quote:Op maandag 13 april 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben al vrij ouden in mijn tijd ging het ook gewoon met een allergietest heur!
Ja, dat vraag ik mij eigenlijk ook wel afquote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
Allergietest? Wat gebeurt er dan?
Ik ook niet, laatst bijna flauwgevallenquote:Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af
Want ben niet zo van het bloedprikken
Je bent waarschijnlijk ook niet zo van de hooikoorts.quote:Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af
Want ben niet zo van het bloedprikken
Reactine zou een goede kunnen zijn, kan je krijgen bij de drogisterijen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb geen flauw idee welke medicijnen ik tegen hooikoorts moet gebruiken. Moet ik zelf langs de apotheek of eerst zelf langs mijn huisarts?
Mijn broertje heeft bloed moeten laten prikken, dat gaan ze vervolgens onderzoeken.quote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
Allergietest? Wat gebeurt er dan?
Ow jawel, zeer hevig eigenlijk, alhoewel ik moet zeggen dat het dit jaar (nog) meevalt, beetje jeukend gehemelte soms, maar nog niet meer... Komt vast nog wel...quote:Op maandag 13 april 2009 18:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk ook niet zo van de hooikoorts.
Ja maar ChipsZak zei je dat een allergietest kon doen ipv bloed laten prikken, dus zal wel iets anders zijn denk ik? Laatste tijd al teveel bloed moeten laten prikkenquote:Op maandag 13 april 2009 18:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Reactine zou een goede kunnen zijn, kan je krijgen bij de drogisterijen.
[..]
Mijn broertje heeft bloed moeten laten prikken, dat gaan ze vervolgens onderzoeken.
Maar wat houd het nou in?quote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef Castillion het volgende:
bij mij is ook een keer een allergietest gedaan, dus weet niet of bloedprikken nog nodig is
Kleine prikjes (soort van speldenprikjes) in je arm waar ze dan wat verschillende stoffen mee in je huid prikken. Na 10 minuutjes kijken ze of er bultjes op kwamen.quote:
Ik ook nog niet echtquote:Op maandag 13 april 2009 18:04 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er dit jaar nog geen last van gehad.
Ik ook alleen nog maar van mijn ogen een tijdje terug. Heb even de moeite genomen om het topic uit 2008 te (her)lezen en het begon dat jaar voor mij pas echt op 10 mei. Dus ik heb nog even..........quote:
Ik ben begonnen aan iets natuurlijks. Het zijn capsules van Weegbree.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef TommyGun het volgende:
Mwah..
Ik denk dat de injectie die ik heb gehad en de Kruidvat pillen die ik gebruik het wel een beetje / redelijk onderdrukken maar heb er nog steeds wel last van, helaas. Maar weer eens wat nieuws zoeken en uitproberen! Ideeën anyone?
En dan wel gewoon nu even 16 keer niezenquote:
Ja, heb ik in het vorige topic ook beschreven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand ervaringen met dat medinose-ding?
Dat kan heel goed. Als je buiten bent, snuif je al die pollen op, maar het duurt meestal even voordat je lichaam reageert. Soms merk ik als ik buiten ben nog weinig, maar komt de reactie pas 's avonds en 's nachts als ik gewoon binnen ben/in bed lig. Van mijn ogen heb ik altijd het meeste last in de avonden en 's ochtends als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef GotC het volgende:
(maar dat ineens toen ik binnen zat?)
quote:Wat zijn de klachten?
Hooikoorts patiënten hebben bij een hooikoortsaanval last van één of meerdere klachten:
• Veelvuldig niezen
• Pijnlijke en jeukende neus
• Loopneus
• Verstopte neus
• Rode ogen met jeukend/branderig gevoel
• Hoofdpijn
• Vermoeidheid en lusteloosheid
• Tranende ogen en gezwollen oogleden
• Kriebelhoest
• Opgezwollen keel
• Astma
• Eczeem
• Jeukend gehemelte
niets gehad bij ons. Mijn neus zit vol, mijn ogen jeuken en ik heb koppijnquote:Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heerlijk die onweersbuien gisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |