dat ze vrouwen met zulks een 'pittig (rood geverfd) kort koppie' niet aantrekkelijk vinden. In haar ogen zijn deze mannen holbewoners.
Dus ik kijk in haar fotoboek: En jawel! Mevrouw heeft een kort rood kapsel.
Die is meer van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof nooit dat Pink een frigide trutje is.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaar, Stali. Ik heb in mijn tienertijd heel even een kort kapsel gehad (opgeschoren van achteren zelfs). Spijt, spijt, spijt! Direct weer laten groeien en me voorgenomen dat nooit weer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |