Je hebt deze http://www.deonlinedrogis(...)capsules-p-3557.html ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan iets natuurlijks. Het zijn capsules van Weegbree.
Van Weegbree is bekend dat het helpt tegen allergische reacties en irritaties.
Heb gister de eerste tabletten gehad, en heb het idee dat het wel iets onderdrukt.
Het bedrijf heet Arkopharma, en er staat op dat het Weegbree Arkocaps zijn.
Misschien het proberen waard?
Ja die.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je hebt deze http://www.deonlinedrogis(...)capsules-p-3557.html ?
Waar heb je ze overigens gehaald?
Bedankt!
Dat kan heel goed, dat het erger wordt. Ik liep een paar jaar geleden ook bij de allergieconsulente, en als je 1 allergie hebt kun je er ook meer ontwikkelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:58 schreef Mr.West het volgende:
Heb het nu ook sinds een jaar of 2/3. Het lijkt wel of het elk jaar erger word. En dan vooral de ogen en de neus zijn vreselijk irritant dan. Vorige week voor de eerste keer weer last van gehad en zit nu ook weer hele tijd te niezen etc.
Dank je. Hoe gaat het tot dusver?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja die.
Mijn moeder heeft ze gekochtbij een reform winkel.
Dus denk dat je het gewoon bij de plaatselijke natuur/reform winkel kan proberen?
Hier ook.. en moe van de loratidine.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
niets gehad bij ons. Mijn neus zit vol, mijn ogen jeuken en ik heb koppijn
Diezelfde methode bestaat ook door honing uit je eigen streek te gebruiken dagelijksquote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
ben nog steeds benieuwd over het volgende
http://www.allergieplein.nl/forum/post667546.html
Die man drinkt regenwater zodat zijn imuunsysteem zich weert tegen de pollen.
Nasonex neusspray al is geprobeerd? Werkt bij mij tot nu toe prima.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef GLITCH. het volgende:
Pfff, wat een vréselijke hooikoorts dag! Ik heb lopen niezen, tranen, snotteren en proesten als een gek.
Ik heb trouwens het gevoel dat niets bij me werkt, heb al xyzal geprobeert, aerius en prevalin en loratidine maar mijn klachten verminderen 0,0. Toch maar weer eens een bezoekje aan de dokter brengen.
Heeft bij mij de afgelopen maand ook wel effect gehad, in combinatie met Aerius. Vanaf deze week echter enorme bloedneuzen, kan mijn neus echt niet snuiten in gezelschap! Ik ga er dus maar even mee stoppen. Zoiezo heb ik afgelopen week veel minder hooikoortsklachten gehad en zelfs de Aerius niet eens genomen, dus wie weet was dit het voor mij dit jaar!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nasonex neusspray al is geprobeerd? Werkt bij mij tot nu toe prima.
Vanaf vandaag ben ik begonnen met Arkocaps Weegbree. Dit ga ik een weekje proberen.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:00 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Medisana Medinose Plus tegen Hooikoorts, Huisstof en Dierenhaar-Allergie
Merk: Medisana
Type: Medinose Plus
Helpt bij hooikoorts, huisstof- en dierenhaarallergie
Klinisch getest
Ook geschikt voor preventief gebruik
Veilig: behandeling d.m.v. fototherapie
Geen medicijnen meer nodig
Geen bijwerkingen
1 tot 3 behandelingen van ca. 4 minuten per dag
Automatische uitschakeling na iedere behandeling
Weergave van de resttijd door 5 LEDs
Inclusief opbergdoosje
De neusapplicator zendt rood licht uit met een golflengte van 660 nm
Intensiteit van 6 mW per diode
Automatische uitschakeling na ca. 4.5 minuut
Controlelampje voor het vervangen van de batterij
Batterij: 1 x 9 Volt blokbatterij
Ca. 100 behandelingen per batterij
MPG gecertificeerd met CE 0473
Afmeting: 22.5 x 16.0 x 7.0 cm
Gewicht 0.6 kg
Meegeleverd: Anti-allergie apparaat Medinose / 1 Neusapplicator / 1 Batterij / 1 Opbergdoosje
Garantie: Niet goed geld terug garantie
Prijs: ¤ 39,95
Iemand ervaringen?
Hooikoorts begint bij mij ook weer, gelukkig nog geen bloedneus gehad
Het is niet een gebrek aan 'immuun', het is juist een te heftige reactie op iets wat je lichaam niet zou moeten hebben. De zogenaamde IgE allergenen reageren te heftig op stoffen zoals pollen en huisstofmijt, waardoor histamine vrijkomt en je een aanval krijgt. Men denkt dat het komt doordat we te weinig worm-gerelateerde infecties doormaken, daar is IgE namelijk normaal goed voor. In Afrika komen bijna geen allergieen voor en daar maken de mensen veel meer worminfecties door.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:04 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Vanaf vandaag ben ik begonnen met Arkocaps Weegbree. Dit ga ik een weekje proberen.
Mocht het niet helpen, dan staat het volgende op mijn to-try list:
Medisana Medinose (Enige minpunt is de kans op ontstekingen in je neusholte)
Fexofenadine
Cetirizinedihydrochloride
Wie niet waagt...
Overigens, honing heb ik ook elke dag genomen, 2 jaar geleden. Van een echte imker wel te verstaan, dus geen supermarkt zooi. Ik kan echter niet meer herinneren of dat nou daadwerkelijk iets geholpen heeft. Regenwater zal wel in de buurt komen qua werking. Sowieso, hooikoorts is, lijkt mij, te komen door een gebrek aan immuun voor zulke stoffen. Kijk eens naar de huidige ouderen, die vroeger wel in het gras en zo gespeeld hebben. Geen van hen heeft last van hooikoorts.
Bij mij is het sinds gisteren begonnen. In de ochtend, met de zon en lekker weer ging het prima, maar toen ging het waaien en was het gelijk raak.quote:
Wat denk je nu zelfquote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef LoggedIn het volgende:
Als je gewoon iets in de winkel koopt ipv dat hele gezeik met je huisarts om iets van de apotheek te krijgen, krijg je het dan vergoed door de verzekering? Ik wil er eigenlijk wat spullen voor halen, maar ik heb echt geen zin om weer daar te gaan zitten alleen maar om zon stom papiertje te krijgen..
Congratulations, and celebrationsquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef Tristessa het volgende:
Volgens mij heb ik het ook, voor het eerst.
hier gaan we:quote:Op woensdag 29 april 2009 13:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ok, vandaag voor het eerst dit jaar, dus WAT bloeit er sinds gisteren/eergisteren/vandaag?? ik wil zo graag weten voor welke Pol ik specifiek alergisch benn
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef BloodSugar het volgende:
Welke pillejes heb jij? Want dan ga ik die ook halen
Deze zijn echt niet goedkoop hoor, voor hetzelfde geld koop je bij de drogist 30 pillen Ceterizine van Sandoz.Het is maar een tipquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidvat.
Maar ook bij de aldi hebben ze nog goedkopere en die hebben dezelfde werkzame stof.
Die heb ik ook maar werken ho maar?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidvat.
Maar ook bij de aldi hebben ze nog goedkopere en die hebben dezelfde werkzame stof.
Heb ik ook last van, zou ook graag willen weten waar het door komt....quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik merk dat ik sinds maandag echt belachelijk veel last heb van benauwdheid, die wordt veroorzaakt door iets wat in de lucht zit. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor berkenpollen, maar dat is vast niet het enige.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Heeft bij mij de afgelopen maand ook wel effect gehad, in combinatie met Aerius. Vanaf deze week echter enorme bloedneuzen, kan mijn neus echt niet snuiten in gezelschap! Ik ga er dus maar even mee stoppen. Zoiezo heb ik afgelopen week veel minder hooikoortsklachten gehad en zelfs de Aerius niet eens genomen, dus wie weet was dit het voor mij dit jaar!
had jij niet indertijd ook die tip gegeven? volgens mij heb ik het weer van een ander vorig jaarquote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik gebruik die nu dagelijks...
Hier ook zo nu en dan. Soms een beetje, storend maar niet heel erg. Gisteravond kreeg ik heel erg hoofdpijn (vlak na een concert, maar dat was minder hard dan verwachtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef Tristessa het volgende:
Dus, hooikoorts kan ook moeheid, futloosheid en hoofdpijn veroorzaken? Begrijp ik ook weer waarom ik daar last van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |